Goeie mogguhquote:
Dank jequote:Op zondag 1 februari 2009 18:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dikke knuf voor je ongemakkelijk gevoel
Hoiquote:
Graag gedaanquote:
Het is avondquote:Op zondag 1 februari 2009 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Is het al morgen? Het is nog donker buiten
Moet je wel goed mikken hoor!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga de kleine ff in bad mikken
kan ie lekker lang spelen terwijl mamma zn kamer opruimt
Doet ze vaker hoor, gewoon een driepuntertje van een meter of 6quote:
Het duurt nog 11 uur, dan is het morgenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Is het al morgen? Het is nog donker buiten
Oeh. Spannendquote:Op zondag 1 februari 2009 18:42 schreef DR34M3R het volgende:
Zwemmen was heerlijk! Daarna nog lekker wat wezen eten, en nu de kids naar bed brengen.
Dan de infomap van mijn nieuwe baas nog eens doorlezen, en zorgen dat alles in orde is voor mijn allereerste werkdag daar. Welke kleren doe ik aan.. tas klaarzetten met alles er in wat ik nog nodig kan hebben.. Oh, ik heb er zin in!
Nog 5 uur en 10 minuten, bedoel je, en dan is het morgen!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Het duurt nog 11 uur, dan is het morgen.
Morgen is pas als ze zon weer op gaatquote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog 5 uur en 10 minuten, bedoel je, en dan is het morgen!
Dan had ik het dus toch goed.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen is pas als ze zon weer op gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |