abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65620736
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Neuh, ik denk dat het Jan Ligtenberg was

Edit: mosterd, anyone?
Dé Jan Ligtenberg??
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 13:15:57 #202
163650 Greys
pi_65620737
Ohjaaaaaaaaaaaa, McArmy zit in Rome!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65620765
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
Niet bij nagedacht.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 13:17:10 #204
163650 Greys
pi_65620786
Nog effe over die foto van Jan... lipstick? Co? Het kindje heeft de mond open, ik zie geen lipstick!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65620914
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit ene berg geschilderd. Maar ik kan me wel een aflevering van Bob Ross herinneren waar hij bergen schilderde en waar ik dacht: sjiek hendig dat trucje. En dan kreeg hij het toch voor elkaar om het resultaat vreselijk te laten zijn, dat vond ik op zich nog best knap. Maar wat wil je schilderen precies op de muur?
Haha, ik heb zoooveel afleveringen Bob Ross gezien in mijn studentenhuis! Een van mijn huisgenoten was echt een groot fan van the man Ik vond vooral die therapeutische stem leuk, maar de schailderijen... Nah
  zondag 1 februari 2009 @ 13:20:57 #206
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  zondag 1 februari 2009 @ 13:24:59 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65621101
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
!

Hier de link naar m'n weblog inclusief alle foto's. Ook een foto van m'n litteken. Schijnt een zeer net litteken te zijn en ze ( = de chirurg) heeft niet meer haar weggehaald dan nodig is .

http://cicyborg.web-log.nl
Niet meer actief op Fok!
pi_65621167
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
Nog effe over die foto van Jan... lipstick? Co? Het kindje heeft de mond open, ik zie geen lipstick!

O ja. Nu zie ik het ook. Dan heeft de man teveel aan de contrastknop gedraaid, dat je het mondje als zwart gat ziet. Ik ben niet onder de indruk van Jan. Maar dat had je al door......
pi_65621237
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
PF, heb je die shoot nou al gehad?
Dan geef je daar toch een toffe foto van aan je vriendje?
Ja doe dat!

En als het je te lang duurt, kom je vanmiddag nog naar Kromslootpark en maak ik daar terplekke een mooie foto van je!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 1 februari 2009 @ 13:31:08 #210
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65621333
Vik ik zit te eten en wat zie ik .....een litteken.

3x raden waar ik niet zo best tegen kan
pi_65621343
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

!

Hier de link naar m'n weblog inclusief alle foto's. Ook een foto van m'n litteken. Schijnt een zeer net litteken te zijn en ze ( = de chirurg) heeft niet meer haar weggehaald dan nodig is .

http://cicyborg.web-log.nl
Dat is netjes gedaan zeg!

Overigens toont je weblog de foto's niet helemaal, ik snapte ze pas toen ik op de foto's klikte en op je photobucket account terechtkwam.
  zondag 1 februari 2009 @ 13:31:54 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65621365
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Vik ik zit te eten en wat zie ik .....een litteken.

3x raden waar ik niet zo best tegen kan
Eigen schuld Er stond in m'n post dat er een foto van een litteken tussen zit .
Niet meer actief op Fok!
pi_65621375
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha, ik heb zoooveel afleveringen Bob Ross gezien in mijn studentenhuis! Een van mijn huisgenoten was echt een groot fan van the man Ik vond vooral die therapeutische stem leuk, maar de schailderijen... Nah

RIP

"Where's the happy little tree gonna be in your world??"

"If you've painted before you know that we don't make mistakes -- we have happy accidents."

"We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news."
  zondag 1 februari 2009 @ 13:32:46 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65621403
Ik ga nu afk trouwens. Moet nog even rustig aan doen vandaag en alles wat ik wilde doen heb ik nu wel gedaan.
Lees later wel even bij .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 februari 2009 @ 13:34:08 #215
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65621460
Viking, de foto's op je log zie ik maar voor een stukje, ik moet erop klikken om ze helemaal te kunnen zien
Prrrrr
pi_65621490
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef conleche het volgende:

[..]

RIP

"Where's the happy little tree gonna be in your world??"

"If you've painted before you know that we don't make mistakes -- we have happy accidents."

"We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news."

Haha, op mijn studentenvereniging zijn er ook een aantal Bob Ross fans Er wordt zelfs eens per jaar een Bob Ross workshop gehouden.
  zondag 1 februari 2009 @ 13:35:23 #217
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65621513
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga nu afk trouwens. Moet nog even rustig aan doen vandaag en alles wat ik wilde doen heb ik nu wel gedaan.
goed luisteren naar de dok en je lichaam tot lator
pi_65621534
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Viking84 het volgende:
Tot later
  zondag 1 februari 2009 @ 13:46:02 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65621987
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:34 schreef mspoez het volgende:
Viking, de foto's op je log zie ik maar voor een stukje, ik moet erop klikken om ze helemaal te kunnen zien
Ik zie ze wel helemaal, maar Mark heeft hetzelfde probleem als jij. Hij zou er iig even mee gaan klooien, dus later vandaag is het wel gefixt .

En nu ben ik echt weg .
Niet meer actief op Fok!
pi_65622052
Vik, dat litteken ziet er netjes uit, zeg! Meevaller. Wel balen dat je dan je haar moet laten bijgroeien (met mijn laatste ooroperatie had ik nog haar tot over de helft van mijn rug ).
  zondag 1 februari 2009 @ 13:52:16 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65622215
oh nees, paar dagen niet online en ik mis Viking-stuur-shizzle!

*stuurt denkbeeldige kaartjes* DaD was nog wel zo lief om me het kamernummer te pmen maar nu ben je alweer thuis
Nou, iig fijn dat alles goed is gegaan, Vik!

En Bob Ross! whooo.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65622260
Joehoe toffe blog Vik en je litteken ziet er netjes uit inderdaad!

Oh man, ik vind Evy best aardig hoor maar ik ben echt he-le-maal stuk nu. Ik kreeg met moeite de koelkast open toen ik weer thuis was ja ik ging alleen maar een sappie pakken hoor

Maar ik heb wel de hele les gelopen zoals dat vrouwtje zei dat ik het moest doen plus een half uur gewandelt, DOOR DE SNEEUW blits. Ik dacht als ik de eerste les al ga uitstellen wegens sneeuw dan kan ik net zo goed niet beginnen want dan is er iedere keer wel wat.
pi_65622264
We zijn weet thuis! Oehoehoehoeeee Jammer dat je niet nog even met Kenneth naar het Molton Hotel bent geweest, Greys
Bob Ross! Ik moet altijd nog even gniffelen als ik een tubetje Van Dyke Brown koop.

En het hardlopen is te doen! Wel met handschoenen aan, brrrr.Heel rustig ook, iedereen blijft thuis met de kou. Want op zondag rolt meestal iedereen met bejaarde (groot)ouders door het bos, van het tehuis ernaast.

Ik ga me ook echt niet druk maken over hoe ik er tijdens het rennen uit zie, Greys! Gewoon gaan dus! Ter vergelijk: ik loop in een soort verleten oude pyjama-joggingbroek, paars met roze streep, verwassen skipullis in de meest onflatteuze kleuren (groen, knalrood, spierwit) en met een fleece-jack waarin ik ooit de benedenetage heb geverfd, toen daar nog geen cv was aangelegd. Donkerblauw met witte latexvlekken. Handschoentjes van toen ik nog in de brugklas zat, met glitter. Haar in een balletknot en gezicht ingevet met vaseline. Bijkomend voordeel: het schrikt de vieze mannetjes af.
pi_65622318
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:53 schreef Dipkip het volgende:
Joehoe toffe blog Vik en je litteken ziet er netjes uit inderdaad!

Oh man, ik vind Evy best aardig hoor maar ik ben echt he-le-maal stuk nu. Ik kreeg met moeite de koelkast open toen ik weer thuis was ja ik ging alleen maar een sappie pakken hoor

Maar ik heb wel de hele les gelopen zoals dat vrouwtje zei dat ik het moest doen plus een half uur gewandelt, DOOR DE SNEEUW blits. Ik dacht als ik de eerste les al ga uitstellen wegens sneeuw dan kan ik net zo goed niet beginnen want dan is er iedere keer wel wat.
Trots op u!!
  zondag 1 februari 2009 @ 13:57:22 #225
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65622391
Tartaarsuas! Ik heb volgens mij een map weggegooid met de foto's van de nieuwe website :S
Prrrrr
pi_65622423
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, dat litteken ziet er netjes uit, zeg! Meevaller. Wel balen dat je dan je haar moet laten bijgroeien (met mijn laatste ooroperatie had ik nog haar tot over de helft van mijn rug ).
Ja, netjes hoor Vik! Je hebt dik genoeg haar dat het niet echt opvalt, lijkt me. En spannend nu, nog 6 weken wachten...ben je niet ongeduldig
Een kennis van me heeft 7 jaar geleden een implantaat gekregen, het eerste geluid dat hij hoorde was het stemmetje van zijn zoontje Zo ontroerend!
  zondag 1 februari 2009 @ 13:58:20 #227
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65622436
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:57 schreef mspoez het volgende:
Tartaarsuas! Ik heb volgens mij een map weggegooid met de foto's van de nieuwe website :S
pi_65622541
Wat zegt het vrouwtje dat je moet doen de eerste les, Dipkip? Ben wel benieuwd naar de opbouw.
  zondag 1 februari 2009 @ 14:00:51 #229
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65622556
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:58 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Prrrrr
  zondag 1 februari 2009 @ 14:02:05 #230
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65622611
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:00 schreef mspoez het volgende:

[..]

Ach ja ik ben 320 gb met foto's en muziek kwijt dus troost je
  zondag 1 februari 2009 @ 14:04:07 #231
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65622780
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:53 schreef Laureline het volgende:
En het hardlopen is te doen! Wel met handschoenen aan, brrrr.Heel rustig ook, iedereen blijft thuis met de kou. Want op zondag rolt meestal iedereen met bejaarde (groot)ouders door het bos, van het tehuis ernaast.
Ja volgende keer doe ik handschoenen aan, daar had ik helemaal niet aan gedacht, maar vooral toen ik naar het park toe wandelde was het echt onwijs koud!

En het was juist best wel druk, maar ja zaterdagmiddag... Heel veel hondenuitlaters, geen sporters. Er was een meneer met een obese bulldog en die bulldog had zn dag niet en ging gewoon languit liggen en liet zich slepen. Toen ik langskwam voor het volgende rondje was de meneer welgeteld 4 meter verder dan toen ik startte
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:55 schreef conleche het volgende:
Trots op u!!
Ja ik ook! Het was echt best pittig, vooral die 3 minuten op het eind. En ik voelde me echt zoooo stom dat ik niet eens 9 fucking minuten kan joggen maar ik heb me steeds maar voorgehouden dat je ergens moet beginnen en dat het uiteindelijk wel beter zal gaan. Dat die Evy tussendoor zegt van, nog 30 seconden, of, je bent op de helft, dat helpt wel echt zeg! Daardoor liep ik steeds wat langer dan als ik gewoon met een cdtje op zelf wat was gaan klooien.

Ik had trouwens meer last van benauwdheid dan van benen die niet willen (hoewel dat op het eind ook), werd ook duizelig toen ik thuis was en voel het nu nog aan mn longen. Hoort dat zo, is het de kou of is er wat met me?
pi_65622871
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:00 schreef Laureline het volgende:
Wat zegt het vrouwtje dat je moet doen de eerste les, Dipkip? Ben wel benieuwd naar de opbouw.
1 minuut joggen, 1 minuut wandelen, 1 minuut joggen, 1 minuut wandelen, 2 minuten joggen, 2 minuten wandelen, 2 minuten joggen, 2 minuten wandelen, 3 minuten joggen, 3 minuten wandelen en tussendoor mompelde ze nog wat over tempo en ademhaling maar aangezien ik geen voorbeeld heb heb ik geen idee of ik dat goed deed. Oh ja en ze wil me pas overmorgen weer het park door jagen ze geeft dus ook rustdagen aan enzo.
pi_65622937
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik had trouwens meer last van benauwdheid dan van benen die niet willen (hoewel dat op het eind ook), werd ook duizelig toen ik thuis was en voel het nu nog aan mn longen. Hoort dat zo, is het de kou of is er wat met me?
Het is zondagmiddag.

En ik denk dat het een combi is van de kou en een niet zo beste conditie, maar dat is echt het leuke: dat gaat zo rap vooruit, daar ga je gewoon versteld van staan!! Beetje stretchen nu he, dat is beter voor je spieren, dat je ze weer oprekt. Sws, als je niet hardloopt ook doen. Blijf je lenig van.
pi_65622995
quote:
Kijk het even aan, het kan aan de koude lucht in je (relatief veel warmere) longen liggen. Als je er bij mooi weer ook last van houdt, even bij de huisarts langs en meestal komt het neer op inspanningsastma oid . Krijg je puffer mee, gebruiken voor het sporten en alle last is voorbij.
pi_65623010
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:09 schreef conleche het volgende:
Het is zondagmiddag.

En ik denk dat het een combi is van de kou en een niet zo beste conditie, maar dat is echt het leuke: dat gaat zo rap vooruit, daar ga je gewoon versteld van staan!! Beetje stretchen nu he, dat is beter voor je spieren, dat je ze weer oprekt. Sws, als je niet hardloopt ook doen. Blijf je lenig van.
Oh ja, zondag,

Wordt dat snel beter? Oh fijn. Want zere benen vind ik niet zo erg maar zere longen is zo'n rotgevoel. Ik heb niet heel erg gestretcht maar dus nog wel 20 minuten uitgelopen (wandeltempo) is dat ook ok?
pi_65623054
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:11 schreef Chicolate het volgende:
Kijk het even aan, het kan aan de koude lucht in je (relatief veel warmere) longen liggen. Als je er bij mooi weer ook last van houdt, even bij de huisarts langs en meestal komt het neer op inspanningsastma oid . Krijg je puffer mee, gebruiken voor het sporten en alle last is voorbij.
Ik heb vroeger inspanningsastma gehad inderdaad, maar ik dacht dat dat voorbij was. Maar misschien was het wel voorbij omdat ik opgehouden was me in te spannen
  zondag 1 februari 2009 @ 14:12:50 #238
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65623057
Kip is goed bezig!
Prrrrr
pi_65623092
Bij hardlopen geldt: het begin is zwaar, maar dan ga je opeens met sprongen vooruit. Als het door je conditie en koude lucht komt, verwacht ik dat het binnen de kortste keren voorbij is. En dat je het niet hebt uitgesteld, maar gewoon bent gaan lopen.
  zondag 1 februari 2009 @ 14:13:44 #240
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65623105
WB viking ik heb je blog gelezen mooi geschreven. Ik kan alleen je foto's ook alleen maar half zien...

@Kwak die jurk is echt GEWELDIG! staat je mooi hoor! en ik ga jouw blog nu lezen

@CO wat zal je geschrokken zijn! maar gelukkig zijn jullie beide ongedeerd gebleven

en ik ben half ziekig....
en moet vandaag nog dingen voor de studie doen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65623134
quote:

[..]

Misschien vooraf te weinig gegeten, eerst wat eiwitten nemen ofzo? En die koude lucht is wel lastig, ik heb ook meer moeilijkheden met de ademhaling als het zo koud is als nu, hoor. Je longen moeten echt harder werken. Een paar graadjes warmer maakt een heel verschil!

En overmorgen met handschoentjes aan
pi_65623229
De foto's op vikjes site doen het prima bij mij

Ik vond het buiten alleszins meevallen tijdens het hardlopen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65623296
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef mspoez het volgende:
Kip is goed bezig!
[ afbeelding ]

Ik had wel eiwitten op van te voren, mn vriend had eitjes gebakken als ontbijt. Ah ik zie wel, het was niet onmogelijk vol te houden er door, maar ik vind het gewoon een rotgevoel omdat het me doet denken aan de astma aanvallen die ik vroeger had, en dan heb ik heel veel moeite normaal te ademen en maak ik mezelf duizelig denk ik.
  zondag 1 februari 2009 @ 14:18:42 #244
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65623315
Ik zit hier binnen al te sterven van de kou dus mij zie je vandaag niet buiten

Zal wel met griep te maken hebben!
pi_65623371
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb vroeger inspanningsastma gehad inderdaad, maar ik dacht dat dat voorbij was. Maar misschien was het wel voorbij omdat ik opgehouden was me in te spannen
Even in de gaten houden dus . En ventolin is topspul (voor mij dan), het is dankzij dat spul dat ik niet meer loop te hyperventileren na iedere inspanning.
pi_65623378
Ik heb het nu ook onwijs koud volgens mij heeft mn lijf echt zoiets van WTFBBQ gebeurt ons nou ineens!!
  zondag 1 februari 2009 @ 14:22:08 #247
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65623463
Ik ga in de woonkamer op groot scherm Feyenoord kijken tot later
pi_65623486
Dag!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65623541
zooooow

mn goulash staat te pruttelen en ik heb hoofdpijn en ben stiekem wel wat moe

heb lekker een chilipepertje door de goulash gedaan, dus lekker een bite en ik heb veel gemaakt zodat René morgen als ik er niet ben iig geen patat gaat eten maar gewoon lekker goulash met rijst gaat nemen
Ja doei.
pi_65623588
Zo, lekker vroeg opgestaan (8 uur is voor mij vroeg en zeker in het weekend!) beetje gestudeerd en daarna heel hard gespind. Had een hartslag van 95% wow! Was echt de secondes aan het aftellen en begon een ietspietsie licht in 't hoofd te worden, dus dat was wel tot het gaatje denk ik

VIk, wat goed dat je weer thuis bent! Ik vind het litteken er ook netjes uitzien, (niet dat daar verstand van heb) heb je nog pijn ergens? En hoe voel je je verder? Lekker rustig aan doen en goed herstellen!

En ik ga de jurk van kwak zoeken, die staat denk ik eerder in het topic?

Wat een heerljike zondag he, ik hoop dat iedereen er net zo van geniet als ik
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')