waarschijnlijk krigj je gewoon een code die je moet invoeren en that's it.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:07 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je kan de DLC wel pre-orderen enzo, dan zit er een dubbele poster bij.
Of ze hebben zo'n aanbieding waar je 1600 points bij krijgt
Nouja nog even wachten dan maar.
Ja precies, een code in een hoesje net als M$ points en misschien een kleine extra in de vorm van een posterquote:Op zondag 25 januari 2009 18:32 schreef Rkatier het volgende:
[..]
waarschijnlijk krigj je gewoon een code die je moet invoeren en that's it.
Zo ging dat eerder ook met games op je mobiel
Dan heb ik liever die van Gears. Niet dat ik die super mooi vind. Maar een klein schermpje waar ik alleen fatsoenlijk op kan kijken als ie rechtop staatquote:Op zondag 25 januari 2009 19:42 schreef SkyChat het volgende:
Deze wil ik dan weer wel
[ afbeelding ]
Wat is het nut van zo'n mini schermpje?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:42 schreef SkyChat het volgende:
Deze wil ik dan weer wel
[ afbeelding ]
RROD ....quote:Op zondag 25 januari 2009 19:38 schreef SkyChat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
Vergeet ELPRESADOR! Er is een nieuwe baas!
http://www.dumpert.nl/mediabase/8512/ac2134ac/i_am_remco.html
Het is veel betalen voor iets wat je niet gebruiktquote:Op zondag 25 januari 2009 20:55 schreef SkyChat het volgende:
[..]
4 player split
Toch een leuke gadget, boys.. kom op nou, waar is de spirit
Iets wat je niet eens kan zien bedoel je.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Het is veel betalen voor iets wat je niet gebruikt
Jij kan de komende 2 jaar geen games hebben/spelen hahaquote:Op zondag 25 januari 2009 22:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat spel is te goed voor je. Die mag je niet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Kan ik je noteren voor dat Worms toernooi?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:15 schreef SkyChat het volgende:
tering zo serieus allemaal
Ik was zaterdag bij Game Mania, sta ik daar lekker waas uit m'n ogen te kijken, wat zie ik?
2100 Microsoft points voor 29,99 euro.. ik zeg tegen die balie mongool: wat doe jij nou? je bent nog duurder dan xbox.comkijk ik naast me in dat rek, ligt daar stuntman ignition 2de hands voor 30 euro terwijl die game voor 7,50 nieuw in de seal bij Dynabyte ligt.
En dat voor een winkel die alleen maar op games draait
Wanneer is dat?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan ik je noteren voor dat Worms toernooi?
Niet doen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:25 schreef SkyChat het volgende:
Die stats zijn wel geil, ik ga H3 ook halen
Mag ik dan mee doenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:30 schreef Mirel het volgende:
Ziet er wel leuk uit, wil je social slayer of iets doen nu? Wil ff pauze van het sitemaken nu.
(heb geen mic)
Jammer dat ze met xbox live zo duur zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 22:33 schreef SolidRock het volgende:
Heej check http://www.gamecard.nu/ voor al je abo's!
Van Wow tot Xbox live punte
En ja voeg me toe dan ownen we NU!
Ik geef net aan dat Gamehubs 22 en 36 euro kost waar gamecard.nu 25 en 55 euro vraagtquote:Op zondag 25 januari 2009 22:33 schreef SolidRock het volgende:
Heej check http://www.gamecard.nu/ voor al je abo's!
Van Wow tot Xbox live punte
En ja voeg me toe dan ownen we NU!
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik sta dan ook niet in voor de gevolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |