Een goede kok gebruikt nooit een kookboek.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:06 schreef Californium het volgende:
[..]
dit dus... alleen heb ik geen schoonbroer....
maar mijn zus is kok
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 2 februari 2009 10:12 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Leuk een wekker instellen om hem vervolgens niet aan te zetten
als ik inspiratie wil opdoen dan ga ik meestal internetten...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een goede kok gebruikt nooit een kookboek.
Al is het natuurlijk HET medium om inspiratie op te doen
Ik heb wel een kinderkookboek
van toen ik 8 was
Interneppen op Kantokkelquote:Op maandag 2 februari 2009 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik inspiratie wil opdoen dan ga ik meestal internetten...
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:18 schreef DaMart het volgende:
Gigi D'Agostino.
Ik word er helemaal vrolijk van.
KPN wil ons allemaal verneukeratief Nederlands leren: moggel, ni game ni, en die kutreclamesquote:
quote:
quote:
Nouja, zonder slagroom net, maar het was wel lekker. Was trouwens choco creme.quote:
quote:
Alleen als het echte chocomel isquote:
Deze chocomel komt uit een automaat, weet alleen niet wat voor merk het is, want het is echt fucking lekker. Er zijn 2, choco creme en gewoon choco. De creme is veruit de bestequote:Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen als het echte chocomel is
Dit weekend bestel ik een warme choco (notabene voor 2 euro).
Ik kreeg van die waterige automaten-choco
dat is dus echt geen 2 euro waard
hebben we hier ook, dat is inderdaad nog wel goede automaten-rotzooi, maar dat wat ik bij de HEMA kreeg dit weekend.... nooit meerquote:Op maandag 2 februari 2009 10:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Deze chocomel komt uit een automaat, weet alleen niet wat voor merk het is, want het is echt fucking lekker. Er zijn 2, choco creme en gewoon choco. De creme is veruit de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |