Dé Jan Ligtenberg??quote:Op zondag 1 februari 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat het Jan Ligtenberg was
Edit: mosterd, anyone?
Niet bij nagedacht.quote:
Haha, ik heb zoooveel afleveringen Bob Ross gezien in mijn studentenhuis! Een van mijn huisgenoten was echt een groot fan van the manquote:Op zondag 1 februari 2009 13:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ene berg geschilderd. Maar ik kan me wel een aflevering van Bob Ross herinneren waar hij bergen schilderde en waar ik dacht: sjiek hendig dat trucje. En dan kreeg hij het toch voor elkaar om het resultaat vreselijk te laten zijn, dat vond ik op zich nog best knap. Maar wat wil je schilderen precies op de muur?
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
Nog effe over die foto van Jan... lipstick? Co? Het kindje heeft de mond open, ik zie geen lipstick!
Ja doe dat!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
PF, heb je die shoot nou al gehad?
Dan geef je daar toch een toffe foto van aan je vriendje?
Dat is netjes gedaan zeg!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]!
Hier de link naar m'n weblog inclusief alle foto's. Ook een foto van m'n litteken. Schijnt een zeer net litteken te zijn en ze ( = de chirurg) heeft niet meer haar weggehaald dan nodig is.
http://cicyborg.web-log.nl
Eigen schuldquote:Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Vik ik zit te eten en wat zie ik .....een litteken.
3x raden waar ik niet zo best tegen kan
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ik heb zoooveel afleveringen Bob Ross gezien in mijn studentenhuis! Een van mijn huisgenoten was echt een groot fan van the manIk vond vooral die therapeutische stem leuk, maar de schailderijen... Nah
Haha, op mijn studentenvereniging zijn er ook een aantal Bob Ross fansquote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef conleche het volgende:
[..]
RIP![]()
"Where's the happy little tree gonna be in your world??"
"If you've painted before you know that we don't make mistakes -- we have happy accidents."
"We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news."
goed luisteren naar de dok en je lichaamquote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga nu afk trouwens. Moet nog even rustig aan doen vandaag en alles wat ik wilde doen heb ik nu wel gedaan.
Lees later wel even bij![]()
.
Tot laterquote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga nu afk trouwens. Moet nog even rustig aan doen vandaag en alles wat ik wilde doen heb ik nu wel gedaan.
Lees later wel even bij![]()
.
Ik zie ze wel helemaal, maar Mark heeft hetzelfde probleem als jij. Hij zou er iig even mee gaan klooien, dus later vandaag is het wel gefixtquote:Op zondag 1 februari 2009 13:34 schreef mspoez het volgende:
Viking, de foto's op je log zie ik maar voor een stukje, ik moet erop klikken om ze helemaal te kunnen zien
Trots op u!!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:53 schreef Dipkip het volgende:
Joehoe toffe blog Viken je litteken ziet er netjes uit inderdaad!
Oh man, ik vind Evy best aardig hoor maar ik ben echt he-le-maal stuk nu. Ik kreeg met moeite de koelkast open toen ik weer thuis wasja ik ging alleen maar een sappie pakken hoor
Maar ik heb wel de hele les gelopen zoals dat vrouwtje zei dat ik het moest doen plus een half uur gewandelt, DOOR DE SNEEUWblits. Ik dacht als ik de eerste les al ga uitstellen wegens sneeuw dan kan ik net zo goed niet beginnen want dan is er iedere keer wel wat.
Ja, netjes hoor Vik! Je hebt dik genoeg haar dat het niet echt opvalt, lijkt me. En spannend nu, nog 6 weken wachten...ben je niet ongeduldigquote:Op zondag 1 februari 2009 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, dat litteken ziet er netjes uit, zeg! Meevaller. Wel balen dat je dan je haar moet laten bijgroeien (met mijn laatste ooroperatie had ik nog haar tot over de helft van mijn rug).
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:57 schreef mspoez het volgende:
Tartaarsuas! Ik heb volgens mij een map weggegooid met de foto's van de nieuwe website :S
Ja volgende keer doe ik handschoenen aan, daar had ik helemaal niet aan gedacht, maar vooral toen ik naar het park toe wandelde was het echt onwijs koud!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:53 schreef Laureline het volgende:
En het hardlopen is te doen!Wel met handschoenen aan, brrrr.Heel rustig ook, iedereen blijft thuis met de kou. Want op zondag rolt meestal iedereen met bejaarde (groot)ouders door het bos, van het tehuis ernaast.
Ja ik ook! Het was echt best pittig, vooral die 3 minuten op het eind. En ik voelde me echt zoooo stom dat ik niet eens 9 fucking minuten kan joggenquote:
1 minuut joggen, 1 minuut wandelen, 1 minuut joggen, 1 minuut wandelen, 2 minuten joggen, 2 minuten wandelen, 2 minuten joggen, 2 minuten wandelen, 3 minuten joggen, 3 minuten wandelenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:00 schreef Laureline het volgende:
Wat zegt het vrouwtje dat je moet doen de eerste les, Dipkip? Ben wel benieuwd naar de opbouw.
Het is zondagmiddag.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik had trouwens meer last van benauwdheid dan van benen die niet willen (hoewel dat op het eind ook), werd ook duizelig toen ik thuis was en voel het nu nog aan mn longen. Hoort dat zo, is het de kou of is er wat met me?
Kijk het even aan, het kan aan de koude lucht in je (relatief veel warmere) longen liggen. Als je er bij mooi weer ook last van houdt, even bij de huisarts langs en meestal komt het neer op inspanningsastma oidquote:Op zondag 1 februari 2009 14:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik had trouwens meer last van benauwdheid dan van benen die niet willen (hoewel dat op het eind ook), werd ook duizelig toen ik thuis was en voel het nu nog aan mn longen. Hoort dat zo, is het de kou of is er wat met me?
Oh ja, zondag,quote:Op zondag 1 februari 2009 14:09 schreef conleche het volgende:
Het is zondagmiddag.![]()
En ik denk dat het een combi is van de kou en een niet zo beste conditie, maar dat is echt het leuke: dat gaat zo rap vooruit, daar ga je gewoon versteld van staan!! Beetje stretchen nu he, dat is beter voor je spieren, dat je ze weer oprekt. Sws, als je niet hardloopt ook doen. Blijf je lenig van.
Ik heb vroeger inspanningsastma gehad inderdaad, maar ik dacht dat dat voorbij was. Maar misschien was het wel voorbij omdat ik opgehouden was me in te spannenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:11 schreef Chicolate het volgende:
Kijk het even aan, het kan aan de koude lucht in je (relatief veel warmere) longen liggen. Als je er bij mooi weer ook last van houdt, even bij de huisarts langs en meestal komt het neer op inspanningsastma oid. Krijg je puffer mee, gebruiken voor het sporten en alle last is voorbij.
Misschien vooraf te weinig gegeten, eerst wat eiwitten nemen ofzo? En die koude lucht is wel lastig, ik heb ook meer moeilijkheden met de ademhaling als het zo koud is als nu, hoor. Je longen moeten echt harder werken. Een paar graadjes warmer maakt een heel verschil!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
quote:
Even in de gaten houden dusquote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb vroeger inspanningsastma gehad inderdaad, maar ik dacht dat dat voorbij was. Maar misschien was het wel voorbij omdat ik opgehouden was me in te spannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |