Mooiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Eu falo o português mas é muito oxidado
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets?
Het singles huis in de tropenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, dus wij hebben altijd een plek om te crashen in Brazilie?
Uit welk topic komt dit?quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:16 schreef Ludootje het volgende:
Midden rechts voor figuur, midden links voor borsten
Die koos ik ook jaquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
MooiJammer dat we verroest niet zeggen in het portugees
Welke vertaler was het?
Ik vind ze eigenlijk allemaal wat dun en gespiertquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:14 schreef JonKeL het volgende:
Die linkse breekt wel heel erg snel. Doe mij maar de 3e.
Oh, waren we serieus bezig en is er een goede kans dat ik binnenkort écht uit een van die meisjes mag kiezen dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:17 schreef MNR het volgende:
[..]
We hebben ook nog verschillende eisen?
Ik ook!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Em.ster het volgende:
Ik vind die meiden allemaal prachtig maar ik hou van wat voller.
Doe mij deze maarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
doe mij maar die tweede van rechts op t bovenste plaatje
Als je daarmee bedoeld "Vrouwelijker" ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Em.ster het volgende:
Nee, ik vind het gewoon grappig dat je niet één vrouw uitkiest, maar ook de borsten van A mèt de combinatie van een anders.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, waren we serieus bezig en is er een goede kans dat ik binnenkort écht uit een van die meisjes mag kiezen dan?
Hoi Em.sterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Em.ster het volgende:
Dat vind ik ook. Het zijn mooie vrouwen. Maar ik heb ze liever wat voller.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Em.ster het volgende:
Ach, ik zit hier veilig achter mijn pc. Hier kan ik het me veroorloven om kieskeurig te zijn!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon grappig dat je niet één vrouw uitkiest, maar ook de borsten van A mèt de combinatie van een anders.
Da's JBquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Is dat een fokuser? Die link leidt naar fok.
Wie staat er op die foto?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Is dat een fokuser? Die link leidt naar fok.
als het in zijn geheel maar allemaal bij elkaar past!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Het zijn mooie vrouwen. Maar ik heb ze liever wat voller.
haha sorry maar ik moest een beetje lachenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef Adolecens het volgende:
PaiQ is kut![]()
Leuk gesprek met een mooie dame en kiest ze NEE...
shit man!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef Adolecens het volgende:
PaiQ is kut![]()
Tnxquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Ludootje het volgende:
Ach, ik zit hier veilig achter mijn pc. Hier kan ik het me veroorloven om kieskeurig te zijn!
Oeh! Oeh! Wie?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef dawg het volgende:
49R. Kloon. Van wie ook alweer? Kut, ik kan er niet opkomen.
Ah ben je keer afgewezen op Paiq. Dat moet wel het einde van de wereld zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef Adolecens het volgende:
PaiQ is kut![]()
dat bepalen we zelf welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha sorry maar ik moest een beetje lachen
Ze mag toch nee kiezen
Dan is PaiQ niet kut, maar de indruk die jij maakt in dat gesprek!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef Adolecens het volgende:
PaiQ is kut![]()
Jawel, ik verwachtte het alleen nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha sorry maar ik moest een beetje lachen
Ze mag toch nee kiezen
E-ego!!quote:
God! Die man hebben wij gisteren ook gevonden.. we hadden een zoekopdracht voor Mega Mindy en Jolanthe Kabau van Kazbergenquote:
Ik snap er geen hol meer vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jawel, ik verwachtte het alleen niet![]()
[..]
E-ego!!![]()
Ow shit. Woon te lang in Nederland denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
MooiJammer dat we verroest niet zeggen in het portugees
Welke vertaler was het?
Uitproberen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:25 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Hmm, behoorlijk mooie dame!
JB is JaniesBrownie toch?.
Dude repect voor je transformatiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is een hele oude foto van mij!
Tegenwoordig heb ik m'n baard afgeschoren!
Het was een moeilijke stap, maar ik ben toch blij dat ik hem uiteindelijk gemaakt hebquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dude repect voor je transformatie
Dat is al een hele verbetering post eens een foto van jou zonder baard.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is een hele oude foto van mij!
Tegenwoordig heb ik m'n baard afgeschoren!
Nee hoor, it's me!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
moeje niet ff switchen tussen accounts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |