Sterf, falersquote:Op zondag 1 februari 2009 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
FOK! klapt er steeds uit.
Maar volgens crew ligt het aan de gebruikers.
Sex met jezelf`?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:14 schreef Ladylike het volgende:
Zo, kleine is weer fris en rein
Kamer is weer opgeruimd (tot morgenvroeg)
Nog even Thomas kijken en dan gaat ie naar zn bedje, zodat mamma tijd voor sex zichzelf heeft![]()
Blonde mamma begrijpt het misschien niet, maar thomas is ook dikke pr0n hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 19:14 schreef Ladylike het volgende:
Nog even Thomas kijken en dan gaat ie naar zn bedje, zodat mamma tijd voor sex zichzelf heeft![]()
Doodverwensingquote:
Is een optie...quote:
Waarom denk je dat ik wil dat ie daarna naar zn bed gaat? Ik sop dan van de bank afquote:Op zondag 1 februari 2009 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blonde mamma begrijpt het misschien niet, maar thomas is ook dikke pr0n hoor
Vragen om een banquote:
Net niet..quote:
Ik ben ooit een eigen forum begonnen nadat achterlijke admins mij en wat andere mensen gebaned haddenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:20 schreef Pheno het volgende:
Gezellig met z'n drieen een ban, ook leuk!
Het scheelt dat ze uit de puberteit zijnquote:Op zondag 1 februari 2009 19:29 schreef Pheno het volgende:
Oh, ben nog admin van een heel klein forumpje, maar dat is meer omdat er iemand rechten moet hebben om posts te moven of zo. Maar dat is een tweakers groepje die allemaal al ruim uit de puberteit zijn, dus dat gaat prima.
boejje. Over 48 uur is die kutsite wel weer een keer up. Of zo.quote:
* Dr_Flash stiekem LL lekker gaat vingerenquote:
Of kunnen ze niet bij de banknop omdat de boel niet inlaadt.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
boejje. Over 48 uur is die kutsite wel weer een keer up. Of zo.
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op zondag 1 februari 2009 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
boejje. Over 48 uur is die kutsite wel weer een keer up. Of zo.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash stiekem LL lekker gaat vingeren
Das kewlquote:Op zondag 1 februari 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
En gewoon een gezellig clubje is wat elkaar helpt in het spelletje wat we online spelen. Gewoon een toffe clan zonder gezeik onderling en lekker gamen en tips, items en virtueel geld uitwisselen.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of kunnen ze niet bij de banknop omdat de boel niet inlaadt.
Er is helemaal niets aan de hand volgens de crew. Ik mocht er ook niet meer over zeuren, want het lag aan mijquote:Op zondag 1 februari 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:'t Wordt nu toch wel irritant dat fok zo loopt te kutten hoor
Ja maar dat ligt echt aan ons hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:
't Wordt nu toch wel irritant dat fok zo loopt te kutten hoor
Dus t ligt aan jou dat t bij mij loopt te kutten? Doe dr is wat aan dan!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is helemaal niets aan de hand volgens de crew. Ik mocht er ook niet meer over zeuren, want het lag aan mij
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:47 schreef Pheno het volgende:
Ik zal de DDos dan ook maar afzetten, mijn botnetwerk heeft weer genoeg gedaan voor vandaag.
Ik gooi straks gewoon locoroco of patapon in de psp en door het idiote gedoe op mijn scherm ben ik al blij.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
enough is enough
Kleine ligt bij pappa
* LL zoekt topic over kleine dingen die je gelukkig kunnen maken
Geluk is soms heel simpel te bereiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |