Al gedaan, ze had het laten maken in een topic. Ze stuurde me de link maar ik bewaar msn-gesprekken niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag maar MLI die weet vast wel hoe dat moet.
Je kent onze relatie niet, hoe we met elkaar omgaan, wat onze grenzen zijn en wat er speelt.. Dus prima dat jij boos zou worden, ik weet wat wel en niet kan en wat er zou kunnen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eigenlijk he, zou ik in JB's plaats behoorlijk boos worden om zo'n opmerking, gezien het feit dat jullie kennelijk regelmatig met elkaar het nest in duiken. Maar dat zal wel bekrompen zijn "want het is een geintje"
OK, één en ander wordt me nu duidelijker.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eigenlijk he, zou ik in JB's plaats behoorlijk boos worden om zo'n opmerking, gezien het feit dat jullie kennelijk regelmatig met elkaar het nest in duiken. Maar dat zal wel bekrompen zijn "want het is een geintje"
Kennelijk. Ik vind het plaatsvervangend ongepastquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je kent onze relatie niet, hoe we met elkaar omgaan, wat onze grenzen zijn en wat er speelt.. Dus prima dat jij boos zou worden, ik weet wat wel en niet kan en wat er zou kunnen...
Je kan je hopelijk toch wel voorstellen dat je niet altijd even respectvol overkomt hier als het over haar gaat. Zeker voor mensen die die achtergrond niet kennen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:46 schreef Adolecens het volgende:
Je kent onze relatie niet, hoe we met elkaar omgaan, wat onze grenzen zijn en wat er speelt.. Dus prima dat jij boos zou worden, ik weet wat wel en niet kan en wat er zou kunnen...
ik dacht ff makkelijk iemand blij te maken maar madame had veel meer wensen dan slechts "sterren"quote:
Ach, wie weet houden ze wel van experimenteren en is het al langer een wens van ze om er eens een derde persoon bij te betrekken (mocht dat al niet gebeurd zijn)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik vind het plaatsvervangend ongepast
Dat mag, gelukkig hoef ik mezelf hier niet te verantwoorden over het hoe en watquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik vind het plaatsvervangend ongepast
ik ben Mr google, niet Mr photoshopquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:44 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Dat onderste plaatje, donkerpaars i.p.v. zwart. Dan sterren die verdwijnen, wat overblijft twinkelt terwijl Em.ster door het beeld schuift of zoiets?
Dat niet alleen, maar ergens zou je hier zelfs de kliek-discussie bij kunnen trekken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je hopelijk toch wel voorstellen dat je niet altijd even respectvol overkomt hier als het over haar gaat. Zeker voor mensen die die achtergrond niet kennen.
Sorry.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht ff makkelijk iemand blij te maken maar madame had veel meer wensen dan slechts "sterren"
Hahahaha, zo bedoelde ik het ook niet. Het was meer hardop denken. Ik ben soms een dromertje.quote:
Oeh! Doe es?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar ergens zou je hier zelfs de kliek-discussie bij kunnen trekken.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je hopelijk toch wel voorstellen dat je niet altijd even respectvol overkomt hier als het over haar gaat. Zeker voor mensen die die achtergrond niet kennen.
jullie maken je druk om niks.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het komt wel goed. Nu moet alleen nog iemand die avatar maken voor haar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht ff makkelijk iemand blij te maken maar madame had veel meer wensen dan slechts "sterren"
Kliekjes bestaan niet in singles. Die zitten in de R&P SC...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef dawg het volgende:
Dat niet alleen, maar ergens zou je hier zelfs de kliek-discussie bij kunnen trekken.
Een derde...?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, wie weet houden ze wel van experimenteren en is het al langer een wens van ze om er eens een derde persoon bij te betrekken (mocht dat al niet gebeurd zijn)
Dat kan ik me voorstellen en daarom heb ik me daar al in aangepast. Mensen waar ik of zij beter contact mee hebben weten er meer van en dat vind ik prima zoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ben je gekquote:
Volgens mij is dat een publiek geheim hierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
huh ik wist niet eens dat JB met Adodinges sexte
Heel het topic weet dat hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
jullie maken je druk om niks.![]()
niet dat ik overal van alles op de hoogte ben maar dat is wel zo
Ja weet ik veel, ik speculeer ook maar watquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een derde...?
[..]
Dat kan ik me voorstellen en daarom heb ik me daar al in aangepast. Mensen waar ik of zij beter contact mee hebben weten er meer van en dat vind ik prima zoEn voor de rest blijft het FOK!
je komt op FOK! dingen te wetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
huh ik wist niet eens dat JB met Adodinges sexte
Dat jij het niks vindt is voor mij geen maatstaf om er een andere mening op na te houden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef rival het volgende:
jullie maken je druk om niks.![]()
niet dat ik overal van alles op de hoogte ben maar dat is wel zo
sommige mensen lezen niet zo goed tussen de regels!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Heel het topic weet dat hoor.
Zo vaak komt het dan wel weer ter sprake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar ik weet echt niksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een publiek geheim hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |