Mij moet je niet uitnodigenquote:Op zondag 1 februari 2009 01:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Dronken worden met de hele club?
Goed plan
Slaap lekker ende beterschapquote:* TJDoornbos gaat met zn grieperige kop naar bed. Krijg verdomme steeds meer koppijn
Truste dames en heren
Nynke met haar handen in haar BHquote:Op zondag 1 februari 2009 01:09 schreef motorbloempje het volgende:
maar het was wel een geweldige avond
een van de weinige avonden met alleen maar vrouwen die ik als![]()
heb herinnerd
Lein: Ik hou van je! (tegen iedereen!)
*checkt nogmaals blog...quote:Op zondag 1 februari 2009 01:22 schreef kwakveense het volgende:
hooi.... ik ben er nog steedsheb inmiddels mn huisgnoten ontmoet, ze zijn uit eten maar ik had net mn eten al opgezet omdat ik heel hollands om zes uur ging eten...
wat is lilah mooooi!
quote:
Wat doe je hier dan nogquote:Op zondag 1 februari 2009 01:24 schreef motorbloempje het volgende:
René wil slapen geloof ik, en potentieel ook neuken, maar mn wijn is nog niet op
Maar geen bananen?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:29 schreef kwakveense het volgende:
ik heb ben en jerries fossil fuel en double fill oreo's hele grote radijsjes!
Hebben ze daar ook B&J in die kleine potjes, of is alles BIG BIG BIG en gewoon in literbakken?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:35 schreef kwakveense het volgende:
nee.
ik had wel echt radijsjes trouwens! de ben en jerries ga ik nú in een bakje doen.
nee, b&j is hetzelfde formaat. van de anderemerken hebben ze echte emmers!quote:Op zondag 1 februari 2009 01:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook B&J in die kleine potjes, of is alles BIG BIG BIG en gewoon in literbakken?
Plakbeha's, w00tquote:Op zondag 1 februari 2009 01:42 schreef kwakveense het volgende:
dit is de jurk trouwens (niet een heel geslaagde foto, denk er flinke hakken onder, en een goeie plakbeha)
[ afbeelding ]
mooiquote:Op zondag 1 februari 2009 01:42 schreef kwakveense het volgende:
dit is de jurk trouwens (niet een heel geslaagde foto, denk er flinke hakken onder, en een goeie plakbeha)
[ afbeelding ]
Sjiek de friemel kwakquote:Op zondag 1 februari 2009 01:42 schreef kwakveense het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat pseudo-Vlaams, of een anglicisme?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:59 schreef kwakveense het volgende:
van 200 voor 50 dollaranders had ik me nooit zoiets gekocht, maar echt... alleen maar omdat t een modelletje 2008 was.... woot!
"I've got to get me one of those"quote:Op zondag 1 februari 2009 02:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat pseudo-Vlaams, of een anglicisme?
Het klinkt ook als iets wat mijn Antwerpse collega zou zeggenquote:Op zondag 1 februari 2009 02:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
"I've got to get me one of those"
Ik denk het laatste
Oh wauw!quote:Op zondag 1 februari 2009 01:42 schreef kwakveense het volgende:
[ afbeelding ]
In het vorige topic staat een samenvatting in de fipoquote:Op zondag 1 februari 2009 10:47 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
M'n vriendinnetjes slapen nog, maar ik ben al een tijdje wakker! Gister schandalig geshopt in STockholm, heb 3 truien en 2 truitjes gekocht, een externe harde schijf en een zwempak. Heerlijk, in de opruiming, truien die eerst 200 euro hadden gekocht nu voor 25 euro...
Oh, en ik geloof niet dat ik ga bijlezen. Iemand een samenvatting?
thanks!quote:Op zondag 1 februari 2009 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In het vorige topic staat een samenvatting in de fipo
Ja hoor, alleen geschrokken!! Hondje heeft ook een keer vals gekeft naar de meneer.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:20 schreef ElisaB het volgende:
Co
Verder helemaal in orde & hondje ook?
Question: hebben jullie ook wel eens het idee dat vet van de ene plek harder verdwijnt dan van de andereEn lost dat zichzelf nog op, of moet ik de natuur een handje helpen?
Ik moest maar weer eens een keer naar de de Pijp gaan. Oma vertelt: in 1986 heb ik 6 weken op het huis van een nichtje gepast (nou ja, voornamelijk op haar katten) en toen heb ik dus 6 weken door de Pijp gezorven. Dat was een complete cultuurshock voor een Rotterdammer!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:18 schreef conleche het volgende:
Als er mensen waren in de Pijp die wilden uitslapen: Sorry.
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moest maar weer eens een keer naar de de Pijp gaan. Oma vertelt: in 1986 heb ik 6 weken op het huis van een nichtje gepast (nou ja, voornamelijk op haar katten) en toen heb ik dus 6 weken door de Pijp gezorven. Dat was een complete cultuurshock voor een Rotterdammer!
Good ol' dayzzzz
Goed zo van meneertjequote:Op zondag 1 februari 2009 11:22 schreef conleche het volgende:
Ja hoor, alleen geschrokken!! Hondje heeft ook een keer vals gekeft naar de meneer.![]()
Drukk'n misschienquote:Dat hebben heel veel mensen. Dat het vet op sommige plaatsen veel harder verdwijnt (bij mij bij m'n borsten bv.)
Hoe wil je de natuur helpen dan??
Nou, ik had er geen enkele moeite mee. Als ik driftig ben, kan je maar beter een blokkie om...quote:Op zondag 1 februari 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
Op zulke mensen zou ik ook schelden Co! Heel hard! Wel iets van treurwilg ofzo, want de echte goeie scheldwoorden zouden me later pas te binnen schieten, maar toch! Koekie en jij niets bezeerd?
[..]
Ik heb er ehm... 5-6 jaar gewoondquote:Op zondag 1 februari 2009 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moest maar weer eens een keer naar de de Pijp gaan. Oma vertelt: in 1986 heb ik 6 weken op het huis van een nichtje gepast (nou ja, voornamelijk op haar katten) en toen heb ik dus 6 weken door de Pijp gezorven. Dat was een complete cultuurshock voor een Rotterdammer!
Good ol' dayzzzz
Ik woonde precies aan de andere kant van de Cuyp! Al bijgekomen van de schrik?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste jaar in A'dam!! Was toen 17 en mijn 1e huisje was op de Govert Flinckstraat in de Pijp. Misschien zijn we elkaar toen al tegengekomen!!
Waar bedoel je dan?? Ik woonde op de GF ongeveer ter hoogte van de vis, op de AC, maar iets meer naar de van Wou.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik woonde precies aan de andere kant van de Cuyp! Al bijgekomen van de schrik?
Ik was ook 17quote:Op zondag 1 februari 2009 11:26 schreef conleche het volgende:
Dat was mijn eerste jaar in A'dam!! Was toen 17 en mijn 1e huisje was op de Govert Flinckstraat in de Pijp. Misschien zijn we elkaar toen al tegengekomen!!
Aai over je bolletjequote:Op zondag 1 februari 2009 11:30 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos zegt goeiemorgen en voelt zich nog beroerd
Ja, spreek mij anders even moed in!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:34 schreef Laureline het volgende:
@DML, als jij nou vast gaat, hoor ik wel of het uiteindelijk meeviel of niet!![]()
Het rare is, dat het er door het raam buiten prachtig uitziet: helder en zonnig. Maar dat is misleidend! Je wordt naar buiten gelokt en dan bevries je!
Dat is FOK-eigen dat weet je toch?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
* Dizzy-Miss-Lizzy moppert maar zoekt haar hardloopschoenen
Ben ik de enige waar fok rete irritant is met niet werkende stylesheets en traagheid?
Ik vond het ook een mooie tijd!! De RumRunners, de Mazzo, Odeon, Dansen bij Jansen en de RoXy. Zucht.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was ook 17Ik ging elke dag even naar De Gijs en ontmoette daar op een dag Kenneth Herdigein. Die nodigde me uit voor de opnamen van een (NCRV?) serie in Escape (geloof ik) en toen kwamen we nog op TV. En toen werd mijn jas gestolen en heb ik een nacht dronken doorgebracht op de woonboot van een van de vriendinnen van mijn nicht en - joho joho - wat was dat allemaal opwindend voor de kleine, jonge en onervaren ElisaB
![]()
Het meest verwonderd was ik over de relatieve veiligheid van Amsterdam. Ik Rotterdam liet je je destijds als klein blondTje na de schemer niet niet meer zien, maar In Amsterdam zwalkte in 's nachts rustig in mijn eentje de hele stad door
Mooi was die tijd
Serieus, met dit weer is het juist heerlijk lopen!! Koud, helder, zonnig. Kan niet lekkerder!!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, spreek mij anders even moed in!
Als ik naar buiten kijk ziet het er ook best 'lekker' fris uit, maar schijn bedriegt dus?
Jakkes. Misschien dat ik beter morgen kan gaan?
Maar als je dan een teug adem neemt, is dat dan niet pijnlijk koud?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Serieus, met dit weer is het juist heerlijk lopen!! Koud, helder, zonnig. Kan niet lekkerder!!
Dat bedoelen we ook. Stylesheets zijn zeg maar voor de opmaakquote:Op zondag 1 februari 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Wat zijn stylesheets?
Fok! loopt hier ook te bokken hoor, met (1)(1) bovenin ipv een geel envelopje als ik een PM heb. En vierkantjes met een stipje ipv smilies.
Oh die staat je echt mooiquote:Op zondag 1 februari 2009 01:42 schreef kwakveense het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, nou, zeg dat dan ipv die hippe woorden.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat bedoelen we ook. Stylesheets zijn zeg maar voor de opmaak
Nou dat de hele layout weg is en er times new roman als lettertype te zien is etc...quote:Op zondag 1 februari 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Wat zijn stylesheets?
Fok! loopt hier ook te bokken hoor, met (1)(1) bovenin ipv een geel envelopje als ik een PM heb. En vierkantjes met een stipje ipv smilies.
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je dan een teug adem neemt, is dat dan niet pijnlijk koud?
Bij van dit koude weer doe ik wel een (extra) sjaal om, tegen de koude ademteugen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je dan een teug adem neemt, is dat dan niet pijnlijk koud?
Doel je op mij?? LOLquote:Op zondag 1 februari 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
@sigme: als je nu eens je taalnazisme steekt in mensen die het structureel fout doen, lijkt me dat nuttiger dan mij er op te wijzen dat ik een tikfout (en meer zal het niet zijn) heb gemaakt![]()
Diz en ik hadden juist besloten om die oudjes op te voedenquote:Op zondag 1 februari 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, nou, zeg dat dan ipv die hippe woorden.
Er doen hier ook 35-plussers mee hoor!
Oh en Co, ik ga sowieso pas als het donker is hoor.
No way dat ik met daglicht ga lopen Evyën!
Speak for yourself will yaquote:Op zondag 1 februari 2009 11:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Diz en ik hadden juist besloten om die oudjes op te voeden![]()
@Diz Zo erg is het hier niet maar wel traag!
Oh! Dan ga ik kijken!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:51 schreef Vivi het volgende:
Voor de mensen die niks anders te doen hebben vanaaf, mijn mama is vanavond op TV![]()
http://www.tvgids.nl/programma/7718510/De_dromendokter/.
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:18 schreef conleche het volgende:
Mooie jurk, Kwakkesteintje!!! En Lilah en Dean, dat zou toch wel een leuk koppel vormen, zo over een jaar of 16.......
Als er mensen waren in de Pijp die wilden uitslapen: Sorry. Mijn welgemeende excuses voor mijn ordinaire gescheld daarnet. Ik werd namelijk aangereden door een stomme Belg, die de weg niet kon vinden en ineens keihard achteruitreed. Maar daar fietste ik. Dus hadden we botsing en ik had m'n hondje voorop de fiets, in een mandje en kom aan mijn hondje en ik doe je wat. Dus de oren van die Belg staan waarschijnlijk nu nog te toeteren.![]()
Ook nog een slag in m'n wiel.
1,5 á 2 mnd geleden. Oh ja, en bij de strandscenes zat er teveel rouge op haar wangetjes zei zequote:Op zondag 1 februari 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Dan ga ik kijken!
Hoe lang geleden is het opgenomen Viev?
Sorry, en ik maar denken dat je lief bentquote:Op zondag 1 februari 2009 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, jij bent niet meer te redden![]()
Ik ga ook kijken!!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik hoop voor die Belg dat
Koekie
geen post-traumatisch stress syndroom krijgt
.
Heeft ie wel zijn excuses aangeboden?
verkeerd gedachtquote:Op zondag 1 februari 2009 11:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sorry, en ik maar denken dat je lief bent
Nee, ben je mal! Ik ga pas vanavond als het donker is!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:56 schreef Dipkip het volgende:
Pfff, ff bijkomen van het feestje van gister... Maar straks ga ik echt Evy doenGreys, ben je al geweest?
Jij bikkel jij!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken!!
Hij heeft zijn raampje dichtgehoudenHij was bang van me.
Hij keek wel wat ongelukkig en eigenlijk was het ook nog een mooie meneer. Maar gelukkig laat ik me daar niet door van de wijs brengen. Ik heb zo m'n principes en die gelden zowel voor lelijk als voor mooi.
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij bikkel jij!
Misschien laat hij straks wel en grote bos rozen en een kluif met een strik bezorgen en wil hij het goedmaken met ene chique de friemel etentje?
Op zoek naar Jolanda! Dat was de film (of was het 'Zoeken naar Jolanda'?). Die zijn we ook nog gaan kijken!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
Hahahaaaaa Elies, ik heb ook nog allemaal foto's van mezelf met Kenneth ergens!
Mijn baas destijds was heel erg fan van Wim T Schippers en hij ging trouwen. Toen heb ik Wim T. een briefje geschreven, had zijn adres niet, maar iemand anders had gezien waar hij wel eens naar binnen liep. En een paar dagen later belde hij me op en vroeg waar die bruiloft dan was en toen kwam hij samen met Kenneth, echt naar zo'n boerendurp in de kop van Noord-Holland. Heel schattig!
En ze zongen 'Op zoek naar Jolanda' samen, omdat mijn baas met een Jolanda ging trouwen![]()
En Kenneth heb ik nog best een tijdje achter mijn kont aan gehadMaar hij was echt super super super aardig. Alleen wel wat klef!
/oninteressante anekdote
Dát was het precies; altijd druk en ook veel heel normale mensen. En zo open (als in: een soort van gastvrij). In Rotterdam was / is iedereen veel meer op zichzelf gericht en van nature wat vijandiger.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:41 schreef conleche het volgende:
Ik vond het ook een mooie tijd!! De RumRunners, de Mazzo, Odeon, Dansen bij Jansen en de RoXy. Zucht.
En ik was ook nog op TV vanuit de Escape, maar dat was voor MTV (of een andere zender, had je toen niet iets met Sky erin??) daar traden Milli Vanilli open Billy Idol
![]()
En qua veiligheid: Dat heb ik ook zo ervaren. Misschien omdat er in mijn herinnering altijd zoveel mensen op straat waren. Niet alleen de enge.....
Man steekt schoonouders neer en krijgt ongevalquote:Een 43-jarige man uit Diemen heeft gisteren in zijn woonplaats zijn schoonouders neergestoken en is vervolgens zelf ernstig gewond geraakt door een verkeersongeval. De politie meldde vandaag dat het goed gaat met de slachtoffers van de steekpartij.
Ik ga kijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 11:51 schreef Vivi het volgende:
Voor de mensen die niks anders te doen hebben vanaaf, mijn mama is vanavond op TV![]()
Heej ho hoe de f*ck kom je aan dat beeld over Rotterdammers??quote:Op zondag 1 februari 2009 12:03 schreef ElisaB het volgende:
Dát was het precies; altijd druk en ook veel heel normale mensen. En zo open (als in: een soort van gastvrij). In Rotterdam was / is iedereen veel meer op zichzelf gericht en van nature wat vijandiger.
Dames, we worden oud
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
Nee, ben je mal! Ik ga pas vanavond als het donker is!
Ik ben er zo ongeveer geboren en heb er tot mijn 34ste gewoondquote:Op zondag 1 februari 2009 12:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Heej ho hoe de f*ck kom je aan dat beeld over Rotterdammers??
Maar dan vergat je erbij te zeggen dat ik de uitzondering op de regel vormquote:Op zondag 1 februari 2009 12:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er zo ongeveer geboren en heb er tot mijn 34ste gewoond
Oops, sorryquote:Op zondag 1 februari 2009 12:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Maar dan vergat je erbij te zeggen dat ik de uitzondering op de regel vorm
Welkom terugquote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Viking84 het volgende:Ik ben er weer! Ben nu bezig een weblog aan te maken en daar komen ook foto's op te staan (ook van jullie cadeautjes
), dus ik post de link later wel even. Het gaat best goed, alleen ben ik een beetje duizelig en eigenlijk moet ik nu niet gaan zitten internetten
. Heb gelukkig geen last meer van m'n hoofd en ik heb ook gedoucht met een bekertje op m'n oor. Ik lees later wel even bij hier. Hoop dat alles goed met jullie gaat
.
Oh en voordat ik het vergeet: heel erg bedankt voor de kaarten, de ballon, de dvd-box (Rome metMc Army
![]()
) en het boek van Youp van 't Hek. Ik was zeer aangenaam verrast
![]()
.
Ik zie 't wel op uitzndinggemist!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:51 schreef Vivi het volgende:
Hahaha, die tweede foto: hoezo 'foto van foto'?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
Honderd jaar geleden hoor!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En nee, ik heb er nooit iets mee gedaan want ik vond hem heel aardig, maar wel een beetje eng
En ik vroeg me af of hij niet gewoon homo was maar dat hij die vrouwen wel interessant vond!?
WB Vikkiequote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Viking84 het volgende:Ik ben er weer! Ben nu bezig een weblog aan te maken en daar komen ook foto's op te staan (ook van jullie cadeautjes
), dus ik post de link later wel even. Het gaat best goed, alleen ben ik een beetje duizelig en eigenlijk moet ik nu niet gaan zitten internetten
. Heb gelukkig geen last meer van m'n hoofd en ik heb ook gedoucht met een bekertje op m'n oor. Ik lees later wel even bij hier. Hoop dat alles goed met jullie gaat
.
Oh en voordat ik het vergeet: heel erg bedankt voor de kaarten, de ballon, de dvd-box (Rome metMc Army
![]()
![]()
.
Help me herinneren, ik ookquote:
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:52 schreef ElisaB het volgende:
[domme vraag mode]Merk je al iets van de operatie?[/domme vraag mode]
Geen flauw idee, van voor onze tijd waarschijnlijkquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:54 schreef loveli het volgende:
Dat vroeg ik me dus ook af.
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:56 schreef Chicolate het volgende:
En vraag van Elisa is toch niet dom? Ik vraag het me eigenlijk ook wel af.
Heb jij daar nou een Davidsterretje om?quote:
Keizer en de Boerquote:Op zondag 1 februari 2009 12:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een acteur o.a in Keizer en de Boer de laatste tijd!
Oh dat gezicht ken ik wel jaquote:Op zondag 1 februari 2009 12:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een acteur o.a in Keizer en de Boer de laatste tijd!
edit:
[ afbeelding ]
Ik heb geen UPC, alleen maar schotel.. O!! In m'n kamer heb ik geloof ik tv!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Advocatenserie van de KRO en gratis te bekijken met UPC on Demand
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kenneth_Herdigein vergatn we nog bijna dat die een eigenste Wiki heeftquote:Op zondag 1 februari 2009 12:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kenneth Herdigein; wereldberoemd in Amsterdam e.o.
[ afbeelding ]
Goed puntquote:Op zondag 1 februari 2009 12:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat gezicht ken ik wel ja
En PF, om hem te herkennen moet je waarschijnlijk tv gaan kijken.
En in ommeland beroemd van een van de beste Nederlandse TV-series ooit: We zijn weer thuis!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Owjaaaaaaaaaaaaa die serie was goud!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:02 schreef sigme het volgende:
[..]
En in ommeland beroemd van een van de beste Nederlandse TV-series ooit: We zijn weer thuis!
Whehequote:
Ik niet zie een foto......quote:Op zondag 1 februari 2009 13:03 schreef Viking84 het volgende:
Hier de foto van alle cadeautjes die ik gekregen heb (potje zout en nagellakremover horen er niet bij).
Nou ik woon al jaren in Amsterdam, maar ik ken 'm toch echt niet!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je geen leuke foto van jullie tweetjes PF? En die dan op canvas, en dan schildert Co er iets leuks overheen, á la zoietsquote:Op zondag 1 februari 2009 12:59 schreef P.F het volgende:
Ik ben opzoek naar een "hoera we hebben 8 maanden verkering/hoera je hebt een eigen huis/jeej je hebt geholpen met verven/met m'n vloer cadaautje." Maar ik ben daar zo slecht inIk dacht iig die kruidenplantjes die ik eerder al zei maar dat is misschien niet zo blijvend
Ik hoop niet dat jij dit hebt gemaakt, want dan ga ik je nu hard op je hart trappen, maar huu!!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je geen leuke foto van jullie tweetjes PF? En die dan op canvas, en dan schildert Co er iets leuks overheen, á la zoiets [ afbeelding ] maar dan met zwartwitte blokkies, et tadáá, een kunstwerk voor zijn nieuwe huis
Leuk he Co, dat ik dat zo ff aanbied uit jouw naam![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Viking84 het volgende:Ik ben er weer! Ben nu bezig een weblog aan te maken en daar komen ook foto's op te staan (ook van jullie cadeautjes
.
![]()
![]()
.
Neh, dat is deze meneer http://www.janligtenberg.nl/fotoopcanvas.htmquote:Op zondag 1 februari 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij dit hebt gemaakt, want dan ga ik je nu hard op je hart trappen, maar huu!!
Wel een mooie foto though.
Is dat niet gewoon bewerkt?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
Wel een mooie foto though. Alhoewel ik lipstick voor baby's niet zo heel jofel vind...
Neuh, ik denk dat het Jan Ligtenberg wasquote:Op zondag 1 februari 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij dit hebt gemaakt, want dan ga ik je nu hard op je hart trappen, maar huu!!
Wel een mooie foto though. Alhoewel ik lipstick voor baby's niet zo heel jofel vind...
Ja hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 13:13 schreef Viking84 het volgende:
Hey, jullie zien de foto nu wel, toch?
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neh, dat is deze meneer http://www.janligtenberg.nl/fotoopcanvas.htm
Oh oh, heb jij een goeie tip hoe ik makkelijk!!!! bergen kan schilderen? (voor de muurschildering van Dean)
Dé Jan Ligtenberg??quote:Op zondag 1 februari 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat het Jan Ligtenberg was
Edit: mosterd, anyone?
Niet bij nagedacht.quote:
Haha, ik heb zoooveel afleveringen Bob Ross gezien in mijn studentenhuis! Een van mijn huisgenoten was echt een groot fan van the manquote:Op zondag 1 februari 2009 13:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ene berg geschilderd. Maar ik kan me wel een aflevering van Bob Ross herinneren waar hij bergen schilderde en waar ik dacht: sjiek hendig dat trucje. En dan kreeg hij het toch voor elkaar om het resultaat vreselijk te laten zijn, dat vond ik op zich nog best knap. Maar wat wil je schilderen precies op de muur?
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
Nog effe over die foto van Jan... lipstick? Co? Het kindje heeft de mond open, ik zie geen lipstick!
Ja doe dat!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
PF, heb je die shoot nou al gehad?
Dan geef je daar toch een toffe foto van aan je vriendje?
Dat is netjes gedaan zeg!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]!
Hier de link naar m'n weblog inclusief alle foto's. Ook een foto van m'n litteken. Schijnt een zeer net litteken te zijn en ze ( = de chirurg) heeft niet meer haar weggehaald dan nodig is.
http://cicyborg.web-log.nl
Eigen schuldquote:Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Vik ik zit te eten en wat zie ik .....een litteken.
3x raden waar ik niet zo best tegen kan
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ik heb zoooveel afleveringen Bob Ross gezien in mijn studentenhuis! Een van mijn huisgenoten was echt een groot fan van the manIk vond vooral die therapeutische stem leuk, maar de schailderijen... Nah
Haha, op mijn studentenvereniging zijn er ook een aantal Bob Ross fansquote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef conleche het volgende:
[..]
RIP![]()
"Where's the happy little tree gonna be in your world??"
"If you've painted before you know that we don't make mistakes -- we have happy accidents."
"We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news."
goed luisteren naar de dok en je lichaamquote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga nu afk trouwens. Moet nog even rustig aan doen vandaag en alles wat ik wilde doen heb ik nu wel gedaan.
Lees later wel even bij![]()
.
Tot laterquote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga nu afk trouwens. Moet nog even rustig aan doen vandaag en alles wat ik wilde doen heb ik nu wel gedaan.
Lees later wel even bij![]()
.
Ik zie ze wel helemaal, maar Mark heeft hetzelfde probleem als jij. Hij zou er iig even mee gaan klooien, dus later vandaag is het wel gefixtquote:Op zondag 1 februari 2009 13:34 schreef mspoez het volgende:
Viking, de foto's op je log zie ik maar voor een stukje, ik moet erop klikken om ze helemaal te kunnen zien
Trots op u!!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:53 schreef Dipkip het volgende:
Joehoe toffe blog Viken je litteken ziet er netjes uit inderdaad!
Oh man, ik vind Evy best aardig hoor maar ik ben echt he-le-maal stuk nu. Ik kreeg met moeite de koelkast open toen ik weer thuis wasja ik ging alleen maar een sappie pakken hoor
Maar ik heb wel de hele les gelopen zoals dat vrouwtje zei dat ik het moest doen plus een half uur gewandelt, DOOR DE SNEEUWblits. Ik dacht als ik de eerste les al ga uitstellen wegens sneeuw dan kan ik net zo goed niet beginnen want dan is er iedere keer wel wat.
Ja, netjes hoor Vik! Je hebt dik genoeg haar dat het niet echt opvalt, lijkt me. En spannend nu, nog 6 weken wachten...ben je niet ongeduldigquote:Op zondag 1 februari 2009 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, dat litteken ziet er netjes uit, zeg! Meevaller. Wel balen dat je dan je haar moet laten bijgroeien (met mijn laatste ooroperatie had ik nog haar tot over de helft van mijn rug).
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:57 schreef mspoez het volgende:
Tartaarsuas! Ik heb volgens mij een map weggegooid met de foto's van de nieuwe website :S
Ja volgende keer doe ik handschoenen aan, daar had ik helemaal niet aan gedacht, maar vooral toen ik naar het park toe wandelde was het echt onwijs koud!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:53 schreef Laureline het volgende:
En het hardlopen is te doen!Wel met handschoenen aan, brrrr.Heel rustig ook, iedereen blijft thuis met de kou. Want op zondag rolt meestal iedereen met bejaarde (groot)ouders door het bos, van het tehuis ernaast.
Ja ik ook! Het was echt best pittig, vooral die 3 minuten op het eind. En ik voelde me echt zoooo stom dat ik niet eens 9 fucking minuten kan joggenquote:
1 minuut joggen, 1 minuut wandelen, 1 minuut joggen, 1 minuut wandelen, 2 minuten joggen, 2 minuten wandelen, 2 minuten joggen, 2 minuten wandelen, 3 minuten joggen, 3 minuten wandelenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:00 schreef Laureline het volgende:
Wat zegt het vrouwtje dat je moet doen de eerste les, Dipkip? Ben wel benieuwd naar de opbouw.
Het is zondagmiddag.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik had trouwens meer last van benauwdheid dan van benen die niet willen (hoewel dat op het eind ook), werd ook duizelig toen ik thuis was en voel het nu nog aan mn longen. Hoort dat zo, is het de kou of is er wat met me?
Kijk het even aan, het kan aan de koude lucht in je (relatief veel warmere) longen liggen. Als je er bij mooi weer ook last van houdt, even bij de huisarts langs en meestal komt het neer op inspanningsastma oidquote:Op zondag 1 februari 2009 14:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik had trouwens meer last van benauwdheid dan van benen die niet willen (hoewel dat op het eind ook), werd ook duizelig toen ik thuis was en voel het nu nog aan mn longen. Hoort dat zo, is het de kou of is er wat met me?
Oh ja, zondag,quote:Op zondag 1 februari 2009 14:09 schreef conleche het volgende:
Het is zondagmiddag.![]()
En ik denk dat het een combi is van de kou en een niet zo beste conditie, maar dat is echt het leuke: dat gaat zo rap vooruit, daar ga je gewoon versteld van staan!! Beetje stretchen nu he, dat is beter voor je spieren, dat je ze weer oprekt. Sws, als je niet hardloopt ook doen. Blijf je lenig van.
Ik heb vroeger inspanningsastma gehad inderdaad, maar ik dacht dat dat voorbij was. Maar misschien was het wel voorbij omdat ik opgehouden was me in te spannenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:11 schreef Chicolate het volgende:
Kijk het even aan, het kan aan de koude lucht in je (relatief veel warmere) longen liggen. Als je er bij mooi weer ook last van houdt, even bij de huisarts langs en meestal komt het neer op inspanningsastma oid. Krijg je puffer mee, gebruiken voor het sporten en alle last is voorbij.
Misschien vooraf te weinig gegeten, eerst wat eiwitten nemen ofzo? En die koude lucht is wel lastig, ik heb ook meer moeilijkheden met de ademhaling als het zo koud is als nu, hoor. Je longen moeten echt harder werken. Een paar graadjes warmer maakt een heel verschil!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
quote:
Even in de gaten houden dusquote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb vroeger inspanningsastma gehad inderdaad, maar ik dacht dat dat voorbij was. Maar misschien was het wel voorbij omdat ik opgehouden was me in te spannen
Goulashquote:
ik moet het nog steeds zelf zien te fiksen, maar doe het nu met een honig-mix voor goulash, maar luister niet echt naar het 'recept' dat er bij zit...quote:Op zondag 1 februari 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm, heb je een goed goulash-recept, MoBlo? Moet ik ook 's proberen!
Ik vries stoofvlees trouwens altijd in. Voor als je eens geen zin hebt om te koken
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef Chicolate het volgende:
De dag is nog niet om, maar tot nu toe eet ik gewoon gezond en normale hoeveelheden enzo. Het zou toch niet zo kunnen zijn dat stress echt de enige oorzaak van overmatig eetgedrag is?
Ja geen idee, maar afgelopen maand nam ik me elke dag voor gezond te eten, maar deed ik het uiteindelijk toch nooit. En nu waren er warme pistoletjes en luxe koeken enzo, en ben ik gewoon Brinta en brood gaan eten ... dat verbaast me evenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan?
En hoezo heb je nu geen stress, ben je ook aan de tyrosine?
Ik weet het niet, maar ik heb echt de hele week overmatig gegeten, gisteravond ook alweerquote:Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Goulash![]()
De dag is nog niet om, maar tot nu toe eet ik gewoon gezond en normale hoeveelheden enzo. Het zou toch niet zo kunnen zijn dat stress echt de enige oorzaak van overmatig eetgedrag is?
Ja, die gebruikt mijn moeder ook. Best OK, maar ik vind 'm altijd een beetje flauwig...quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet het nog steeds zelf zien te fiksen, maar doe het nu met een honig-mix voor goulash, maar luister niet echt naar het 'recept' dat er bij zit...
ik heb wel alle ingrediënten in huis, als ik zo kijk naar wat er op het pakje staat
(tarwebloem, paprikapoeder, laurier, kruidnagel, cayennepeper, knoflook etc.)
maar ik heb tot nu toe op internet/boeken nog nergens een recept gevonden wat ik aandurf zodat het net zo lekker/lekkerder zou kunnen worden als deze variant.
Heb het een keer met een Kip Madras recept geprobeerd, maar die was zo smakeloos als maar zijn kon, zelfs na extra kerriemadrastoevoeging
k heb wel met ze gesocialised in de woonkamer hoor! maar idd. volgende keer ga ik lekker mee uit eten...quote:Op zondag 1 februari 2009 10:48 schreef Vivi het volgende:
Kwak, wat ziet het er mooi uit daar, ik ben ook enoooorm jaloers! En volgende keer gezellig met je huisgenoten meegaan he, alles uit deze ervaring halen wat erin zit!
Stoven met een lekkere trappistquote:Op zondag 1 februari 2009 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en @ stoofvlees: mijn belgische tante kan altijd heerlijk stoofvlees maken, echt![]()
volgens mij kan m'n pa het ook wel, dus zal eens naar zijn recept vragen (dat is een van de dingen die hij ZONDER pakjes maakt)
Stoofvlees met patat
Dat laatste is sowieso al heel fijn!! Even wat rust in je hoofd!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar afgelopen maand nam ik me elke dag voor gezond te eten, maar deed ik het uiteindelijk toch nooit. En nu waren er warme pistoletjes en luxe koeken enzo, en ben ik gewoon Brinta en brood gaan eten ... dat verbaast me even.
En nee, nog niet, ga ik maandag kopen, maar de practicumweken zijn voorbij, ik 'moet' even niets (behalve niet vergeten zooi in te leveren) en dat maakt me al rustig ofzo?
Ene keer was het echt een niet te stillen honger (buik bleef rommelen), dan weer gewoon zin in chocolade, daarna geen zin om nee te zeggen, verveling, soms omdat ik dan een excuus had langer voor de tv te hangen rond lunchtijd en soms omdat ik honger had, en er geen ander eten voor handen was (als ik 's avonds laat thuiskwam en avondeten was patat oid).quote:Op zondag 1 februari 2009 14:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso al heel fijn!! Even wat rust in je hoofd!
Eigenlijk had je even moeten bijhouden waarom je ging eten, elke keer dat je je niet aan je plan hield. Had je echt lichamelijk trek, had je zin in iets, perse zin in ongezond eten of...?
Ja weet ik niet zo goed eigenlijk, ik had juist geen tentamen meer, dus minder stress.. Ik heb gewoon onbedwingbare zin in eten, en in ongezond etenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ene keer was het echt een niet te stillen honger (buik bleef rommelen), dan weer gewoon zin in chocolade, daarna geen zin om nee te zeggen, verveling, soms omdat ik dan een excuus had langer voor de tv te hangen rond lunchtijd en soms omdat ik honger had, en er geen ander eten voor handen was (als ik 's avonds laat thuiskwam en avondeten was patat oid).
En nu, zijn al die stomme excuses etc weg. Wat is bij jou de reden van je eetgedrag laatste week?
Het is ook wel heel koud hoor, net op de fiets vroren mijn oren erafquote:Op zondag 1 februari 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Dip, wat goed van je! Ik ben jaloers op je dat je al geweest bent en dat je het gewoon gedaan hebt. Ik ben een faalhaas, want ik heb ooit Les 1 al eens gelopen en die haalde ik toen gewoon nietIk red die twee minuten nčt aan, die drie minuten bij lange na niet. En daarom werkt het niet echt motiverend om weer te gaan vanavond, want ik weet nu al dat ik het toch weer niet ga halen en dan die mp3-speler in de hoek smijt om nooit meer te gaan. Want twee weken niet roken zal heus niet een wereld van verschil maken.
U merkt, ik ben in een wat negatieve bui, zomaar ineens!
We zijn net met het hondje wezen wandelen in het bos en ik had het met een dikke jas aan zó afschuwelijk koud dat ik zelfs zonder inspanning al zere longen had van het ademhalen. Ik kan het echt wel shaken vanavond dus.
Maar door het rennen wordt je veel warmer Greys! Het is niet te vergelijken met wandelen: ik heb ook gisteren 3 uur door Delft gewandeld, en ik voelde me langzaam steeds meer bevriezen, maar vanmiddag tijdens het rennen werd ik echt lekker warm! (Wel de handschoentjes aan hčquote:Op zondag 1 februari 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Dip, wat goed van je! Ik ben jaloers op je dat je al geweest bent en dat je het gewoon gedaan hebt. Ik ben een faalhaas, want ik heb ooit Les 1 al eens gelopen en die haalde ik toen gewoon nietIk red die twee minuten nčt aan, die drie minuten bij lange na niet. En daarom werkt het niet echt motiverend om weer te gaan vanavond, want ik weet nu al dat ik het toch weer niet ga halen en dan die mp3-speler in de hoek smijt om nooit meer te gaan. Want twee weken niet roken zal heus niet een wereld van verschil maken.
We zijn net met het hondje wezen wandelen in het bos en ik had het met een dikke jas aan zó afschuwelijk koud dat ik zelfs zonder inspanning al zere longen had van het ademhalen. Ik kan het echt wel shaken vanavond dus.
Ah, oke ik dacht dat je het al vaker had gedaan..quote:Op zondag 1 februari 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
Cycle, ik ben nog niet eens begonnen, dus ik weet nog niet echt of ik er lol aan ga beleven. Maar ik voel me gewoon alles behalve lollig vandaag, net op de dag dat ik beginnen zou met Evy. Zal wel door het stoppen met roken komen, heb echt eendag.
Ik ben best veel aangekomen en daar voel ik me alles behalve prettig bij, ben me ook bijzonder bewust van die spekkies en vetjes die er eerst niet zaten. Jakkie! Ik ga even iets in elkaar schoppen (een kartonnen doos ofzo) en dan voel ik me straks vast beter!
Vikje d'r blog net gelezen, wat staat ze cute op de foto!
Tijdens het hardlopen kon ik in de vrieskou nog zweten. Wandelen kan ik het ook niet warm van krijgen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
Cycle, ik ben nog niet eens begonnen, dus ik weet nog niet echt of ik er lol aan ga beleven. Maar ik voel me gewoon alles behalve lollig vandaag, net op de dag dat ik beginnen zou met Evy. Zal wel door het stoppen met roken komen, heb echt eendag.
Ik ben best veel aangekomen en daar voel ik me alles behalve prettig bij, ben me ook bijzonder bewust van die spekkies en vetjes die er eerst niet zaten. Jakkie! Ik ga even iets in elkaar schoppen (een kartonnen doos ofzo) en dan voel ik me straks vast beter!
Vikje d'r blog net gelezen, wat staat ze cute op de foto!
Ha! Dan ga je doodquote:Op zondag 1 februari 2009 15:01 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Stop die negatieve energie nou in het lopen. Sowieso voel je je daarna gewoon trots
![]()
Al moet ik toegeven dat ik nú al op zie tegen het lopen van morgen, 8x2 minuutjes. Alle andere lessen vond ik er vantevoren wel 'te doen' uitzien, maar dezeMaar ik ga het gewoon doen.
Ik verwacht ook niets andersquote:Op zondag 1 februari 2009 15:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha! Dan ga je doodEcht slopend, de eerste keer!
En het leukste: een paar weken later is het een eitje
Greys: als je straks ineens zomaar een half uur kunt rennen, ben je blij met jezelf! Het is even doorbijten in het begin, maar het resultaat is echt ongekend! Gewoon doorbikkelen, meis
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef kwakveense het volgende:
ik loop ook gewoon overdag. met mn dikke reet, die drie keer natrilt na elke stap, harder dan mn tieten ihun shockabsorber. en met een knalrood hoofd...
Kwakkie luv your additude in dezequote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef kwakveense het volgende:
ik loop ook gewoon overdag. met mn dikke reet, die drie keer natrilt na elke stap, harder dan mn tieten ihun shockabsorber. en met een knalrood hoofd...
en iedereen die de kans zie t me uit te lachen die kan t bekijken, want ík ben tenminste bezig iets aan mn conditie te doen. (dat denk ik dan dus he, tijdens het lopen merk ik er uberhaupt niks van, en concentreer ik alleen op het lopen)
voor mij was de truc w.b. volhouden vooral om niet al te hard te lopen. gewoon een rustig jogtempo, snelheid komt later wel!
zo, en nu ga ik otbijten, want mn traantjes zijn voldoende weggetrokken. xx
Dan doe je gewoon op het eind halverwege de drie minuten een minuutje wandelen? Dan heb je 1 minuut lopen 1 minuut wandelen 2x, dan 2 minuut lopen 2 minuut wandelen 2x, en dan 1 minuut lopen 1 minuut wandelen, 1 minuut lopen 3 minuten wandelen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Bwhehehequote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd van mijn kont! Bestaat er geen shockabsorber voor billen?!
Heb jij last van bloedsuikerspiegelschommelingen??quote:Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef Dipkip het volgende:
Ja ben op de bank gaan liggen met een deken en een sapje met veel suikers er in. Ik vind het nogal gek, meestal val je toch flauw als je echt nét gesport hebt (1-2 minuten er na oid)?
Ik heb dus eerst nog een kwartier gewandelt, de katten eten gegeven, wat te drinken gepakt, even gefokt, het enorm koud gekregen, en toen ik opstond om een deken te pakken ging ik nokkievaag.
Kan ook goed komen van het te snel opstaan, als dan net je bloedsuikerspiegel te laag is: hop! Maar blijf uitkijken hoor. Als je er na een paar keer 'trainen' nog steeds last van hebt, zou ik toch naar een dokter gaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef Dipkip het volgende:
Ja ben op de bank gaan liggen met een deken en een sapje met veel suikers er in. Ik vind het nogal gek, meestal val je toch flauw als je echt nét gesport hebt (1-2 minuten er na oid)?
Ik heb dus eerst nog een kwartier gewandelt, de katten eten gegeven, wat te drinken gepakt, even gefokt, het enorm koud gekregen, en toen ik opstond om een deken te pakken ging ik nokkievaag.
Weet ik niet, zou kunnen. Heb wel lang gedoe gehad met mn bloeddruk, maar dat was weer goed. Ik heb geen idee wat er aan de hand was maar bloedsuiker lijkt me ook sterk omdat ik sap had gedronken, en anderhalf uur voor t sporten nog ruim ontbeter had.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:34 schreef conleche het volgende:
Heb jij last van bloedsuikerspiegelschommelingen??
Hoeveel punten bij scrabble???![]()
Even de Jehova uithangen hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 15:32 schreef mspoez het volgende:
Greyssie, hardlopen moet wel je ding zijn hoor. Ik hou er helemaal niet van, en dus zal ik er ook nooit een hugh uithalen, Ik doe het wel, 12 minuten op de band in de sportschool, maar niet omdat ik het leuk vind ofzo, het is meer een 'ik kan dit'gevoel. Dus je moet je wel eerst afvragen of je hardlopen uberhaupt leuk vindt, misschien? ik zou voor hardlopen ook mijn bed niet uitkomen, terwijl ik dat voor touwtjespringen, bodypumpen of een les steppen wel doe.
Over BP gesproken-waar is Vampie gebleven?
Dan loop je gewoon te hard volgens mij. Gewoon doooooooorrrrgaaaaaan, ik ben ook ooit begonnen met Evy en liep gisteren probleemloos 13 km.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
ik heb ooit Les 1 al eens gelopen en die haalde ik toen gewoon nietIk red die twee minuten nčt aan, die drie minuten bij lange na niet.
ik heb ook buiten gerend, voor ik lid werd van de sportschool, ik dacht, das lekker goeiekowp afslaaanke! Maar ik vond er zo niks aan, blergh! Echt niet mijn ding,quote:Op zondag 1 februari 2009 15:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Even de Jehova uithangen hoor: hardlopen is ook echt niets voor op de loopband, dan moet je het alleen van de zelfdiscipline hebben. Het moet buiten! En in de natuur, dat je het bos in alle seizoenen op ieder tijdstip ziet, ruikt en voelt.
En Greys woont zo mooi bij al die natuur bij de Rottemeren, daar kan je echt genieten van het hardlopen. Als je daar dan in de buitenlucht rent, helemaal in je 'zone', dat prachtige landschap om je heen...dat is puur geluk!
Op de crosstrainer verveel ik me ook altijd te pletter, daar moet echt een muziekje of een dom programma bij. Maar buiten rennen is anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |