Die gaan met haar mee, net als dat bootje waar iedereen inzat. Op zich hebben ze het tijdreizen best goed geimplementeerd in Lost, maar je zal altijd zulke rare dingen houden vrees ik...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef Rahl het volgende:
dingetje dat me opviel:
hoezo waren na de flash alle tenten enzo wel weg maar de touwen om charlotte's pols niet?
Zouden ze dan ook niet hun kleren moeten verliezen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef Rahl het volgende:
dingetje dat me opviel:
hoezo waren na de flash alle tenten enzo wel weg maar de touwen om charlotte's pols niet?
Komop.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met of een voorwerp nog gebruikt moet worden in de tijd die volgt. Dat touw is waarschijnlijk niet echt van belang en het geweer zou bijvoorbeeld nog gebruikt moeten worden of kapot gaan.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
of, zoals eerder als spoiler is gepost maar het is ook maar een (absurde) theorie:
"Charles (Widmore) is the son of Desmond and Penny. Desmond will return to the island at some point in the 1930s bringing Penny and their son Charlie with them. Desmond and Penny will die on the island (Adam and Eve), Charlie will be raised by the Others. Charles will later father his own mother, with the family relationship stuck in a perpetual time loop."
Het zou wel kloppen met het hele 'you can't change the past/future' gebeuren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef andre347 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan wordt het wel heeeeel ingewikkeld
Maar het feit dat Locke dat kompas mee had heeft the future wel degelijk gechanged.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:17 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het zou wel kloppen met het hele 'you can't change the past/future' gebeuren.
Dat is omdat het Kate isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:16 schreef NiekL het volgende:
[..]
Dan kun je je ook gaan afvragen hoe het komt dat Kate altijd perfect geschoren oksels heeft
Precies. Sommigen verliezen de realiteit – het is slechts een serie – compleet uit het oog met hun ‘theorieën’...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:16 schreef NiekL het volgende:
[..]
Dan kun je je ook gaan afvragen hoe het komt dat Kate altijd perfect geschoren oksels heeft
Mjah, bovenstaande is inderdaad vergezocht, maar Lost zit wel ontzettend slim in elkaar. Alleen het feit al dat dingen uit het eerste seizoen nu echt ontzettend belangrijk blijken te zijn. Lostquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies. Sommigen verliezen de realiteit – het is slechts een serie – compleet uit het oog met hun ‘theorieën’...
Mischien zit het verhaal nu wel te ingewikkeld in elkaar. Je moet je er echt in verdiepen en nadenken om het verhaal te volgen. Dat vind ik opzich wel leuk, maar ik denk dat veel kijkers in de US afhaken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah, bovenstaande is inderdaad vergezocht, maar Lost zit wel ontzettend slim in elkaar. Alleen het feit al dat dingen uit het eerste seizoen nu echt ontzettend belangrijk blijken te zijn. Lost.
Hmmm, dat weet ik niet. Naast het mysterie-gedeelte is ook het drama en thriller-gedeelte al genoeg om veel plezier aan de serie te beleven.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mischien zit het verhaal nu wel te ingewikkeld in elkaar. Je moet je er echt in verdiepen en nadenken om het verhaal te volgen. Dat vind ik opzich wel leuk, maar ik denk dat veel kijkers in de US afhaken.
Dat soort Retards moeten maar lekker domme actie als Prison Break gaan kijken hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mischien zit het verhaal nu wel te ingewikkeld in elkaar. Je moet je er echt in verdiepen en nadenken om het verhaal te volgen. Dat vind ik opzich wel leuk, maar ik denk dat veel kijkers in de US afhaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |