Je blijft gewoon overal klote hequote:
Geef hem eens ongelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 12:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je blijft gewoon overal klote he
Spel schijnt zo lineair te zijn als wat, dan ziet het er grafisch altijd goed uit. Neem nu als voorbeeld GTA4.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 5 is super mooi, wat een graphics. Ik kwam in het eerste huisje echter al zonder kogels te zitten en dat haat ik.
Resident Evil 5 is mooier dan GTA, hoe je het ook went of keertquote:Op maandag 26 januari 2009 12:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Spel schijnt zo lineair te zijn als wat, dan ziet het er grafisch altijd goed uit. Neem nu als voorbeeld GTA4.
DAT ziet er goed uit.
Ik heb RE4 nooit uitgespeeld omdat ik er genoeg van had op dat eiland. Heel de game is idd prima te spelen, maar dan komen er ineens regeneratorsquote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef speknek het volgende:
Dat haat ik ook altijd. Vooral Resident Evil 0 was verschrikkelijk. Op een gegeven moment ben ik gestopt met die game omdat ik ergens gesaved had met te weinig kogels, daardoor was de game gewoon onspeelbaar geworden. Bij Resi4 leken ze het redelijk opgelost te hebben met genoeg kogels, maar dit belooft niet veel goeds.
Wat GTA IV laat zien is een knappere prestatie inderdaad.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat dit logisch is vanwege de grote wereld van GTA, so be it.
draadloos, ik ben een ramp met dunne draadjes.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:09 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Das nog veel beter ja
Welke headset gebruik jij?
Lees de posts hierboven.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:07 schreef kepler het volgende:
Wel bizar dat die demo maar 450 MB groot is
Zou de achievements best zo willen halen, maar gezien het feit dat dat haast onmogelijk is met het aantal lui wat de game nog online spelen...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je blijft gewoon overal klote he
Dat vond ik nog wel aardig, want dan had je nog wat aan je flashbangs. Regenerators moet je gewoon langsrennen.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb RE4 nooit uitgespeeld omdat ik er genoeg van had op dat eiland. Heel de game is idd prima te spelen, maar dan komen er ineens regenerators
Ik houd de fanboy hoog. Ga niet eens de demo downloaden om het niet te verpesten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is iedereen nou ineens anti-RE5?
De game leeft ook niet, komt al in maart. Geen hype niets, de hype is al een jaar dood.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is iedereen nou ineens anti-RE5?
Dan start ik gewoon even de Afro Samurai hype, game komt tegelijk met Resident Evil 5 op 13 maart:quote:Op maandag 26 januari 2009 13:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De game leeft ook niet, komt al in maart. Geen hype niets, de hype is al een jaar dood.
Dat heb ik ook een keer gehad met m'n gaming headset van logitech op een zondag toen ik net een clan meeting ingingquote:Op maandag 26 januari 2009 13:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
draadloos, ik ben een ramp met dunne draadjes.
Vooral als je weet dat ik op een bureaustoel zit en het heel makkelijk tussen de wieltjes gaat zitten
Morgen toch uit in de VS?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan start ik gewoon even de Afro Samurai hype, game komt tegelijk met Resident Evil 5 op 13 maart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ja inderdaad. Morgen in de USA. Dan vind ik het apart dat er nog geen reviews zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 13:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Morgen toch uit in de VS?
Even kijken wat de reviews zeggen
= kut game.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah ja inderdaad. Morgen in de USA. Dan vind ik het apart dat er nog geen reviews zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |