Ik kon niet slapenquote:Op zondag 1 februari 2009 08:11 schreef Klonk het volgende:
half 5 een nieuw topic openen, volgens mij een record
tevens: goeiemorgen
Had dat ff gezegt!quote:Op zondag 1 februari 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
Het is te mooi weer om binnen te blijven, dus ik ga even een stuk wandelen!
Meh, ik wil ook sneeuwquote:Op zondag 1 februari 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Was lekker fris buiten, mooie Hollandse luchten en een sneeuwbui toen ik naar huis fietste.
En nu gloeien mijn oren.
Oh... dan heb ik t hier misschien gewoon gemist omdat ik nog op 1 oor lagquote:Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is inmiddels alweer zonnig hoor.
Tijd voor een baan bij de AIVD? Defensie? Etc....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik hem kwijt ben
en omdat de data die erop staat nu dus op straat ligt
OAquote:
Ad Tramquote:
Middag Pienquote:
Mwoah, in mijn wereld nog morgen hoorquote:
Ik werd al om 7:30 gepest door mn wekkerquote:Op zondag 1 februari 2009 13:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, in mijn wereld nog morgen hoor
Toen ging ik net slapenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werd al om 7:30 gepest door mn wekker.
Ik ging toen zwemmelenquote:
quote:
Oh lekker! Lang geleden dat ik gezwommen hebquote:
Is ze lekker mee zegquote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Kennis van me is gerold van haar portemonnee... inclusief ring met diamantje erin die ze af had gedaan omdat haar vinger zeer deed. Lekker kut, want er zat vrijwel geen geld in verder... en de bankpasjes zijn ook al geblokkeerd natuurlijk.
Whaha!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
ff bellen om te zien waar het gebeurd is en zo.. Ramptoerist die ik ben.
Whehe, nee, zoeen mobiel infuus beperkt je snelheid nogal...quote:
Dan moet je ze maar echt versierenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:57 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, nee, zoeen mobiel infuus beperkt je snelheid nogal...
quote:
Hey pienquote:
MPGquote:
Als het m lukt dan verklaar ik hem mijn eeuwig durende liefde en toewijding ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey pien
Hij ging navragen of die nog te bestellen zijn
[..]
MPG
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als het m lukt dan verklaar ik hem mijn eeuwig durende liefde en toewijding ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |