abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65591850
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef Young_David het volgende:
Als we dan toch liedjes aan het plaatsen zijn, deze zeit al de hele week in m'n hoofd

http://www.dizzler.com/in(...)ur+own+kind+of+music
Fantastisch. Die scene met Desmond wel 100x gekeken
pi_65591945
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:12 schreef andre347 het volgende:

[..]

Fantastisch. Die scene met Desmond wel 100x gekeken
Die was heerlijk ja.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65595273
ben nu weer bezig met seizoen 2 1 en 2 heb ik echt al 5x gezien ofzo lang leve vrije tijd

ik hoop dat we deze afl meer te weten komen over het standbeeld en 'adam and eve'
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:28:12 #154
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_65596314
Dit weekend de eerste drie eps van seizoen 5 achter elkaar kijken Maar dan nu samen met mijn vriendin, die ze nog niet gezien heeft.

De serie blijft geweldig Alleen vond ik die geboorte-scène van Penny en Desmond wel redelijk slecht... maar goed, de rest was traditioneel vet! En ik ben blij dat ik topics zoals deze trouw volg, want zo krijg je in totaal wel zo ongeveer alles mee van wat er in een aflevering gebeurt en opvalt, in plaats van maar de helft

Jammer dat de podcast over ep1+2 maar drie minuten duurde ofzo, dus ik ben benieuwd naar de volgende!
pi_65596792
Geweldige ep weer .

Locke die er persoonlijk voor zorgt dat Richard hem op jonge leeftijd komt bezoeken
pi_65597984
Ik vind het allemaal maar steeds vager worden, can't help it...
  zaterdag 31 januari 2009 @ 16:27:29 #157
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_65597989
Heeft het niet kunnen krijgen van kinderen op het eiland te maken met dat tijdreizen? Stel dat Whidmore inderdaad zijn eigen opa is, kunnen vrouwen daarom niet bevallen op het eiland? Omdat er dan een persoon geboren wordt die al bestaat zeg maar
opgezegd@fok.nl
pi_65598017
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef FoXje het volgende:
Heeft het niet kunnen krijgen van kinderen op het eiland te maken met dat tijdreizen? Stel dat Whidmore inderdaad zijn eigen opa is, kunnen vrouwen daarom niet bevallen op het eiland? Omdat er dan een persoon geboren wordt die al bestaat zeg maar
M'n hoofd.. aauuw
pi_65598095
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef FoXje het volgende:
Dat zou wel ingewikkeld worden voor de doelgroep (lees: Amerikanen). Het zou een leuke theorie kunnen zijn
pi_65599575
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:31 schreef andre347 het volgende:

[..]

Dat zou wel ingewikkeld worden voor de doelgroep (lees: Amerikanen).
Feyenoord Rotterdam
pi_65600026
Je moet er gewoon niet teveel over nadenken. Ik ga er vanuit dat ze nog een hele hoop uitleggen..
pi_65601643
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:40 schreef Nuna het volgende:
Je moet er gewoon niet teveel over nadenken. Ik ga er vanuit dat ze nog een hele hoop uitleggen..
Wat zeg je nu?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  zondag 1 februari 2009 @ 11:46:13 #163
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_65618100
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:47 schreef Paul99 het volgende:
Geweldige ep weer .

Locke die er persoonlijk voor zorgt dat Richard hem op jonge leeftijd komt bezoeken
Wat gebeurde daar ook alweer? Richard vroeg welke van deze voorwerpen 'already yours' is? Wat pakte John en wat had ie niet moeten pakken? Hij pakte wel het kompas toch?

En wat voor voorwerpen lagen er nog meer bij, dat kompas herinnerde ik me meteen toen Richard hem gaf, maar er is nog niets anders dat we al gezien hebben toch?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_65618347

Daar ^ staat het bewuste fragment. Er schijnen nog steeds discussies gaande te zijn over wat Locke nu wél en wat hij niet gepakt heeft. Sommigen zeggen dat Locke alleen het mes bij zich houdt terwijl anderen argumenteren dat hij ook het kompas en dat onbekende spul naar zich toe schuift en dat dat ook betekent dat Locke dat zich toe-eigent.

Het is iig duidelijk dat Richard zichtbaar aangenaam verrast is door het feit dat Locke Smokey getekend heeft.
pi_65618376
Heb het vanochtend nog zitten kijken:

http://abc.go.com/primetime/lost/index?pn=connection

En dan de connection tussen John en Alpert. John pakte het mes ...
  zondag 1 februari 2009 @ 12:03:23 #166
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65618526
Richard weet niet beter dan dat het kompas van Locke is, maar eigenlijk is het kompas van Richard zelf en het mes is natuurlijk echt van Locke.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65628094
Wat heeft iedereen toch met dat standbeeld

Er zijn gewoon bewoners geweest ooit op het eiland die een standbeeld hebben gemaakt. wat is daar nou zo interessant aan?
  zondag 1 februari 2009 @ 16:49:13 #168
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65628445
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef NiekL het volgende:

Er zijn gewoon bewoners geweest ooit op het eiland die een standbeeld hebben gemaakt. wat is daar nou zo interessant aan?
Welke bewoners? Waarom zo'n groot standbeeld? Waarom vier tenen?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65630496
Waarom maakten Egyptenaren grote standbeelden van mensen met vogelkoppen, of met half mens half leeuwen lijf
  zondag 1 februari 2009 @ 18:05:33 #170
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65630652
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:59 schreef NiekL het volgende:
Waarom maakten Egyptenaren grote standbeelden van mensen met vogelkoppen, of met half mens half leeuwen lijf
De Egyptenaren hebben natuurlijk weinig te maken met dit eiland. Daarnaast waren dat beelden met voornamelijk bestaande wezens, ik ken geen wezens met vier menselijke tenen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65630841
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:49 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Welke bewoners? Waarom zo'n groot standbeeld? Waarom vier tenen?
Gewoon, kunst jeweet
  zondag 1 februari 2009 @ 18:14:57 #172
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65630952
Was weer leuk
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65633767
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:05 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

De Egyptenaren hebben natuurlijk weinig te maken met dit eiland. Daarnaast waren dat beelden met voornamelijk bestaande wezens, ik ken geen wezens met vier menselijke tenen .
En de hiëroglyfen in Ben's geheime Smokey-controlroom dan? Of de hiëroglyfen die tevoorschijn kwamen toen de teller in the Swan voorbij 0 telde?

Wat ik me trouwens ook afvraag. Hoe wist Richard wanneer hij Locke hulp moest gaan geven met zijn been? Voor zover ik weet wist Locke wel waar maar niet wanneer hij daar lag. Zou Richard er al die jaren elke nacht even langs gelopen zijn?
pi_65633773
http://fishbiscuitlandblo(...)ou-say-in-first.html
Zowiezo leuk stukje, maar vooral de quote in het begin :
quote:
"If you say in the first chapter that there is a rifle hanging on the wall, in the second or third chapter it absolutely must go off. If it's not going to be fired, it shouldn't be hanging there." - Anton Chekhov
http://en.wikipedia.org/wiki/Chekhov%27s_Gun
pi_65636135
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef NiekL het volgende:

ja zo maar ff zo'n groot beeldje gemaakt met een steen soort die niet voor komt op het eiland en het heeft toevallig maar 4 tenen
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')