Kut goal van je in de laatste minuut van de blessuretijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja is goed ik voeg je toe
Wie heeft gewonnen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kut goal van je in de laatste minuut van de blessuretijd
Loop je in het echt ook altijd weg?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kut goal van je in de laatste minuut van de blessuretijd
Ik stond tot in de 92ste minuut 2-1 voor. Toen maakte hij nog gelijk die lucker. Ik had er zo de pest in dat ik bij de 2-3 in de verlenging ben vertrokken.quote:
Gaat niet werken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Jesse_ het volgende:
past de component kabel van de 360 eigenlijk ook op de gewone xbox?
Ja want die kan je manipulerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:46 schreef Edwinuss het volgende:
Online ben ik echt GEEN koning met FIFA. Maar zodra ik tegen een maat speel op de bank win ik keihard.
Had je kunnen weten! Jorien is 1 van de beste Fifa spelers van NLquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik stond tot in de 92ste minuut 2-1 voor. Toen maakte hij nog gelijk die lucker. Ik had er zo de pest in dat ik bij de 2-3 in de verlenging ben vertrokken.
Echtwaar? Ik vond hem niet echt goed ofzo. En dat terwijl ik sinds een maand of 2 vandaag weer begonnen ben.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had je kunnen weten! Jorien is 1 van de beste Fifa spelers van NL
Je moet alles wat AQuila zegt delen door 100. Dan kom je heel dichtbij de waarheid.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echtwaar? Ik vond hem niet echt goed ofzo. En dat terwijl ik sinds een maand of 2 vandaag weer begonnen ben.
Ik speelde niet geconcentreerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echtwaar? Ik vond hem niet echt goed ofzo. En dat terwijl ik sinds een maand of 2 vandaag weer begonnen ben.
Kan jij mij de fijne kneepkes van het vak leren ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik speelde niet geconcentreerd
Maar toch kom ik van 0-2 naar 3-2![]()
Toernooien enzo wint die bijna altijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
np, af en toe is dit topic nog wel nuttigquote:
Af en toequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
np, af en toe is dit topic nog wel nuttig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |