welke wil je uitproberen dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad een aantal fetishen die ik kraag wil uit proberen.
Welke fetishen?
Jeetje, heb ik een gesprek met mijn toekomstige kinderen over hoe laat ze thuis moeten komen van het stappen ofzo?!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat vraagteken zag ik wel, maar de vraagstelling was nogal suggestief niet?
Waar is de lijst van fetishen dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke wil je uitproberen dan?
Ik mis vooral die waar mensen zich in een plushe dieren pak hijsen en elkaar gaan bespringen
Ik kan mij hier in singles nog wel wat reacties op bepaalde fetishen herinneren en die waren niet echt positief.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het altijd irritant als "openminded" mensen andere mensen gaan bekritiseren vanwege het feit dat hun voorkeur op seksueel gebied behoudender is. Da's juist weer heel bekrompen gedacht nl.
Wat?quote:
Ik bedoel het andersom: als je geen trek hebt in een lading fetishes ben je gelijk bekrompen. Dan laat je iemand net zo min in zijn waarde als iemand die jouw voorkeuren afkeurtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij hier in singles nog wel wat reacties op bepaalde fetishen herinneren en die waren niet echt positief.
Nou niet snel gaan terugkrabbelen hè?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:30 schreef Adolecens het volgende:
Jeetje, heb ik een gesprek met mijn toekomstige kinderen over hoe laat ze thuis moeten komen van het stappen ofzo?!
"Ja maar pap, vorige week zei je nog dat en dus vind ik..."
Het is FOK! Ik ga hier niet opletten of de punten, komma's en zinsopbouw wel zo correct staan dat het zakelijk goed geïnterpreteerd kan worden mensen
QFT.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het altijd irritant als "openminded" mensen andere mensen gaan bekritiseren vanwege het feit dat hun voorkeur op seksueel gebied behoudender is. Da's juist weer heel bekrompen gedacht nl.
Eensch.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
quote:
Daar heb je ook gelijk in. Maar over het algemeen zijn juist mensen met een fetish open minded en zullen begrip hebben voor als je hun voorkeur niet deelt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedoel het andersom: als je geen trek hebt in een lading fetishes ben je gelijk bekrompen. Dan laat je iemand net zo min in zijn waarde als iemand die jouw voorkeuren afkeurt
Dat is echt een onzinnig vooroordeelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in. Maar over het algemeen zijn juist mensen met een fetish open minded en zullen begrip hebben voor als je hun voorkeur niet deelt.
Eens met Rip.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedoel het andersom: als je geen trek hebt in een lading fetishes ben je gelijk bekrompen. Dan laat je iemand net zo min in zijn waarde als iemand die jouw voorkeuren afkeurt
Hoezo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is echt een onzinnig vooroordeel
Schroom je niet. Je hoeft je nergens voor te schamen hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kon er ook serieus op ingaan
doe maar niet, je komt nu nog enigszins onschuldig en naïef over hierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kon er ook serieus op ingaan
Lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, zal ik de popcorn alvast erbij halen?
meestal toch wel zachtaardig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef MNR het volgende:
Right, zal ik er maar een stelling van maken jongens
SM / onderdanig / bovengedrag / zachtaardigheid / <andere sekuele voorkeur>
Wat kies jij?
ik kan me nog wel een harige herinneren jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan mij hier in singles nog wel wat reacties op bepaalde fetishen herinneren en die waren niet echt positief.
nee jij lijkt mij er echt eentje van de romantische liefdevolle sex!quote:
Ik heb alleen maar in een zinnetje de laatste blz van het vorige topic samen gepaktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je TT
Ik had het niet van je verwacht
omdat dat het is hahaquote:
Vind je het leuk en interessant of ga je daar spontaan van soppen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:46 schreef MNR het volgende:
Ik denk, even heel verstandelijk, dat er altijd verschil van meningen zijn. En dat het pas verkeerd is als je jouw mening aan iemand anders op gaat dringen.
Als het gaat over avondeten is dat vervelend, maar niet zo boeiend, voor seks ligt dat gevoeliger omdat dat een stuk intiemer is.
En pluche mensen die elkaar bespringen, vind ik leuk en interessant om naar te kijken![]()
Ben ik dan nu een voyeur?
Waarschijnlijk wel. Heb je dat ook zonder dat ze een pluche kostuum aan hebben?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:46 schreef MNR het volgende:
Ik denk, even heel verstandelijk, dat er altijd verschil van meningen zijn. En dat het pas verkeerd is als je jouw mening aan iemand anders op gaat dringen.
Als het gaat over avondeten is dat vervelend, maar niet zo boeiend, voor seks ligt dat gevoeliger omdat dat een stuk intiemer is.
En pluche mensen die elkaar bespringen, vind ik leuk en interessant om naar te kijken![]()
Ben ik dan nu een voyeur?
Hahaha, enorm!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vind je het leuk en interessant of ga je daar spontaan van soppen?
->quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik deed het dus idd al expres niet
Hij was eigenlijk retorisch bedoelt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Heb je dat ook zonder dat ze een pluche kostuum aan hebben?
Oke, dat is opzich best jammer. Aangezien zij iets hebben wat volgens de norm afwijkend is dan zouden ze toch juist opener moeten zijn voor dat soort dingen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat dat het is haha
Vanwege een sexuele voorkeur kun je mensen geen eigenschappen toe dichten
En ik ken genoeg mensen met andere voorkeuren die totaal niet open minded zijn
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Zo, ik ben thuis en mijn vakantie is begonnen
Het is nog geen 15:00u!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Party time.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Nee, sommige dingen neem ik gewoon serieus. Daar kan ik niks aan doen. Misschien moet je er voortaan een smillie bij posten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk retorisch bedoelt.
Komt zeker niet over he?
Als je nou nog leuke vakantieplannen had zou ik best jaloers geworden zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |