Het enige dat jij kan bijten als je op je buik ligt is het kussen waar je hoofd op ligt. Je handen zijn vastgebonden, dus ook daar begin je niet zo heel veel mee!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik ben gemeen als het er op aan komt
Ik bijt en knijp
We wachtenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik haaaaaaat openen
Waar is die kut wiki
Momentje hoor
Ik zeg het je, het lukt je nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat jij kan bijten als je op je buik ligt is het kussen waar je hoofd op ligt. Je handen zijn vastgebonden, dus ook daar begin je niet zo heel veel mee!
Een rubber bal in de mond doet wonderen. Zo horen de buren haar ook niet schreeuwen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat jij kan bijten als je op je buik ligt is het kussen waar je hoofd op ligt. Je handen zijn vastgebonden, dus ook daar begin je niet zo heel veel mee!
Weer zo'n bekrompen gast...quote:
Je onderschat AirwiNs overwicht. Op eigen risico, dat wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zeg het je, het lukt je niet
Het is nog nooit iemand gelukt
Jij wilde nooit meeten...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ook daar komt nog geluid door hoor, als je maar hard genoeg slaatquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een rubber bal in de mond doet wonderen. Zo horen de buren haar ook niet schreeuwen.![]()
Dat krijg je op die leeftijd, dan word je nog conservatief.quote:
Wat niet is kan nog komen. Zeg nooit, nooit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kan i.i.g. niet zeggen dat ze niet volhardend is.
En dan hebben we het nog niet over het onderschatten van mijn overgewicht...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Litpho het volgende:
Je onderschat AirwiNs overwicht. Op eigen risico, dat wel.
Rubber bal?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
Een rubber bal in de mond doet wonderen. Zo horen de buren haar ook niet schreeuwen.![]()
Ik heb genoeg vrouwen ontmoet die een dergelijke behandeling als een pré zagen...quote:
Idd zeg!quote:
Weinig ervaring?quote:
Pas maar op voor je het weet krijg je dit soort topics op Fok!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook daar komt nog geluid door hoor, als je maar hard genoeg slaat
Volgens goed gebruik reageert de persoon die de stelling poneert als eerste...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef MNR het volgende:
Right, zal ik er maar een stelling van maken jongens
SM / onderdanig / bovengedrag / zachtaardigheid / <andere sekuele voorkeur>
Wat kies jij?
Dus het gaat binnen sexleventjes alleen om jouw turn-ons en de turn-ons van vrouwen zijn niet relevant?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik gewoon geen turn on.
Joh, ga er nog even serieus op in ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:18 schreef Adolecens het volgende:
Weinig ervaring?
Ducttape is gevaarlijk, als je heftig en flink tekeer gaat en de mond dicht taped.
De persoon in kwestie die is dicht getaped heeft op momenten dat het heftig tekeer gaat behoefte aan extra lucht happen en sneller in- en uitademen. Als je de mond dicht taped ontneem je dat ook en dat kan niet zulke leuke gevolgen hebben.
Daarom wordt er dus ook vaak een gag gebruikt, daar kan je nog omheen blijven ademen als het echt spannend wordt...
Je moet met me eens zijn dat dit beter een keertje te vaak gezegd kan worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Joh, ga er nog even serieus op in ook.
Ik was een beetje orde op zaken aan het stellen in dit topicquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens goed gebruik reageert de persoon die de stelling poneert als eerste...
Dat zegt ie toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus het gaat binnen sexleventjes alleen om jouw turn-ons en de turn-ons van vrouwen zijn niet relevant?
En waaruit trek jij deze conclusie precies?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef Adolecens het volgende:
Dus het gaat binnen sexleventjes alleen om jouw turn-ons en de turn-ons van vrouwen zijn niet relevant?
Ik heb het niet zo op SM. Misschien wil ik wel gaan experimenteren met bondage en sommige fetishen. En ik ben een switch.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef MNR het volgende:
Wat kies jij?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet krijg je dit soort topics op Fok!
De buren zijn SM'ers
Als je zelf een stelling poneert, is het dan handig om vervolgens direkt weer te proberen het onderwerp te veranderen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik was een beetje orde op zaken aan het stellen in dit topic
Je weet wel, structuur en zo.
Haal de kast maar weer met al die vakjes Airquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik was een beetje orde op zaken aan het stellen in dit topic
Je weet wel, structuur en zo.
Neequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je zelf een stelling poneert, is het dan handig om vervolgens direkt weer te proberen het onderwerp te veranderen?.
geen ideequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef MNR het volgende:
Wat kies jij?
quote:
Ik trek geen conclusies, het was vragend bedoeld, zag je dat vraagteken? Dat betekend dat er een vraag wordt gesteld en geen conclusiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
En waaruit trek jij deze conclusie precies?
Je verwart mij met een andere vogel...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
Haal de kast maar weer met al die vakjes Air
Nee, want er stond "dus". Dus.rarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik trek geen conclusies, het was vragend bedoeld, zag je dat vraagteken? Dat betekend dat er een vraag wordt gesteld en geen conclusie
Het topic is inderdaad geweldig. De TS blijft bij hoog en laag beweren dat ze openminded is terwijl naar mate het topic verder gaat ze steeds bekrompender wordt.quote:
noem dan je favo's die mistquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
Je mist nog een boel fetsjen (of wat is daar het meervoud van? ) MNR!
Er zijn echt zulke briljante! geweldig
feetiesj (net opgezocht)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
Dat vraagteken zag ik wel, maar de vraagstelling was nogal suggestief niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:23 schreef Adolecens het volgende:
Ik trek geen conclusies, het was vragend bedoeld, zag je dat vraagteken? Dat betekend dat er een vraag wordt gesteld en geen conclusie
Er zijn inderdaad een aantal fetishen die ik kraag wil uit proberen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
welke wil je uitproberen dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad een aantal fetishen die ik kraag wil uit proberen.
Welke fetishen?
Jeetje, heb ik een gesprek met mijn toekomstige kinderen over hoe laat ze thuis moeten komen van het stappen ofzo?!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat vraagteken zag ik wel, maar de vraagstelling was nogal suggestief niet?
Waar is de lijst van fetishen dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke wil je uitproberen dan?
Ik mis vooral die waar mensen zich in een plushe dieren pak hijsen en elkaar gaan bespringen
Ik kan mij hier in singles nog wel wat reacties op bepaalde fetishen herinneren en die waren niet echt positief.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het altijd irritant als "openminded" mensen andere mensen gaan bekritiseren vanwege het feit dat hun voorkeur op seksueel gebied behoudender is. Da's juist weer heel bekrompen gedacht nl.
Wat?quote:
Ik bedoel het andersom: als je geen trek hebt in een lading fetishes ben je gelijk bekrompen. Dan laat je iemand net zo min in zijn waarde als iemand die jouw voorkeuren afkeurtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij hier in singles nog wel wat reacties op bepaalde fetishen herinneren en die waren niet echt positief.
Nou niet snel gaan terugkrabbelen hè?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:30 schreef Adolecens het volgende:
Jeetje, heb ik een gesprek met mijn toekomstige kinderen over hoe laat ze thuis moeten komen van het stappen ofzo?!
"Ja maar pap, vorige week zei je nog dat en dus vind ik..."
Het is FOK! Ik ga hier niet opletten of de punten, komma's en zinsopbouw wel zo correct staan dat het zakelijk goed geïnterpreteerd kan worden mensen
QFT.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het altijd irritant als "openminded" mensen andere mensen gaan bekritiseren vanwege het feit dat hun voorkeur op seksueel gebied behoudender is. Da's juist weer heel bekrompen gedacht nl.
Eensch.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
quote:
Daar heb je ook gelijk in. Maar over het algemeen zijn juist mensen met een fetish open minded en zullen begrip hebben voor als je hun voorkeur niet deelt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedoel het andersom: als je geen trek hebt in een lading fetishes ben je gelijk bekrompen. Dan laat je iemand net zo min in zijn waarde als iemand die jouw voorkeuren afkeurt
Dat is echt een onzinnig vooroordeelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in. Maar over het algemeen zijn juist mensen met een fetish open minded en zullen begrip hebben voor als je hun voorkeur niet deelt.
Eens met Rip.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedoel het andersom: als je geen trek hebt in een lading fetishes ben je gelijk bekrompen. Dan laat je iemand net zo min in zijn waarde als iemand die jouw voorkeuren afkeurt
Hoezo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is echt een onzinnig vooroordeel
Schroom je niet. Je hoeft je nergens voor te schamen hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kon er ook serieus op ingaan
doe maar niet, je komt nu nog enigszins onschuldig en naïef over hierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kon er ook serieus op ingaan
Lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, zal ik de popcorn alvast erbij halen?
meestal toch wel zachtaardig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef MNR het volgende:
Wat kies jij?
ik kan me nog wel een harige herinneren jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan mij hier in singles nog wel wat reacties op bepaalde fetishen herinneren en die waren niet echt positief.
nee jij lijkt mij er echt eentje van de romantische liefdevolle sex!quote:
Ik heb alleen maar in een zinnetje de laatste blz van het vorige topic samen gepaktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je TT
Ik had het niet van je verwacht
omdat dat het is hahaquote:
Vind je het leuk en interessant of ga je daar spontaan van soppen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:46 schreef MNR het volgende:
Ik denk, even heel verstandelijk, dat er altijd verschil van meningen zijn. En dat het pas verkeerd is als je jouw mening aan iemand anders op gaat dringen.
Als het gaat over avondeten is dat vervelend, maar niet zo boeiend, voor seks ligt dat gevoeliger omdat dat een stuk intiemer is.
En pluche mensen die elkaar bespringen, vind ik leuk en interessant om naar te kijken![]()
Ben ik dan nu een voyeur?
Waarschijnlijk wel. Heb je dat ook zonder dat ze een pluche kostuum aan hebben?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:46 schreef MNR het volgende:
Ik denk, even heel verstandelijk, dat er altijd verschil van meningen zijn. En dat het pas verkeerd is als je jouw mening aan iemand anders op gaat dringen.
Als het gaat over avondeten is dat vervelend, maar niet zo boeiend, voor seks ligt dat gevoeliger omdat dat een stuk intiemer is.
En pluche mensen die elkaar bespringen, vind ik leuk en interessant om naar te kijken![]()
Ben ik dan nu een voyeur?
Hahaha, enorm!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vind je het leuk en interessant of ga je daar spontaan van soppen?
->quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik deed het dus idd al expres niet
Hij was eigenlijk retorisch bedoelt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Heb je dat ook zonder dat ze een pluche kostuum aan hebben?
Oke, dat is opzich best jammer. Aangezien zij iets hebben wat volgens de norm afwijkend is dan zouden ze toch juist opener moeten zijn voor dat soort dingen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat dat het is haha
Vanwege een sexuele voorkeur kun je mensen geen eigenschappen toe dichten
En ik ken genoeg mensen met andere voorkeuren die totaal niet open minded zijn
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Zo, ik ben thuis en mijn vakantie is begonnen
Het is nog geen 15:00u!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Party time.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Nee, sommige dingen neem ik gewoon serieus. Daar kan ik niks aan doen. Misschien moet je er voortaan een smillie bij posten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk retorisch bedoelt.
Komt zeker niet over he?
Als je nou nog leuke vakantieplannen had zou ik best jaloers geworden zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Ja, voel me zo happy nuquote:
Hoezo?quote:
Pech gehadquote:
Echt wel!quote:
Het is wat inderdaad, dat gereis en gehang op stranden, geen bal aan man. Je kan beter werkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Als je nou nog leuke vakantieplannen had zou ik best jaloers geworden zijn
Prettige vakantiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, voel me zo happy nuIk had echt niks meer te doen na de lunch, dus ik zat maar te vogelen en toen zeiden alle collega's: Wat doe je hier nog, ga naar huis man. Je werkt elke dag een half uur teveel sinds je hier werkt dus uren zat inmiddels.
omdat je ons allemaal hier achter laat in koud nederlandquote:
Misschien pas je in zijn koffer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je ons allemaal hier achter laat in koud nederland
Ik wil mee!!
Thanks Tijn en jij succes maandagquote:
Dankje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks Tijn en jij succes maandag
Koop volgende keer een ticket en ga meequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil mee!!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil mee!!
Eigenlijk zou dat zo maar kunnen hequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Koop volgende keer een ticket en ga mee
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:58 schreef dawg het volgende:
Bels. Eigenlijk moet je nu plaatjes posten van schaarsgeklede Braziliaanse vrouwen op het zonnige strand met wuivende palmbomen om het beeld af te maken.
Yep voor het eerst sinds 5 meiquote:
Vrouwen daar zijn extreme girly girlsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
Laat maar zitten![]()
Ik blijf wel in nederland
Ik zou me niet zo thuis voelen tussen die dames
En als dat de concurentie daar is ben ik hier beter af
Je hebt er ook al lang naar uitgekeken toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep voor het eerst sinds 5 meiHeerlijk, niet meer aan werk hoeven denken
Ja de reis was al van de zomer geboektquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je hebt er ook al lang naar uitgekeken toch?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vrouwen daar zijn extreme girly girlsOp en top uiterlijk, altijd
Doe mij de linkse maar...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
doe mij maar die tweede van rechts op t bovenste plaatje
Mij ookquote:
Heb je trouwens nog veel familie in Brazilië?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja de reis was al van de zomer geboektJuli geloof ik ofzo.
Hebberdquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hebberd
Ik heb toch al een dikke voorsprong aangezien ik de taal spreek en bijna niemand goed engels daar kan
De taal van de liefde is universeel. Die spreekt iedereen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb toch al een dikke voorsprong aangezien ik de taal spreek en bijna niemand goed engels daar kan
Da's ook wel een van de meer fysieke talen die er isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De taal van de liefde is universeel. Die spreekt iedereen...
Giga veel. Ik heb denk ik wel ruim 40 neefjes en nichtjes. 2 tantes, 1 oom, oma. En neefjes en nichtjes van in de 40 tot baby'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog veel familie in Brazilië?
Okay. Ik wil ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets?
Ik hoef ook geen goed gesprek met zequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hebberd
heet dat tegenwoordig liefde ja?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De taal van de liefde is universeel. Die spreekt iedereen...
en ik mag kijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen goed gesprek met ze
Liefde kent vele verschijningsvormen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
heet dat tegenwoordig liefde ja?
Dus altijd een plek om te crashen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Giga veel. Ik heb denk ik wel ruim 40 neefjes en nichtjes. 2 tantes, 1 oom, oma. En neefjes en nichtjes van in de 40 tot baby's
Deze moest ik hier even posten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren.
Ze weten dat ze gevoelig zijn voor emoties en kwaadheid, en ze weten dat het allemaal hoeren zijn. Daarom worden ze altijd zo godvergeten kwaad als ik zeg dat het hoeren zijn, omdat ze weten dat ik gelijk heb.
Er is niet zoiets als een gratis lunch of drankje, het is prostitutie die je in termijnen betaald. Niets meer en niets minder.
Daarom is Valentijnsdag ook uitgevonden, omdat vrouwen hoeren zijn. Je betaald je sex met kadootjes en kaarten voor die avond.
Dat betekend dus nooit sex, vrouwen hebben sex voor 3 dingen: macht, genen en geld. Het is de enige reden waarom ze aan sex doen, omdat ze eigenlijk heel slecht in sex zijn. Een kort bezoek aan de supermarkt en een blik in hun winkelmandje geeft direct al de thema's op hun magazines van wat vrouwen er van vinden:
'Tien manieren om niet af te gaan in bed',' hoe geef ik mijn man een goeie blowjob', '5 dingen om te doen om niet als een zoutzak gezien te worden.'
Dat is waarom je in mannen boekjes dit soort thema's nooit leest, omdat mannen weten hoe sex werkt.
Ze hebben niets om hun zelfwaardering mee te valideren behalve hoeveel man zal betalen voor de toegang tot hun vagina. Dat is waarom ze geld uitgeven alsof het vergif is. Het is ook de reden waarom een 50 euro biljet niets anders is dan schaamte voor een vrouw. Het is een constante herinnering aan haar karakter.
Zo'n beetje elke man hier denk ikquote:
Entao, tu fala brasileiro tambem? Do qual parte do o pais voce vem?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:09 schreef JonKeL het volgende:
Hoho ik heb helemaal geen toestemming gegeven om afbeeldingen van mijn vriendinnen hier te plaatsen.
Toeval? Ik denk het niet...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Hey grappig ik vond de linkse ook het leukst!
Ik heb mijn eigen huis, weet je nogquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dus altijd een plek om te crashen?
Ideaal
Eu falo o português mas é muito oxidadoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke man hier denk ik![]()
[..]
Entao, tu fala brasileiro tambem? Do qual parte do o pais voce vem?
Had het ook gelezen ja. Was al gestopt na de tweede zinquote:
Oh, dus wij hebben altijd een plek om te crashen in Brazilie?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen huis, weet je nogMaar eerst naar Oma, gelukkig woont ze 5 minuten lopen van mijn huis
Hmmm... ik ben de enige met een andere mening, zie ik al wel weer. Nou ja, dan hoef ik ook niet zoveel te delenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Hey grappig ik vond de linkse ook het leukst!
Mooiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Eu falo o português mas é muito oxidado
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets?
Het singles huis in de tropenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, dus wij hebben altijd een plek om te crashen in Brazilie?
Uit welk topic komt dit?quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:16 schreef Ludootje het volgende:
Midden rechts voor figuur, midden links voor borsten
Die koos ik ook jaquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
MooiJammer dat we verroest niet zeggen in het portugees
Welke vertaler was het?
Ik vind ze eigenlijk allemaal wat dun en gespiertquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:14 schreef JonKeL het volgende:
Die linkse breekt wel heel erg snel. Doe mij maar de 3e.
Oh, waren we serieus bezig en is er een goede kans dat ik binnenkort écht uit een van die meisjes mag kiezen dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:17 schreef MNR het volgende:
[..]
We hebben ook nog verschillende eisen?
Ik ook!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Em.ster het volgende:
Ik vind die meiden allemaal prachtig maar ik hou van wat voller.
Doe mij deze maarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
doe mij maar die tweede van rechts op t bovenste plaatje
Als je daarmee bedoeld "Vrouwelijker" ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Em.ster het volgende:
Nee, ik vind het gewoon grappig dat je niet één vrouw uitkiest, maar ook de borsten van A mèt de combinatie van een anders.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, waren we serieus bezig en is er een goede kans dat ik binnenkort écht uit een van die meisjes mag kiezen dan?
Hoi Em.sterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Em.ster het volgende:
Dat vind ik ook. Het zijn mooie vrouwen. Maar ik heb ze liever wat voller.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Em.ster het volgende:
Ach, ik zit hier veilig achter mijn pc. Hier kan ik het me veroorloven om kieskeurig te zijn!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon grappig dat je niet één vrouw uitkiest, maar ook de borsten van A mèt de combinatie van een anders.
Da's JBquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Is dat een fokuser? Die link leidt naar fok.
Wie staat er op die foto?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Is dat een fokuser? Die link leidt naar fok.
als het in zijn geheel maar allemaal bij elkaar past!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Het zijn mooie vrouwen. Maar ik heb ze liever wat voller.
haha sorry maar ik moest een beetje lachenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef Adolecens het volgende:
PaiQ is kut![]()
Leuk gesprek met een mooie dame en kiest ze NEE...
shit man!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef Adolecens het volgende:
PaiQ is kut![]()
Tnxquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Ludootje het volgende:
Ach, ik zit hier veilig achter mijn pc. Hier kan ik het me veroorloven om kieskeurig te zijn!
Oeh! Oeh! Wie?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef dawg het volgende:
49R. Kloon. Van wie ook alweer? Kut, ik kan er niet opkomen.
Ah ben je keer afgewezen op Paiq. Dat moet wel het einde van de wereld zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef Adolecens het volgende:
PaiQ is kut![]()
dat bepalen we zelf welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha sorry maar ik moest een beetje lachen
Ze mag toch nee kiezen
Dan is PaiQ niet kut, maar de indruk die jij maakt in dat gesprek!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef Adolecens het volgende:
PaiQ is kut![]()
Jawel, ik verwachtte het alleen nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha sorry maar ik moest een beetje lachen
Ze mag toch nee kiezen
E-ego!!quote:
God! Die man hebben wij gisteren ook gevonden.. we hadden een zoekopdracht voor Mega Mindy en Jolanthe Kabau van Kazbergenquote:
Ik snap er geen hol meer vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jawel, ik verwachtte het alleen niet![]()
[..]
E-ego!!![]()
Ow shit. Woon te lang in Nederland denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
MooiJammer dat we verroest niet zeggen in het portugees
Welke vertaler was het?
Uitproberen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:25 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Hmm, behoorlijk mooie dame!
JB is JaniesBrownie toch?.
Dude repect voor je transformatiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is een hele oude foto van mij!
Tegenwoordig heb ik m'n baard afgeschoren!
Het was een moeilijke stap, maar ik ben toch blij dat ik hem uiteindelijk gemaakt hebquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dude repect voor je transformatie
Dat is al een hele verbetering post eens een foto van jou zonder baard.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is een hele oude foto van mij!
Tegenwoordig heb ik m'n baard afgeschoren!
Nee hoor, it's me!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
moeje niet ff switchen tussen accounts?
Hehequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ow shit. Woon te lang in Nederland denk ik![]()
babelfish
Heb je er ooit aan gedacht om een avatar te nemen?quote:
Dan krijg je de foto's zonder baard, maar met roze shirt. Het is wel een verandering, maar geen verbetering als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is al een hele verbetering post eens een foto van jou zonder baard.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is al een hele verbetering post eens een foto van jou zonder baard.
FFFFFFFFUUUUUUU!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan krijg je de foto's zonder baard, maar met roze shirt. Het is wel een verandering, maar geen verbetering als je het mij vraagt.
quote:
Inderdaad een hele verbetering. Nu alleen nog 300 kilo afvallen en je bent weer helemaal de man.quote:
Primaquote:
quote:
Jawel, maar ik weet nog niet zo goed wat. Waarschijnlijk iets met sterren. Ik vind die van MLI erg goed (en da's niet omdat ik haar interessant vind). De hare is heel herkenbaar, zonder username herken je die. Kleurtjes, beweging en haar avatar lijkt heel goed te passen bij hoe ze is. Vrolijk, kleurrijk, druk, opvallend. Of dat altijd positief is, kan ik nog niet beoordelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je er ooit aan gedacht om een avatar te nemen?
Ja dus. Vroeg jij niet waarom ik zolang gelurkt heb voor ik een account aanmaakte?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Prima
Al wat meer op je gemak om hier te posten, merk ik?
Die disclaimer doet het hem!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:32 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet nog niet zo goed wat. Waarschijnlijk iets met sterren. Ik vind die van MLI erg goed (en da's niet omdat ik haar interessant vind). De hare is heel herkenbaar, zonder username herken je die. Kleurtjes, beweging en haar avatar lijkt heel goed te passen bij hoe ze is. Vrolijk, kleurrijk, druk, opvallend. Of dat altijd positief is, kan ik nog niet beoordelen..
Jij bent verliefd zou je bijna denken. Als je MLI's fobo leest dan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:32 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet nog niet zo goed wat. Waarschijnlijk iets met sterren. Ik vind die van MLI erg goed (en da's niet omdat ik haar interessant vind). De hare is heel herkenbaar, zonder username herken je die. Kleurtjes, beweging en haar avatar lijkt heel goed te passen bij hoe ze is. Vrolijk, kleurrijk, druk, opvallend. Of dat altijd positief is, kan ik nog niet beoordelen..
Juist! En daarom adviseer ik een avatar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:32 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Moet ik toch de taal gaan oefenen in brazilie ben ik bangquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HeheJe had hem bijna, de rest was keurig
Alleen oxidado moest weg.
Slijm, slijmquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:32 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Jij bent er blijkbaar ook veel bij betrokken, dat je ze allemaal leestquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij bent verliefd zou je bijna denken. Als je MLI's fobo leest dan.
Ja, hee. Ik ben niet helemaal nieuw maar dit snap ik even niet hoor.quote:
Hoe weet je zo zeker dat van dat sterretje nog geen rondje gemaakt is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:35 schreef Adolecens het volgende:
Zoiets??
[ afbeelding ]
Mooi sterretje
Op iemand die je nog nooit ontmoet hebt?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Laat maar, anders krijg ik ruzie met MLIquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:36 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ja, hee. Ik ben niet helemaal nieuw maar dit snap ik even niet hoor.
Niet allemaal, die van MLI natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij bent er blijkbaar ook veel bij betrokken, dat je ze allemaal leest
Ik had al zo'n vermoeden ja. Nou laat me maar weten wanneer je vlucht isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Moet ik toch de taal gaan oefenen in brazilie ben ik bang
Ik ben daar heel terughoudend in. Maar het klikt via internet wel erg goed. Ik verzeker je dat van verliefdheid geen sprake is. Waardering en nieuwsgierigheid wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Het is zijn ex.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat van dat sterretje nog geen rondje gemaakt is.
"zou je bijna denken."quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Op iemand die je nog nooit ontmoet hebt?
Dat vind ik altijd zo vreemd
Ik had bedacht dat jij de taal al prima sprak en je ticket dus niet nodig zou hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden ja. Nou laat me maar weten wanneer je vlucht is
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:32 schreef Em.ster het volgende:
Waarschijnlijk iets met sterren.
huh?quote:
Nou mooi toch. MLI is tof.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:37 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik ben daar heel terughoudend in. Maar het klikt via internet wel erg goed. Ik verzeker je dat van verliefdheid geen sprake is. Waardering en nieuwsgierigheid wel.
Ik wil een avatar met donkerpaarse achtergrond, sterren die twinkelen, mijn naam die door het beeld schuift of zo.quote:
Helaas is het ticket niet over te zetten op een andere naamquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:38 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik had bedacht dat jij de taal al prima sprak en je ticket dus niet nodig zou hebben
Wel aardig van je dat je je reisje op offert om mij de taal te leren kennen.
Ik zie sterretjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja, jij hebt haar ook op MSN, hè?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laat maar, anders krijg ik ruzie met MLI![]()
En dat wil ik niet met je!![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:40 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik wil een avatar met donkerpaarse achtergrond, sterren die twinkelen, mijn naam die door het beeld schuift of zo.
quote:Uw zoekbewerking - Ik wil een avatar met donkerpaarse achtergrond, sterren die twinkelen, mijn naam die door het beeld schuift of zo. - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Eigenlijk he, zou ik in JB's plaats behoorlijk boos worden om zo'n opmerking, gezien het feit dat jullie kennelijk regelmatig met elkaar het nest in duiken. Maar dat zal wel bekrompen zijn "want het is een geintje"quote:
Vraag maar MLI die weet vast wel hoe dat moet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:40 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik wil een avatar met donkerpaarse achtergrond, sterren die twinkelen, mijn naam die door het beeld schuift of zo.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt haar ook op MSN, hè?
(Moet ik me daar zorgen over maken?.)
Daar was ik al bang voor, ik heb dus voor de zekerheid geregeld dat ik vandaag met spoed mijn personalia kan laten wijzigenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helaas is het ticket niet over te zetten op een andere naam
Dat onderste plaatje, donkerpaars i.p.v. zwart. Dan sterren die verdwijnen, wat overblijft twinkelt terwijl Em.ster door het beeld schuift of zoiets?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het stiekem wel met je eens...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
Eigenlijk he, zou ik in JB's plaats behoorlijk boos worden om zo'n opmerking, gezien het feit dat jullie kennelijk regelmatig met elkaar het nest in duiken. Maar dat zal wel bekrompen zijn "want het is een geintje"
Al gedaan, ze had het laten maken in een topic. Ze stuurde me de link maar ik bewaar msn-gesprekken niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag maar MLI die weet vast wel hoe dat moet.
Je kent onze relatie niet, hoe we met elkaar omgaan, wat onze grenzen zijn en wat er speelt.. Dus prima dat jij boos zou worden, ik weet wat wel en niet kan en wat er zou kunnen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eigenlijk he, zou ik in JB's plaats behoorlijk boos worden om zo'n opmerking, gezien het feit dat jullie kennelijk regelmatig met elkaar het nest in duiken. Maar dat zal wel bekrompen zijn "want het is een geintje"
OK, één en ander wordt me nu duidelijker.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik vind het plaatsvervangend ongepastquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je kent onze relatie niet, hoe we met elkaar omgaan, wat onze grenzen zijn en wat er speelt.. Dus prima dat jij boos zou worden, ik weet wat wel en niet kan en wat er zou kunnen...
Je kan je hopelijk toch wel voorstellen dat je niet altijd even respectvol overkomt hier als het over haar gaat. Zeker voor mensen die die achtergrond niet kennen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:46 schreef Adolecens het volgende:
Je kent onze relatie niet, hoe we met elkaar omgaan, wat onze grenzen zijn en wat er speelt.. Dus prima dat jij boos zou worden, ik weet wat wel en niet kan en wat er zou kunnen...
ik dacht ff makkelijk iemand blij te maken maar madame had veel meer wensen dan slechts "sterren"quote:
Ach, wie weet houden ze wel van experimenteren en is het al langer een wens van ze om er eens een derde persoon bij te betrekken (mocht dat al niet gebeurd zijn)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik vind het plaatsvervangend ongepast
Dat mag, gelukkig hoef ik mezelf hier niet te verantwoorden over het hoe en watquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik vind het plaatsvervangend ongepast
ik ben Mr google, niet Mr photoshopquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:44 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Dat onderste plaatje, donkerpaars i.p.v. zwart. Dan sterren die verdwijnen, wat overblijft twinkelt terwijl Em.ster door het beeld schuift of zoiets?
Dat niet alleen, maar ergens zou je hier zelfs de kliek-discussie bij kunnen trekken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je hopelijk toch wel voorstellen dat je niet altijd even respectvol overkomt hier als het over haar gaat. Zeker voor mensen die die achtergrond niet kennen.
Sorry.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht ff makkelijk iemand blij te maken maar madame had veel meer wensen dan slechts "sterren"
Hahahaha, zo bedoelde ik het ook niet. Het was meer hardop denken. Ik ben soms een dromertje.quote:
Oeh! Doe es?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar ergens zou je hier zelfs de kliek-discussie bij kunnen trekken.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je hopelijk toch wel voorstellen dat je niet altijd even respectvol overkomt hier als het over haar gaat. Zeker voor mensen die die achtergrond niet kennen.
jullie maken je druk om niks.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het komt wel goed. Nu moet alleen nog iemand die avatar maken voor haar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht ff makkelijk iemand blij te maken maar madame had veel meer wensen dan slechts "sterren"
Kliekjes bestaan niet in singles. Die zitten in de R&P SC...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef dawg het volgende:
Dat niet alleen, maar ergens zou je hier zelfs de kliek-discussie bij kunnen trekken.
Een derde...?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, wie weet houden ze wel van experimenteren en is het al langer een wens van ze om er eens een derde persoon bij te betrekken (mocht dat al niet gebeurd zijn)
Dat kan ik me voorstellen en daarom heb ik me daar al in aangepast. Mensen waar ik of zij beter contact mee hebben weten er meer van en dat vind ik prima zoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ben je gekquote:
Volgens mij is dat een publiek geheim hierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
huh ik wist niet eens dat JB met Adodinges sexte
Heel het topic weet dat hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
jullie maken je druk om niks.![]()
niet dat ik overal van alles op de hoogte ben maar dat is wel zo
Ja weet ik veel, ik speculeer ook maar watquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een derde...?
[..]
Dat kan ik me voorstellen en daarom heb ik me daar al in aangepast. Mensen waar ik of zij beter contact mee hebben weten er meer van en dat vind ik prima zoEn voor de rest blijft het FOK!
je komt op FOK! dingen te wetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
Dat jij het niks vindt is voor mij geen maatstaf om er een andere mening op na te houden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef rival het volgende:
jullie maken je druk om niks.![]()
niet dat ik overal van alles op de hoogte ben maar dat is wel zo
sommige mensen lezen niet zo goed tussen de regels!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Heel het topic weet dat hoor.
Zo vaak komt het dan wel weer ter sprake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar ik weet echt niksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een publiek geheim hier
dat klopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij het niks vindt is voor mij geen maatstaf om er een andere mening op na te houden.
Dan wist je nog minder dan Rip, of MNR, wie was het nou??quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij is er een topic waar je een avatar kan laten maken. Dus misschien moet je het daar even proberen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Sorry..
[..]
Hahahaha, zo bedoelde ik het ook niet. Het was meer hardop denken. Ik ben soms een dromertje.
Ik ben zelfs vergeten in welk forum, weet jij dat toevallig?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij is er een topic waar je een avatar kan laten maken. Dus misschien moet je het daar even proberen.
En daar is niks mis mee, respecteer ik en zal ik ook niet willen ontkrachten. Het veranderd alleen niks aan de situatiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij het niks vindt is voor mij geen maatstaf om er een andere mening op na te houden.
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
sommige mensen lezen niet zo goed tussen de regels!
Ja, kerel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:54 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik ben zelfs vergeten in welk forum, weet jij dat toevallig?
Dat is ook niet mijn doel. Ik wilde je er alleen op wijzen dat niet iedereen jouw posts zo leest zoals jij ze bedoelt. Dat is aangekomen en dan vind ik het verder prima.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:55 schreef Adolecens het volgende:
En daar is niks mis mee, respecteer ik en zal ik ook niet willen ontkrachten. Het veranderd alleen niks aan de situatie
eenschquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Wat jullie in de slaapkamer doen, daar heb ik ook geen moeite mee - dat moet je lekker zelf weten. Maar als je iemand zogenaamd gekscherend in de reclame gooit op een forum is dat vanuit menselijk oogpunt denigrerend. Just my cup of tea
Het verandert niets aan de situatie dat jij hier doet overkomen alsof je je hoer probeert te slijten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:55 schreef Adolecens het volgende:
En daar is niks mis mee, respecteer ik en zal ik ook niet willen ontkrachten. Het veranderd alleen niks aan de situatie
Dat is heel lief van je, dankjewel!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70
Alsjeblieft in dit topic kan jij, je avatar laten maken.
Wie sluit dit topic. En wat gaat de volgende TT zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:58 schreef Belsezar het volgende:
Zullen we weer eens een stelling doen mensen?
Wie weet wat moois?
hoeveel posts nog?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie sluit dit topic. En wat gaat de volgende TT zijn.
Noem JB geen hoer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het verandert niets aan de situatie dat jij hier doet overkomen alsof je je hoer probeert te slijten?
Het was geen aanbieding, ik ben erg selectief. Ik weet wat wel en niet kan en ik maak gebruik van de mogelijkheden. Als jij liever de thee drinkt met je eigen smaakje is dat je goed recht. Wij houden er onze eigen smaakjes op naquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Wat jullie in de slaapkamer doen, daar heb ik ook geen moeite mee - dat moet je lekker zelf weten. Maar als je iemand zogenaamd gekscherend in de reclame gooit op een forum is dat vanuit menselijk oogpunt denigrerend. Just my cup of tea
[Singles]Waar vrouwen in de uitverkoop zijn?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie sluit dit topic. En wat gaat de volgende TT zijn.
Dan ga je vroeg. Ik denk dat ik zo nog even naar huis ga, een hapje eten, en dan die kant op rij.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga zo maar eens naar Hoofddorp toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |