Die gaan met haar mee, net als dat bootje waar iedereen inzat. Op zich hebben ze het tijdreizen best goed geimplementeerd in Lost, maar je zal altijd zulke rare dingen houden vrees ik...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef Rahl het volgende:
dingetje dat me opviel:
hoezo waren na de flash alle tenten enzo wel weg maar de touwen om charlotte's pols niet?
Zouden ze dan ook niet hun kleren moeten verliezen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef Rahl het volgende:
dingetje dat me opviel:
hoezo waren na de flash alle tenten enzo wel weg maar de touwen om charlotte's pols niet?
Komop.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met of een voorwerp nog gebruikt moet worden in de tijd die volgt. Dat touw is waarschijnlijk niet echt van belang en het geweer zou bijvoorbeeld nog gebruikt moeten worden of kapot gaan.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
of, zoals eerder als spoiler is gepost maar het is ook maar een (absurde) theorie:
"Charles (Widmore) is the son of Desmond and Penny. Desmond will return to the island at some point in the 1930s bringing Penny and their son Charlie with them. Desmond and Penny will die on the island (Adam and Eve), Charlie will be raised by the Others. Charles will later father his own mother, with the family relationship stuck in a perpetual time loop."
Het zou wel kloppen met het hele 'you can't change the past/future' gebeuren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef andre347 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan wordt het wel heeeeel ingewikkeld
Maar het feit dat Locke dat kompas mee had heeft the future wel degelijk gechanged.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:17 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het zou wel kloppen met het hele 'you can't change the past/future' gebeuren.
Dat is omdat het Kate isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:16 schreef NiekL het volgende:
[..]
Dan kun je je ook gaan afvragen hoe het komt dat Kate altijd perfect geschoren oksels heeft
Precies. Sommigen verliezen de realiteit – het is slechts een serie – compleet uit het oog met hun ‘theorieën’...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:16 schreef NiekL het volgende:
[..]
Dan kun je je ook gaan afvragen hoe het komt dat Kate altijd perfect geschoren oksels heeft
Mjah, bovenstaande is inderdaad vergezocht, maar Lost zit wel ontzettend slim in elkaar. Alleen het feit al dat dingen uit het eerste seizoen nu echt ontzettend belangrijk blijken te zijn. Lostquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies. Sommigen verliezen de realiteit – het is slechts een serie – compleet uit het oog met hun ‘theorieën’...
Mischien zit het verhaal nu wel te ingewikkeld in elkaar. Je moet je er echt in verdiepen en nadenken om het verhaal te volgen. Dat vind ik opzich wel leuk, maar ik denk dat veel kijkers in de US afhaken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah, bovenstaande is inderdaad vergezocht, maar Lost zit wel ontzettend slim in elkaar. Alleen het feit al dat dingen uit het eerste seizoen nu echt ontzettend belangrijk blijken te zijn. Lost.
Hmmm, dat weet ik niet. Naast het mysterie-gedeelte is ook het drama en thriller-gedeelte al genoeg om veel plezier aan de serie te beleven.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mischien zit het verhaal nu wel te ingewikkeld in elkaar. Je moet je er echt in verdiepen en nadenken om het verhaal te volgen. Dat vind ik opzich wel leuk, maar ik denk dat veel kijkers in de US afhaken.
Dat soort Retards moeten maar lekker domme actie als Prison Break gaan kijken hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mischien zit het verhaal nu wel te ingewikkeld in elkaar. Je moet je er echt in verdiepen en nadenken om het verhaal te volgen. Dat vind ik opzich wel leuk, maar ik denk dat veel kijkers in de US afhaken.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:49 schreef tralalala het volgende:
http://www.dizzler.com/index.search.dv8?f=1&q=Downtown
Ik vind dit een veel redelijkere theorie dan die van dat Charlie Charles Widmore isquote:Love, Romance, and a Razor-Thin 80's Tie
Faraday and his tightly-knotted tie (at this point I don't think he can get it off) professes his love for Charlotte... she's got that cute backward thing going with her teeth and I can't say I blame him. He does it in the straightforward, non-subtle way of a true scientist. Charlotte's mock surprise and rehash of his words to Richard seemed to be her fishing to find out if he meant it. He's a super-elite time-travelling mega-dork, and she's totally crushing on him. As most of us already found out in college, chicks dig physics.
What's not romantic however, is oogling your mom. Daniel knows this, which is why when Ellie accuses him of staring at her and calls him a Romeo, Daniel states "far from it". Ellie is destined to become Eloise Hawking, who many of us have already theorized is Daniel's mom. And if you want to go a step further and hook Ellie up with a young and dashing Charles Widmore, Penny becomes Daniel's sister (or at least half-sister). Desmond becomes Daniel's bro-in-law, and Daniel becomes uncle to little Charlie. We're going out on a limb to make these assumptions, but the LOST family tree grows in twisted directions.
Ja en deze is van het stukje bij de moeder van Locke.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:06 schreef OmeCo het volgende:
[..]
heerlijk, nummertje van julliete toch? als ze der klauw verbrandt met die brownies
Owja...Desmond in the hatch tochquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef Young_David het volgende:
Als we dan toch liedjes aan het plaatsen zijn, deze zeit al de hele week in m'n hoofd
http://www.dizzler.com/in(...)ur+own+kind+of+music
iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Owja...Desmond in the hatch toch
Heeft een vast plekje op m'n mp3 spelerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef Young_David het volgende:
Als we dan toch liedjes aan het plaatsen zijn, deze zeit al de hele week in m'n hoofd
Dan moeten we maar hopen dat Kate of Jack batterijen meenemen voor Hugoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:25 schreef Symer het volgende:
Ik hoop dat Hurley binnenkort weer een mp3-speler krijgt, net als in seizoen 1. Die eindes waren altijd tof met die muziek erbij.
Welke precies van Hurley zijn weet ik niet, maar dit geeft vast antwoordquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:05 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand een lijstje van die liedjes van Hurley? Die waren wel heel tof altijd
Mama Cassquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef Young_David het volgende:
Lijkt er wel op, maar ben niet zeker, Lostpedia spreekt zichzelf tegen:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:33 schreef krazny het volgende:
Ik vraag me dus ook af hoe het zit met dat kompas wat Richard krijgt van Locke.
Is dat hetzelfde kompas als wat Richard later in de toekomst weer geeft aan Locke nadat hij zn been heeft verbonden?
Voor zover we hebben gezien niet nee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:45 schreef One_conundrum het volgende:
Wat ik dacht: Zijn al die anderen nu dood door de brandende pijlen? Rose en haar man bijv?
Waarom zou het een ander kompas zijn? Locke heeft het toch van Richard gekregen als bewijsmateriaal voor verleden Richard dat hij de toekomst Richard heeft gesproken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, maar ben niet zeker, Lostpedia spreekt zichzelf tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Voor zover we hebben gezien niet nee.
Dat was echt voor het eerst dat ik een stukje muziek heb gedownload n.a.v. een serie. Echt briljant gevonden bij die scenequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef Young_David het volgende:
Ze zullen wel ergens schuilen me dunkt, de focus ligt nu sowieso op Daniel & Co. Als Rose en Bernard afgekilled zouden zijn, dan hadden we dat heus wel gezien. Het zijn dan misschien geen regulars ofzo, maar Rose heeft toch een belangrijke link met het eiland.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:57 schreef OmeCo het volgende:
[..]
we hebben ze niet meer gezien na dat incident..
Zijn Juliet, Ben, Desmond, Inman en Bakunin niet de enige Others die oorspronkelijk geen inheemse Hostiles waren?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:26 schreef Zhenar het volgende:
Waarom zitten alle Others niet in de tijdstroom van de Losties, maar Juliette wel?!
Fantastisch. Die scene met Desmond wel 100x gekekenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef Young_David het volgende:
Die was heerlijk ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:12 schreef andre347 het volgende:
[..]
Fantastisch. Die scene met Desmond wel 100x gekeken![]()
M'n hoofd.. aauuwquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef FoXje het volgende:
Heeft het niet kunnen krijgen van kinderen op het eiland te maken met dat tijdreizen? Stel dat Whidmore inderdaad zijn eigen opa is, kunnen vrouwen daarom niet bevallen op het eiland? Omdat er dan een persoon geboren wordt die al bestaat zeg maar
Dat zou wel ingewikkeld worden voor de doelgroep (lees: Amerikanen). Het zou een leuke theorie kunnen zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef FoXje het volgende:
Heeft het niet kunnen krijgen van kinderen op het eiland te maken met dat tijdreizen? Stel dat Whidmore inderdaad zijn eigen opa is, kunnen vrouwen daarom niet bevallen op het eiland? Omdat er dan een persoon geboren wordt die al bestaat zeg maar
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:31 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat zou wel ingewikkeld worden voor de doelgroep (lees: Amerikanen).
Wat zeg je nu?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:40 schreef Nuna het volgende:
Je moet er gewoon niet teveel over nadenken. Ik ga er vanuit dat ze nog een hele hoop uitleggen..
Wat gebeurde daar ook alweer? Richard vroeg welke van deze voorwerpen 'already yours' is? Wat pakte John en wat had ie niet moeten pakken? Hij pakte wel het kompas toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:47 schreef Paul99 het volgende:
Geweldige ep weer.
Locke die er persoonlijk voor zorgt dat Richard hem op jonge leeftijd komt bezoeken
Welke bewoners? Waarom zo'n groot standbeeld? Waarom vier tenen?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef NiekL het volgende:
Wat heeft iedereen toch met dat standbeeld![]()
Er zijn gewoon bewoners geweest ooit op het eiland die een standbeeld hebben gemaakt. wat is daar nou zo interessant aan?
De Egyptenaren hebben natuurlijk weinig te maken met dit eiland. Daarnaast waren dat beelden met voornamelijk bestaande wezens, ik ken geen wezens met vier menselijke tenenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:59 schreef NiekL het volgende:
Waarom maakten Egyptenaren grote standbeelden van mensen met vogelkoppen, of met half mens half leeuwen lijf
Gewoon, kunst jeweetquote:Op zondag 1 februari 2009 16:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Welke bewoners? Waarom zo'n groot standbeeld? Waarom vier tenen?
En de hiëroglyfen in Ben's geheime Smokey-controlroom dan? Of de hiëroglyfen die tevoorschijn kwamen toen de teller in the Swan voorbij 0 telde?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
De Egyptenaren hebben natuurlijk weinig te maken met dit eiland. Daarnaast waren dat beelden met voornamelijk bestaande wezens, ik ken geen wezens met vier menselijke tenen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chekhov%27s_Gunquote:"If you say in the first chapter that there is a rifle hanging on the wall, in the second or third chapter it absolutely must go off. If it's not going to be fired, it shouldn't be hanging there." - Anton Chekhov
ja zo maar ff zo'n groot beeldje gemaaktquote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef NiekL het volgende:
Wat heeft iedereen toch met dat standbeeld![]()
Er zijn gewoon bewoners geweest ooit op het eiland die een standbeeld hebben gemaakt. wat is daar nou zo interessant aan?
Sowieso een 'bekende' denk ik!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:26 schreef Haunter het volgende:
Die chick die Daniel onder schot hield is neem ik aan zijn moeder
Je meent het?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:26 schreef Haunter het volgende:
Die chick die Daniel onder schot hield is neem ik aan zijn moeder
Eloise Hawking?quote:Op maandag 2 februari 2009 01:11 schreef Haunter het volgende:
Die Ellie zou ook best wel eens de jonge Ms. Hawking kunnen zijn (d'r voornaam hebben we dus ook nog niet gehoord).
bronquote:Her first name is given as Eloise in the Enhanced version of "The Lie", and is yet to be said on the show.
Je bedoelt WAAAAAAAAAAAAAAAAALT en de ijsberen?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:29 schreef t-8one het volgende:
Die ijsbeer is dat ooit verklaard?
Of wat er zo bijzonder was aan dat kleine donkere jochie (ben z'n naam ff kwijt) ?
Ik had eigenlijk verwacht dat hij met z'n fantasie dingen tot leven kon roepen (n.a.v. dat stripboek) .
deze vind ik wel kekquote:Op maandag 2 februari 2009 17:36 schreef Mirel het volgende:
Musicvideos over series zijn altijd poep. Wil je een een grappige of gave scene opzoeken op youtube, is het enige wat je kan vinden iets met kutmuziek van de smaak van de videomaker of nog erger, van die shipvideos waar ze alle leuke momenten tussen 2 personages zien en het erop laten lijken alsof de 2 verliefd op elkaar zijn. Soms ook over personages die niks met elkaar te maken hebben.
Ik vond die kerel die er opeens bij was om over alles te zeiken juist irritant. Ik zat eerst te kijken, Hebben we die al ooit eerder gezien? Maar toen dat niet zo bleek, wist ik meteen dat ie in de serie zat om op een brute manier kapot te gaan (net zoals Dr. Arnzt een aflevering mocht meespelen)quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Terechtplus1 het volgende:
Heb alweer zin in een nieuwe aflevering. Vond het wel vet dat die kerel die telkens liep te zeiken zo'n pijl door zich heen kreegVraag me ook wel af wat er met de andere van het strand, zoals Rose en Bernard gebeurd is. En het lijkt me nu wel duidelijk dat die waterstofbom datgene is wat er in de hatch lag.
Vond de laatste episode iets minder. Ik vind die stukjes met Desmond niet echt boeiend, en vond het teleurstellend dat er niks inzat van Jack en co.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol, als dit bewust is dan zijn ze echt briljant : http://powells.com/biblio/9780674017245
Kijk eens goed naar het onderwerp van het boek en de schrijver ervan
Verder, sommige mensen denken echt teveel na over Lost : http://www.powells.com/blog/?p=4511
[ Bericht 44% gewijzigd door dapluiz op 03-02-2009 08:31:16 ]
Was het niet Arzt en werd hij niet heel boos als je het verkeerd uitsprak? :pquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vond die kerel die er opeens bij was om over alles te zeiken juist irritant. Ik zat eerst te kijken, Hebben we die al ooit eerder gezien? Maar toen dat niet zo bleek, wist ik meteen dat ie in de serie zat om op een brute manier kapot te gaan (net zoals Dr. Arnzt een aflevering mocht meespelen)
En waarom zouden ze een waterstofbom in de hatch leggen, zouden ze elke 108 minuten op de knop moeten drukken om te zorgen dat die niet ontploft? Dan zouden ze dat zelf zo gemaakt moeten hebben
En ik verwacht dat we eerst gaan zien hoe Locke van het eiland afkwam voordat we zien hoe hij er weer terug naar toe moet, met Jack en co
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |