Ja maar... ik krijg op die site alleen reclamequote:
Ja, dat is wel jammer iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar... ik krijg op die site alleen reclame
Met een hoogpolig tapijt ervoor om ranzig harde dampende sechs op te hebbenquote:
Nee, geen ranzige seksquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een hoogpolig tapijt ervoor om ranzig harde dampende sechs op te hebben
Knuffelen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, geen ranzige seks![]()
Gewoon lekker liggen en knuffelen enzo
* Pien85 geeft droom een dikke knuffelquote:
Nu dusquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
eerst maar eens wat vlees in de pan gooien straks
Ik was aan het mailenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:16 schreef Pien85 het volgende:
Weinig geloof ik Fles... Iedereen is stappen of bankhangen...
quote:
En weerquote:
Ik mag maandag een nieuwe USB-stick gaan kopen ben ik bang.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:19 schreef DaMart het volgende:
Zo, fase 1 van oude mp3's terughalen naar computer is klaar... ik heb de dubbelingen met bestanden die er al stonden eruit gehaald. Toch terug van de 1312 die nog van de cd's gehaald konden worden, naar 606!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:19 schreef DaMart het volgende:
Zo, fase 1 van oude mp3's terughalen naar computer is klaar... ik heb de dubbelingen met bestanden die er al stonden eruit gehaald. Toch terug van de 1312 die nog van de cd's gehaald konden worden, naar 606!
Waarom en waarom maakt dat je bang?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag maandag een nieuwe USB-stick gaan kopen ben ik bang.
Omdat ik hem kwijt benquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom en waarom maakt dat je bang?
Mja, dit was fase 1, volgende is kijken wat ik ook nog wíl bewaren, daarna taggen en in goede mappen stoppenquote:
't is ook mijn bijnaam hoor, heet niet echt Pienquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:55 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben ooit verliefd geweest op een meisje die de bijnaam 'Pien' had.![]()
Moest er gelijk aan denken.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik hem kwijt ben
en omdat de data die erop staat nu dus op straat ligt
Vind je dat zo jammer dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't is ook mijn bijnaam hoor, heet niet echt Pien
Nee. Maar de naaktfoto's van mn ex hoeft niet iedereen te zienquote:
Bij wijze van spreke dan hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar de naaktfoto's van mn ex hoeft niet iedereen te zien
Nou ja, meestal als je hoort over verloren of gestolen usb-sticks is het iemand van de recherche, aivd of zo die onzorgvuldig geweest is. Vandaarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo moeilijk als je Plien genoemd wordtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't is ook mijn bijnaam hoor, heet niet echt Pien
Gelukkig heb ik al die data op minstens 4 of 5 plekken gebackupt. Dat is het probleem niet natuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
Voordeel is wel dat je alles weer terug hebt als het idd via internet verspreid gaat worden
quote:
Omdat t PIEN is en geen PLIENquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo moeilijk als je Plien genoemd wordt
We kunnen vragen of ze het aan willen passen?quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik al die data op minstens 4 of 5 plekken gebackupt. Dat is het probleem niet natuurlijk
Nee, nee nee nee nee nee nee nee NEE!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We kunnen vragen of ze het aan willen passen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Dat zal me totaal perfect wezenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Och, en je zult zien dat je je usb stick gewoon nog ergens tegenkomt binnenkort. In de koelkast of zo... Maar wel pas nadat je een nieuwe hebt aangeschaft
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |