Zuigen heeft ook zijn voordelen (sorry heb gedronken, ik spel zuipen verkeerd, zuigen, zuipen, je weet toch)quote:
Patawattuhquote:Op zondag 1 februari 2009 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu btw. Gisteravond heerlijk nog Patapon gespeeld. Verslavend als je daar eenmaal weer aan begint
Ph kap eens met dat oeverloze gezeur van je.quote:Op zondag 1 februari 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
En het is zo traag als dikke stront door een trechter. Wanneer komen die opvolgers van die servers? De gameboys van Danny kunnen het niet meer aan.
jah..jah.quote:
Ik denk dat het aan jouw computer ligt, want ik heb hier geen enkel probleem!quote:Op zondag 1 februari 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
En het is zo traag als dikke stront door een trechter. Wanneer komen die opvolgers van die servers? De gameboys van Danny kunnen het niet meer aan.
Stop eens met met het verdedigen van iets wat gewoon triest is.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ph kap eens met dat oeverloze gezeur van je.
Nu is het even snel weer, danny zal wel klaar zijn met de pr0n.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan jouw computer ligt, want ik heb hier geen enkel probleem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas je op dat je niet op die spammende pinguin gaat lijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 10:18 schreef DaMart het volgende:
He, 49 posts te weinig vorige maand, anders had ik er precies 2.000 gehad.
Zie mijn toegevoegde spoilerquote:Op zondag 1 februari 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet op die spammende pinguin gaat lijken
Jouw familie en ziekenhuizen zijn geen gelukkige combinatie, geloof ikquote:Op zondag 1 februari 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
Oma op intensive care, vocht achter de longen, herseninfarct. Het was toch geen longontsteking.
Toffe bende weer, ze verwachten uitzaaiingen in de hersenen die het veroorzaakt hebben.
Het draait prima hier, en alles wijd je direct weer aan fok, wat meer triest is dan het verdedigen ervan. Als je er niet mee om kan gaan, prima, maar laat dat niet telkens weten.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stop eens met met het verdedigen van iets wat gewoon triest is.
Het is zondagochtend, overbelasting lijkt me wat onmogelijk.
En oeverloos, zoek even de laatste post er over op, als het echt oeverloos is moet het wel te in het vorige topic te vinden zijn
Daarom. PEBKAC.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan jouw computer ligt, want ik heb hier geen enkel probleem!
Even kijken, got doet het prima, d2jsp doet het prima, gmail doet het prima. Tijdens een reload van fok kan ik die sites 20x openen. Nee je hebt gelijk, het ligt niet aan fok. Ik mag me afvragen wanneer er nu eens concreets wat aan wordt gedaan. Gezien hier tig mods rondlopen die misschien wel eens wat zouden kunnen oppikken roep ik het hier. ALs je er niet mee om kan gaan hoef je het niet te lezen. Of moeten er naast de tietenposts nog meer gespoilerd gaan worden?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het draait prima hier, en alles wijd je direct weer aan fok, wat meer triest is dan het verdedigen ervan. Als je er niet mee om kan gaan, prima, maar laat dat niet telkens weten.
Dewattusquote:
Google is your friend.quote:
problem exists between keyboard and chairquote:
Ow, jij had het ook al verteld...quote:Op zondag 1 februari 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Google is your friend.
Of Problem exists between keyboard and chair.
Maar goed, ik zal straks een tubegirl posten oid en dan zijn jullie van het oeverloze gezeur af. Ik ben op dit moment na eerder genoemd nieuws niet in de stemming.
awww.... *knuffel*quote:Op zondag 1 februari 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
Oma op intensive care, vocht achter de longen, herseninfarct. Het was toch geen longontsteking.
Toffe bende weer, ze verwachten uitzaaiingen in de hersenen die het veroorzaakt hebben.
Foto maak zequote:Op zondag 1 februari 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
Het is te mooi weer om binnen te blijven, dus ik ga even een stuk wandelen!
Niets mis met zwemmen tochquote:Op zondag 1 februari 2009 11:32 schreef DR34M3R het volgende:
Dadelijk maar gaan zwemmen denk ik. Ik weet het anders ook niet.
Ik kon niet slapenquote:Op zondag 1 februari 2009 08:11 schreef Klonk het volgende:
half 5 een nieuw topic openen, volgens mij een record
tevens: goeiemorgen
Had dat ff gezegt!quote:Op zondag 1 februari 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
Het is te mooi weer om binnen te blijven, dus ik ga even een stuk wandelen!
Meh, ik wil ook sneeuwquote:Op zondag 1 februari 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Was lekker fris buiten, mooie Hollandse luchten en een sneeuwbui toen ik naar huis fietste.
En nu gloeien mijn oren.
Oh... dan heb ik t hier misschien gewoon gemist omdat ik nog op 1 oor lagquote:Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is inmiddels alweer zonnig hoor.
Tijd voor een baan bij de AIVD? Defensie? Etc....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik hem kwijt ben
en omdat de data die erop staat nu dus op straat ligt
OAquote:
Ad Tramquote:
Middag Pienquote:
Mwoah, in mijn wereld nog morgen hoorquote:
Ik werd al om 7:30 gepest door mn wekkerquote:Op zondag 1 februari 2009 13:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, in mijn wereld nog morgen hoor
Toen ging ik net slapenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werd al om 7:30 gepest door mn wekker.
Ik ging toen zwemmelenquote:
quote:
Oh lekker! Lang geleden dat ik gezwommen hebquote:
Is ze lekker mee zegquote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Kennis van me is gerold van haar portemonnee... inclusief ring met diamantje erin die ze af had gedaan omdat haar vinger zeer deed. Lekker kut, want er zat vrijwel geen geld in verder... en de bankpasjes zijn ook al geblokkeerd natuurlijk.
Whaha!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
ff bellen om te zien waar het gebeurd is en zo.. Ramptoerist die ik ben.
Whehe, nee, zoeen mobiel infuus beperkt je snelheid nogal...quote:
Dan moet je ze maar echt versierenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:57 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, nee, zoeen mobiel infuus beperkt je snelheid nogal...
quote:
Hey pienquote:
MPGquote:
Als het m lukt dan verklaar ik hem mijn eeuwig durende liefde en toewijding ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey pien
Hij ging navragen of die nog te bestellen zijn
[..]
MPG
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als het m lukt dan verklaar ik hem mijn eeuwig durende liefde en toewijding ofzo
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
Hoi Cali.
Bezig met een zondagse studiesessie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |