dat klopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij het niks vindt is voor mij geen maatstaf om er een andere mening op na te houden.
Dan wist je nog minder dan Rip, of MNR, wie was het nou??quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
huh ik wist niet eens dat JB met Adodinges sexte
Volgens mij is er een topic waar je een avatar kan laten maken. Dus misschien moet je het daar even proberen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Sorry..
[..]
Hahahaha, zo bedoelde ik het ook niet. Het was meer hardop denken. Ik ben soms een dromertje.
Ik ben zelfs vergeten in welk forum, weet jij dat toevallig?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij is er een topic waar je een avatar kan laten maken. Dus misschien moet je het daar even proberen.
En daar is niks mis mee, respecteer ik en zal ik ook niet willen ontkrachten. Het veranderd alleen niks aan de situatiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij het niks vindt is voor mij geen maatstaf om er een andere mening op na te houden.
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
sommige mensen lezen niet zo goed tussen de regels!
Ja, kerel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:54 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik ben zelfs vergeten in welk forum, weet jij dat toevallig?
Dat is ook niet mijn doel. Ik wilde je er alleen op wijzen dat niet iedereen jouw posts zo leest zoals jij ze bedoelt. Dat is aangekomen en dan vind ik het verder prima.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:55 schreef Adolecens het volgende:
En daar is niks mis mee, respecteer ik en zal ik ook niet willen ontkrachten. Het veranderd alleen niks aan de situatie
eenschquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Wat jullie in de slaapkamer doen, daar heb ik ook geen moeite mee - dat moet je lekker zelf weten. Maar als je iemand zogenaamd gekscherend in de reclame gooit op een forum is dat vanuit menselijk oogpunt denigrerend. Just my cup of tea
Het verandert niets aan de situatie dat jij hier doet overkomen alsof je je hoer probeert te slijten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:55 schreef Adolecens het volgende:
En daar is niks mis mee, respecteer ik en zal ik ook niet willen ontkrachten. Het veranderd alleen niks aan de situatie
Dat is heel lief van je, dankjewel!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70
Alsjeblieft in dit topic kan jij, je avatar laten maken.
Wie sluit dit topic. En wat gaat de volgende TT zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:58 schreef Belsezar het volgende:
Zullen we weer eens een stelling doen mensen?
Wie weet wat moois?
hoeveel posts nog?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie sluit dit topic. En wat gaat de volgende TT zijn.
Noem JB geen hoer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het verandert niets aan de situatie dat jij hier doet overkomen alsof je je hoer probeert te slijten?
Het was geen aanbieding, ik ben erg selectief. Ik weet wat wel en niet kan en ik maak gebruik van de mogelijkheden. Als jij liever de thee drinkt met je eigen smaakje is dat je goed recht. Wij houden er onze eigen smaakjes op naquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Wat jullie in de slaapkamer doen, daar heb ik ook geen moeite mee - dat moet je lekker zelf weten. Maar als je iemand zogenaamd gekscherend in de reclame gooit op een forum is dat vanuit menselijk oogpunt denigrerend. Just my cup of tea
[Singles]Waar vrouwen in de uitverkoop zijn?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie sluit dit topic. En wat gaat de volgende TT zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |