7-4 Verdasco.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef franklop het volgende:
We zijn nu al 3 uur en een kwartier bezig!
Hoeveel eindigde eerste set tie-break trouwens, was er niet en kan het nergens vinden :S
7-4 dacht ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef franklop het volgende:
We zijn nu al 3 uur en een kwartier bezig!
Hoeveel eindigde eerste set tie-break trouwens, was er niet en kan het nergens vinden :S
Hij moet deze set pakken inderdaad, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef M.Melandri het volgende:
Problemen nu voor verdasco denk ik. 2-1 achter is het over ben ik bang
Ja, lijkt me logisch. Nadal speelde ooit een SF tegen Moya in een ATP toernooitje van 4 uur, de dag erna won hij in de finale 1 game van Youzhny.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:06 schreef Federer-fan het volgende:
@ Ambrosius: bedoelde jij eerder dat je denkt dat het een makkelijke overwinning voor Federer in de finale wordt als deze partij een vijfsetter wordt?
Ja, maar aan de andere kant, soms winnen ze een aantal vijfsetters achter elkaar en toch het toernooi, bijvoorbeeld Edberg op de US Open in 1992.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch. Nadal speelde ooit een SF tegen Moya in een ATP toernooitje van 4 uur, de dag erna won hij in de finale 1 game van Youzhny.
Nu heeft hij wel een hele dag rust, maar dan nog gaat dat op een gegeven moment opbreken, dat kan niet anders. Voor Verdasco geldt natuurlijk hetzelfde, misschien nog wel eerder.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
De puf is er een beetje uit. Mietjes
Nou ja, het is echt geen 40+ graden en brandende zon nuquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:47 schreef kevin_ het volgende:
Kun je trouwens weer goed zien wat een prutser die Djokovic af en toe ook is.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:47 schreef kevin_ het volgende:
Kun je trouwens weer goed zien wat een prutser die Djokovic af en toe ook is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |