Daar ga je geen spijt van krijgen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Fallout 3 binnen (2e hands), eens kijken of ik dit langer trek dan Oblivion.
Een maatje had m ook gekocht een tijdje terug, en die haat normaal gesproken RPGs, maar die vind m fantastisch en is helemaal om, dus het komt vast goed.
Tik tijdens een gevecht met een eindbaas met je vingers op de achterkant van je TV, dan raakt hij afgeleid en nieuwsgierig en kun je hem zo in zijn rug aanvallen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand tips voor die eindbazen bij PoP? Die duren soms super lang
Serieus? Bedankt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tik tijdens een gevecht met een eindbaas met je vingers op de achterkant van je TV, dan raakt hij afgeleid en nieuwsgierig en kun je hem zo in zijn rug aanvallen!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tik tijdens een gevecht met een eindbaas met je vingers op de achterkant van je TV, dan raakt hij afgeleid en nieuwsgierig en kun je hem zo in zijn rug aanvallen!
Neemt bij jou de zwaartekracht toe als je je scherm draait?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als bij Football Manager het beeldscherm 90 graden te draaien zodat je makkelijker scoort door de toegenomen zwaartekracht.
omg, werkt dat echt?!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als bij Football Manager het beeldscherm 90 graden te draaien zodat je makkelijker scoort door de toegenomen zwaartekracht.
Denk er nog even over naquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Neemt bij jou de zwaartekracht toe als je je scherm draait?
quote:
en welke game rade jullie mij aan? ben aan het twijfel tussen fallout 3, fable 2 en gta 4.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef Escape het volgende:
kan je met deze kabel : http://www.bol.com/nl/p/g(...)000027729/index.html
je xbox aansluiten op je lcd monitor? want ik zie daar een rode en een witte tulp voor audio denk ik maar ik heb gewoon 1 aansluiting voor geluid in mijn monitor, een groene..of zit er een verloop stukje bij?
Hmm, jammer. Tnx voor het antwoordquote:Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kun je die downloads gewoon zien als ISO's van hoe ze op de Xbox verschenen en worden ze gewoon via een soort emulator gespeeld. De specificaties van de ouwe Xbox game tellen dus en als GTA SA geen breedbeeld had, dan is dat nu ook niet.
Geldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar hoeveel is een pond op dit moment waard dan?
Waarom zou mijn gamerstag niet serieus zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef jorienvdherik het volgende:
serieus?
Nee, maar jij loopt altijd te koop met dat je zo goed bent. Dus ik wil wel ff een wedstrijdje tegen je spelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb iedergeval nog nooit fifa tegen je gespeeld
Wachten tot ie 'zwart' aan het worden is (je weet wel, die vorm waarin ze alleen door Elika geraakt kunnen worden), en tijdens dat zwart worden een Elika-aanval doen, met daarna gelijk een leuke combo. Zoals YXYAYYYB o.i.d. (uit mijn hoofd hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand tips voor die eindbazen bij PoP? Die duren soms super lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |