Hahaha, die tweede foto: hoezo 'foto van foto'?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
Honderd jaar geleden hoor!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En nee, ik heb er nooit iets mee gedaan want ik vond hem heel aardig, maar wel een beetje eng
En ik vroeg me af of hij niet gewoon homo was maar dat hij die vrouwen wel interessant vond!?
WB Vikkiequote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Viking84 het volgende:Ik ben er weer! Ben nu bezig een weblog aan te maken en daar komen ook foto's op te staan (ook van jullie cadeautjes
), dus ik post de link later wel even. Het gaat best goed, alleen ben ik een beetje duizelig en eigenlijk moet ik nu niet gaan zitten internetten
. Heb gelukkig geen last meer van m'n hoofd en ik heb ook gedoucht met een bekertje op m'n oor. Ik lees later wel even bij hier. Hoop dat alles goed met jullie gaat
.
Oh en voordat ik het vergeet: heel erg bedankt voor de kaarten, de ballon, de dvd-box (Rome metMc Army
![]()
) en het boek van Youp van 't Hek. Ik was zeer aangenaam verrast
![]()
.
Help me herinneren, ik ookquote:
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:52 schreef ElisaB het volgende:
[domme vraag mode]Merk je al iets van de operatie?[/domme vraag mode]
Geen flauw idee, van voor onze tijd waarschijnlijkquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:54 schreef loveli het volgende:
Dat vroeg ik me dus ook af.
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:56 schreef Chicolate het volgende:
En vraag van Elisa is toch niet dom? Ik vraag het me eigenlijk ook wel af.
Heb jij daar nou een Davidsterretje om?quote:
Keizer en de Boerquote:Op zondag 1 februari 2009 12:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een acteur o.a in Keizer en de Boer de laatste tijd!
Oh dat gezicht ken ik wel jaquote:Op zondag 1 februari 2009 12:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een acteur o.a in Keizer en de Boer de laatste tijd!
edit:
[ afbeelding ]
Ik heb geen UPC, alleen maar schotel.. O!! In m'n kamer heb ik geloof ik tv!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Advocatenserie van de KRO en gratis te bekijken met UPC on Demand
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kenneth_Herdigein vergatn we nog bijna dat die een eigenste Wiki heeftquote:Op zondag 1 februari 2009 12:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kenneth Herdigein; wereldberoemd in Amsterdam e.o.
[ afbeelding ]
Goed puntquote:Op zondag 1 februari 2009 12:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat gezicht ken ik wel ja
En PF, om hem te herkennen moet je waarschijnlijk tv gaan kijken.
En in ommeland beroemd van een van de beste Nederlandse TV-series ooit: We zijn weer thuis!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Owjaaaaaaaaaaaaa die serie was goud!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:02 schreef sigme het volgende:
[..]
En in ommeland beroemd van een van de beste Nederlandse TV-series ooit: We zijn weer thuis!
Whehequote:
Ik niet zie een foto......quote:Op zondag 1 februari 2009 13:03 schreef Viking84 het volgende:
Hier de foto van alle cadeautjes die ik gekregen heb (potje zout en nagellakremover horen er niet bij).
Nou ik woon al jaren in Amsterdam, maar ik ken 'm toch echt niet!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je geen leuke foto van jullie tweetjes PF? En die dan op canvas, en dan schildert Co er iets leuks overheen, á la zoietsquote:Op zondag 1 februari 2009 12:59 schreef P.F het volgende:
Ik ben opzoek naar een "hoera we hebben 8 maanden verkering/hoera je hebt een eigen huis/jeej je hebt geholpen met verven/met m'n vloer cadaautje." Maar ik ben daar zo slecht inIk dacht iig die kruidenplantjes die ik eerder al zei maar dat is misschien niet zo blijvend
Ik hoop niet dat jij dit hebt gemaakt, want dan ga ik je nu hard op je hart trappen, maar huu!!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je geen leuke foto van jullie tweetjes PF? En die dan op canvas, en dan schildert Co er iets leuks overheen, á la zoiets [ afbeelding ] maar dan met zwartwitte blokkies, et tadáá, een kunstwerk voor zijn nieuwe huis
Leuk he Co, dat ik dat zo ff aanbied uit jouw naam![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Viking84 het volgende:Ik ben er weer! Ben nu bezig een weblog aan te maken en daar komen ook foto's op te staan (ook van jullie cadeautjes
), dus ik post de link later wel even. Het gaat best goed, alleen ben ik een beetje duizelig en eigenlijk moet ik nu niet gaan zitten internetten
. Heb gelukkig geen last meer van m'n hoofd en ik heb ook gedoucht met een bekertje op m'n oor. Ik lees later wel even bij hier. Hoop dat alles goed met jullie gaat
.
Oh en voordat ik het vergeet: heel erg bedankt voor de kaarten, de ballon, de dvd-box (Rome metMc Army
![]()
) en het boek van Youp van 't Hek. Ik was zeer aangenaam verrast
![]()
.
Neh, dat is deze meneer http://www.janligtenberg.nl/fotoopcanvas.htmquote:Op zondag 1 februari 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij dit hebt gemaakt, want dan ga ik je nu hard op je hart trappen, maar huu!!
Wel een mooie foto though.
Is dat niet gewoon bewerkt?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
Wel een mooie foto though. Alhoewel ik lipstick voor baby's niet zo heel jofel vind...
Neuh, ik denk dat het Jan Ligtenberg wasquote:Op zondag 1 februari 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij dit hebt gemaakt, want dan ga ik je nu hard op je hart trappen, maar huu!!
Wel een mooie foto though. Alhoewel ik lipstick voor baby's niet zo heel jofel vind...
Ja hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 13:13 schreef Viking84 het volgende:
Hey, jullie zien de foto nu wel, toch?
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neh, dat is deze meneer http://www.janligtenberg.nl/fotoopcanvas.htm
Oh oh, heb jij een goeie tip hoe ik makkelijk!!!! bergen kan schilderen? (voor de muurschildering van Dean)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |