Wie staat er op die foto?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Is dat een fokuser? Die link leidt naar fok.
als het in zijn geheel maar allemaal bij elkaar past!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Het zijn mooie vrouwen. Maar ik heb ze liever wat voller.
haha sorry maar ik moest een beetje lachenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef Adolecens het volgende:
PaiQ is kut![]()
Leuk gesprek met een mooie dame en kiest ze NEE...
shit man!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef Adolecens het volgende:
PaiQ is kut![]()
Tnxquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Ludootje het volgende:
Ach, ik zit hier veilig achter mijn pc. Hier kan ik het me veroorloven om kieskeurig te zijn!
Oeh! Oeh! Wie?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef dawg het volgende:
49R. Kloon. Van wie ook alweer? Kut, ik kan er niet opkomen.
Ah ben je keer afgewezen op Paiq. Dat moet wel het einde van de wereld zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef Adolecens het volgende:
PaiQ is kut![]()
dat bepalen we zelf welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha sorry maar ik moest een beetje lachen
Ze mag toch nee kiezen
Dan is PaiQ niet kut, maar de indruk die jij maakt in dat gesprek!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef Adolecens het volgende:
PaiQ is kut![]()
Jawel, ik verwachtte het alleen nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha sorry maar ik moest een beetje lachen
Ze mag toch nee kiezen
E-ego!!quote:
God! Die man hebben wij gisteren ook gevonden.. we hadden een zoekopdracht voor Mega Mindy en Jolanthe Kabau van Kazbergenquote:
Ik snap er geen hol meer vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jawel, ik verwachtte het alleen niet![]()
[..]
E-ego!!![]()
Ow shit. Woon te lang in Nederland denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
MooiJammer dat we verroest niet zeggen in het portugees
Welke vertaler was het?
Uitproberen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:25 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Hmm, behoorlijk mooie dame!
JB is JaniesBrownie toch?.
Dude repect voor je transformatiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is een hele oude foto van mij!
Tegenwoordig heb ik m'n baard afgeschoren!
Het was een moeilijke stap, maar ik ben toch blij dat ik hem uiteindelijk gemaakt hebquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dude repect voor je transformatie
Dat is al een hele verbetering post eens een foto van jou zonder baard.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is een hele oude foto van mij!
Tegenwoordig heb ik m'n baard afgeschoren!
Nee hoor, it's me!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
moeje niet ff switchen tussen accounts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |