Om mkv te converteren naar wmvhd ofzo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:11 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Op tweakers heb je een tooltje hiervoor volgens mij. Je moet ff op het forum daar in het Xbox-topic zoeken. Volgens mij staat het in de startpost.
Ja, GoTsenTquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om mkv te converteren naar wmvhd ofzo?
Dan ga ik dat maar eens proberenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gebruik een programmaatje wat TVersity heet, werkt perfect met de Xbox 360 om te streamen. Dan kun je zelfs .mp4 bestanden (HD) streamen, wat je op de normale manier niet lukt.
Heb je dat Xbox pakket van Bol.com besteld? Een vriend van mij heeft dat pakket afgelopen maandag ergens in de middag besteld en heeft alleen nog maar Need For Speed binnen en de Xbox is nog niet eens verzonden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
Denk dat ik vandaag mijn XBOX360 nog niet ga krijgen. Is wel naar TNT verstuurd, kreeg ook een track & trace. Maar daar is geen zending op te vinden en daarbij reed net het busje van TNT door mijn straat maar die moest aan de overkant zijn. Verdomme zeg, bestel je het voor 9 uur omdat ie dan de volgende dag in huis is. Zul je maar net zien dat het bij mij niet gebeurd.
Wel code gehad van Bol, maar heb nog niks binnen. Heb er trouwens FIFA 09 bij besteld, ook niet binnen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Heb je dat Xbox pakket van Bol.com besteld? Een vriend van mij heeft dat pakket afgelopen maandag ergens in de middag besteld en heeft alleen nog maar Need For Speed binnen en de Xbox is nog niet eens verzonden.
Op maandag? OMG, ik heb het juist besteld zodat ik het de volgende dag had. Kan jij mooi profiterenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:11 schreef super-muffin het volgende:
Oké vaagEr klopt echt niks van.
Naja, die vriend heeft gisteren met Bol.com gebeld en hij zou er voor of op maandag zijn. In die tussen tijd vermaak ik mij even met Need for Speed
nee, gaat niet. de stekker van de voeding is net iets anders.(falcon heeft een lichtere voedingquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:26 schreef Twizla het volgende:
Misschien een stomme vraag maar, stel dat ik een falcon of jasper model terug krijg, gaat dat goed samen met het voedingblok van de oudere modellen?
Doe ook ff de XBLA lijst als je die hebt!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:06 schreef Reintji het volgende:
LIVE Activity for week of January 26th
Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 CoD: World at War
2 Halo 3
3 Call of Duty 4
4 Gears of War 2
5 Left 4 Dead
6 GTA IV
7 Fallout 3
8 FIFA 09
9 Guitar Hero World Tour
10 Madden NFL 09
Goed nieuws! Heb er zin in deel 2. Maar ik zal mijn savegame niet meenemen denk ik. Gewoon opnieuw beginnen,.... dat kon toch bij ME?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, fiscale jaren. Naja, dan zal het wel maart worden. Dat 'ie ook naar de PS3 komt is alleen maar goed, dan kunnen meer mensen er van genieten.
Nee, kan niet. Spel is slechts eenmalig speelbaar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw beginnen,.... dat kon toch bij ME?
Redactie FP + Gamesquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Spel is slechts eenmalig speelbaar.
Ik heb alleen maar Gears1quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef Sala-adin het volgende:
wie wilt er samen met mij ownen met gears2?
Usersquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Redactie FP + Games
Zoals je misschien wel w,... oh nee,...... ! In Mass Effect is het mogelijk al je characters en keuzes incl. einde mee te nemen naar Mass Effect 2,... character and story transfer! Afhankelijk van je beslissingen en wie er nog leven etc. etc!
Misschien is het nu duidelijk
quote:
Jaja,... terugkrabbelen he pannekoek!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Users
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Misschien is het nu duidelijk
SkyChatquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wehehe ik weet niet of het een o of een 0 is wat is de jouwe dan voeg ik je toe en binnen 10 min online
Dat bedoel ik! Worms op 3quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef Reintji het volgende:
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 The Maw
2 Castle Crashers
3 Worms
4 Super Street Fighter II Turbo HD Remix
5 UNO
6 A Kingdom for Keflings
7 Ultimate Mortal Kombat 3
8 Braid
9 Banjo-Kazooie
10 Bomberman Live
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jaja,... terugkrabbelen he pannekoek!
Ja man wtf was dat danquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:18 schreef punjabirule het volgende:
Ik wou vragen wat een goede prijs voor dit pakket zou zijn:
Xbox 360 20 Gig
4 Controllers (2 oplaadbaar, 2 gewone batterijen)
Headset (Kabel)
De volgende spellen:
Fifa 2009
Call of Duty: World at War
Call of Duty 4
Gta IV
Rainbow Six Vegas 2
Top Spin 3
Pro Evolution Soccer 2008
Pro Evolution Soccer 6
Table Tennis
Met alle kabel erbij natuurlijk om te kunnen spelen.
... kerel dat spel moet echt zo makkelijk wezen als ik het zo hoor .quote:
Doe je er wel wat mee dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfff ik heb gewoon teveel spellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |