En dan klagen ze als ik een levende inktvis eet en de pics postquote:
Dat soort gezeik idd. Het gaat nergens over, het komt er toch wel, maar het duuuuuuuuuuuurt. En dat kost gewoon geld. Vuile teringlijersquote:Op zondag 1 februari 2009 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh dat gezeik, dat hebben we hier ook gehad. En voor een andere woning ook: 1 (ja, 1 hele) bewoner had een klacht ingediend omdat hij vanuit zijn zolderraampje het spoor niet kon zien en dat het nieuwe gebouw dus horizonvervuiling was. Ook een boom die er stond was heilig verklaard oor hem.
Ik hoop nog steeds dat hij dood is, want het gebouw is er uiteindelijk wel gekomen.
Daar hoor je mij niet over klagenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan klagen ze als ik een levende inktvis eet en de pics post
Ananas met gebakken rijstquote:Op zondag 1 februari 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet dat "uberhaupt voorstellen
Een afgemaakte ananas. Daarnet ook op, maar dan in de couscous.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet dat "uberhaupt voorstellen
cerveza?quote:
Oeh, die is ook lang geleden, dank!quote:
Dat is dan 1 van de weinige spaanse woorden die ik ken. En ik lust niet eens bier..quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, die is ook lang geleden, dank!
[..]
Dat is dan 1 van de weinige spaanse woorden die ik ken. En ik lust niet eens bier..
Dat is het enige wat nog goed is deze dag bij mij.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:08 schreef dndiek het volgende:
Avond
Wat een matige internetdag
Kut UPC
CTRL-A, SHIFT Del. Klaar.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:15 schreef DaMart het volgende:
Nog even doorbijten en ik ben door de mp3's heen.
Nee, ik heb ze niet voor niets vanaf de half leesbare cd's naar de pc gekopieerd... nog zo'n 100 van de circa 800 te gaan nuquote:
Je hebt ze nu echt ontdekt hequote:
quote:
Hij zij Patapon. Niet Nachtjapon.quote:
Al een tijdje hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt ze nu echt ontdekt heIk heb nog wel wat van ze, mocht je interesse hebben.
quote:
Net toen ik in Finland rondstruinde, zonder Nightwishquote:
Ja, ze waren immers hierquote:Op zondag 1 februari 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net toen ik in Finland rondstruinde, zonder Nightwish
Vet! Ik had dr zo graag heen gewild, Lowlands afgelopen jaar! Maar mn ex was t er niet mee eensquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vet! Ik had dr zo graag heen gewild, Lowlands afgelopen jaar! Maar mn ex was t er niet mee eens
Mijn ex stiekem ookquote:
Nou ja niet een ex die ergens moeilijk over zou doenquote:
jij zei kutquote:Op zondag 1 februari 2009 22:22 schreef MPG het volgende:
Tpoic doodvermoord?
Of heeft iedereen last van een kuttend FOK!?
Oho.quote:
Dat is juist leuk!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik hou niet van slapen in tenten.
Hockeytoernooienquote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik hou niet van slapen in tenten.
Niet als je allergisch bent voor gras en je dus dichtbij een bron van niesbuien bentquote:
quote:
Nee, dat maakt t dan wat minder leuk denkquote:Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet als je allergisch bent voor gras en je dus dichtbij een bron van niesbuien bent.
Hockeymeisjes wel leuk dus?quote:[..]
![]()
![]()
.
Mja, daar heb je een punt.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet als je allergisch bent voor gras en je dus dichtbij een bron van niesbuien bent.
Hoe weet jij dat nou? Ooit op een hockey-feest geweestquote:[..]
![]()
![]()
.
Jij wel?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, daar heb je een punt.
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ooit op een hockey-feest geweest?
't Gaat ook niet om de gesprekken die je met ze kan voerenquote:
Ik niet, daarom geef ik ook geen oordeelquote:
Je mist watquote:Op zondag 1 februari 2009 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet, daarom geef ik ook geen oordeel
Nietquote:Op zondag 1 februari 2009 23:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Gaat ook niet om de gesprekken die je met ze kan voeren
Het zou je verbazen, zijn goede gesprekken mee te voeren, met een deel danquote:Op zondag 1 februari 2009 23:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Gaat ook niet om de gesprekken die je met ze kan voeren
Neequote:
En das dan net t minst interessante deelquote:Op zondag 1 februari 2009 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou je verbazen, zijn goede gesprekken mee te voeren, met een deel dan
Mjah, lijkt me vrij bekrompen, maar goedquote:Op zondag 1 februari 2009 23:41 schreef Pien85 het volgende:
En das dan net t minst interessante deel
t was ook maar een geintjequote:Op maandag 2 februari 2009 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, lijkt me vrij bekrompen, maar goed
Aha... nou veel plezier dan maar... ofzoquote:
Ik ben het aan het proberen te volgen maar het is denk ik niet echt mijn dingquote:
Ik ga ook na de midtimeshow naar bedquote:Op maandag 2 februari 2009 01:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben het aan het proberen te volgen maar het is denk ik niet echt mijn ding
BBC1quote:
Not available in your areaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |