Zuigen heeft ook zijn voordelen (sorry heb gedronken, ik spel zuipen verkeerd, zuigen, zuipen, je weet toch)quote:
Patawattuhquote:Op zondag 1 februari 2009 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu btw. Gisteravond heerlijk nog Patapon gespeeld. Verslavend als je daar eenmaal weer aan begint
Ph kap eens met dat oeverloze gezeur van je.quote:Op zondag 1 februari 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
En het is zo traag als dikke stront door een trechter. Wanneer komen die opvolgers van die servers? De gameboys van Danny kunnen het niet meer aan.
jah..jah.quote:
Ik denk dat het aan jouw computer ligt, want ik heb hier geen enkel probleem!quote:Op zondag 1 februari 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
En het is zo traag als dikke stront door een trechter. Wanneer komen die opvolgers van die servers? De gameboys van Danny kunnen het niet meer aan.
Stop eens met met het verdedigen van iets wat gewoon triest is.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ph kap eens met dat oeverloze gezeur van je.
Nu is het even snel weer, danny zal wel klaar zijn met de pr0n.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan jouw computer ligt, want ik heb hier geen enkel probleem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas je op dat je niet op die spammende pinguin gaat lijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 10:18 schreef DaMart het volgende:
He, 49 posts te weinig vorige maand, anders had ik er precies 2.000 gehad.
Zie mijn toegevoegde spoilerquote:Op zondag 1 februari 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet op die spammende pinguin gaat lijken
Jouw familie en ziekenhuizen zijn geen gelukkige combinatie, geloof ikquote:Op zondag 1 februari 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
Oma op intensive care, vocht achter de longen, herseninfarct. Het was toch geen longontsteking.
Toffe bende weer, ze verwachten uitzaaiingen in de hersenen die het veroorzaakt hebben.
Het draait prima hier, en alles wijd je direct weer aan fok, wat meer triest is dan het verdedigen ervan. Als je er niet mee om kan gaan, prima, maar laat dat niet telkens weten.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stop eens met met het verdedigen van iets wat gewoon triest is.
Het is zondagochtend, overbelasting lijkt me wat onmogelijk.
En oeverloos, zoek even de laatste post er over op, als het echt oeverloos is moet het wel te in het vorige topic te vinden zijn
Daarom. PEBKAC.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan jouw computer ligt, want ik heb hier geen enkel probleem!
Even kijken, got doet het prima, d2jsp doet het prima, gmail doet het prima. Tijdens een reload van fok kan ik die sites 20x openen. Nee je hebt gelijk, het ligt niet aan fok. Ik mag me afvragen wanneer er nu eens concreets wat aan wordt gedaan. Gezien hier tig mods rondlopen die misschien wel eens wat zouden kunnen oppikken roep ik het hier. ALs je er niet mee om kan gaan hoef je het niet te lezen. Of moeten er naast de tietenposts nog meer gespoilerd gaan worden?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het draait prima hier, en alles wijd je direct weer aan fok, wat meer triest is dan het verdedigen ervan. Als je er niet mee om kan gaan, prima, maar laat dat niet telkens weten.
Dewattusquote:
Google is your friend.quote:
problem exists between keyboard and chairquote:
Ow, jij had het ook al verteld...quote:Op zondag 1 februari 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Google is your friend.
Of Problem exists between keyboard and chair.
Maar goed, ik zal straks een tubegirl posten oid en dan zijn jullie van het oeverloze gezeur af. Ik ben op dit moment na eerder genoemd nieuws niet in de stemming.
awww.... *knuffel*quote:Op zondag 1 februari 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
Oma op intensive care, vocht achter de longen, herseninfarct. Het was toch geen longontsteking.
Toffe bende weer, ze verwachten uitzaaiingen in de hersenen die het veroorzaakt hebben.
Foto maak zequote:Op zondag 1 februari 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
Het is te mooi weer om binnen te blijven, dus ik ga even een stuk wandelen!
Niets mis met zwemmen tochquote:Op zondag 1 februari 2009 11:32 schreef DR34M3R het volgende:
Dadelijk maar gaan zwemmen denk ik. Ik weet het anders ook niet.
Ik kon niet slapenquote:Op zondag 1 februari 2009 08:11 schreef Klonk het volgende:
half 5 een nieuw topic openen, volgens mij een record
tevens: goeiemorgen
Had dat ff gezegt!quote:Op zondag 1 februari 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
Het is te mooi weer om binnen te blijven, dus ik ga even een stuk wandelen!
Meh, ik wil ook sneeuwquote:Op zondag 1 februari 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Was lekker fris buiten, mooie Hollandse luchten en een sneeuwbui toen ik naar huis fietste.
En nu gloeien mijn oren.
Oh... dan heb ik t hier misschien gewoon gemist omdat ik nog op 1 oor lagquote:Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is inmiddels alweer zonnig hoor.
Tijd voor een baan bij de AIVD? Defensie? Etc....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik hem kwijt ben
en omdat de data die erop staat nu dus op straat ligt
OAquote:
Ad Tramquote:
Middag Pienquote:
Mwoah, in mijn wereld nog morgen hoorquote:
Ik werd al om 7:30 gepest door mn wekkerquote:Op zondag 1 februari 2009 13:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, in mijn wereld nog morgen hoor
Toen ging ik net slapenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werd al om 7:30 gepest door mn wekker.
Ik ging toen zwemmelenquote:
quote:
Oh lekker! Lang geleden dat ik gezwommen hebquote:
Is ze lekker mee zegquote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Kennis van me is gerold van haar portemonnee... inclusief ring met diamantje erin die ze af had gedaan omdat haar vinger zeer deed. Lekker kut, want er zat vrijwel geen geld in verder... en de bankpasjes zijn ook al geblokkeerd natuurlijk.
Whaha!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
ff bellen om te zien waar het gebeurd is en zo.. Ramptoerist die ik ben.
Whehe, nee, zoeen mobiel infuus beperkt je snelheid nogal...quote:
Dan moet je ze maar echt versierenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:57 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, nee, zoeen mobiel infuus beperkt je snelheid nogal...
quote:
Hey pienquote:
MPGquote:
Als het m lukt dan verklaar ik hem mijn eeuwig durende liefde en toewijding ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey pien
Hij ging navragen of die nog te bestellen zijn
[..]
MPG
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als het m lukt dan verklaar ik hem mijn eeuwig durende liefde en toewijding ofzo
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
Hoi Cali.
Bezig met een zondagse studiesessie?
Laat geworden gisteren?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:21 schreef Californium het volgende:
[..]
ef wie is de mol gekeken en dadelijk maar weer even naar huis
![]()
brakheid.....
Jouw baas en Pienquote:Op zondag 1 februari 2009 17:25 schreef Ladylike het volgende:
Gelukkig is zn vrouw niet snel jaloers
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:25 schreef Ladylike het volgende:
Gelukkig is zn vrouw niet snel jaloers
Nie goed?quote:
half 4 in bedquote:
Of vroegquote:
Hij is niet alleen clubeigenaar hequote:
Vraag me alleen maar af sinds wanneer jij wat in een man zietquote:
Met collega?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
half 4 in bed![]()
nu weer weg![]()
tot morgen
Hey, ik geloof nog steeds dat ik biseksueel ben hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag me alleen maar af sinds wanneer jij wat in een man ziet.
Slimquote:Op zondag 1 februari 2009 17:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, ik geloof nog steeds dat ik biseksueel ben hoorAl is het alleen maar om mezelf van 2 walletjes te kunnen laten eten
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, ik geloof nog steeds dat ik biseksueel ben hoorAl is het alleen maar om mezelf van 2 walletjes te kunnen laten eten
Ik haat wel meerquote:Op zondag 1 februari 2009 16:56 schreef Pien85 het volgende:
Oh echt ik HAAT mijn internet verbinding!
Nou, als je MIJN piem0l al niet wil, dan kan daar nu wel een streep door.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:37 schreef Pien85 het volgende:
Hey, ik geloof nog steeds dat ik biseksueel ben hoor![]()
Vertel het eens. Wat is er aan de hand?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haat wel meerOok HOE'n erge control freak ik eigenlijk wel ben
![]()
Nou zegquote:Op zondag 1 februari 2009 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, als je MIJN piem0l al niet wil, dan kan daar nu wel een streep door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
WMzquote:Op zondag 1 februari 2009 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel het eens. Wat is er aan de hand?
Gewoon, dat ik mee zo laat opnaaien door die verloren USB-stok. Terwijl hij waarschijnlijk gewoon op kantoor ligt. Of in een miljard stukken gereden is door een bus. Of door een vinder geformatteerd wordt voor eigen gebruik. Wat me allemaal totaal prima zou wezen.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel het eens. Wat is er aan de hand?
Was de informatie die erop stond dan zo gevoelig?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, dat ik mee zo laat opnaaien door die verloren USB-stok. Terwijl hij waarschijnlijk gewoon op kantoor ligt. Of in een miljard stukken gereden is door een bus. Of door een vinder geformatteerd wordt voor eigen gebruik. Wat me allemaal totaal prima zou wezen.
Maar mijn volgende gaat wel vingerafdruk-encryptie hebben, da's zeker.
Ah dat dusquote:Op zondag 1 februari 2009 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, dat ik mee zo laat opnaaien door die verloren USB-stok. Terwijl hij waarschijnlijk gewoon op kantoor ligt. Of in een miljard stukken gereden is door een bus. Of door een vinder geformatteerd wordt voor eigen gebruik. Wat me allemaal totaal prima zou wezen.
Maar mijn volgende gaat wel vingerafdruk-encryptie hebben, da's zeker.
Voor zo ver dat zo was, was het meeste wel encrypted of password-protected. Maar dan nog. Ik kan het gewoon niet hebben dat ik _ergens_ de controle over dat ding kwijt geraakt ben. Juist ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Was de informatie die erop stond dan zo gevoelig?
Dikke knuf voor je ongemakkelijk gevoelquote:Op zondag 1 februari 2009 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor zo ver dat zo was, was het meeste wel encrypted of password-protected. Maar dan nog. Ik kan het gewoon niet hebben dat ik _ergens_ de controle over dat ding kwijt geraakt ben. Juist ik.![]()
Mja, noem het aanstellerij, prima. Het zit me allerminst lekker iig.
Goeie mogguhquote:
Dank jequote:Op zondag 1 februari 2009 18:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dikke knuf voor je ongemakkelijk gevoel
Hoiquote:
Graag gedaanquote:
Het is avondquote:Op zondag 1 februari 2009 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Is het al morgen? Het is nog donker buiten
Moet je wel goed mikken hoor!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga de kleine ff in bad mikken
kan ie lekker lang spelen terwijl mamma zn kamer opruimt
Doet ze vaker hoor, gewoon een driepuntertje van een meter of 6quote:
Het duurt nog 11 uur, dan is het morgenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Is het al morgen? Het is nog donker buiten
Oeh. Spannendquote:Op zondag 1 februari 2009 18:42 schreef DR34M3R het volgende:
Zwemmen was heerlijk! Daarna nog lekker wat wezen eten, en nu de kids naar bed brengen.
Dan de infomap van mijn nieuwe baas nog eens doorlezen, en zorgen dat alles in orde is voor mijn allereerste werkdag daar. Welke kleren doe ik aan.. tas klaarzetten met alles er in wat ik nog nodig kan hebben.. Oh, ik heb er zin in!
Nog 5 uur en 10 minuten, bedoel je, en dan is het morgen!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Het duurt nog 11 uur, dan is het morgen.
Morgen is pas als ze zon weer op gaatquote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog 5 uur en 10 minuten, bedoel je, en dan is het morgen!
Dan had ik het dus toch goed.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen is pas als ze zon weer op gaat
Sterf, falersquote:Op zondag 1 februari 2009 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
FOK! klapt er steeds uit.
Maar volgens crew ligt het aan de gebruikers.
Sex met jezelf`?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:14 schreef Ladylike het volgende:
Zo, kleine is weer fris en rein
Kamer is weer opgeruimd (tot morgenvroeg)
Nog even Thomas kijken en dan gaat ie naar zn bedje, zodat mamma tijd voor sex zichzelf heeft![]()
Blonde mamma begrijpt het misschien niet, maar thomas is ook dikke pr0n hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 19:14 schreef Ladylike het volgende:
Nog even Thomas kijken en dan gaat ie naar zn bedje, zodat mamma tijd voor sex zichzelf heeft![]()
Doodverwensingquote:
Is een optie...quote:
Waarom denk je dat ik wil dat ie daarna naar zn bed gaat? Ik sop dan van de bank afquote:Op zondag 1 februari 2009 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blonde mamma begrijpt het misschien niet, maar thomas is ook dikke pr0n hoor
Vragen om een banquote:
Net niet..quote:
Ik ben ooit een eigen forum begonnen nadat achterlijke admins mij en wat andere mensen gebaned haddenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:20 schreef Pheno het volgende:
Gezellig met z'n drieen een ban, ook leuk!
Het scheelt dat ze uit de puberteit zijnquote:Op zondag 1 februari 2009 19:29 schreef Pheno het volgende:
Oh, ben nog admin van een heel klein forumpje, maar dat is meer omdat er iemand rechten moet hebben om posts te moven of zo. Maar dat is een tweakers groepje die allemaal al ruim uit de puberteit zijn, dus dat gaat prima.
boejje. Over 48 uur is die kutsite wel weer een keer up. Of zo.quote:
* Dr_Flash stiekem LL lekker gaat vingerenquote:
Of kunnen ze niet bij de banknop omdat de boel niet inlaadt.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
boejje. Over 48 uur is die kutsite wel weer een keer up. Of zo.
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op zondag 1 februari 2009 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
boejje. Over 48 uur is die kutsite wel weer een keer up. Of zo.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash stiekem LL lekker gaat vingeren
Das kewlquote:Op zondag 1 februari 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
En gewoon een gezellig clubje is wat elkaar helpt in het spelletje wat we online spelen. Gewoon een toffe clan zonder gezeik onderling en lekker gamen en tips, items en virtueel geld uitwisselen.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of kunnen ze niet bij de banknop omdat de boel niet inlaadt.
Er is helemaal niets aan de hand volgens de crew. Ik mocht er ook niet meer over zeuren, want het lag aan mijquote:Op zondag 1 februari 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:'t Wordt nu toch wel irritant dat fok zo loopt te kutten hoor
Ja maar dat ligt echt aan ons hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:
't Wordt nu toch wel irritant dat fok zo loopt te kutten hoor
Dus t ligt aan jou dat t bij mij loopt te kutten? Doe dr is wat aan dan!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is helemaal niets aan de hand volgens de crew. Ik mocht er ook niet meer over zeuren, want het lag aan mij
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:47 schreef Pheno het volgende:
Ik zal de DDos dan ook maar afzetten, mijn botnetwerk heeft weer genoeg gedaan voor vandaag.
Ik gooi straks gewoon locoroco of patapon in de psp en door het idiote gedoe op mijn scherm ben ik al blij.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
enough is enough
Kleine ligt bij pappa
* LL zoekt topic over kleine dingen die je gelukkig kunnen maken
Geluk is soms heel simpel te bereiken
Dat mag je niet zeggen Pienquote:Op zondag 1 februari 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:
't Wordt nu toch wel irritant dat fok zo loopt te kutten hoor
T ligt dus niet meer aan de usersquote:Op zondag 1 februari 2009 19:57 schreef Breuls het volgende:
De loadbalancer of een achterliggende server weigert af en toe contact te aanvaarden. Geen idee wat het is...
No shit, Sherlockquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duh. Zelfs een vrouw kan dat zien.
Nu nog inparkeren.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duh. Zelfs een vrouw kan dat zien.
Dat vind je wel fijn he!quote:
quote:
Die is al heel wat meer gewend, you have to do better than thatquote:
Je kijkt ook naar het Nationaal songfestivalquote:
Ik moet een wethouder van de gemeente Deventer even een paraplu in zijn hol steken en uitklappen. Om te beginnen. Ik ben niet echt heel erg blij nu. En het spijt me niet eens ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is al heel wat meer gewend, you have to do better than that
Wat voor gezeik heb je nu dan? Doen ze moeilijk?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet een wethouder van de gemeente Deventer even een paraplu in zijn hol steken en uitklappen. Om te beginnen. Ik ben niet echt heel erg blij nu. En het spijt me niet eens ook.
Problemen? Call 1-800-EAT-SHIT-AND-DIE
Er zijn uit de buurt geluiden gekomen dat ze niet genoeg inspraak hadden. Dus komt er nu een extra inspraak avond. Terwijl de ontwikkelaar al Zwart op wit heeft liggen van de gemeente dat alle "zienswijzen" ongegrond verklaard zullen worden. Het gaat dus nergens over. Maar eoa wethouder moet zijn eigen piem0l oppoetsen, en dat kost dus iedereen geld. Enig idee welke smiley ik daar voor over heb?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat voor gezeik heb je nu dan? Doen ze moeilijk?
Oh dat gezeik, dat hebben we hier ook gehad. En voor een andere woning ook: 1 (ja, 1 hele) bewoner had een klacht ingediend omdat hij vanuit zijn zolderraampje het spoor niet kon zien en dat het nieuwe gebouw dus horizonvervuiling was. Ook een boom die er stond was heilig verklaard oor hem.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn uit de buurt geluiden gekomen dat ze niet genoeg inspraak hadden. Dus komt er nu een extra inspraak avond. Terwijl de ontwikkelaar al Zwart op wit heeft liggen van de gemeente dat alle "zienswijzen" ongegrond verklaard zullen worden. Het gaat dus nergens over. Maar eoa wethouder moet zijn eigen piem0l oppoetsen, en dat kost dus iedereen geld. Enig idee welke smiley ik daar voor over heb?
En dan klagen ze als ik een levende inktvis eet en de pics postquote:
Dat soort gezeik idd. Het gaat nergens over, het komt er toch wel, maar het duuuuuuuuuuuurt. En dat kost gewoon geld. Vuile teringlijersquote:Op zondag 1 februari 2009 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh dat gezeik, dat hebben we hier ook gehad. En voor een andere woning ook: 1 (ja, 1 hele) bewoner had een klacht ingediend omdat hij vanuit zijn zolderraampje het spoor niet kon zien en dat het nieuwe gebouw dus horizonvervuiling was. Ook een boom die er stond was heilig verklaard oor hem.
Ik hoop nog steeds dat hij dood is, want het gebouw is er uiteindelijk wel gekomen.
Daar hoor je mij niet over klagenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan klagen ze als ik een levende inktvis eet en de pics post
Ananas met gebakken rijstquote:Op zondag 1 februari 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet dat "uberhaupt voorstellen
Een afgemaakte ananas. Daarnet ook op, maar dan in de couscous.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet dat "uberhaupt voorstellen
cerveza?quote:
Oeh, die is ook lang geleden, dank!quote:
Dat is dan 1 van de weinige spaanse woorden die ik ken. En ik lust niet eens bier..quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, die is ook lang geleden, dank!
[..]
Dat is dan 1 van de weinige spaanse woorden die ik ken. En ik lust niet eens bier..
Dat is het enige wat nog goed is deze dag bij mij.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:08 schreef dndiek het volgende:
Avond
Wat een matige internetdag
Kut UPC
CTRL-A, SHIFT Del. Klaar.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:15 schreef DaMart het volgende:
Nog even doorbijten en ik ben door de mp3's heen.
Nee, ik heb ze niet voor niets vanaf de half leesbare cd's naar de pc gekopieerd... nog zo'n 100 van de circa 800 te gaan nuquote:
Je hebt ze nu echt ontdekt hequote:
quote:
Hij zij Patapon. Niet Nachtjapon.quote:
Al een tijdje hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt ze nu echt ontdekt heIk heb nog wel wat van ze, mocht je interesse hebben.
quote:
Net toen ik in Finland rondstruinde, zonder Nightwishquote:
Ja, ze waren immers hierquote:Op zondag 1 februari 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net toen ik in Finland rondstruinde, zonder Nightwish
Vet! Ik had dr zo graag heen gewild, Lowlands afgelopen jaar! Maar mn ex was t er niet mee eensquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vet! Ik had dr zo graag heen gewild, Lowlands afgelopen jaar! Maar mn ex was t er niet mee eens
Mijn ex stiekem ookquote:
Nou ja niet een ex die ergens moeilijk over zou doenquote:
jij zei kutquote:Op zondag 1 februari 2009 22:22 schreef MPG het volgende:
Tpoic doodvermoord?
Of heeft iedereen last van een kuttend FOK!?
Oho.quote:
Dat is juist leuk!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik hou niet van slapen in tenten.
Hockeytoernooienquote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik hou niet van slapen in tenten.
Niet als je allergisch bent voor gras en je dus dichtbij een bron van niesbuien bentquote:
quote:
Nee, dat maakt t dan wat minder leuk denkquote:Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet als je allergisch bent voor gras en je dus dichtbij een bron van niesbuien bent.
Hockeymeisjes wel leuk dus?quote:[..]
![]()
![]()
.
Mja, daar heb je een punt.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet als je allergisch bent voor gras en je dus dichtbij een bron van niesbuien bent.
Hoe weet jij dat nou? Ooit op een hockey-feest geweestquote:[..]
![]()
![]()
.
Jij wel?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, daar heb je een punt.
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ooit op een hockey-feest geweest?
't Gaat ook niet om de gesprekken die je met ze kan voerenquote:
Ik niet, daarom geef ik ook geen oordeelquote:
Je mist watquote:Op zondag 1 februari 2009 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet, daarom geef ik ook geen oordeel
Nietquote:Op zondag 1 februari 2009 23:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Gaat ook niet om de gesprekken die je met ze kan voeren
Het zou je verbazen, zijn goede gesprekken mee te voeren, met een deel danquote:Op zondag 1 februari 2009 23:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Gaat ook niet om de gesprekken die je met ze kan voeren
Neequote:
En das dan net t minst interessante deelquote:Op zondag 1 februari 2009 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou je verbazen, zijn goede gesprekken mee te voeren, met een deel dan
Mjah, lijkt me vrij bekrompen, maar goedquote:Op zondag 1 februari 2009 23:41 schreef Pien85 het volgende:
En das dan net t minst interessante deel
t was ook maar een geintjequote:Op maandag 2 februari 2009 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, lijkt me vrij bekrompen, maar goed
Aha... nou veel plezier dan maar... ofzoquote:
Ik ben het aan het proberen te volgen maar het is denk ik niet echt mijn dingquote:
Ik ga ook na de midtimeshow naar bedquote:Op maandag 2 februari 2009 01:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben het aan het proberen te volgen maar het is denk ik niet echt mijn ding
BBC1quote:
Not available in your areaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |