ik wist niet waar ik gestopt was met kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:52 schreef tralalala het volgende:
Owja de hut van JACOB had ik er natuurlijk bij moeten zetten
[..]
Hoezo heb je hem uberhaubt overgeslagen?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:43 schreef Shrien het volgende:
[..]
Hoe verklaart dat de band tussen 'die chick' en Widmore ? Zullen ze bij elkaar gehoord hebben ?
Dat Penny en Faraday gewoon broer en zus zijn![]()
En ik weet bijna zeker dat Lindelof zei dat het standbeeld weer ter sprake zou komen.
Lijkt me sterk dat Widmore dat financiert, ze werkt immers samen met Benquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:53 schreef OmeCo het volgende:
[..]
nee ik bedoel hoe ze elkaar kennen, misschien heeft richard ze van het eiland gekickt met nog wat andere (omdat ze hem niet meer volgde ofzo) en nu proberen ze samen 't eiland te vinden? die moeder doet toch die gekke expirimenten met die pc en dat krijt ding, widmore financiert dat toch?
De NY Post heeft idd geschreven dat het geschrapt is, maar dat was een interpretatiefout van Damon z'n grapjes.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:39 schreef OmeCo het volgende:
miss ontploft de bom wel en kan daarom richard niet dood, soort hulk stylo![]()
[..]
zeh internet,
http://sepinwall.blogspot(...)from-3000-miles.html
dat gedeelte van dat het niks uit maakt kan ik ff niet meer vinden maar ik las het gisteravond en vond 't best wel kut, hopelijk heb jij gelijk
quote:QUESTION: Fans were really disappointed when they heard that the four-toed statue was deemed too weird to be included in the show. Was it always a red herring or will we ever learn about it or any or of the other [inaudible] it seems to kind of been taken a back seat this season like Smokey or Jacob.
Damon Lindelof: Just as a clarification the four-toed statute is not too weird. We were telling an anecdote about how in the original draft of the script it had six toes and it was deemed less weird if it had four toes, which was the compromise that we made in putting it into the show, which, you know, we're like OK, you know, it doesn't matter to us if it's six toes or four toes as long as it's not five toes. So, you know, but we are going to be revisiting the rest of that statute, where it came from, who built it, and why it has four toes in the future of the show.
Volgens mij was het seizoen 2 toen men ging werken met een aantal filler eps en er totaal geen vaart leek te zitten in het ontrafelen van het mysterie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef Friday12 het volgende:
wat vonden jullie het miste seizoen eigenlijk tot nu toe?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgens mij was het seizoen 2 toen men ging werken met een aantal filler eps en er totaal geen vaart leek te zitten in het ontrafelen van het mysterie.
Ik ben blij dat Lost nu minder afleveringen per seizoen maakt, daardoor kan men zich volledige focussen op the big picture. Komt de kwaliteit van de serie ten goede!
waren het niet minder eps door een stakingquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgens mij was het seizoen 2 toen men ging werken met een aantal filler eps en er totaal geen vaart leek te zitten in het ontrafelen van het mysterie.
Ik ben blij dat Lost nu minder afleveringen per seizoen maakt, daardoor kan men zich volledige focussen op the big picture. Komt de kwaliteit van de serie ten goede!
Eloise zit ook nog is ergens in Californië, aangezien Ben haar daar ontmoet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daniël zegt zelfs nog dat Ellie heel veel op iemand lijkt en daarom steeds naar haar kijkt.
Oorspronkelijk was seizoen 4 gewoon 16 afleveringen, door de staking zijn dat er twee minder geworden. Maar dit seizoen en volgend seizoen hebben elk 17 afleveringen om dat goed te makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waren het niet minder eps door een staking
Die zijn gewoon ondertussen terug gekomen. Vergeet niet dat Locke ze een voorsprong van 10 min geeft.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
Trouwens nog een opmerking over de laatste ep:
Faraday wordt door dat meisje (Ellie) meegenomen om de bom onschadelijk te maken. Ze zijn hiervoor best ver aan het wandelen en komen dan uit bij de bom (jughead) hangend aan een platform.
Daar komen ze Sawyer en de rest tegen.
Redhead en Chinaman zitten nog gevangen in het kamp van the Others.
Dan komt zo'n witte flits en opeens staan ze allemaal op 20 meter van elkaar.
Hoe moet ik dit nou zien? Want ze zouden best een behoorlijk eind bij elkaar uit de buurt moeten zijn denk ik.
bierdopje.euquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef magnifor het volgende:
Weet iemand een goede site waar je subs kan downloaden voor Lost? nlondertitels is te laat tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |