Sowieso een 'bekende' denk ik!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:26 schreef Haunter het volgende:
Die chick die Daniel onder schot hield is neem ik aan zijn moeder
Je meent het?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:26 schreef Haunter het volgende:
Die chick die Daniel onder schot hield is neem ik aan zijn moeder
Eloise Hawking?quote:Op maandag 2 februari 2009 01:11 schreef Haunter het volgende:
Die Ellie zou ook best wel eens de jonge Ms. Hawking kunnen zijn (d'r voornaam hebben we dus ook nog niet gehoord).
bronquote:Her first name is given as Eloise in the Enhanced version of "The Lie", and is yet to be said on the show.
Je bedoelt WAAAAAAAAAAAAAAAAALT en de ijsberen?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:29 schreef t-8one het volgende:
Die ijsbeer is dat ooit verklaard?
Of wat er zo bijzonder was aan dat kleine donkere jochie (ben z'n naam ff kwijt) ?
Ik had eigenlijk verwacht dat hij met z'n fantasie dingen tot leven kon roepen (n.a.v. dat stripboek) .
deze vind ik wel kekquote:Op maandag 2 februari 2009 17:36 schreef Mirel het volgende:
Musicvideos over series zijn altijd poep. Wil je een een grappige of gave scene opzoeken op youtube, is het enige wat je kan vinden iets met kutmuziek van de smaak van de videomaker of nog erger, van die shipvideos waar ze alle leuke momenten tussen 2 personages zien en het erop laten lijken alsof de 2 verliefd op elkaar zijn. Soms ook over personages die niks met elkaar te maken hebben.
Ik vond die kerel die er opeens bij was om over alles te zeiken juist irritant. Ik zat eerst te kijken, Hebben we die al ooit eerder gezien? Maar toen dat niet zo bleek, wist ik meteen dat ie in de serie zat om op een brute manier kapot te gaan (net zoals Dr. Arnzt een aflevering mocht meespelen)quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Terechtplus1 het volgende:
Heb alweer zin in een nieuwe aflevering. Vond het wel vet dat die kerel die telkens liep te zeiken zo'n pijl door zich heen kreegVraag me ook wel af wat er met de andere van het strand, zoals Rose en Bernard gebeurd is. En het lijkt me nu wel duidelijk dat die waterstofbom datgene is wat er in de hatch lag.
Vond de laatste episode iets minder. Ik vind die stukjes met Desmond niet echt boeiend, en vond het teleurstellend dat er niks inzat van Jack en co.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol, als dit bewust is dan zijn ze echt briljant : http://powells.com/biblio/9780674017245
Kijk eens goed naar het onderwerp van het boek en de schrijver ervan
Verder, sommige mensen denken echt teveel na over Lost : http://www.powells.com/blog/?p=4511
[ Bericht 44% gewijzigd door dapluiz op 03-02-2009 08:31:16 ]
Was het niet Arzt en werd hij niet heel boos als je het verkeerd uitsprak? :pquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vond die kerel die er opeens bij was om over alles te zeiken juist irritant. Ik zat eerst te kijken, Hebben we die al ooit eerder gezien? Maar toen dat niet zo bleek, wist ik meteen dat ie in de serie zat om op een brute manier kapot te gaan (net zoals Dr. Arnzt een aflevering mocht meespelen)
En waarom zouden ze een waterstofbom in de hatch leggen, zouden ze elke 108 minuten op de knop moeten drukken om te zorgen dat die niet ontploft? Dan zouden ze dat zelf zo gemaakt moeten hebben
En ik verwacht dat we eerst gaan zien hoe Locke van het eiland afkwam voordat we zien hoe hij er weer terug naar toe moet, met Jack en co
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |