Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:50 schreef Ambrosius het volgende:
Verdasco. Hoe kansloos dat je dit punt niet maakt.
4-4.
Ik bedoel dat Verdasco het duidelijk zwaar heeft en keihard verder gaat. Djokovic had allang 3 medische time-outs aangevraagd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, het is echt geen 40+ graden en brandende zon nu.
Die Nadal (of anders Verdasco) gaat zo kapot zijn na dit duel...ook niet zomaar 4 uur maar echt continu lange en vermoeiende rallies in die 4 uur..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
Door de 4 uur heen inmiddels.
Absoluut. Ik dacht dat hij wel een beetje geknakt zou zijn na de derde set.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:55 schreef Bruce117 het volgende:
5-4 Verdasco.
toch knap dat hij dit kan
NAdal heeft al de hele wedstrijd dezelfde in zijn mond;)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
Verdasco heeft een kauwgompje gepakt?
Nu is het precies 24:00quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:59 schreef robbolo het volgende:
Is t nou trouwens 4 uur 's nachts in Melbourne?
Die noemde ik in het vorige topic ook al evenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Nadal (of anders Verdasco) gaat zo kapot zijn na dit duel...ook niet zomaar 4 uur maar echt continu lange en vermoeiende rallies in die 4 uur..
Straks een Chennai 2008 scenario voor Nadal..6-7(3) 7-6(8) 7-6(1) tegen Moya en dan maar 1 game winnen tegen Youzhny
Hem zie je iig niet kauwen, ik geloof er ook niks van trouwens, heb hem nog nooit kauwgom zien eten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:58 schreef kevinoz het volgende:
[..]
NAdal heeft al de hele wedstrijd dezelfde in zijn mond;)
Nee. Middernacht pas.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:59 schreef robbolo het volgende:
Volgens mij uurtje of 1 nuquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:59 schreef robbolo het volgende:
Ghehe ik haakte pas later aan hier @ fok. Zou wel briljant zijn aan de ene kant maar ook niet GS finale-waardig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die noemde ik in het vorige topic ook al even.
5-5 en inmiddels ook al middernacht.
Kijk maar heel goed, hij kauwde net tussen de punten iig op iets..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hem zie je iig niet kauwen, ik geloof er ook niks van trouwens, heb hem nog nooit kauwgom zien eten.
6-5 Verdasco met 1-2 in sets voor Nadal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:01 schreef northernlight81 het volgende:
Iemand een tussenstand? Kan het niet kijken hier.
5-6 in de 4e set. De breaks hebben elkaar opgeheven, en Nadal gaat nu serverenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:01 schreef northernlight81 het volgende:
Iemand een tussenstand? Kan het niet kijken hier.
Bij een 5de set heeft Verdasco een morele voorsprong mijns inziensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:59 schreef erikh het volgende:
5-5 jammer, ben bang dat het nu wel gedaan is.
Beetje wel, maar vooral pro Verdasco nu. Publiek is ook altijd voor de underdog en zoiets krijg je hier natuurlijk ook. Sowieso de leukere speler qua spel en qua uitstraling imo.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:02 schreef Yesse het volgende:
Is iedereen hier soms tegen Nadal?
Nee, ik niet. Ik geef een vermoeide Verdasco helemaal geen kans tegen Federer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:02 schreef Yesse het volgende:
Is iedereen hier soms tegen Nadal?
First things first. De finale is zondag pas.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Ik geef een vermoeide Verdasco helemaal geen kans tegen Federer.
En Nadal een fysieke..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:02 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Bij een 5de set heeft Verdasco een morele voorsprong mijns inziens
Federer heeft een kleine 30 uur meer rust en een uur of 3 minder tennis in de benen in de SF.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
First things first. De finale is zondag pas.
Ik vind Federer een geweldige spelen, maar ik vind Nadal gewoon altijd super mooi tennis neerzetten. Vooral als linkshandige.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef robbolo het volgende:
[..]
Nee, wil m in de finale klop zien krijgen door Federer
Ja, ach volgens mij is Verdasco niet echt een underdog toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben niet tegen Nadal, maar waarom zou je voor hem zijn? Hij heeft al genoeg gewonnen in de laatste tijd, dan is zo'n underdog "who plays his heart out" natuurlijk snel de publiekslieveling in zo'n wedstrijd
1. Lekker belangrijk 2. Voorbeschouwen kunnen we straks nog genoegquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer heeft een kleine 30 uur meer rust en een uur of 3 minder tennis in de benen in de SF.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:07 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom gebaart die coach steeds die 5 vingers? Net of Verdasco niet weet dat het over 5 sets gaat.
Volgens mij was het 30-30quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, die was op 5-4* deuce in de tweede set.
Vond deze toch wat mooier, ook gezien de fysieke gesteldheid van de spelers op dit momentquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, die was op 5-4* deuce in de tweede set.
Dus jij pleit voor de halve finales op dezelfde dag, of een rustdag extra?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer heeft een kleine 30 uur meer rust en een uur of 3 minder tennis in de benen in de SF.
Tie-break weer, geen enkel BP deze set.
iets tussen hem en die coach wat ze al het hele toernooi doenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:07 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom gebaart die coach steeds die 5 vingers? Net of Verdasco niet weet dat het over 5 sets gaat.
Nee, eerst 40-15, toen door naar break en set Rafa.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij was het 30-30
maaruh 3-0, kom aan met die 5e set
Weet ik, heb het gebaar al vaker gezien, achteraf gezien een redelijk mislukte grapquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
iets tussen hem en die coach wat ze al het hele toernooi doen
http://atdhe.net/quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef Yesse het volgende:
Er is zeker nergens een gratis livestream?
http://www.channelsurfing.net/watch-austrailian-open-3.htmlquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef Yesse het volgende:
Er is zeker nergens een gratis livestream?
Die met dat krullende haar?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Die chicka achter de coach van Verdasco.
Holy fuck....
Wie maakt even een cap?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Die chicka achter de coach van Verdasco.
Holy fuck....
Jij dacht vooraf dat hij wel een redelijke kans had tegen de nummer 1 van de wereldquote:Ja, ach volgens mij is Verdasco niet echt een underdog toch?
Nadat hij iedereen in de pan had gehakt incl Murray wel ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij dacht vooraf dat hij wel een redelijke kans had tegen de nummer 1 van de wereld
Die is aan het slapen denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Ik denk dat Federer met een big smile voor de TV hangt..... Die trekt nog even een extra biertje los....:D
http://atdhe.net/ Of kan je t niet kijken op een stream?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef Yesse het volgende:
Het is echt zonde dat ik deze wedstrijd moet missen, 2 linkshandige, mooie (:P![]()
) mannen die tegen elkaar 5 uur lang tof tennis laten zien
Beetje als die schaatser, Hilbert van der Duim ofzo. Die dacht dat ie er al was, maar nog een rondje moest schaatsen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:07 schreef Ambrosius het volgende:
HIJ heeft hem stiekem klaargestoomd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef freiss het volgende:
Ik zag daar een vuistje a la Martin.
Dat weet hij ook?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef Stukjekaas het volgende:
Ik ben na deze tiebreak van Verdasco
OMFG dank dank dank dankquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef robbolo het volgende:
[..]
http://atdhe.net/ Of kan je t niet kijken op een stream?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:17 schreef Zwansen het volgende:
6-1 voor Nadal deze denk ik.
Zegt niet, Federer had er tegen Berdych ook een vijfsetter opzitten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:18 schreef FJD het volgende:
Enige jammere is dat Federer hier eigenlijk al winnaar van het AO wordt. Dat maakt het niet onverdiend maar wel een beetje jammer.
Ja, maar da's een week terug en die duurde niet 5+ uurquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zegt niet, Federer had er tegen Berdych ook een vijfsetter opzitten.
dat was de bal erna al, was geen herhaling van die bal die uit zou zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef Zwansen het volgende:
Zag ik het nu verkeerd of was die bal gewoon in?
Altijd vanaf de semi'squote:
Goed staan te tanken aan de bar gisteren schijnt het jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef TheGeneral het volgende:
Martin Verkerk is gestopt aan het einde van het vorige seizoen.
Fernando Verdasco is sinds het begin van dit seizoen ineens heel goed..
Zit Martin misschien in Verdasco?
Baghdatis-Hewitt eindigde vorig jaar rond 4.30 local time. Maar die partij begon ongeveer 4 uur later.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef Nicky_Rincon het volgende:
De Eurosport-commentator heeft het al over 20-18![]()
Is het vaker zo nachtelijk uitgelopen?
04.30 Hewitt - Baghdatis vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef Nicky_Rincon het volgende:
records is iets van 14-12 geloof ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:28 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Djokovic ook nog dit toernooi. Dat werd 03:00 ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Baghdatis-Hewitt eindigde vorig jaar rond 4.30 local time. Maar die partij begon ongeveer 4 uur later.
02.30 idd, maar het is wel de op 1 na langste partij tot nu toe dit jaar. Muller-Lopez ging tot een speelduur van 5.40.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Djokovic ook nog dit toernooi. Dat werd 03:00 ofzo?
De finale is pas over 43 uur na nu.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:30 schreef Yesse het volgende:
Nu hopen dat de winnaar van deze ronde zichzelf binnen 24 uur hééééél goed kan opladen
Schrijf een brief naar de organisatie.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef suus21 het volgende:
het is eigenlijk echt belachelijk dat de andere finalist meer tijd heeft om te herstellen, ik vind dat niet kunnen..
Ojaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De finale is pas over 43 uur na nu.
Precies hier hetzelfdequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:30 schreef robbolo het volgende:
Kut zooi, moet er zo vandoor. Dacht dat 15:00 toch wel na de partij was
is een voordeel voor Fedje, nu die 2e van de wereld is...Moest Naaddal maar niet zonodig zijn nummer 1 plek afpakkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef suus21 het volgende:
het is eigenlijk echt belachelijk dat de andere finalist meer tijd heeft om te herstellen, ik vind dat niet kunnen..
D'r zitten twee dagen tussen, dan ben je echt wel weer hersteld...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef suus21 het volgende:
Ben ik het wel mee eens, maar je hebt maar 1 showcourt en zo kun je meer geld vangen lijkt mequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef suus21 het volgende:
jammer johquote:
Mee eens. Aan de andere kant zou je zeggen dat 40+ uur best wel voldoende zou moeten zijn, je hebt nog iets meer ritme.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef suus21 het volgende:
Twee dagen rust is misschien wel een nadeel. Qua wedstrijdritme.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
D'r zitten twee dagen tussen, dan ben je echt wel weer hersteld...
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef tukkeronline het volgende:
Ben over 3 uur thuis, kan de ontknoping dus vast nog zien
Federer won Wimbledon 2007 toch na een dag of 5/6 rust omdat Haas forfait gafquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Twee dagen rust is misschien wel een nadeel. Qua wedstrijdritme.
Toch moet je niet vergeten nog ergens de vorige tie-break terug te kijken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef Yesse het volgende:
Mooie wedstrijd wel nog steedsZelfs in de 5e set
Ja dat kan ook, daarom is er ook niet veel zinnigs over te zeggen vind ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Twee dagen rust is misschien wel een nadeel. Qua wedstrijdritme.
Wimbledon 2007.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:36 schreef Brahimov het volgende:
Nadal zal toch wel winnenHij is dan in ieder geval vermoeider in de finale dan Federer
Heeft Nadal überhaupt al eens een 5setter verloren?
Ik geloof sowieso voor zondag niet in de vermoeidheidsfactor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer won Wimbledon 2007 toch na een dag of 5/6 rust omdat Haas forfait gaf?
Was dat de langste wedstrijd in de Australian Open ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. Roddick - El Aynaoui 21-19,
Die heb ik toen nog even op Eurosport hier op de tv van 't werk gekeken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toch moet je niet vergeten nog ergens de vorige tie-break terug te kijken.
Ah oké dan heb je niks gemist.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die heb ik toen nog even op Eurosport hier op de tv van 't werk gekeken.Even snel de tv aan gezet om het te zien, maar daar zit ik niet dus kon daar moeilijk nog een set blijven staan
Jawel. Meestal komt het dan aan op een antwoord van deze twee:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Normaal zijn scheidsrechters toch niet zo meewerkend meer als er gevraagd wordt naar zijn mening over een bal?
Ze hebben de dubbelfinale zelfs al gewonnen. Vrouwen spelen maar maximaal 3 sets, daaromquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:42 schreef Yesse het volgende:
Trouwens, over vermoeidheid gesproken. Die twee Williams zusjes zitten dus weer in de finale in de dubbel.. Hoe houden die twee dat vol, én in de finale singles én in die van de dubbels (ok, Venus niet, maar Serena wel)
Dubbelen is niet zo vermoeiend.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:42 schreef Yesse het volgende:
Trouwens, over vermoeidheid gesproken. Die twee Williams zusjes zitten dus weer in de finale in de dubbel.. Hoe houden die twee dat vol, én in de finale singles én in die van de dubbels (ok, Venus niet, maar Serena wel)
close enoughquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:43 schreef erikh het volgende:
dubbele fout op een rot moment.
Nou nu maar even een snoeiharde ace dan
"Oppeppers". Leuk woord trouwensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:42 schreef Yesse het volgende:
Nee, ze zijn om 9.52 begonnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:44 schreef erikh het volgende:
zijn ze al over de 5 uur heen gegaan?
quote:
Nee. Dat was Lopez - Muller van dit jaar. 5 uur en 43 minuten als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:39 schreef seetjai het volgende:
[..]
Was dat de langste wedstrijd in de Australian Open ?
Gonzalez-Gasquet was ook zo in de 5e, het werd nooit deuce op de service van Gasquet tot 11-10, toen was het ook meteen klaar. Gasquet miste iets van 5BP.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef Tim86 het volgende:
4 servicegames van Nadal, 1 verloren punt.
Verdasco 3 games, 8 verloren punten.
Ik vrees dat het lastig wordt
Verdasco moet weer even een nieuw kauwgompje nemenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef Tim86 het volgende:
4 servicegames van Nadal, 1 verloren punt.
Verdasco 3 games, 8 verloren punten.
Ik vrees dat het lastig wordt
Nee, dat is waar, maar toch. Elk toernooi doen ze het weer. Je staat toch even wat langer en vaker op de baan. Er zijn genoeg tennissers die het niet doen omdat ze dan niet genoeg rust krijgen.quote:
Ze dubbelen niet elk toernooi. Alleen grand slams geloof ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar toch. Elk toernooi doen ze het weer. Je staat toch even wat langer en vaker op de baan. Er zijn genoeg tennissers die het niet doen omdat ze dan niet genoeg rust krijgen.
Dat is dan ook een mental midgetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gonzalez-Gasquet was ook zo in de 5e, het werd nooit deuce op de service van Gasquet tot 11-10, toen was het ook meteen klaar. Gasquet miste iets van 5BP.
Ik blijf het knap vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze dubbelen niet elk toernooi. Alleen grand slams geloof ik.
22-21quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
4-4![]()
dit kan op zich nog heeeeel lang duren
Dit wordt afgemaakt, al wordt het 50-48.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:58 schreef Yesse het volgende:
Wat doen ze eigenlijk als ze 22-21 staan ofzo en het is ondertussen al 7 uur bezig.. Hebben ze dan pauze of gaan ze hoe dan ook gewoon door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |