Ja, voel me zo happy nuquote:
Hoezo?quote:
Pech gehadquote:
Echt wel!quote:
Het is wat inderdaad, dat gereis en gehang op stranden, geen bal aan man. Je kan beter werkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Als je nou nog leuke vakantieplannen had zou ik best jaloers geworden zijn
Prettige vakantiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, voel me zo happy nuIk had echt niks meer te doen na de lunch, dus ik zat maar te vogelen en toen zeiden alle collega's: Wat doe je hier nog, ga naar huis man. Je werkt elke dag een half uur teveel sinds je hier werkt dus uren zat inmiddels.
omdat je ons allemaal hier achter laat in koud nederlandquote:
Misschien pas je in zijn koffer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je ons allemaal hier achter laat in koud nederland
Ik wil mee!!
Thanks Tijn en jij succes maandagquote:
Dankje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks Tijn en jij succes maandag
Koop volgende keer een ticket en ga meequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil mee!!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil mee!!
Eigenlijk zou dat zo maar kunnen hequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Koop volgende keer een ticket en ga mee
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:58 schreef dawg het volgende:
Bels. Eigenlijk moet je nu plaatjes posten van schaarsgeklede Braziliaanse vrouwen op het zonnige strand met wuivende palmbomen om het beeld af te maken.
Yep voor het eerst sinds 5 meiquote:
Vrouwen daar zijn extreme girly girlsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
Laat maar zitten![]()
Ik blijf wel in nederland
Ik zou me niet zo thuis voelen tussen die dames
En als dat de concurentie daar is ben ik hier beter af
Je hebt er ook al lang naar uitgekeken toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep voor het eerst sinds 5 meiHeerlijk, niet meer aan werk hoeven denken
Ja de reis was al van de zomer geboektquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je hebt er ook al lang naar uitgekeken toch?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vrouwen daar zijn extreme girly girlsOp en top uiterlijk, altijd
Doe mij de linkse maar...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
doe mij maar die tweede van rechts op t bovenste plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |