quote:Op zondag 1 februari 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
Hoi Cali.
Bezig met een zondagse studiesessie?
Laat geworden gisteren?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:21 schreef Californium het volgende:
[..]
ef wie is de mol gekeken en dadelijk maar weer even naar huis
![]()
brakheid.....
Jouw baas en Pienquote:Op zondag 1 februari 2009 17:25 schreef Ladylike het volgende:
Gelukkig is zn vrouw niet snel jaloers
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:25 schreef Ladylike het volgende:
Gelukkig is zn vrouw niet snel jaloers
Nie goed?quote:
half 4 in bedquote:
Of vroegquote:
Hij is niet alleen clubeigenaar hequote:
Vraag me alleen maar af sinds wanneer jij wat in een man zietquote:
Met collega?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
half 4 in bed![]()
nu weer weg![]()
tot morgen
Hey, ik geloof nog steeds dat ik biseksueel ben hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag me alleen maar af sinds wanneer jij wat in een man ziet.
Slimquote:Op zondag 1 februari 2009 17:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, ik geloof nog steeds dat ik biseksueel ben hoorAl is het alleen maar om mezelf van 2 walletjes te kunnen laten eten
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, ik geloof nog steeds dat ik biseksueel ben hoorAl is het alleen maar om mezelf van 2 walletjes te kunnen laten eten
Ik haat wel meerquote:Op zondag 1 februari 2009 16:56 schreef Pien85 het volgende:
Oh echt ik HAAT mijn internet verbinding!
Nou, als je MIJN piem0l al niet wil, dan kan daar nu wel een streep door.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:37 schreef Pien85 het volgende:
Hey, ik geloof nog steeds dat ik biseksueel ben hoor![]()
Vertel het eens. Wat is er aan de hand?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haat wel meerOok HOE'n erge control freak ik eigenlijk wel ben
![]()
Nou zegquote:Op zondag 1 februari 2009 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, als je MIJN piem0l al niet wil, dan kan daar nu wel een streep door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
WMzquote:Op zondag 1 februari 2009 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel het eens. Wat is er aan de hand?
Gewoon, dat ik mee zo laat opnaaien door die verloren USB-stok. Terwijl hij waarschijnlijk gewoon op kantoor ligt. Of in een miljard stukken gereden is door een bus. Of door een vinder geformatteerd wordt voor eigen gebruik. Wat me allemaal totaal prima zou wezen.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel het eens. Wat is er aan de hand?
Was de informatie die erop stond dan zo gevoelig?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, dat ik mee zo laat opnaaien door die verloren USB-stok. Terwijl hij waarschijnlijk gewoon op kantoor ligt. Of in een miljard stukken gereden is door een bus. Of door een vinder geformatteerd wordt voor eigen gebruik. Wat me allemaal totaal prima zou wezen.
Maar mijn volgende gaat wel vingerafdruk-encryptie hebben, da's zeker.
Ah dat dusquote:Op zondag 1 februari 2009 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, dat ik mee zo laat opnaaien door die verloren USB-stok. Terwijl hij waarschijnlijk gewoon op kantoor ligt. Of in een miljard stukken gereden is door een bus. Of door een vinder geformatteerd wordt voor eigen gebruik. Wat me allemaal totaal prima zou wezen.
Maar mijn volgende gaat wel vingerafdruk-encryptie hebben, da's zeker.
Voor zo ver dat zo was, was het meeste wel encrypted of password-protected. Maar dan nog. Ik kan het gewoon niet hebben dat ik _ergens_ de controle over dat ding kwijt geraakt ben. Juist ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Was de informatie die erop stond dan zo gevoelig?
Dikke knuf voor je ongemakkelijk gevoelquote:Op zondag 1 februari 2009 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor zo ver dat zo was, was het meeste wel encrypted of password-protected. Maar dan nog. Ik kan het gewoon niet hebben dat ik _ergens_ de controle over dat ding kwijt geraakt ben. Juist ik.![]()
Mja, noem het aanstellerij, prima. Het zit me allerminst lekker iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |