abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65540930
Wat betreft het beton in The Swan (The Hatch), Desmond heeft al eens gezegd dat er een "magnetic reactor" achter stond. Deze zou ook te zien zijn op de kaart die Locke ziet op de blast door.

Nu even iets spoileriger over het computerspel Lost Via Domus over deze reactor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie voor meer info: hier
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_65541298
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:36 schreef DaFrenk het volgende:
Wat betreft het beton in The Swan (The Hatch), Desmond heeft al eens gezegd dat er een "magnetic reactor" achter stond. Deze zou ook te zien zijn op de kaart die Locke ziet op de blast door.

Nu even iets spoileriger over het computerspel Lost Via Domus over deze reactor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie voor meer info: hier

whehe die game was best slecht wel uit gespeeld tho, door die game kwam je der een bietje achter dat het om tijdreizen ging (op 't einde vd game ben je weer op 't strand gecrasht )

trouwens wat ik me afvraag, als 't eiland niet te vinden is hoe komen die soldaatjes der dan? miss werd 't eiland wel speciaal door de ontploffing van die h-bom of is dat te ver gezocht?
Feyenoord Rotterdam
pi_65541389
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef OmeCo het volgende:

[..]

whehe die game was best slecht wel uit gespeeld tho, door die game kwam je der een bietje achter dat het om tijdreizen ging (op 't einde vd game ben je weer op 't strand gecrasht )

trouwens wat ik me afvraag, als 't eiland niet te vinden is hoe komen die soldaatjes der dan? miss werd 't eiland wel speciaal door de ontploffing van die h-bom of is dat te ver gezocht?
Waarschijnlijk omdat het toen nog een 'gewoon' eiland was.
pi_65541595
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:46 schreef Shoombak het volgende:

[..]

dat lijkt me aan de ene kant logisch, andere kant ook weer niet,

- zou betekenen dat dharma het eiland 'speciaal' heeft gemaakt (miss die bom )
- en dan zit je nog met dat standbeeld (nja voet) lijkt me niet dat ie in de jaren 70-80 is neer gezet door dharma..
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:55:33 #55
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_65541741
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:46 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Nee toch? Het eiland is zover wij dat weten altijd al zo geweest.
iig al toen de Black Rock (1881) daar schipbreuk leed... daar ligt namelijk een connectie tussen de gezagvoerder van de Black Rock (Magnus Hanso) en zijn klein kleinkind Alvar Hanso: Oprichter van The Hanso Foundation die weer één van de belang hebbende partijen was in de DHARMA Initiative.

Die duidelijke connectie zou er niet liggen wanneer het eiland pas rond de tijd van de H-bom 'speciaal' werd.
pi_65542556
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Die zijn gewoon ondertussen terug gekomen. Vergeet niet dat Locke ze een voorsprong van 10 min geeft.
Waarom zouden zij in vredesnaam terug naar het kamp willen dan? Misschien die Faraday om zijn vriendin te redden maar Sawyer enigzins kennende doet hij daar niet aan mee. Volgens mij was het, zoals hierboven ook werd geopperd, gewoon nodig voor de volgende scene
pi_65542578
Maar zou mevrouw bloedneus nu sterven of flashbacks krijgen!?

Oh en:

pi_65542690
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Frenkel het volgende:

Oh en:

Ik denk dat ze doodgaat, helemaal als je ziet hoe zenuwachtig Faraday over haar doet. Hij lijkt ook te weten wat er met haar gebeurt en hier erg bang voor te zijn.
pi_65542772
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Frenkel het volgende:

Oh en:

In die trailer heb je al een beetje een antwoord.
SPOILER
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_65543102
weer prima aflevering, t gaat alleen steeds zo snel voorbij
pi_65543256
over die trailert:
SPOILER

dat gezeik met kate over aaron is gewoon voor haar de reden om terug te gaan naar 't eiland lijkt me
Feyenoord Rotterdam
pi_65543311
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef Nuna het volgende:

[..]

bierdopje.eu
Prima, bedankt.
pi_65543567
Charles Widmore is dus een Other, die zag ik niet aankomen.

Nu begin ik erg te geloven Hawking de moeder is van Faraday.
pi_65544201
Trouwens wat me opvalt is dat ik smokey niet meer zie weet iemand hier iemand iets van af? ze swappen natuurlijk steeds tussen verschillende jaren in maar vraag me dan af in welke tijd smokey der wel was en wanneer niet
Feyenoord Rotterdam
pi_65544753
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef OmeCo het volgende:
Trouwens wat me opvalt is dat ik smokey niet meer zie weet iemand hier iemand iets van af? ze swappen natuurlijk steeds tussen verschillende jaren in maar vraag me dan af in welke tijd smokey der wel was en wanneer niet
SPOILER
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:57:50 #66
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_65546824
Net de eerste 3 afleveringen gezien van het nieuwe seizoen. Kan het niet allemaal evengoed meer volgen (veel 'ohjah' momenten), moet seizoen 4 nog maar eens helemaal kijken
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_65546911
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef magnifor het volgende:
Charles Widmore is dus een Other, die zag ik niet aankomen.

Nu begin ik erg te geloven Hawking de moeder is van Faraday.
Same here
Powered by Janetje®
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:01:01 #68
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65546983
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:57 schreef Ladylicious het volgende:
Net de eerste 3 afleveringen gezien van het nieuwe seizoen. Kan het niet allemaal evengoed meer volgen (veel 'ohjah' momenten), moet seizoen 4 nog maar eens helemaal kijken
Anders even S05E00 opzoeken en kijken .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65547257
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 17:38 schreef OmeCo het volgende:
Owh, kdacht dat widmore haar financierde, sorry my bad, af en toe volg ik 't niet helemaal, al die gekke connecties en die verbanden mja das weer een good job van de makers ^^

Thx voor dat artikel over die voet kwas eigenlijk al beetje teleurgesteld
Widmore financierde toch Daniel Faraday zelf, niet z'n moeder? Wat me nog niet helemaal duidelijk is, werkt het team van Charlotte, Daniel en Miles nu uiteindelijk voor Widmore, of hebben ze weer een andere opdrachtgever? Zou wel apart zijn dan dat Daniel voor Widmore werkt en zijn moeder voor Ben. (en dat Widmore in de '50 mensen uit zijn eigen team uit de toekomst ontmoet )
pi_65547360
lostvp
pi_65547538
Net weer gezien, erg toffe aflevering. Dat van Widmore was wel een verrassing ja!
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:16:13 #72
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_65547714
Geweldige aflevering weer, en dat hele Widmore gebeuren is briljant. En de aflevering van vanavond was echt één van de beste van heel de serie, zoveel connecties, zoveel vragen, zoveel antwoorden...

Maar dit is waarschijnlijk mijn laatste post hier, aangezien er te veel spoilers te vinden zijn, of hints van wat er gaat komen, en ik dit bij Lost juist wil vermijden (heb seizoen 1 tot 3 op NL tv gekeken, met mute en wegkijken bij mogelijke trailers). Ik vind het niet interessant om te weten wat er in interviews gezegds is, ik laat me liever verassen... En dat is vanavond zeker gelukt;}
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:17:40 #73
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65547783
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef DoomCow het volgende:
Geweldige aflevering weer, en dat hele Widmore gebeuren is briljant. En de aflevering van vanavond was echt één van de beste van heel de serie, zoveel connecties, zoveel vragen, zoveel antwoorden...

Maar dit is waarschijnlijk mijn laatste post hier, aangezien er te veel spoilers te vinden zijn, of hints van wat er gaat komen, en ik dit bij Lost juist wil vermijden (heb seizoen 1 tot 3 op NL tv gekeken, met mute en wegkijken bij mogelijke trailers). Ik vind het niet interessant om te weten wat er in interviews gezegds is, ik laat me liever verassen... En dat is vanavond zeker gelukt;}
RIP aan de nabestaanden dan maar .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:18:44 #74
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65547834
quote:

Ik kijk/luister/lees geen interviews/podcasts, ik HAAT trailers et cetera, maar ik lees hier geen spoilers. Of nauwelijks in ieder geval.
pi_65548346
Erg leuke theorie op Lostpedia, over Charles Widmore, Penny en Desmond:
SPOILER
pi_65551224
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef OmeCo het volgende:
over die trailert:
SPOILER

dat gezeik met kate over aaron is gewoon voor haar de reden om terug te gaan naar 't eiland lijkt me
SPOILER
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:54:19 #78
28033 Pek
je moet wat
pi_65551817
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_65551865
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:54 schreef Pek het volgende:

[..]

Petula Clark - Downtown
pi_65552103
TVP om morgen terug te lezen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65552311
quote:
Ik vind het niet interessant om te weten wat er in interviews gezegds is, ik laat me liever verassen... En dat is vanavond zeker gelukt;}
Doet dat niet pijn?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 00:45:33 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65553151
Was weer een leuke aflevering. Dat geweer uit de Korea-oorlog, daarmee heb ik in mijn diensttijd nog mee leren schieten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65553838
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef Tourniquet het volgende:
Erg leuke theorie op Lostpedia, over Charles Widmore, Penny en Desmond:
SPOILER
briljant
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 01:33:11 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65553870
Potjandorie wat is dit weer een sterke aflevering Ik ga morgen maar eens lostpedia checken, ben wel benieuwd naar alle theorieen enzo

Ik ga ook even de eerdere seizoenen op de kop tikken, denk dat het heel tof is om nu terug te zien en bepaalde dingen veel beter kan plaatsen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_65555160
Btw, het is misschien geen canon in via domus, maar ik hoop toch echt dat we The Incident Room of een vergelijkbaar iets in de serie gaan terugzien
pi_65555201
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:37 schreef dapluiz het volgende:
Btw, het is misschien geen canon in via domus, maar ik hoop toch echt dat we The Incident Room of een vergelijkbaar iets in de serie gaan terugzien
[ afbeelding ]
Zie mijn post (#50, bovenaan deze pagina (voor mij dan)). Die ruimte zou dus in zekere zin canon zijn, hij wordt enkele keren genoemd in de serie en staat ook op de Blast Door Map. Er waren ook setplannen voor waar de omgeving uit het spel op gebaseerd is. Dus wie weet
pi_65556049
Pfoeeeeeeeeeeh hey. Volgens mij kunnen de theoriebedenkers echt he-le-maal los gaan met deze aflevering. Ijzersterk zeg. Al vond ik dat hele kind van D & P wel erg geforceerd overkomen zo aan het begin. "Ohja, Des moet een kind. Vlug! Schrijf 'm er in!".

En Widmore op het eiland was echt een !
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65556348
Weer een nette aflevering. Charlie.
Ik zat te denken dat de zoon van Desmond Charlie is van Driveshaft. Daarom ook die connectie door het hele seizoen als ze elkaar zien.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:56:10 #89
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_65557320
Mooie aflevering, maar ik snap er geen fuk meer van
opgezegd@fok.nl
pi_65559684
Wat een verhalen zeg hier, wat een theoriën, als ik dit allemaal lees raak ik echt de weg kwijt en voel ik de noodzaak om eens opnieuw te beginnen. Verder wel sterke aflevering weer
pi_65559829
Penny
pi_65560558
Ik vind het zo lief dat Desmond en Penny hun zoon naar Charlie hebben vernoemd. Kreeg een glimlach om m'n mond toen ik dat hoorde. Geeft ook weer andere mogelijkheden. Goede aflevering, nu al zin in volgende week
pi_65560749
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind het zo lief dat Desmond en Penny hun zoon naar Charlie hebben vernoemd. Kreeg een glimlach om m'n mond toen ik dat hoorde. Geeft ook weer andere mogelijkheden. Goede aflevering, nu al zin in volgende week
Erg mooie hommage inderdaad
pi_65560831
Ik vond het eerst vreemd dat ze hun zoon naar Penny's pa hadden vernoemd. Zat me al eventjes af te vragen of Charles dan misschien later een goodguy wordt. Pas toen viel het kwartje
pi_65561261
Weer een ouderwets lekker seizoen tot nu toe >
I was an atheist until I realized I was God
pi_65561432
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:13 schreef chansadres het volgende:
Weer een nette aflevering. Charlie.
Ik zat te denken dat de zoon van Desmond Charlie is van Driveshaft. Daarom ook die connectie door het hele seizoen als ze elkaar zien.
Dit zou ook nog kunnen ja.

opties:

-Charlie als in Charlie de hobbit van Driveshaft omdat hij overleden was
-Charlie als in een random naam, maar die later opgroeit als Charlie "Driveshaft"
-Charlie als de vader van Penny, maar dat lijkt me niet logisch aangezien hun relatie
<hr>
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:00:31 #97
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65561744
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:52 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

-Charlie als in een random naam, maar die later opgroeit als Charlie "Driveshaft"
pi_65561914
quote:

[..]

Dit zou ook nog kunnen ja.

opties:

-Charlie als in Charlie de hobbit van Driveshaft omdat hij overleden was
-Charlie als de vader van Penny, maar dat lijkt me niet logisch aangezien hun relatie
of, zoals eerder als spoiler is gepost maar het is ook maar een (absurde) theorie:

"Charles (Widmore) is the son of Desmond and Penny. Desmond will return to the island at some point in the 1930s bringing Penny and their son Charlie with them. Desmond and Penny will die on the island (Adam and Eve), Charlie will be raised by the Others. Charles will later father his own mother, with the family relationship stuck in a perpetual time loop."
pi_65562835
quote:

[..]

Lijkt me niet. Charlie had toch een oudere broer?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:52:54 #100
104871 remlof
Europees federalist
pi_65563375
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef FoXje het volgende:
Mooie aflevering, maar ik snap er geen fuk meer van
Ik heb 'm vannacht gezien toen ik uit de kroeg kwam. Zo nog maar eens met een fris hoofd kijken
Goeie aflevering met een hoop "omg" momenten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')