Waarom regel je dan dates met anderen?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan ik jou niet aan doen
Pien flirten, uhhh .......................quote:Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Loop je nou daar te flirten met andere mannen? En ik maar denken dat ik bijzonder was voor je.
Daar is ze heel bedreven in, heb ik tijdens onze meet gemerktquote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pien flirten, uhhh .......................
Dat.... dat mocht je helemaal niet wetenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom regel je dan dates met anderen?
Nee, zo ben ik nietquote:Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pien flirten, uhhh .......................
Had dan ook PM gebruiktquote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat.... dat mocht je helemaal niet weten
[..]
Hoi Caliquote:
Ik dacht eigenlijk gewoon dat je daar niet kwamquote:Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had dan ook PM gebruikt.
Nou ja, dan wil ik ook andere dates....
Nou doe jij precies t zelfde!quote:[..]
Hoi Cali![]()
.
Daten?
Ik lees er wel vaker mee hoor, en af en toe post ik er ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk gewoon dat je daar niet kwam
Oh, dat had je me dan eerder moeten vertellenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lees er wel vaker mee hoor, en af en toe post ik er ook.
waar? in nlquote:
Ben jij een van onze vissen?quote:
quote:
OMdat "men" in het algemeen een kuddedier isquote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef es70 het volgende:
Waarom is 'men' zoover platte beeldschermen die dan ook nog 's groot zijn
.
Ik heb er een van mijn schoonmoeder gekregen en sinds vanmorgen aangesloten, maar ik ben er niet zo kapot van eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |