abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65551224
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef OmeCo het volgende:
over die trailert:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

dat gezeik met kate over aaron is gewoon voor haar de reden om terug te gaan naar 't eiland lijkt me
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:54:19 #78
28033 Pek
je moet wat
pi_65551817
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_65551865
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:54 schreef Pek het volgende:

[..]

Petula Clark - Downtown
pi_65552103
TVP om morgen terug te lezen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65552311
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef DoomCow het volgende:
Ik vind het niet interessant om te weten wat er in interviews gezegds is, ik laat me liever verassen... En dat is vanavond zeker gelukt;}
Doet dat niet pijn?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 00:45:33 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65553151
Was weer een leuke aflevering. Dat geweer uit de Korea-oorlog, daarmee heb ik in mijn diensttijd nog mee leren schieten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65553838
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef Tourniquet het volgende:
Erg leuke theorie op Lostpedia, over Charles Widmore, Penny en Desmond:
SPOILER
briljant
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 01:33:11 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65553870
Potjandorie wat is dit weer een sterke aflevering Ik ga morgen maar eens lostpedia checken, ben wel benieuwd naar alle theorieen enzo

Ik ga ook even de eerdere seizoenen op de kop tikken, denk dat het heel tof is om nu terug te zien en bepaalde dingen veel beter kan plaatsen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_65555160
Btw, het is misschien geen canon in via domus, maar ik hoop toch echt dat we The Incident Room of een vergelijkbaar iets in de serie gaan terugzien
pi_65555201
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:37 schreef dapluiz het volgende:
Btw, het is misschien geen canon in via domus, maar ik hoop toch echt dat we The Incident Room of een vergelijkbaar iets in de serie gaan terugzien
[ afbeelding ]
Zie mijn post (#50, bovenaan deze pagina (voor mij dan)). Die ruimte zou dus in zekere zin canon zijn, hij wordt enkele keren genoemd in de serie en staat ook op de Blast Door Map. Er waren ook setplannen voor waar de omgeving uit het spel op gebaseerd is. Dus wie weet
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_65556049
Pfoeeeeeeeeeeh hey. Volgens mij kunnen de theoriebedenkers echt he-le-maal los gaan met deze aflevering. Ijzersterk zeg. Al vond ik dat hele kind van D & P wel erg geforceerd overkomen zo aan het begin. "Ohja, Des moet een kind. Vlug! Schrijf 'm er in!".

En Widmore op het eiland was echt een !
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65556348
Weer een nette aflevering. Charlie.
Ik zat te denken dat de zoon van Desmond Charlie is van Driveshaft. Daarom ook die connectie door het hele seizoen als ze elkaar zien.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:56:10 #89
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_65557320
Mooie aflevering, maar ik snap er geen fuk meer van
opgezegd@fok.nl
pi_65559684
Wat een verhalen zeg hier, wat een theoriën, als ik dit allemaal lees raak ik echt de weg kwijt en voel ik de noodzaak om eens opnieuw te beginnen. Verder wel sterke aflevering weer
pi_65559829
Penny
pi_65560558
Ik vind het zo lief dat Desmond en Penny hun zoon naar Charlie hebben vernoemd. Kreeg een glimlach om m'n mond toen ik dat hoorde. Geeft ook weer andere mogelijkheden. Goede aflevering, nu al zin in volgende week
pi_65560749
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind het zo lief dat Desmond en Penny hun zoon naar Charlie hebben vernoemd. Kreeg een glimlach om m'n mond toen ik dat hoorde. Geeft ook weer andere mogelijkheden. Goede aflevering, nu al zin in volgende week
Erg mooie hommage inderdaad
pi_65560831
Ik vond het eerst vreemd dat ze hun zoon naar Penny's pa hadden vernoemd. Zat me al eventjes af te vragen of Charles dan misschien later een goodguy wordt. Pas toen viel het kwartje
pi_65561261
Weer een ouderwets lekker seizoen tot nu toe >
I was an atheist until I realized I was God
pi_65561432
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:13 schreef chansadres het volgende:
Weer een nette aflevering. Charlie.
Ik zat te denken dat de zoon van Desmond Charlie is van Driveshaft. Daarom ook die connectie door het hele seizoen als ze elkaar zien.
Dit zou ook nog kunnen ja.

opties:

-Charlie als in Charlie de hobbit van Driveshaft omdat hij overleden was
-Charlie als in een random naam, maar die later opgroeit als Charlie "Driveshaft"
-Charlie als de vader van Penny, maar dat lijkt me niet logisch aangezien hun relatie
<hr>
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:00:31 #97
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65561744
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:52 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

-Charlie als in een random naam, maar die later opgroeit als Charlie "Driveshaft"
pi_65561914
quote:

[..]

Dit zou ook nog kunnen ja.

opties:

-Charlie als in Charlie de hobbit van Driveshaft omdat hij overleden was
-Charlie als de vader van Penny, maar dat lijkt me niet logisch aangezien hun relatie
of, zoals eerder als spoiler is gepost maar het is ook maar een (absurde) theorie:

"Charles (Widmore) is the son of Desmond and Penny. Desmond will return to the island at some point in the 1930s bringing Penny and their son Charlie with them. Desmond and Penny will die on the island (Adam and Eve), Charlie will be raised by the Others. Charles will later father his own mother, with the family relationship stuck in a perpetual time loop."
pi_65562835
quote:

[..]

Lijkt me niet. Charlie had toch een oudere broer?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:52:54 #100
104871 remlof
Europees federalist
pi_65563375
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef FoXje het volgende:
Mooie aflevering, maar ik snap er geen fuk meer van
Ik heb 'm vannacht gezien toen ik uit de kroeg kwam. Zo nog maar eens met een fris hoofd kijken
Goeie aflevering met een hoop "omg" momenten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')