Heb je trouwens nog veel familie in Brazilië?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja de reis was al van de zomer geboektJuli geloof ik ofzo.
Hebberdquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hebberd
Ik heb toch al een dikke voorsprong aangezien ik de taal spreek en bijna niemand goed engels daar kan
De taal van de liefde is universeel. Die spreekt iedereen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb toch al een dikke voorsprong aangezien ik de taal spreek en bijna niemand goed engels daar kan
Da's ook wel een van de meer fysieke talen die er isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De taal van de liefde is universeel. Die spreekt iedereen...
Giga veel. Ik heb denk ik wel ruim 40 neefjes en nichtjes. 2 tantes, 1 oom, oma. En neefjes en nichtjes van in de 40 tot baby'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog veel familie in Brazilië?
Okay. Ik wil ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets?
Ik hoef ook geen goed gesprek met zequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hebberd
heet dat tegenwoordig liefde ja?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De taal van de liefde is universeel. Die spreekt iedereen...
en ik mag kijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen goed gesprek met ze
Liefde kent vele verschijningsvormen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
heet dat tegenwoordig liefde ja?
Dus altijd een plek om te crashen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Giga veel. Ik heb denk ik wel ruim 40 neefjes en nichtjes. 2 tantes, 1 oom, oma. En neefjes en nichtjes van in de 40 tot baby's
Deze moest ik hier even posten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren.
Ze weten dat ze gevoelig zijn voor emoties en kwaadheid, en ze weten dat het allemaal hoeren zijn. Daarom worden ze altijd zo godvergeten kwaad als ik zeg dat het hoeren zijn, omdat ze weten dat ik gelijk heb.
Er is niet zoiets als een gratis lunch of drankje, het is prostitutie die je in termijnen betaald. Niets meer en niets minder.
Daarom is Valentijnsdag ook uitgevonden, omdat vrouwen hoeren zijn. Je betaald je sex met kadootjes en kaarten voor die avond.
Dat betekend dus nooit sex, vrouwen hebben sex voor 3 dingen: macht, genen en geld. Het is de enige reden waarom ze aan sex doen, omdat ze eigenlijk heel slecht in sex zijn. Een kort bezoek aan de supermarkt en een blik in hun winkelmandje geeft direct al de thema's op hun magazines van wat vrouwen er van vinden:
'Tien manieren om niet af te gaan in bed',' hoe geef ik mijn man een goeie blowjob', '5 dingen om te doen om niet als een zoutzak gezien te worden.'
Dat is waarom je in mannen boekjes dit soort thema's nooit leest, omdat mannen weten hoe sex werkt.
Ze hebben niets om hun zelfwaardering mee te valideren behalve hoeveel man zal betalen voor de toegang tot hun vagina. Dat is waarom ze geld uitgeven alsof het vergif is. Het is ook de reden waarom een 50 euro biljet niets anders is dan schaamte voor een vrouw. Het is een constante herinnering aan haar karakter.
Zo'n beetje elke man hier denk ikquote:
Entao, tu fala brasileiro tambem? Do qual parte do o pais voce vem?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:09 schreef JonKeL het volgende:
Hoho ik heb helemaal geen toestemming gegeven om afbeeldingen van mijn vriendinnen hier te plaatsen.
Toeval? Ik denk het niet...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Hey grappig ik vond de linkse ook het leukst!
Ik heb mijn eigen huis, weet je nogquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dus altijd een plek om te crashen?
Ideaal
Eu falo o português mas é muito oxidadoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke man hier denk ik![]()
[..]
Entao, tu fala brasileiro tambem? Do qual parte do o pais voce vem?
Had het ook gelezen ja. Was al gestopt na de tweede zinquote:
Oh, dus wij hebben altijd een plek om te crashen in Brazilie?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen huis, weet je nogMaar eerst naar Oma, gelukkig woont ze 5 minuten lopen van mijn huis
Hmmm... ik ben de enige met een andere mening, zie ik al wel weer. Nou ja, dan hoef ik ook niet zoveel te delenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Hey grappig ik vond de linkse ook het leukst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |