Mogguh BX... netjes opgeruimd ja..quote:
porto? Heb ik een post te veel verwijderd?quote:Op maandag 2 februari 2009 06:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mogguh BX... netjes opgeruimd ja..
Kun je ook even die portemonnee terughalen? Je kan er een leuke dame erg blij mee maken.
kennisje van me.quote:Op maandag 2 februari 2009 06:27 schreef DR34M3R het volgende:
Mgguh.
Wie is zijn, correctie, haar ortemonnee kwijt?
Nee, de post staat er nog, ik dacht alleen. als je iets weg kunt halen, kun je iets anders misschien wel terughalen.. Maar helaas..quote:Op maandag 2 februari 2009 06:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
porto? Heb ik een post te veel verwijderd?![]()
Niet gezien, so sorry en ik kan geen posts terugzetten![]()
Ik moet er trouwens vandoor nu, wellicht tot laters peeps!
Die tunnel waar enkele jaren geleden ook al zoveel heisa over was omdat ie een zwembad wilde zijn?quote:Op maandag 2 februari 2009 07:30 schreef BrandX het volgende:
tis weer feest*O* storing in de tramtunnel*O* nou ja, lekker te laat komen op mn werk is altijd leuk, NOT!!!
Heb ik nou een KSC-rel gemist?quote:Op maandag 2 februari 2009 05:55 schreef Klonk het volgende:
Zo, nu allemaal weer gezellig vriendjes zijn ja
nopeniets gemist en al helemaal de moeite niet waard er over uit te wijdenquote:Op maandag 2 februari 2009 07:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Heb ik nou een KSC-rel gemist?.
ja die jah, alleen nu had hij het plan om gewoon geen trams toe te latenquote:Op maandag 2 februari 2009 07:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die tunnel waar enkele jaren geleden ook al zoveel heisa over was omdat ie een zwembad wilde zijn?
neuh..quote:Op maandag 2 februari 2009 07:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Heb ik nou een KSC-rel gemist?.
Handig, zo'n tunnel met een eigen leventje.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja die jah, alleen nu had hij het plan om gewoon geen trams toe te latenmaar inmiddels rijden we weer.
Gelukkig maar!quote:Op maandag 2 februari 2009 07:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
nopeniets gemist en al helemaal de moeite niet waard er over uit te wijden
Ligt aan jou.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:23 schreef indahnesia.com het volgende:
en toch laadt Fok niet altijd even lekker.
Niets veranderd, of ik krijg nog een belletje dat ik vrij kan gaan regelen voor een begrafenis.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey P
Hoe is het? Ik las gisteren/eergisteren minder goede dingen.
minder zegquote:Op maandag 2 februari 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets veranderd, of ik krijg nog een belletje dat ik vrij kan gaan regelen voor een begrafenis.
zonder portemonnee ook nietquote:Op maandag 2 februari 2009 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
Was ik maar zomaar bijna de buskaart vergeten vanochtend. Tsja, zonder koffie schiet 't ook niet op
Een auto op koffie laten rijden ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
Was ik maar zomaar bijna de buskaart vergeten vanochtend. Tsja, zonder koffie schiet 't ook niet op
ik heb een donkerbruin tot zwart vermoeden dat je daar gelijk in hebt.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een auto op koffie laten rijden ook niet.
Die had ik dan wel in de tas zitten. Bus/Treinkaart doe ik altijd in mijn jasquote:Op maandag 2 februari 2009 08:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zonder portemonnee ook niet
hmja, als je het 10.000 keer vergeet is het wel mooi 100 kilometer teveel gelopen in je leven.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, in het ergste geval 10 meter lopen om ze alsnog op te halen, dat scheelt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
...en niet aan de koffiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Hoi, ook zo koud aan de andere kant van de Waal?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en goedemorgen op deze prachtige gure koude maandag![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:04 schreef Pheno het volgende:
Indah, er staat iemand in je tuin:Hopelijk staat ze er morgen nog, aangezien ik niet thuis ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij weer.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hopelijk staat ze er morgen nog, aangezien ik niet thuis ben.
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:12 schreef Pheno het volgende:
Dat is ook de gedachte die bij ons speelt. Tot een week geleden was ze nog erg bij en niets aan het handje. Ze zoou zo weer op vakantie gaan. Kwiek mens. En nu kwijlend in een ziekenhuis bed als ik het moet geloven. Tof! laat maar gaan, dan heeft ze een goed leven gehad. Die doktoren die koste wat kost mensen levend willen houden moeten ze zelf maar in een kas zetten.
Tja, kan niet altijd geluk hebben he.. volgende keer beter.quote:
Hoe moeilijk het ook is om iemand van je wie je houdt te laten gaan, het is vaak inderdaad beter dan als kasplantje bij je houden. Ook als kasplantje ben je al min of meer dood, de persoon die je ooit was, is er niet meer en komt niet meer terug. Het enige verschil met de 'echte' dood is dat je je nog (half) bewust van je situatie bentquote:Op maandag 2 februari 2009 09:12 schreef Pheno het volgende:
Dat is ook de gedachte die bij ons speelt. Tot een week geleden was ze nog erg bij en niets aan het handje. Ze zoou zo weer op vakantie gaan. Kwiek mens. En nu kwijlend in een ziekenhuis bed als ik het moet geloven. Tof! laat maar gaan, dan heeft ze een goed leven gehad. Die doktoren die koste wat kost mensen levend willen houden moeten ze zelf maar in een kas zetten.
Ik vind het wel weer theetijd!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit op m'n werk, dus is hetkoffie
anders kom ik de dag niet door
...en voor mensen die niet van koffie houdenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
thee op het werk is voor zieke mensen
Fokquote:
10 keer voor nodig gehadquote:Op maandag 2 februari 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
want?
Ligt aan jouquote:
Het ligt niet aan onsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
er is voor de verandering eens niets mis met Fok! hier iig
MoBloquote:Op maandag 2 februari 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
ik mis te veel door mijn leven buiten fok
ahaquote:Op maandag 2 februari 2009 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
MoBlo
ik ben hier in het verleden wel 's geweest en kom zo nu en dan 's binnen waaien.
Het zou ook kunnen gebeuren dat je me als Faithy een keer langs hebt zien huppelen
Aha....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Deze bug bestaat al zo'n half jaar: log eerst in thuis op fok, ga naar je werk, studie. Log op je werk in, log niet uit als je weg gaat en ga thuis verder fokken. Je hebt daarna shitzooi.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
er is voor de verandering eens niets mis met Fok! hier iig
jah hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Cali. Beetje bijgekomen van je brakheid?.
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Aha....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Maar je mag er niet over zeuren jijquote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze bug bestaat al zo'n half jaar: log eerst in thuis op fok, ga naar je werk, studie. Log op je werk in, log niet uit als je weg gaat en ga thuis verder fokken. Je hebt daarna shitzooi.
Alle andere sites die ik bezoek waar je voor moet inloggen hebben dit niet, maar dit basale stukje krijgen ze niet eens correct werkend.
DIt is niet zeuren, dit is laten zien hoe het reproduceerbaar is. Iets wat elke devver wilt, zodat ze kunnen gaan zoeken wat er aan de hand is. En het oplossen.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar je mag er niet over zeuren jij
ik zal je dan maar op je woord geloven hequote:Op maandag 2 februari 2009 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is puur toeval, ik sweer![]()
Zeker weten?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
DIt is niet zeuren, dit is laten zien hoe het reproduceerbaar is. Iets wat elke devver wilt, zodat ze kunnen gaan zoeken wat er aan de hand is. En het oplossen.
Mja, sommigen doen het alleen voor het tagje blijkbaar.quote:
Welke lay-out gebruik je dan? Ik gebruik zowel op werk, en thuis op beide pc's en de laptop de Baggerlay-out en herken het probleem niet (waarmee ik dus niet wil zeggen dat het niet bestaatquote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze bug bestaat al zo'n half jaar: log eerst in thuis op fok, ga naar je werk, studie. Log op je werk in, log niet uit als je weg gaat en ga thuis verder fokken. Je hebt daarna shitzooi.
Alle andere sites die ik bezoek waar je voor moet inloggen hebben dit niet, maar dit basale stukje krijgen ze niet eens correct werkend.
Goed. Nu alleen last van een maadagochtendgevoel... moet mijn werkproductiviteit nog opstarten, geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(foto OP [RLS #117] Wie ballen heeft komt nú hier posten....... )
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
NFSWNot For Suitable Work?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(foto OP [RLS #117] Wie ballen heeft komt nú hier posten....... )
met een tag voorzien?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed. Gisteren eindelijk eens mijn map nieuwe mp3 opgeruimd... hoefde maar zo'n 800 nummers uit te zoeken en van tags te voorzien....
Zoek een mier, rol een condoom af en veel plezierquote:
ik ben naast bot en vervelend ook wel goudeerlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 09:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zal je dan maar op je woord geloven he
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
NFSWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(foto OP [RLS #117] Wie ballen heeft komt nú hier posten....... )
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Zeker leuk werk... En ik zag dat er nog wat downloads klaar waren inmiddelsquote:Op maandag 2 februari 2009 09:48 schreef Californium het volgende:
[..]
met een tag voorzien?leuk werk wel
verder nog iets LEUKS gedaan dit weekend
bot en vervelend valt toch nog wel meequote:Op maandag 2 februari 2009 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben naast bot en vervelend ook wel goudeerlijk
Het 20 minuten kookboekquote:
zaterdag was fusion cooking (collega uit italie en een vriendin uit india??? Die koken en iedereen die komt die neemt wat meequote:Op maandag 2 februari 2009 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag naar Bloemendaal en Haarlem gefietst (half uurtje ongeveer) voor wat boodschappen. Heb onder andere 3 kookboeken gekocht.... En gisteren even een ruim uur gewandeld in het duin
![]()
.
En hoe was jouw weekend?
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het 20 minuten kookboek
Het Fokke en Sukke Kookboek
En een met Hollandse gerechten
Ik ga voor de snel-klaar-zonder-magnetron-maaltijden nu.
Klinkt gezellig!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:52 schreef Californium het volgende:
[..]
zaterdag was fusion cooking (collega uit italie en een vriendin uit india??? Die koken en iedereen die komt die neemt wat mee).... dus veel mensen ontmoet en heul heul heul veul gegeten
was gezellig en lekker dronken
.... en gister beetje slapen en even naar werk en dat was het
Ja, Fokke en Sukke ga ik eerst eens uitproberen, denk ik. Stonden wel wat interessante dingen in.quote:
klopt... maar is fokke en sukke niet een beetje een basis kookboekquote:Op maandag 2 februari 2009 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt gezellig!
[..]
Ja, Fokke en Sukke ga ik eerst eens uitproberen, denk ik. Stonden wel wat interessante dingen in.
pics anders hoax!!quote:
hihi, die Fokke en Sukke heb ik hier ook staanquote:Op maandag 2 februari 2009 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het 20 minuten kookboek
Het Fokke en Sukke Kookboek
En een met Hollandse gerechten
Ik ga voor de snel-klaar-zonder-magnetron-maaltijden nu.
Ja, dat wel, maar ik moet toch ergens beginnen. Het is in ieder geval wat anders dan aardappelen schillen, een pot groenten in een pan gooien, vlees in de koekenpan en wachten tot het klaar isquote:Op maandag 2 februari 2009 09:58 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt... maar is fokke en sukke niet een beetje een basis kookboek
Die laat ik lekker in bed liggen dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je echt dat je het kan jaquote:Op maandag 2 februari 2009 10:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik moet toch ergens beginnen. Het is in ieder geval wat anders dan aardappelen schillen, een pot groenten in een pan gooien, vlees in de koekenpan en wachten tot het klaar is.
Bij het doorbladeren zag ik al dingen waarvan ik dacht:"Hey, kan dat ook!"
![]()
.
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb geen kookboeken nodig..
proef de hele tijd
Mn schoonbroer is kok en hij zegt ook altijd dat je het moet proeven ...
Ik heb het 3 jaar zonder kookboeken en met weinig proeven gedaan... maar ik wil wat meer variatie, en dan zijn kookboeken handigquote:Op maandag 2 februari 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb geen kookboeken nodig..
proef de hele tijd
Mn schoonbroer is kok en hij zegt ook altijd dat je het moet proeven ...
Daar kom ik wel achter als ik het probeerquote:
Een goede kok gebruikt nooit een kookboek.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:06 schreef Californium het volgende:
[..]
dit dus... alleen heb ik geen schoonbroer....
maar mijn zus is kok
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 2 februari 2009 10:12 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Leuk een wekker instellen om hem vervolgens niet aan te zetten
als ik inspiratie wil opdoen dan ga ik meestal internetten...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een goede kok gebruikt nooit een kookboek.
Al is het natuurlijk HET medium om inspiratie op te doen
Ik heb wel een kinderkookboek
van toen ik 8 was
Interneppen op Kantokkelquote:Op maandag 2 februari 2009 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik inspiratie wil opdoen dan ga ik meestal internetten...
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:18 schreef DaMart het volgende:
Gigi D'Agostino.
Ik word er helemaal vrolijk van.
KPN wil ons allemaal verneukeratief Nederlands leren: moggel, ni game ni, en die kutreclamesquote:
quote:
quote:
Nouja, zonder slagroom net, maar het was wel lekker. Was trouwens choco creme.quote:
quote:
Alleen als het echte chocomel isquote:
Deze chocomel komt uit een automaat, weet alleen niet wat voor merk het is, want het is echt fucking lekker. Er zijn 2, choco creme en gewoon choco. De creme is veruit de bestequote:Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen als het echte chocomel is
Dit weekend bestel ik een warme choco (notabene voor 2 euro).
Ik kreeg van die waterige automaten-choco
dat is dus echt geen 2 euro waard
hebben we hier ook, dat is inderdaad nog wel goede automaten-rotzooi, maar dat wat ik bij de HEMA kreeg dit weekend.... nooit meerquote:Op maandag 2 februari 2009 10:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Deze chocomel komt uit een automaat, weet alleen niet wat voor merk het is, want het is echt fucking lekker. Er zijn 2, choco creme en gewoon choco. De creme is veruit de beste.
Van Nutricia ja...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef Aarti het volgende:
Maar bedoel je dan chocomel van het merk chocomel?
Wat niet?quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van Nutricia ja...
alle andere zijn poep
Ik vind dat trouwens wel misleiding.. van die waterige chocomel verkopen
Ja, uit van die leuke zakken met een soort stroperige frisdrank, waar ze weer water aan toevoegen om het drinkbaar te maken.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja dat is wel fout idd. maar sowieso in de horeca krijg je nauwelijks waar voor je geld. vieze waterige cola en zo
Noteert, geen chocomelk kopen bij de HEMA.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hebben we hier ook, dat is inderdaad nog wel goede automaten-rotzooi, maar dat wat ik bij de HEMA kreeg dit weekend.... nooit meer
Kom maar onder de paraploft!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je krijgt zeker geen Nederlandse reclames mee daar in het buitenland?
TT = [KSC #1.240] Zonder portemonnee kun je koffie niet betalenquote:
Oh oh, wat moet je toch met je "vrije" tijd.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
TT = [KSC #1.240] Zonder portemonnee kun je koffie niet betalen
wordt
[KSC #1.240] Zonder portamoflats kun je kloffie niet belapen
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh oh, wat moet je toch met je "vrije" tijd.
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die laat ik lekker in bed liggen dan.Wacht jij maar. Ik zal een keer wat gepwnde sla regelen, die lust jij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het FOK! kookboekquote:Op maandag 2 februari 2009 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik inspiratie wil opdoen dan ga ik meestal internetten...
Het FOK!-kookboek!
quote:En rumquote:![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wil je even niet zo luidruchtig klaarkomen?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Sla in je orenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je even niet zo luidruchtig klaarkomen?
Dankje.
Oh, dat is het. Ik dacht, ze testen de sirenes/quote:Op maandag 2 februari 2009 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je even niet zo luidruchtig klaarkomen?
Dankje.
Die hoor ik hier nietquote:Op maandag 2 februari 2009 12:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh, dat is het. Ik dacht, ze testen de sirenes/
Smakelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 12:02 schreef Jo0Lz het volgende:
Lunch. Trouwens.
Je hebt de vitamines eruit gepwn'd?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht jij maar. Ik zal een keer wat gepwnde sla regelen, die lust jij wel.
Hier blijft op sommige plekken al heel voorzichtig wat liggen ook jaquote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de vitamines eruit gepwn'd?.
Het sneeuwt hier trouwens! Heel lichtjes, maar toch, het sneeuwt!
En Garbage maakt best leuke muziek!.
Ja. Die willen ze niet bij die fastfoodzaak.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de vitamines eruit gepwn'd?.
Hier lag ook sneeuw vanmorgenquote:Het sneeuwt hier trouwens! Heel lichtjes, maar toch, het sneeuwt!
En Garbage maakt best leuke muziek!.
Avondquote:Op maandag 2 februari 2009 12:17 schreef Pien85 het volgende:
Môge...
Nee, mijn wekker stond op 9 uur, werd net wakker van luchtalarm, dus voor mij wel morgenquote:
Ik vind jou niet meer liefquote:Op maandag 2 februari 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, je hebt heel lang geslapen
En dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk te begrijpen zijnquote:
Inderdaad!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk te begrijpen zijn
Wel. Vraag maar aan Indahquote:
Dat zijn ze ookquote:Op maandag 2 februari 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk te begrijpen zijn
Daarom begrijp ik ze ook nooitquote:Op maandag 2 februari 2009 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
En als je ze denkt te begrijpen, begrijp je ze weer verkeerd.
True...quote:Op maandag 2 februari 2009 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
En als je ze denkt te begrijpen, begrijp je ze weer verkeerd.
Waren er maar meer vrouwen zoals jijquote:Op maandag 2 februari 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
Wat hebben jullie rare vrouwen in jullie leven
Ik ben altijd duidelijk en bij mij weet je wat ik wil of niet wil
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waren er maar meer vrouwen zoals jij
Waarom niet?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]dat wil je niet....
Maar ben wel duidelijk
Omdat ik wel veeleisend benquote:
Leuk manquote:Op maandag 2 februari 2009 12:59 schreef DaMart het volgende:
Pheno, je staat in een nu.nl-cartoon!
[ afbeelding ]
Nog erger, een vrouw die denkt dat ze duidelijk isquote:Op maandag 2 februari 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
Wat hebben jullie rare vrouwen in jullie leven
Ik ben altijd duidelijk en bij mij weet je wat ik wil of niet wil
Je kan me gewoon niet aanquote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog erger, een vrouw die denkt dat ze duidelijk is
quote:
Zodra je ingelogd ben alle sessies uitloggen en dan weer inloggen. Dat wil soms helpenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zal dit kut-inlog-bug ook eens gaan testen. Ben nu enkele malen ingelogd in Jakarta (vorige week, met een verlopen sessie en een nog bestaande sessie....kijken of ik alles weg krijg.
zal zo een poging wagen.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zodra je ingelogd ben alle sessies uitloggen en dan weer inloggen. Dat wil soms helpen
Zuurquote:
Knuf en kus hoor!quote:
Dat flauwekulargument weer. Als ze dat allemaal zeggen, krijg je die ervaring nooit. Dus eigenlijk zeggen ze dat ze te beroerd zijn om in je te investeren.quote:
Ja en nee. Hij had tijdens het gesprek al aangeven dat er veel reacties waren op de functie. En dan snap ik het dat ze iemand pakken met meer ervaring.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat flauwekulargument weer. Als ze dat allemaal zeggen, krijg je die ervaring nooit. Dus eigenlijk zeggen ze dat ze te beroerd zijn om in je te investeren.
Oeh, waar gaan we eten?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:25 schreef Aarti het volgende:
pfffffff probeer restaurantweek te boeken maar kom nergens doorheen
Een hele week?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:25 schreef Aarti het volgende:
F5F5F5F5F5quote:Op maandag 2 februari 2009 14:25 schreef Aarti het volgende:
quote:
Met zo'n bord voor zijn kop? Die gaat echt niet zelfquote:Op maandag 2 februari 2009 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Balkenende nog al niet afgetreden
* Bengeltje Marc knuffel geeft. EN een kopje koffie.quote:
blijkbaarquote:Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zo'n bord voor zijn kop? Die gaat echt niet zelf
Hey Inda.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ergens vast wel, maar niet hier B
ik kom wellicht in mei naar Nederland voor een week of twee. Maar daarna weer lekker terug hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey Inda.![]()
Zit je nog daar op je warme plekje of ben je in dit kikkerlandje.
Moet die vent (Frutseltje) ook altijd nalopen. Mannen.![]()
Je wil me vermoorden ook nog eensquote:Op maandag 2 februari 2009 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje Marc knuffel geeft. EN een kopje koffie.![]()
Je wordt al plat gemaild, wat wil je nog meer.
Helemaal niet, ik geef je koffie dat smaakt als een engeltje dat piest op je tong.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil me vermoorden ook nog eens
Oh ja, er moet nog iemand in mijn mond zeiken ook, t wordt helemaal duidelijk zoquote:Op maandag 2 februari 2009 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik geef je koffie dat smaakt als een engeltje dat piest op je tong.
Hij is al overtijd, maar zit er nog steedsquote:Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, het wordt eens tijd he..
het lijkt erop dat hij keihard gelogen heeft,tja..quote:Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
is er een directe aanleiding voor aftreden nu dan?
Hij doet niet anders, dus wat is er nieuw?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het lijkt erop dat hij keihard gelogen heeft,tja..
Hey doe niet zo. Je vindt me lief heb je gezegd, want ik mocht geen treinen kussen.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, er moet nog iemand in mijn mond zeiken ook, t wordt helemaal duidelijk zo
Muck en ik zagen er zoeen in de wintereftelingquote:Op maandag 2 februari 2009 15:32 schreef Pien85 het volgende:
Mijn moeder zit naar een kloon van die tv schilder te kijken
Ik jou ook niet, maar kom hier ook niet zo vaak.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
Hoi Bengeltje, ik ken jou nietgeloof ik
Daar had ik jou ook gespot ja!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, maar kom hier ook niet zo vaak.
Zo eens in de maand, lijkt wel mijn periode.Maar zie je nu wel in singles.
Maar ook daar val ik blijkbaar niet op.
Oh jaquote:Op maandag 2 februari 2009 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey doe niet zo. Je vindt me lief heb je gezegd, want ik mocht geen treinen kussen.![]()
Jij valt overal opquote:Op maandag 2 februari 2009 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, maar kom hier ook niet zo vaak.
Zo eens in de maand, lijkt wel mijn periode.Maar zie je nu wel in singles.
Maar ook daar val ik blijkbaar niet op.
Loop je nou daar te flirten met andere mannen? En ik maar denken dat ik bijzonder was voor jequote:
okiquote:
Nee lieverd, ik zal nooit een andere man willen dan jij!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Loop je nou daar te flirten met andere mannen? En ik maar denken dat ik bijzonder was voor je.
Dan is het goedquote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee lieverd, ik zal nooit een andere man willen dan jij!
Fhaquote:
Je weet toch dat jij de enige voor me bent?quote:
Mja, ik was even bang dat je daar aan het flirten wasquote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je weet toch dat jij de enige voor me bent?
Nee hoor, dat kan ik jou niet aan doenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik was even bang dat je daar aan het flirten was.
Waarom regel je dan dates met anderen?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan ik jou niet aan doen
Pien flirten, uhhh .......................quote:Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Loop je nou daar te flirten met andere mannen? En ik maar denken dat ik bijzonder was voor je.
Daar is ze heel bedreven in, heb ik tijdens onze meet gemerktquote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pien flirten, uhhh .......................
Dat.... dat mocht je helemaal niet wetenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom regel je dan dates met anderen?
Nee, zo ben ik nietquote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pien flirten, uhhh .......................
Had dan ook PM gebruiktquote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat.... dat mocht je helemaal niet weten
[..]
Hoi Caliquote:
Ik dacht eigenlijk gewoon dat je daar niet kwamquote:Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had dan ook PM gebruikt.
Nou ja, dan wil ik ook andere dates....
Nou doe jij precies t zelfde!quote:[..]
Hoi Cali![]()
.
Daten?
Ik lees er wel vaker mee hoor, en af en toe post ik er ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk gewoon dat je daar niet kwam
Oh, dat had je me dan eerder moeten vertellenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lees er wel vaker mee hoor, en af en toe post ik er ook.
waar? in nlquote:
Ben jij een van onze vissen?quote:
quote:
OMdat "men" in het algemeen een kuddedier isquote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef es70 het volgende:
Waarom is 'men' zoover platte beeldschermen die dan ook nog 's groot zijn
.
Ik heb er een van mijn schoonmoeder gekregen en sinds vanmorgen aangesloten, maar ik ben er niet zo kapot van eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |