Het enige dat jij kan bijten als je op je buik ligt is het kussen waar je hoofd op ligt. Je handen zijn vastgebonden, dus ook daar begin je niet zo heel veel mee!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik ben gemeen als het er op aan komt
Ik bijt en knijp
We wachtenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik haaaaaaat openen
Waar is die kut wiki
Momentje hoor
Ik zeg het je, het lukt je nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat jij kan bijten als je op je buik ligt is het kussen waar je hoofd op ligt. Je handen zijn vastgebonden, dus ook daar begin je niet zo heel veel mee!
Een rubber bal in de mond doet wonderen. Zo horen de buren haar ook niet schreeuwen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat jij kan bijten als je op je buik ligt is het kussen waar je hoofd op ligt. Je handen zijn vastgebonden, dus ook daar begin je niet zo heel veel mee!
Weer zo'n bekrompen gast...quote:
Je onderschat AirwiNs overwicht. Op eigen risico, dat wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zeg het je, het lukt je niet
Het is nog nooit iemand gelukt
Jij wilde nooit meeten...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ook daar komt nog geluid door hoor, als je maar hard genoeg slaatquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een rubber bal in de mond doet wonderen. Zo horen de buren haar ook niet schreeuwen.![]()
Dat krijg je op die leeftijd, dan word je nog conservatief.quote:
Wat niet is kan nog komen. Zeg nooit, nooit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kan i.i.g. niet zeggen dat ze niet volhardend is.
En dan hebben we het nog niet over het onderschatten van mijn overgewicht...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Litpho het volgende:
Je onderschat AirwiNs overwicht. Op eigen risico, dat wel.
Rubber bal?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
Een rubber bal in de mond doet wonderen. Zo horen de buren haar ook niet schreeuwen.![]()
Ik heb genoeg vrouwen ontmoet die een dergelijke behandeling als een pré zagen...quote:
Idd zeg!quote:
Weinig ervaring?quote:
Pas maar op voor je het weet krijg je dit soort topics op Fok!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook daar komt nog geluid door hoor, als je maar hard genoeg slaat
Volgens goed gebruik reageert de persoon die de stelling poneert als eerste...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef MNR het volgende:
Right, zal ik er maar een stelling van maken jongens
SM / onderdanig / bovengedrag / zachtaardigheid / <andere sekuele voorkeur>
Wat kies jij?
Dus het gaat binnen sexleventjes alleen om jouw turn-ons en de turn-ons van vrouwen zijn niet relevant?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik gewoon geen turn on.
Joh, ga er nog even serieus op in ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:18 schreef Adolecens het volgende:
Weinig ervaring?
Ducttape is gevaarlijk, als je heftig en flink tekeer gaat en de mond dicht taped.
De persoon in kwestie die is dicht getaped heeft op momenten dat het heftig tekeer gaat behoefte aan extra lucht happen en sneller in- en uitademen. Als je de mond dicht taped ontneem je dat ook en dat kan niet zulke leuke gevolgen hebben.
Daarom wordt er dus ook vaak een gag gebruikt, daar kan je nog omheen blijven ademen als het echt spannend wordt...
Je moet met me eens zijn dat dit beter een keertje te vaak gezegd kan worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Joh, ga er nog even serieus op in ook.
Ik was een beetje orde op zaken aan het stellen in dit topicquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens goed gebruik reageert de persoon die de stelling poneert als eerste...
Dat zegt ie toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus het gaat binnen sexleventjes alleen om jouw turn-ons en de turn-ons van vrouwen zijn niet relevant?
En waaruit trek jij deze conclusie precies?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef Adolecens het volgende:
Dus het gaat binnen sexleventjes alleen om jouw turn-ons en de turn-ons van vrouwen zijn niet relevant?
Ik heb het niet zo op SM. Misschien wil ik wel gaan experimenteren met bondage en sommige fetishen. En ik ben een switch.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef MNR het volgende:
Wat kies jij?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet krijg je dit soort topics op Fok!
De buren zijn SM'ers
Als je zelf een stelling poneert, is het dan handig om vervolgens direkt weer te proberen het onderwerp te veranderen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik was een beetje orde op zaken aan het stellen in dit topic
Je weet wel, structuur en zo.
Haal de kast maar weer met al die vakjes Airquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik was een beetje orde op zaken aan het stellen in dit topic
Je weet wel, structuur en zo.
Neequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je zelf een stelling poneert, is het dan handig om vervolgens direkt weer te proberen het onderwerp te veranderen?.
geen ideequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef MNR het volgende:
Wat kies jij?
quote:
Ik trek geen conclusies, het was vragend bedoeld, zag je dat vraagteken? Dat betekend dat er een vraag wordt gesteld en geen conclusiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
En waaruit trek jij deze conclusie precies?
Je verwart mij met een andere vogel...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
Haal de kast maar weer met al die vakjes Air
Nee, want er stond "dus". Dus.rarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik trek geen conclusies, het was vragend bedoeld, zag je dat vraagteken? Dat betekend dat er een vraag wordt gesteld en geen conclusie
Het topic is inderdaad geweldig. De TS blijft bij hoog en laag beweren dat ze openminded is terwijl naar mate het topic verder gaat ze steeds bekrompender wordt.quote:
noem dan je favo's die mistquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
Je mist nog een boel fetsjen (of wat is daar het meervoud van? ) MNR!
Er zijn echt zulke briljante! geweldig
feetiesj (net opgezocht)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
Dat vraagteken zag ik wel, maar de vraagstelling was nogal suggestief niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:23 schreef Adolecens het volgende:
Ik trek geen conclusies, het was vragend bedoeld, zag je dat vraagteken? Dat betekend dat er een vraag wordt gesteld en geen conclusie
Er zijn inderdaad een aantal fetishen die ik kraag wil uit proberen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
welke wil je uitproberen dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad een aantal fetishen die ik kraag wil uit proberen.
Welke fetishen?
Jeetje, heb ik een gesprek met mijn toekomstige kinderen over hoe laat ze thuis moeten komen van het stappen ofzo?!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat vraagteken zag ik wel, maar de vraagstelling was nogal suggestief niet?
Waar is de lijst van fetishen dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke wil je uitproberen dan?
Ik mis vooral die waar mensen zich in een plushe dieren pak hijsen en elkaar gaan bespringen
Ik kan mij hier in singles nog wel wat reacties op bepaalde fetishen herinneren en die waren niet echt positief.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het altijd irritant als "openminded" mensen andere mensen gaan bekritiseren vanwege het feit dat hun voorkeur op seksueel gebied behoudender is. Da's juist weer heel bekrompen gedacht nl.
Wat?quote:
Ik bedoel het andersom: als je geen trek hebt in een lading fetishes ben je gelijk bekrompen. Dan laat je iemand net zo min in zijn waarde als iemand die jouw voorkeuren afkeurtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij hier in singles nog wel wat reacties op bepaalde fetishen herinneren en die waren niet echt positief.
Nou niet snel gaan terugkrabbelen hè?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:30 schreef Adolecens het volgende:
Jeetje, heb ik een gesprek met mijn toekomstige kinderen over hoe laat ze thuis moeten komen van het stappen ofzo?!
"Ja maar pap, vorige week zei je nog dat en dus vind ik..."
Het is FOK! Ik ga hier niet opletten of de punten, komma's en zinsopbouw wel zo correct staan dat het zakelijk goed geïnterpreteerd kan worden mensen
QFT.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het altijd irritant als "openminded" mensen andere mensen gaan bekritiseren vanwege het feit dat hun voorkeur op seksueel gebied behoudender is. Da's juist weer heel bekrompen gedacht nl.
Eensch.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
quote:
Daar heb je ook gelijk in. Maar over het algemeen zijn juist mensen met een fetish open minded en zullen begrip hebben voor als je hun voorkeur niet deelt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedoel het andersom: als je geen trek hebt in een lading fetishes ben je gelijk bekrompen. Dan laat je iemand net zo min in zijn waarde als iemand die jouw voorkeuren afkeurt
Dat is echt een onzinnig vooroordeelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in. Maar over het algemeen zijn juist mensen met een fetish open minded en zullen begrip hebben voor als je hun voorkeur niet deelt.
Eens met Rip.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedoel het andersom: als je geen trek hebt in een lading fetishes ben je gelijk bekrompen. Dan laat je iemand net zo min in zijn waarde als iemand die jouw voorkeuren afkeurt
Hoezo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is echt een onzinnig vooroordeel
Schroom je niet. Je hoeft je nergens voor te schamen hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kon er ook serieus op ingaan
doe maar niet, je komt nu nog enigszins onschuldig en naïef over hierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kon er ook serieus op ingaan
Lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, zal ik de popcorn alvast erbij halen?
meestal toch wel zachtaardig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef MNR het volgende:
Wat kies jij?
ik kan me nog wel een harige herinneren jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan mij hier in singles nog wel wat reacties op bepaalde fetishen herinneren en die waren niet echt positief.
nee jij lijkt mij er echt eentje van de romantische liefdevolle sex!quote:
Ik heb alleen maar in een zinnetje de laatste blz van het vorige topic samen gepaktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je TT
Ik had het niet van je verwacht
omdat dat het is hahaquote:
Vind je het leuk en interessant of ga je daar spontaan van soppen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:46 schreef MNR het volgende:
Ik denk, even heel verstandelijk, dat er altijd verschil van meningen zijn. En dat het pas verkeerd is als je jouw mening aan iemand anders op gaat dringen.
Als het gaat over avondeten is dat vervelend, maar niet zo boeiend, voor seks ligt dat gevoeliger omdat dat een stuk intiemer is.
En pluche mensen die elkaar bespringen, vind ik leuk en interessant om naar te kijken![]()
Ben ik dan nu een voyeur?
Waarschijnlijk wel. Heb je dat ook zonder dat ze een pluche kostuum aan hebben?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:46 schreef MNR het volgende:
Ik denk, even heel verstandelijk, dat er altijd verschil van meningen zijn. En dat het pas verkeerd is als je jouw mening aan iemand anders op gaat dringen.
Als het gaat over avondeten is dat vervelend, maar niet zo boeiend, voor seks ligt dat gevoeliger omdat dat een stuk intiemer is.
En pluche mensen die elkaar bespringen, vind ik leuk en interessant om naar te kijken![]()
Ben ik dan nu een voyeur?
Hahaha, enorm!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vind je het leuk en interessant of ga je daar spontaan van soppen?
->quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik deed het dus idd al expres niet
Hij was eigenlijk retorisch bedoelt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Heb je dat ook zonder dat ze een pluche kostuum aan hebben?
Oke, dat is opzich best jammer. Aangezien zij iets hebben wat volgens de norm afwijkend is dan zouden ze toch juist opener moeten zijn voor dat soort dingen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat dat het is haha
Vanwege een sexuele voorkeur kun je mensen geen eigenschappen toe dichten
En ik ken genoeg mensen met andere voorkeuren die totaal niet open minded zijn
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Zo, ik ben thuis en mijn vakantie is begonnen
Het is nog geen 15:00u!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Party time.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Nee, sommige dingen neem ik gewoon serieus. Daar kan ik niks aan doen. Misschien moet je er voortaan een smillie bij posten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk retorisch bedoelt.
Komt zeker niet over he?
Als je nou nog leuke vakantieplannen had zou ik best jaloers geworden zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |