Je rockt hard Rkatier!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:11 schreef Rkatier het volgende:
tvp
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 5 is super mooi, wat een graphics. Ik kwam in het eerste huisje echter al zonder kogels te zitten en dat haat ik.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef speknek het volgende:
Dat haat ik ook altijd. Vooral Resident Evil 0 was verschrikkelijk. Op een gegeven moment ben ik gestopt met die game omdat ik ergens gesaved had met te weinig kogels, daardoor was de game gewoon onspeelbaar geworden. Bij Resi4 leken ze het redelijk opgelost te hebben met genoeg kogels, maar dit belooft niet veel goeds.
Zo te zien heeft hij ook geen kogels meer!quote:
Ik heb 'm wel, maar ik stop 'm niet meer in m'n Xbox voor wat rottige MP-achievements. Sorry. Heb zelf ook maar iets van 130 GS unlocked met die game, hoewel hij wel geinig was.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:20 schreef DarkShine het volgende:
Zoals in vorige topic ook al gezegd
Iemand hier die UEFA Euro 2008 heeft?
Helaas, jammer dan (voor mij)quote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel, maar ik stop 'm niet meer in m'n Xbox voor wat rottige MP-achievements. Sorry. Heb zelf ook maar iets van 130 GS unlocked met die game, hoewel hij wel geinig was.
quote:
We zijn zo 3 weken verder, en waarschijnlijk wel meer dan 3 topicsquote:
Ik word wel steeds iets beter, maar echt super zal het wel nooit worden met Rock Band 2quote:
Heet.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef Rkatier het volgende:
[..]
We zijn zo 3 weken verder, en waarschijnlijk wel meer dan 3 topics
[..]
Ik wordt wel steeds iets beter, maar echt super zal het wel nooit worden met Rock Band 2
Vanavond eens proberen!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef PP. het volgende:
Vind RE5 qua moeilijkheidsgraad nog wel meevallen eig, die zombies droppen ammo en dr ligt genoeg overal verstopt, dus dat valt wel mee, de besturing blijft echter kut, vooral het niet lopen en iets anders doen tegelijk, je moet stil staan om te herladen, om je wapen te wisselen, om te mikken, om te kunnen slaan met je mes...
Is dat nou echt ZO moeilijk om een meid uit de kleren te krijgen?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is dat nou echt ZO moeilijk om een meid uit de kleren te krijgen?
Was me nog niet eerder opgevallenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Net als elke andere demo.![]()
(de eerste week dan)
Redactie games zonder Xbox Live Goldquote:
NIet iedereen speelt graag online en dan is gold al een beetje overbodig. Tjia hij is dan wel niet een van de eersten die de demo kan spelen, maar ach reviewen kan hij er nog steeds doorquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Redactie games zonder Xbox Live Gold
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Redactie games zonder Xbox Live Gold
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
Ik heb vorig jaar 8 repairs gehad...quote:Op maandag 26 januari 2009 17:48 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de derde keer...
Moet je je SIG maar weghalenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:48 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de derde keer...
Geheugenkaartquote:Op maandag 26 januari 2009 16:36 schreef NeoDweezil het volgende:
mensen ik heb een nieuwe xbox gekocht maar hoe ga ik nou al mn saves overzetten zonder zo'n kabel :S
Neuj, ik ga bij die jongen zo even een andere xbox halen. Hij heeft er nog een stuk of drie staanquote:
Lost wel al binnen?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Neuj, ik ga bij die jongen zo even een andere xbox halen. Hij heeft er nog een stuk of drie staanIk bel morgen xbox live support wel. Ik kan hem de komende paar dagen toch niet aan UPS meegeven.
Jep, die kreeg ik vanmiddag binnen. Wilde mijn xbox opstarten om Lost te gaan proberen, maar toen kreeg ik dus de drie rode lampjes. Ik heb er dus nog niet van kunnen genietenquote:
Ik wil Fallout 3 wel kopen van je.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:20 schreef stinkie het volgende:
Wat zou ik kunnen vragen voor een een 360 pro met Fallout3 en GoW2? Ding is van 13 december 2008 inclusief kassabon
Wat is het serienummer van je 360? 4 8 15 16 23 42 toevallig?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, die kreeg ik vanmiddag binnen. Wilde mijn xbox opstarten om Lost te gaan proberen, maar toen kreeg ik dus de drie rode lampjes. Ik heb er dus nog niet van kunnen genieten
Alleen met de rest erbij.quote:
Als je los verkoopt kom je er makkelijker van af denk ik, en voor meer geld meestal. En zoveel meer gedoe is het niet want het zijn toch maar 2 spellen, die beiden ook nog erg gewild zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |