quote:
Nee. Dat was Lopez - Muller van dit jaar. 5 uur en 43 minuten als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:39 schreef seetjai het volgende:
[..]
Was dat de langste wedstrijd in de Australian Open ?
Gonzalez-Gasquet was ook zo in de 5e, het werd nooit deuce op de service van Gasquet tot 11-10, toen was het ook meteen klaar. Gasquet miste iets van 5BP.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef Tim86 het volgende:
4 servicegames van Nadal, 1 verloren punt.
Verdasco 3 games, 8 verloren punten.
Ik vrees dat het lastig wordt
Verdasco moet weer even een nieuw kauwgompje nemenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:48 schreef Tim86 het volgende:
4 servicegames van Nadal, 1 verloren punt.
Verdasco 3 games, 8 verloren punten.
Ik vrees dat het lastig wordt
Nee, dat is waar, maar toch. Elk toernooi doen ze het weer. Je staat toch even wat langer en vaker op de baan. Er zijn genoeg tennissers die het niet doen omdat ze dan niet genoeg rust krijgen.quote:
Ze dubbelen niet elk toernooi. Alleen grand slams geloof ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar toch. Elk toernooi doen ze het weer. Je staat toch even wat langer en vaker op de baan. Er zijn genoeg tennissers die het niet doen omdat ze dan niet genoeg rust krijgen.
Dat is dan ook een mental midgetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gonzalez-Gasquet was ook zo in de 5e, het werd nooit deuce op de service van Gasquet tot 11-10, toen was het ook meteen klaar. Gasquet miste iets van 5BP.
Ik blijf het knap vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze dubbelen niet elk toernooi. Alleen grand slams geloof ik.
22-21quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
4-4![]()
dit kan op zich nog heeeeel lang duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |