SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie voor meer info: hierMichael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:36 schreef DaFrenk het volgende:
Wat betreft het beton in The Swan (The Hatch), Desmond heeft al eens gezegd dat er een "magnetic reactor" achter stond. Deze zou ook te zien zijn op de kaart die Locke ziet op de blast door.
Nu even iets spoileriger over het computerspel Lost Via Domus over deze reactor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie voor meer info: hier
whehe die game was best slechtwel uit gespeeld tho, door die game kwam je der een bietje achter dat het om tijdreizen ging (op 't einde vd game ben je weer op 't strand gecrasht
)
trouwens wat ik me afvraag, als 't eiland niet te vinden is hoe komen die soldaatjes der dan? miss werd 't eiland wel speciaal door de ontploffing van die h-bom of is dat te ver gezocht?Feyenoord Rotterdam
Waarschijnlijk omdat het toen nog een 'gewoon' eiland was.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef OmeCo het volgende:
[..]
whehe die game was best slechtwel uit gespeeld tho, door die game kwam je der een bietje achter dat het om tijdreizen ging (op 't einde vd game ben je weer op 't strand gecrasht
)
trouwens wat ik me afvraag, als 't eiland niet te vinden is hoe komen die soldaatjes der dan? miss werd 't eiland wel speciaal door de ontploffing van die h-bom of is dat te ver gezocht?
dat lijkt me aan de ene kant logisch, andere kant ook weer niet,quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:46 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het toen nog een 'gewoon' eiland was.
Nee toch? Het eiland is zover wij dat weten altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:46 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het toen nog een 'gewoon' eiland was.
Waarom zouden zij in vredesnaam terug naar het kamp willen dan? Misschien die Faraday om zijn vriendin te redden maar Sawyer enigzins kennende doet hij daar niet aan mee. Volgens mij was het, zoals hierboven ook werd geopperd, gewoon nodig voor de volgende scenequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die zijn gewoon ondertussen terug gekomen. Vergeet niet dat Locke ze een voorsprong van 10 min geeft.
Ik denk dat ze doodgaat, helemaal als je ziet hoe zenuwachtig Faraday over haar doet. Hij lijkt ook te weten wat er met haar gebeurt en hier erg bang voor te zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Frenkel het volgende:
Maar zou mevrouw bloedneus nu sterven of flashbacks krijgen!?
Oh en:
In die trailer heb je al een beetje een antwoord.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Frenkel het volgende:
Maar zou mevrouw bloedneus nu sterven of flashbacks krijgen!?
Oh en:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gezeik met kate over aaron is gewoon voor haar de reden om terug te gaan naar 't eiland lijkt me
Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef OmeCo het volgende:
Trouwens wat me opvalt is dat ik smokey niet meer zie![]()
weet iemand hier iemand iets van af? ze swappen natuurlijk steeds tussen verschillende jaren in maar vraag me dan af in welke tijd smokey der wel was en wanneer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same herequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef magnifor het volgende:
Charles Widmore is dus een Other, die zag ik niet aankomen.
Nu begin ik erg te geloven Hawking de moeder is van Faraday.
Anders even S05E00 opzoeken en kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:57 schreef Ladylicious het volgende:
Net de eerste 3 afleveringen gezien van het nieuwe seizoen. Kan het niet allemaal evengoed meer volgen (veel 'ohjah' momenten), moet seizoen 4 nog maar eens helemaal kijken
Widmore financierde toch Daniel Faraday zelf, niet z'n moeder? Wat me nog niet helemaal duidelijk is, werkt het team van Charlotte, Daniel en Miles nu uiteindelijk voor Widmore, of hebben ze weer een andere opdrachtgever? Zou wel apart zijn dan dat Daniel voor Widmore werkt en zijn moeder voor Ben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:38 schreef OmeCo het volgende:
Owh, kdacht dat widmore haar financierde, sorry my bad, af en toe volg ik 't niet helemaal, al die gekke connecties en die verbandenmja das weer een good job van de makers ^^
Thx voor dat artikel over die voetkwas eigenlijk al beetje teleurgesteld
RIP aan de nabestaanden dan maarquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef DoomCow het volgende:
Geweldige aflevering weer, en dat hele Widmore gebeuren is briljant. En de aflevering van vanavond was echt één van de beste van heel de serie, zoveel connecties, zoveel vragen, zoveel antwoorden...
Maar dit is waarschijnlijk mijn laatste post hier, aangezien er te veel spoilers te vinden zijn, of hints van wat er gaat komen, en ik dit bij Lost juist wil vermijden (heb seizoen 1 tot 3 op NL tv gekeken, met mute en wegkijken bij mogelijke trailers). Ik vind het niet interessant om te weten wat er in interviews gezegds is, ik laat me liever verassen... En dat is vanavond zeker gelukt;}
Ik kijk/luister/lees geen interviews/podcasts, ik HAAT trailers et cetera, maar ik lees hier geen spoilers. Of nauwelijks in ieder geval.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef DoomCow het volgende:
Geweldige aflevering weer, en dat hele Widmore gebeuren is briljant. En de aflevering van vanavond was echt één van de beste van heel de serie, zoveel connecties, zoveel vragen, zoveel antwoorden...
Maar dit is waarschijnlijk mijn laatste post hier, aangezien er te veel spoilers te vinden zijn, of hints van wat er gaat komen, en ik dit bij Lost juist wil vermijden (heb seizoen 1 tot 3 op NL tv gekeken, met mute en wegkijken bij mogelijke trailers). Ik vind het niet interessant om te weten wat er in interviews gezegds is, ik laat me liever verassen... En dat is vanavond zeker gelukt;}
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef OmeCo het volgende:
over die trailert:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gezeik met kate over aaron is gewoon voor haar de reden om terug te gaan naar 't eiland lijkt me
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:49 schreef tralalala het volgende:
http://www.dizzler.com/index.search.dv8?f=1&q=Downtown
Doet dat niet pijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef DoomCow het volgende:
Ik vind het niet interessant om te weten wat er in interviews gezegds is, ik laat me liever verassen... En dat is vanavond zeker gelukt;}
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef Tourniquet het volgende:
Erg leuke theorie op Lostpedia, over Charles Widmore, Penny en Desmond:briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Zie mijn post (#50, bovenaan deze pagina (voor mij dan)). Die ruimte zou dus in zekere zin canon zijn, hij wordt enkele keren genoemd in de serie en staat ook op de Blast Door Map. Er waren ook setplannen voor waar de omgeving uit het spel op gebaseerd is. Dus wie weetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:37 schreef dapluiz het volgende:
Btw, het is misschien geen canon in via domus, maar ik hoop toch echt dat we The Incident Room of een vergelijkbaar iets in de serie gaan terugzien
[ afbeelding ]
Erg mooie hommage inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind het zo lief dat Desmond en Penny hun zoon naar Charlie hebben vernoemd. Kreeg een glimlach om m'n mond toen ik dat hoorde.Geeft ook weer andere mogelijkheden. Goede aflevering, nu al zin in volgende week
Dit zou ook nog kunnen ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:13 schreef chansadres het volgende:
Weer een nette aflevering. Charlie.
Ik zat te denken dat de zoon van Desmond Charlie is van Driveshaft. Daarom ook die connectie door het hele seizoen als ze elkaar zien.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
-Charlie als in een random naam, maar die later opgroeit als Charlie "Driveshaft"
of, zoals eerder als spoiler is gepost maar het is ook maar een (absurde) theorie:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Dit zou ook nog kunnen ja.
opties:
-Charlie als in Charlie de hobbit van Driveshaft omdat hij overleden was
-Charlie als in een random naam, maar die later opgroeit als Charlie "Driveshaft"
-Charlie als de vader van Penny, maar dat lijkt me niet logisch aangezien hun relatie
Lijkt me niet. Charlie had toch een oudere broer?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik heb 'm vannacht gezien toen ik uit de kroeg kwam. Zo nog maar eens met een fris hoofd kijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef FoXje het volgende:
Mooie aflevering, maar ik snap er geen fuk meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |