Je rockt hard Rkatier!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:11 schreef Rkatier het volgende:
tvp
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 5 is super mooi, wat een graphics. Ik kwam in het eerste huisje echter al zonder kogels te zitten en dat haat ik.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef speknek het volgende:
Dat haat ik ook altijd. Vooral Resident Evil 0 was verschrikkelijk. Op een gegeven moment ben ik gestopt met die game omdat ik ergens gesaved had met te weinig kogels, daardoor was de game gewoon onspeelbaar geworden. Bij Resi4 leken ze het redelijk opgelost te hebben met genoeg kogels, maar dit belooft niet veel goeds.
Zo te zien heeft hij ook geen kogels meer!quote:
Ik heb 'm wel, maar ik stop 'm niet meer in m'n Xbox voor wat rottige MP-achievements. Sorry. Heb zelf ook maar iets van 130 GS unlocked met die game, hoewel hij wel geinig was.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:20 schreef DarkShine het volgende:
Zoals in vorige topic ook al gezegd
Iemand hier die UEFA Euro 2008 heeft?
Helaas, jammer dan (voor mij)quote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel, maar ik stop 'm niet meer in m'n Xbox voor wat rottige MP-achievements. Sorry. Heb zelf ook maar iets van 130 GS unlocked met die game, hoewel hij wel geinig was.
quote:
We zijn zo 3 weken verder, en waarschijnlijk wel meer dan 3 topicsquote:
Ik word wel steeds iets beter, maar echt super zal het wel nooit worden met Rock Band 2quote:
Heet.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef Rkatier het volgende:
[..]
We zijn zo 3 weken verder, en waarschijnlijk wel meer dan 3 topics
[..]
Ik wordt wel steeds iets beter, maar echt super zal het wel nooit worden met Rock Band 2
Vanavond eens proberen!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef PP. het volgende:
Vind RE5 qua moeilijkheidsgraad nog wel meevallen eig, die zombies droppen ammo en dr ligt genoeg overal verstopt, dus dat valt wel mee, de besturing blijft echter kut, vooral het niet lopen en iets anders doen tegelijk, je moet stil staan om te herladen, om je wapen te wisselen, om te mikken, om te kunnen slaan met je mes...
Is dat nou echt ZO moeilijk om een meid uit de kleren te krijgen?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is dat nou echt ZO moeilijk om een meid uit de kleren te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |