Dat kom je vaker tegen bij gameshops, echt raar hehequote:Op zondag 25 januari 2009 22:15 schreef SkyChat het volgende:
tering zo serieus allemaal
Ik was zaterdag bij Game Mania, sta ik daar lekker waas uit m'n ogen te kijken, wat zie ik?
2100 Microsoft points voor 29,99 euro.. ik zeg tegen die balie mongool: wat doe jij nou? je bent nog duurder dan xbox.comkijk ik naast me in dat rek, ligt daar stuntman ignition 2de hands voor 30 euro terwijl die game voor 7,50 nieuw in de seal bij Dynabyte ligt.
En dat voor een winkel die alleen maar op games draait
http://samenkopen.net/action_products/431115quote:Op zondag 25 januari 2009 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar kun je het makkelijkst en goedkoopst MS punten en een XBL abo nemen? Vooralsnog neig ik naar Gamehubs, maar misschien kan het goedkoper?
Gamehubs:
2100 punten voor 22 euro
13 mnd live voor 36 euro
Ik heb zelf helemaal niks met die chatpad, ik gebruik dan ook gewoon een simpele USB toetsenbordquote:
Das nog veel beter jaquote:Op maandag 26 januari 2009 07:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb zelf helemaal niks met die chatpad, ik gebruik dan ook gewoon een simpele USB toetsenbord
Ziet er wel tof uit maar ik het lijkt me allemaal niet handig werken. Ik vind hoe het nu is geworden ook niet heel tof. Veel dingen zien er tof uit maar zijn niet echt handig o.a. de friendslist! Ik pak nu altijd die ''ouwe'' lijst via die guide knop!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:23 schreef Ron.666 het volgende:
Interessante link met wat screenshots van NXE concepten. Met name het 3e en 5e screenshot vind ik wel aanspreken.
Geef je mening over Fallout eens nu je er flink mee hebt zitten spelen.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef speknek het volgende:
De xbox UI is gewoon butt. Wel wat verbeterd t.o.v. hoe het eerst was. Maar voor de beginner is het niet bepaald intuitief, ook dat je de controller knop moet gebruiken voor extra menu-items e.d.
Okay, duidelijk.quote:
Het enige wat ik vervelend vind is dat ik op Y moet klikken om te springen. Ik speel ook tegelijkertijd Left4Dead en daar is het de A knop.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef speknek het volgende:
De xbox UI is gewoon butt. Wel wat verbeterd t.o.v. hoe het eerst was. Maar voor de beginner is het niet bepaald intuitief, ook dat je de controller knop moet gebruiken voor extra menu-items e.d.
Een mindere Oblivion met VATSquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
Fallout 3 < Oblivion
+ compactere wereld waar meer te doen is
+ Leukere sidequests
+ Leukere mainquest
+ Meer afwisseling (wapens)
+ Setting
+ Verhaal van de wereld wordt niet voorgekauwd maar kun je gaandeweg zelf ontdekken, net als in HL2.
- Einde van de mainquest is erg abrupt.
- Je kunt tot de DLC van maart daarna niet doorspelen.
- Eentonige setting
Hopelijk worden die dingen ooit een keer echt goed opgelost!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:09 schreef speknek het volgende:
Voor de rest merk je alleen toch wel heel veel dat het dezelfde makken heeft als Oblivion. Schiet een crimineel ten overstaan van iedereen de geliefde burgemeester dood, geeft niemand een krimp. Schiet jij de crimineel dood, komt het hele stadje achter je aan om je te vermoorden. Stap je twee seconden later buiten, kom je z'n kind tegen, zegt ie dat het leven nu toch wel een stuk zwaarder is, nu z'n vader is overleden. Allemaal van dat soort dingen, dat je wel weer merkt dat er ergens een variabele is omgezet. Karakters blijven ook een beetje in de uncanny valley hangen. Wel leuk dat ze er nu iets van zeggen als je hun meubels omstoot.
Of iemand die me ff kan boostenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:28 schreef DarkShine het volgende:
Zijn er hier nog lui die Uefa Euro 2008 online achievements nodig hebben?
Je blijft gewoon overal klote hequote:
Geef hem eens ongelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 12:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je blijft gewoon overal klote he
Spel schijnt zo lineair te zijn als wat, dan ziet het er grafisch altijd goed uit. Neem nu als voorbeeld GTA4.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 5 is super mooi, wat een graphics. Ik kwam in het eerste huisje echter al zonder kogels te zitten en dat haat ik.
Resident Evil 5 is mooier dan GTA, hoe je het ook went of keertquote:Op maandag 26 januari 2009 12:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Spel schijnt zo lineair te zijn als wat, dan ziet het er grafisch altijd goed uit. Neem nu als voorbeeld GTA4.
DAT ziet er goed uit.
Ik heb RE4 nooit uitgespeeld omdat ik er genoeg van had op dat eiland. Heel de game is idd prima te spelen, maar dan komen er ineens regeneratorsquote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef speknek het volgende:
Dat haat ik ook altijd. Vooral Resident Evil 0 was verschrikkelijk. Op een gegeven moment ben ik gestopt met die game omdat ik ergens gesaved had met te weinig kogels, daardoor was de game gewoon onspeelbaar geworden. Bij Resi4 leken ze het redelijk opgelost te hebben met genoeg kogels, maar dit belooft niet veel goeds.
Wat GTA IV laat zien is een knappere prestatie inderdaad.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat dit logisch is vanwege de grote wereld van GTA, so be it.
draadloos, ik ben een ramp met dunne draadjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:09 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Das nog veel beter ja
Welke headset gebruik jij?
Lees de posts hierboven.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:07 schreef kepler het volgende:
Wel bizar dat die demo maar 450 MB groot is
Zou de achievements best zo willen halen, maar gezien het feit dat dat haast onmogelijk is met het aantal lui wat de game nog online spelen...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je blijft gewoon overal klote he
Dat vond ik nog wel aardig, want dan had je nog wat aan je flashbangs. Regenerators moet je gewoon langsrennen.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb RE4 nooit uitgespeeld omdat ik er genoeg van had op dat eiland. Heel de game is idd prima te spelen, maar dan komen er ineens regenerators
Ik houd de fanboy hoog. Ga niet eens de demo downloaden om het niet te verpesten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is iedereen nou ineens anti-RE5?
De game leeft ook niet, komt al in maart. Geen hype niets, de hype is al een jaar dood.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is iedereen nou ineens anti-RE5?
Dan start ik gewoon even de Afro Samurai hype, game komt tegelijk met Resident Evil 5 op 13 maart:quote:Op maandag 26 januari 2009 13:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De game leeft ook niet, komt al in maart. Geen hype niets, de hype is al een jaar dood.
Dat heb ik ook een keer gehad met m'n gaming headset van logitech op een zondag toen ik net een clan meeting ingingquote:Op maandag 26 januari 2009 13:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
draadloos, ik ben een ramp met dunne draadjes.
Vooral als je weet dat ik op een bureaustoel zit en het heel makkelijk tussen de wieltjes gaat zitten
Morgen toch uit in de VS?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan start ik gewoon even de Afro Samurai hype, game komt tegelijk met Resident Evil 5 op 13 maart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ja inderdaad. Morgen in de USA. Dan vind ik het apart dat er nog geen reviews zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 13:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Morgen toch uit in de VS?
Even kijken wat de reviews zeggen
= kut game.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah ja inderdaad. Morgen in de USA. Dan vind ik het apart dat er nog geen reviews zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |