abonnement Unibet Coolblue
pi_65519549

Bij het maken van een nieuwe topic, hier vind je deze openings post

Knut/GI probeert de OP bij te houden, hij leest echter niet altijd helemaal alles, soms mist hij een post over de OP. Mocht je missen in de OP, meld het gewoon even in het topic

Patch 3.1.0 in developement.
De laatste patch heeft een hoop veranderingen die allemaal een grote invloed kunnen hebben. Lees erover voordat het je gaat beinvloeden :
Huidige patch: 3.08a (Wrath of the Lich King)
Aankomende patch: 3.1

Om een overzicht te krijgen van wie in dit topic nou ongeveer wat doet en van welke server en welke class ze het meeste verstand hebben hier een lijstje van de actieve posters, gesorteerd op de server waar ze spelen:

Aggramar
stbabylon
Babylon - Aggramar (H)- Hunter (80)
Dakylon - Aggramar (H)- Death Knight
Nolybab - Aggramar (H)- Paladin
Doeland - Aggramar (H)- Bank

Ps2K
Kabar - Aggramar (A)- Shaman (80)
Gilfin - Aggramar (A)- Hunter



Avotar
Amarilla - Aggramar (H) - Mage
Avotar - Aggramar (H) - Shaman
Grubleddim - Aggramar (A) - Hunter
Warlockrick - Aggramar (A) - Warlock


Auchindoun
Brutus.nl
Brutaluc - Auchindoun (A) - Holy Paladin (80)
Brutala - Auchindoun (A) - Feral Druid
Bruticus - Auchindoun (A) - Marksman Hunter
Brutalii - Auchindoun (A) - Frost Mage


Anachronos
Sanakthe
Sanakthe - Anachronos (H) - Warlock 80


Aszune
Windigo
Ijzel - Aszune (A) - Deathknight


Azjol-Nerub
Murloc
Phalanx - Azjol-Nerub (A) - Warlock (80)
Giverne - Azjol-Nerub (A) -Rogue
Hyva - Azjol-Nerub (A) - Hunter
Tailz - Azjol-Nerub (A) - Shaman


Bloodfeather

drumstickNL

Matthijsnl - Bloodfeather (A) - Druid


Draenor
Offsprngr
Nachtschaduw - Draenor (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - Draenor (H)- Rogue
Nachtarend - Draenor (H)- Death Knight
Nachtvalk - Draenor (H) - Hunter


Executus
Hanstin
Éládor - Executus(A) - Fury Warrior (80)


Emeriss
Merkowitz
Lynalea - Emeriss (A) - Warlock(80)
Naiya - Emeriss (A) - Warrior(80)
Healyn - Emeriss (A) - Priest
Shato - Emeriss (A) - Rogue


Frostmane
Fir3fly
Aliya - Frostmane (A) - Priest
Avey - Frostmane (A) - Paladin
Scorchess - Frostmane (A) - Hunter
Executia - Karazhan (A) - DK

Knoflook
Runetusk - Shaman - Frostmane (H)




Hellfire
Civilian
Civilian - Hellfire (A) - Shaman(80)
Kevorkian - Hellfire (A) - Paladin
Phrenesis - Hellfire (A) - Hunter


Khadgar
Drizzt_DoUrden

Naschtokh - Khadgar (H)- Warrior
Orzhov - Khadgar (H)- Rogue
Razedhel - Khadgar (H)- Priest

Hansch
Kaenargh - Khadgar (H) - Paladin (80)
Kadavúrial - Khadgar (H) - Knight
Tharsolas - Khadgar (H) - Rogue
Morbithos - Khadgar (H) - Priest


Khadgar
Black-Hole
Jileen - Khadgar (A) - Druid (80)

Anwell - Khadgar (A) - Paladin





Kor'gall
Blistering
Alisier Undead | Death Knight (80)
Plaza-Kor'gall (H) - Druid
Kathelyn Kor'gall (H) - Hunter
Infidelity Kor'gall (A) - Rogue

Ragnaros
Thormodo
Zooko - Ragnaros (A) - Warlock (80)
Glonius - Ragnaros (A) - Priest (80)
Thormodo - Ragnaros (A) - Death Knight

Scarshield Legion
Stommie
Darinos - Scarshield Legion (A) - Warlock (80)
Anani - Scarshield Legion (A) - Priest
Eryps - Scarshield Legion (A) - Deathknight

Skullcrusher
WyriHaximus
WyriHaximus - Skullcrusher (H) - Rogue (80)




Steamwheedle Cartel
Knut/GI
Farlad - Steamwheedle Cartel (A)- Mage (80)
Zulkian - Steamwheedle Cartel (H)- Priest
Yoshua - Steamwheedle Cartel (A) - Shaman

Spinebreaker
HSG-BOMBER
Hiir = Spinebreaker (H) - Shaman




Sporregar
TjopClown
Dodo - Sporeggar (H) - Shaman (80)
Cáre Bear - Sporeggar (H) - Druid


Turalyon
SharQueDo
Icebear - Turalyon (A) - Druid (80)
Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
Lithariel - Turalyon (H) - Priest

Sapstengel:
Triptíco - Turalyon (H) - Mage (80)
Katarzyna - Turalyon (H) - Paladin (80)



Twisting Nether
VatosLoco
Lavendor - Twisting Nether (A)- Rogue (80)
Palladio - Twisting Nether (A)- Paladin
Aloys - Twisting Nether (A) - Druid

Fipotje
Fajah - Twisting Nether (A) - Rogue (80))
pi_65519575
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=14578748409&postId=146960580305&sid=1#973
quote:
We talked about it a great deal today and agreed that we probably over-nerfed BM. Marks is in a good spot and Survival might be too high once we look at the changes we are making to all other classes.

Our plan is to buff BM before Ulduar, but I can't give you a timetable more detailed than that, and things could change for any number of reasons. We are unlikely to touch Steady Shot for the reasons I have mentioned before. We are more likely to look at Kindred Spirits and Serpents Swiftness again.

Again, huge caveats: Predicting changes we are discussing making but haven't made yet is fraught with peril. I only wanted to address this issue because it caused a lot of consternation in the community.

I don't mind admitting when we make a mistake in the hope that it builds our credibility in the community. This was one. It won't be the last.
Post van GC
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:17:08 #3
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65519597
quote:
Professions levellen is piss easy. Kan altijd nog.
Ik had leatherworking gedropped voor mining en daarna geen zin meer in mining. Toen ik zag hoeveel leer ik nodig had om te levellen....
Anyways ik ga denk ik skinning + mining droppen voor alchemy en herb
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:18:54 #4
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65519649
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Professions levellen is piss easy. Kan altijd nog.
Hoe easy ook, het is schijtvervelend als je terug moet naar de gebieden waar je niks meer te zoeken hebt behalve dan om te minen of skinnen oid.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:19:44 #5
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65519676
quote:
Goed nieuws. Ik blijf het een goede zet vinden van blizz: "bring the player, not the class" Als iemand een stomme/creatieve spec wil dan moet ie dat kunnen. (BM werd tot TBC gezien als een inferieeure hunter spec)
Tot voorkort kreeg ik regelmatig commentaar dat elem shammy's geen dps konden doen, lekker boeiend het speelt gewoon het fijnst imo.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:19:55 #6
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_65519679
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:08 schreef Ps2K het volgende:
Alleen flink gewiped op Thaddius omdat mensen niet kunnen springen of de polarity shift niet begrijpen...
In Deadly Boss Mods zit een optie om mega grote pijl op je scherm te krijgen bij polarity shift.
Als ze dat nog niet zien...

Gister trouwens elder titel gehaald
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_65519726
Op mijn huidige char:
Skinning 0 > 250
LW 0 > 200
Enchanting > 0 > 300
Mining 0 > 300
Engineering 0 > 300
Blacksmithing 0 > 300
Mining 0 > 375
Engineering 300 > 375
Mining 375 > 450
Engineering 375 > 450
Enchanting 0 > 445
pi_65519783
Spelend op Al'Akir met lvl 80 Feral Drood en lvl 71 Resto Shammy
Sinds WotLK niet veel gespeeld; helemaal niet na het behalen van lvl 80 met de drood. Maar wel altijd handig om zo'n topic te volgen dus dit is een verkapte TVP post
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:23:41 #9
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65519813
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:19 schreef Murloc het volgende:

[..]

In Deadly Boss Mods zit een optie om mega grote pijl op je scherm te krijgen bij polarity shift.
Als ze dat nog niet zien...

Gister trouwens elder titel gehaald
idd en deadly boss mods is verplicht bij onze raids... net als het meebrengen van raid food.
trouwens gekookt vreten verkoopt prima!
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65520026
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:08 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Doe eens wat outland quests. Of ben je gewoon schijtziek van je pally?
Deze week met guild eindelijk patch neer op 25! Alleen flink gewiped op Thaddius omdat mensen niet kunnen springen of de polarity shift niet begrijpen...
Nu zeker met Deadly Boss mods is Thaddius super straightforward.
Als mensen falen zitten ze gewoon te slapen.

Deze gadget is volgens mij ideaal voor het aanleren van nieuwe encounters.
quote:
The Mindwire V5 turns gaming into pure electroshock torture

by Joshua Topolsky, posted Mar 9th 2008 at 5:29PM

Sure, your games are thrilling and all, but they don't exactly cause actual pain, do they? Well, that's all going to change thanks to the two twisted dreamers who started the company Mindwire, and their electroshock feedback device, the V5. That's right, next time you get fragged in Unreal, sacked in Madden, or robbed in GTA -- you get shocked in real life. Just the sadistic thrill you've been after, right? The device works by splitting your controller input to the "brain" of the V5 and your console, then sends electric jolts via electrode pads on your skin. Right now the company has a model tested and working with the PS2, Xbox, GameCube, and PCs, though they appear to be making preparations for current gen consoles in the next iteration of the device. If you're content with the choices at hand, this self-torture can be yours for Ł99.99 (or around $201). Check the totally awesome video after the break to see the V5 in action.

Via Coolest Gadgets
pi_65520091
quote:
Net zoals ze Rogues gaan unnerfen, zodat we weer het beste single target dps doen, ipv besta aoe
pi_65520142
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef Zwartbaard het volgende:

[..]

Nu zeker met Deadly Boss mods is Thaddius super straightforward.
Als mensen falen zitten ze gewoon te slapen.

Deze gadget is volgens mij ideaal voor het aanleren van nieuwe encounters.
[..]

[ afbeelding ]
Om heel eerlijk te zijn reageer ik een stuk beter op beloning dan op afstraffing
pi_65520188
I don't mind admitting when we make a mistake in the hope that it builds our credibility in the community. This was one. It won't be the last.

Die zin vooral stuurde een golf van verbazing door de gehele community.
pi_65520459
TVP
pi_65520464
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn reageer ik een stuk beter op beloning dan op afstraffing
Het is natuurlijk absurd om in de praktijk te brengen maar ik garandeer betere prestaties als voidzones stroomschokken afgeven irl.
pi_65520534
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef Zwartbaard het volgende:

[..]

Het is natuurlijk absurd om in de praktijk te brengen maar ik garandeer betere prestaties als voidzones stroomschokken afgeven irl.
GIEF COOKY!
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:52:17 #17
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65520805
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef Zwartbaard het volgende:

[..]

Het is natuurlijk absurd om in de praktijk te brengen maar ik garandeer betere prestaties als voidzones stroomschokken afgeven irl.
ik vraag me net af wat voor schok je krijgt als patch een hateful crit op mij zou doen...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65520866
tvp
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:05:29 #19
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_65521257
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
tvp
Klap eens in je handjes.
pi_65521607
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
tvp
pi_65521641
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:18 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Hoe easy ook, het is schijtvervelend als je terug moet naar de gebieden waar je niks meer te zoeken hebt behalve dan om te minen of skinnen oid.
Maar wel handig als je daar dan met Epic Mount rondloopt ipv lopend/normale mount.
pi_65521975
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Maar wel handig als je daar dan met Epic Mount rondloopt ipv lopend/normale mount.
Plus dat je bijna elke profession (op herbalism, skinning en 30 punten van mining) gewoon m.b.v. de AH kan doen, in een stad.
pi_65522490
tvp , eerst werken tot 9 uur en dan maar weer eens levelen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:43:32 #24
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65522569
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Plus dat je bijna elke profession (op herbalism, skinning en 30 punten van mining) gewoon m.b.v. de AH kan doen, in een stad.
Hah! maar dat is een prijzige optie! heb je wel eens gezien wat een stack iron bars doet op AH? Ik heb ze gezien voor 40g...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65522715
Net in Obsidian Sanctum HC een mage die op alles rollt was ook nogal een noob pug.
Ik was 2e hij 1e op roll voor.... Gauntets of the lost Protector.
Report aangemaakt onze master looter ook.. hoop dat het goed komt die idioten ook altijd.
Hij had van zn broer doorgekregen om op alles te rollen
pi_65522804
tvp
.
pi_65522854
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Hah! maar dat is een prijzige optie! heb je wel eens gezien wat een stack iron bars doet op AH? Ik heb ze gezien voor 40g...
Goud booit me niet meer zo heel veel. Avondje whipen op Sartherion: 200g aan repairs, 300g aan buffs.
pi_65524925
tvp
pi_65525018
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef ScarFace- het volgende:
Net in Obsidian Sanctum HC een mage die op alles rollt was ook nogal een noob pug.
Ik was 2e hij 1e op roll voor.... Gauntets of the lost Protector.
Report aangemaakt onze master looter ook.. hoop dat het goed komt die idioten ook altijd.
Hij had van zn broer doorgekregen om op alles te rollen
Dus jullie hebben een masterlooter? en toch krijg die mage de item?
pi_65525141
tvp
Doe eens niet.
pi_65527915
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef ScarFace- het volgende:
Net in Obsidian Sanctum HC een mage die op alles rollt was ook nogal een noob pug.
Ik was 2e hij 1e op roll voor.... Gauntets of the lost Protector.
Report aangemaakt onze master looter ook.. hoop dat het goed komt die idioten ook altijd.
Hij had van zn broer doorgekregen om op alles te rollen
Sorry, geen medelijden mee. Moet je maar masterlooter doen. En heb je wel een masterlooter dan zou ik een nieuwe (masterlooter/raidleader/raid) zoeken die wel een beetje weet wie wat het beste kan gebruiken en niet iemand 4x achter elkaar laat winnen.

Net zoals 99% van de mensen die virussen krijgen op hun pc. Moet je maar weten wat je downloadt of een fatsoenlijke AV nemen. En mensen die in die fake-postbank mails trappen, etc, etc, etc, etc, etc.

Het is altijd achteraf gelul. Voorkomen > genezen.
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:12:37 #32
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_65528286
Ding 63 Nog even en het begint ergens op te lijken.
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:26:48 #33
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_65531359
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:32 schreef stbabylon het volgende:
I don't mind admitting when we make a mistake in the hope that it builds our credibility in the community. This was one. It won't be the last.

Die zin vooral stuurde een golf van verbazing door de gehele community.
Waarom? Het zijn mensen, en mensen maken fouten. Ik vind het alleen maar correct, dat ze de community niet voor de gek houden dat ze nooit meer fouten zullen maken. Want het zal ooit nog wel een keer gebeuren.
Als de 'gehele community' dit niet ziet, is het hun probleem.
Woonachtig in: Rřdovre - Křbenhavn - Danmark
pi_65531423
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Goud booit me niet meer zo heel veel. Avondje whipen op Sartherion: 200g aan repairs, 300g aan buffs.
Ja maar jij hebt al een goldvoorraad opgebouwd, voor een nieuwe speler is het heel lastig om met je beperkte hoeveelheid gold op lvl 80 een profession te lvlen.
pi_65531457
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:26 schreef Draz het volgende:

[..]

Waarom? Het zijn mensen, en mensen maken fouten. Ik vind het alleen maar correct, dat ze de community niet voor de gek houden dat ze nooit meer fouten zullen maken. Want het zal ooit nog wel een keer gebeuren.
Als de 'gehele community' dit niet ziet, is het hun probleem.
Ik denk dat hij erop doelt dat ze normaal juist niets aangeven als er een fout van hun kant komt .
pi_65531834
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:26 schreef Draz het volgende:

[..]

Waarom? Het zijn mensen, en mensen maken fouten. Ik vind het alleen maar correct, dat ze de community niet voor de gek houden dat ze nooit meer fouten zullen maken. Want het zal ooit nog wel een keer gebeuren.
Als de 'gehele community' dit niet ziet, is het hun probleem.
Dit is zo'n beetje de allereerste keer dat een blizz emp een fout toegeeft

En ja, ik heb bijhoorlijk wat goud verdient, maar geef ook een flinke lading uit. Ik weet gelukkig hoe ik makkelijk en snel goud verdien. En daar heb je geen enkele profession voor nodig.
pi_65531893
Overigens heeft mijn level 60 DK al tegen de 200g zonder ook maar een keer de AH te bezoeken.
pi_65531978
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:26 schreef Draz het volgende:

[..]

Waarom? Het zijn mensen, en mensen maken fouten. Ik vind het alleen maar correct, dat ze de community niet voor de gek houden dat ze nooit meer fouten zullen maken. Want het zal ooit nog wel een keer gebeuren.
Als de 'gehele community' dit niet ziet, is het hun probleem.
De hele WoW forumcommunity is trouwens een grote baggerpot. Letterlijk allemaal "qq l2p nub" etc. Daarom kom ik er ook nooit. Nuance is ver te zoeken daar.
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:46:21 #39
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_65532145
Imo is Blizzard veel 'duidelijker' geworden in hun communicatie naar de community, maar dat kan ook zijn dat ik er meer ingedoken ben...

Ze besteden lappen tekst aan uitleg waarom ze iets doen, en hoe een procedure werkt binnen hun afdeling en testing. Ze geven iets betere tijdslijnen aan wanneer er iets veranderd wordt, i.p.v. de standaard "When it's done".
Dat werkt helaas ook soms tegen ze, door de enorme en ook enorm verschillende community van tegenwoordig. Mijn respect hebben ze, maar er zijn heel veel mensen die ze bijna bedreigen, omdat Blizz een verandering / tweaking hebben doorgevoerd. Als ze dan naar buiten komen met hun redeneringen i.p.v. "No comment", dan worden ze bijna voor de leeuwen gegooid.

De zin "Het is ook nooit goed" komt dan bij me op.
Woonachtig in: Rřdovre - Křbenhavn - Danmark
pi_65533509
I have sinned, al een hele week . Toch maar weer begonnen door nieuwe festival. Nu loopt echt iedereen met die ''Elder'' titel rond, dat ik al niet eens meer zin heb om die heroics af te maken |:[. Dussss, nu maar m'n Druid gaan lvlen! Lvl 76 atm, nog 1 lvl en dan lekker vliegen en minen! Heerlijk gaat dat worden, instant flightform en instant mining nodes. Ik voel cash aankomen!

Ondertussen ook de volgende dingen gekocht / laten maken voor m'n Druid, voor over 4 levels:

Ymirjar Physician's Robe
Awakened Handguards
Titansteel Guardian
Faces of Doom
Earthgiving Boots
Earthgiving Legguards
Wispcloak

Oftewel, veel goodies!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 29 januari 2009 @ 16:22:07 #41
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65533741
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

De hele WoW forumcommunity is trouwens een grote baggerpot. Letterlijk allemaal "qq l2p nub" etc. Daarom kom ik er ook nooit. Nuance is ver te zoeken daar.
Pfff de officiele forums waren een van de redenen voor mij om indertijd te stoppen met spelen. Werd ziek van dat gezeik over dat shammy's kut zijn en adt werkt door tijdens het spelen.
Op een gegeven moment had ik zo iets van "fuck dat, ik kies gewoon een spec die ik leuk vind en ga gewoon spelen"

Hmmm bij nader inzien heeft mijn hunter ook weer eens wat aandacht nodig...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 29 januari 2009 @ 16:38:39 #42
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_65534510
Ik vind het wat sneu als iedereen op zn kop stond in de beta over hunter dps, toen hetzelfde zei over hunter nerfs dat ze te veel waren en nu zeggen ze sorry, ze luisteren toch niet. Als EJ voor de beta al uitrekend dat Surv theoretisch 800~1k dps meer doet dan BM zou je ergens moeten gaan denken dat dat misschien een probleem kan gaan opleveren.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_65536074
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

De hele WoW forumcommunity is trouwens een grote baggerpot. Letterlijk allemaal "qq l2p nub" etc. Daarom kom ik er ook nooit. Nuance is ver te zoeken daar.
Internetfora zijn over het algemeen al niet te luchten als je de fout maakt de vergelijking te trekken met alledaagse sociale omgang maar de WoW fora zijn een open riool van een niveau waar je er maar weinig van zal aantreffen.
Als je nuttige info wilt kan je beter naar eletistjerks.com gaan.
pi_65537016
Nog meer mensen last van lag? +600 MS hier opeens
pi_65537161
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 17:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nog meer mensen last van lag? +600 MS hier opeens
˛ op Kor'gall. Dikke castlag.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_65537232
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef Blistering het volgende:

[..]

˛ op Kor'gall. Dikke castlag.
meerdere mensen hebben er blijkbaar last van was net lekker even arena aan het doen
pi_65537295
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:18 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Hoe easy ook, het is schijtvervelend als je terug moet naar de gebieden waar je niks meer te zoeken hebt behalve dan om te minen of skinnen oid.
Ik heb er nu ook nog geen zin in, wil gewoon lvlen. En wil enchanting en tailoring gaan doen en dat is behoorlijk prijzig en dat geld heb ik nu niet dus wacht ik tot ik een hoger lvl ben.
pi_65537333
Lagggg idd.
pi_65537344
13 miljoen subscribers maar fatsoenlijke servers, ho maar.
pi_65537555
Terug vind ramparts!

http://files.filefront.co(...)62732;/fileinfo.html


[ Bericht 87% gewijzigd door vogelkooi op 29-01-2009 18:18:59 ]
Fear is the grease of society.
  donderdag 29 januari 2009 @ 18:18:58 #51
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_65538150
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 17:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nog meer mensen last van lag? +600 MS hier opeens
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 29 januari 2009 @ 18:58:13 #52
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65539402
De laatste paar dagen wel vaker 700-800 MS
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  donderdag 29 januari 2009 @ 18:59:40 #53
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_65539452
Flinke lag (1000ms+) op Khadgar....
pi_65539602
Same here, 700-800ms hier.
pi_65539658
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=7841574240&sid=1&pageNo=1 <= nog aardig wat meer mensen met lag uit Nederland.
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:06:09 #56
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_65539688
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=7841574240&sid=1&pageNo=1 <= nog aardig wat meer mensen met lag uit Nederland.
lol, wilde net dezelfde link plaatsen
pi_65541564
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Goud booit me niet meer zo heel veel. Avondje whipen op Sartherion: 200g aan repairs, 300g aan buffs.
ik mocht willen dat ik me dat kon permiteren zeg , dat kan ik anderhalf keer doen en dan ben ik blut
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_65543875
600 ms op Terenas GG Blizzard!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:27:19 #59
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_65545488
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
600 ms op Terenas GG Blizzard!
Op Ragnaros (wel opeens af en toe lagspikes) heb ik nergens last van, op Frostwhisper zit ik echter ook rond de 600 ms -,-.

[ Bericht 3% gewijzigd door Thormodo op 29-01-2009 22:00:07 ]
pi_65546320
tvp
Welkom op FOK!
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:48:30 #61
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65546400
quote:
We talked about it a great deal today and agreed that we probably over-nerfed BM.
Nee. Joh!?

Ongelooflijk dit. Met 3 man in mijn guild hadden we in 10 minuten berekend wat ongeveer de dps loss zou zijn met de nerfs, en we kwamen tot dezelfde conclusie. Soms... .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_65546814
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:48 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee. Joh!?

Ongelooflijk dit. Met 3 man in mijn guild hadden we in 10 minuten berekend wat ongeveer de dps loss zou zijn met de nerfs, en we kwamen tot dezelfde conclusie. Soms... .
Het zijn ook net mensen, he?
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:01:10 #63
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65546989
Tja maar dit vond ik wel erg frappant. Hunters waren duidelijk een beetje overpowered, maar doe het dan goed. Ze hadden er ook meer dan 3 maanden voor.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:08:42 #64
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_65547350
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:24 schreef DJ_ het volgende:
2 dagen geleden na 2 jaar niet te hebben gespeeld maar weer eens een maand betaald .
heb ook tbc en wotlk gekregen van vrienden
maar wat is dat spel simpel geworden zeg , ik was level 60 en heb dat destijds met veel uren werk gehaald .
maar ik haal nu zelfs op 63 nog gemakkelijk in een paar uurtjes het volgende level .
ik heb vandaag vanag 1 uur tot half 4 gespeeld en gewoon 50% xp erbij gehaald door het doen van quest .
dus heb nog niet eens lopen grinden :S

veder is het wel weer leuk , en zal het toch wel even duren voordat ik 80 ben aangezien ik veel moet werken .

spelen er hier nog mensen op de Hellfire server trouwens ofniet ? , ben namelijk guildloos op het moment .
en NL guilds zijn altijd leuk
Yep ik speel op Hellfire.. Whisp me maar eens ingame (Civilian), zit zelf in een NL/BE guild
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_65547591
Net op de flying mount net wintergrasp geskimmed bij het afk vliegen. Dismount in Dragonblight, geen parachute en lijk in de bergen. Niet bij te komen. Spirit healer res, 50g repair aftikken. Lekker...
pi_65548044
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
600 ms op Terenas GG Blizzard!
Terenas Daar zit ik ook .
pi_65548283
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:23 schreef Robier het volgende:

[..]

Terenas Daar zit ik ook .
Horde of Alliance?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_65548744
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Horde of Alliance?
Alliance , jij?
pi_65549152
Hier ook ontzettende lag, 800ms.

Whopper [H] - Azuremyst
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_65549486
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:40 schreef Robier het volgende:

[..]

Alliance , jij?
Horde
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_65549660
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
600 ms op Terenas GG Blizzard!
Ligt helemaal niet aan Blizzard
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:04:36 #72
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65549836
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ligt helemaal niet aan Blizzard
Toch wel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_65550408
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Toch wel.
Leg uit.
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:19:47 #74
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65550472
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Leg uit.
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=7700440983&sid=1

Staat alles in.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:42:30 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65551390
quote:
Ja, dus?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_65551930
780ms
  vrijdag 30 januari 2009 @ 00:07:30 #78
144851 Kuron
Zinloos geweldig
pi_65552258
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 17:16 schreef Zwartbaard het volgende:

[..]

Internetfora zijn over het algemeen al niet te luchten als je de fout maakt de vergelijking te trekken met alledaagse sociale omgang maar de WoW fora zijn een open riool van een niveau waar je er maar weinig van zal aantreffen.
Als je nuttige info wilt kan je beter naar eletistjerks.com gaan.
www.elitistjerks.com inderdaad.

Ik speel stiekem al sinds de release van vanilla, heb onderdehand al meerdere realms achter me gelaten...verblijf nu op Turalyon (Alliance)

Ik kan me er maar niet toe brengen om die achievements voor die events allemaal te doen, terwijl ik graag zo'n draakje wil...aan de andere kant, zodra de laatste evvent voorbij is heeft half wow zo'n ding...I guess I'll pass.
"That's when you know you've found someone special: when you can just shut the fuck up for a moment and comfortably share silence..."
  vrijdag 30 januari 2009 @ 00:35:13 #79
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65552968
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:07 schreef Kuron het volgende:


Ik kan me er maar niet toe brengen om die achievements voor die events allemaal te doen, terwijl ik graag zo'n draakje wil...aan de andere kant, zodra de laatste evvent voorbij is heeft half wow zo'n ding...I guess I'll pass.
Ik wilde "Elder" omdat dat gewoon de enige shaman title is op het moment. Als ik een pally was had ik een moord gedaan voor Justicar
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65553203
Ik wil de salty titel, maar je moet er de stranglethorn vale fishingcontest voor winnen....en dat heeft nog maar weinig met fishen te maken tegenwoordig.

Hele gankraids, Alliance zelf die in je dobber gaan staan zodat je niet kan opvissen, mensen die zich met warlocks van spawn naar spawn laten teleporten etc.
deal with it
  vrijdag 30 januari 2009 @ 01:09:40 #81
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_65553593
En? Hoe vaak hebben users hier probreren uiteen te zetten waarom het spelen van wow nutteloos is? Mijn post kan niet anders dan op z'n minst deels troll zijn in oorsprong, maar toch ben ik benieuwd naar de aantallen.

Korte input: rpg sans einde = excercise in futility. Grind in order to...grind...?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 01:14:20 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65553635
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:09 schreef Blood_Money het volgende:
En? Hoe vaak hebben users hier probreren uiteen te zetten waarom het spelen van wow nutteloos is?
Slechte troll eigenlijk ja. Alle computerspellen zijn nutteloos. Vermaak, daar gaat het om.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 30 januari 2009 @ 01:19:08 #83
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_65553693
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Slechte troll eigenlijk ja. Alle computerspellen zijn nutteloos. Vermaak, daar gaat het om.
Soort van dwangmatig moet ik mijn mening tentoonstellen: rpgs kennen een kneedbare "difficulty curve"; levelen of in het diepe springen. Of iets er tussenin. Een rpg zonder einde is als levelen zonder einde. What's the point?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 01:21:41 #84
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65553730
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:09 schreef Blood_Money het volgende:

Korte input: rpg sans einde = excercise in futility. Grind in order to...grind...?
Tis heel simpel: Je speelt, je zet doelen, je behaalt ze en je stelt andere doelen en zo gaat het door. ondertussen leer je nog eens wat mensen kennen en je spreekt met vrienden online die je niet zo vaak ziet.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 01:24:46 #85
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65553769
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:19 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Soort van dwangmatig moet ik mijn mening tentoonstellen: rpgs kennen een kneedbare "difficulty curve"; levelen of in het diepe springen. Of iets er tussenin. Een rpg zonder einde is als levelen zonder einde. What's the point?
WoW heeft zeker een einde. Ik heb dat al bereikt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 30 januari 2009 @ 01:27:10 #86
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65553797
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:19 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Soort van dwangmatig moet ik mijn mening tentoonstellen: rpgs kennen een kneedbare "difficulty curve"; levelen of in het diepe springen. Of iets er tussenin. Een rpg zonder einde is als levelen zonder einde. What's the point?
juist het einde stoort mij aan menig crpg, je doet de main quest en je bent klaar. hier komt iedere keer nieuwe content bij, nieuwe dingen om te ontdekken, nieuwe doelen om te behalen etc
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65553843
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Civilian het volgende:

[..]

Yep ik speel op Hellfire.. Whisp me maar eens ingame (Civilian), zit zelf in een NL/BE guild
zal ik doen , als ik je online zie
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_65553920
Oh god, dit topic loopt natuurlijk ook nog steeds.
Leuk.
Maar totaal geen bekenden meer van ´t begin
Zit er toch weer aan te denken om m´n accounts weer te activeren, maar ja, welk character dan. Had er 6 op 70 toen ik stopte en vond ze allemaal even leuk
Van de andere kant, was goed verslaafd dus misschien beter om er niet weer aan te beginnen.
*ponder*

Welke class is er trouwens the king of PvP, nog steeds Rogues?
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2009 @ 01:40:20 #89
230491 Zith
pls tip
pi_65553933
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:19 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Soort van dwangmatig moet ik mijn mening tentoonstellen: rpgs kennen een kneedbare "difficulty curve"; levelen of in het diepe springen. Of iets er tussenin. Een rpg zonder einde is als levelen zonder einde. What's the point?
Doelen bereiken (het tanken van malygos, 5k dps volgende raid, etc), met vrienden een community vormen, auction housen, etc
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 01:48:05 #90
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_65554008
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Doelen bereiken (het tanken van malygos, 5k dps volgende raid, etc), met vrienden een community vormen, auction housen, etc
Oftewel: eerstvolgende doelen bereiken, even genieten van de belonging, en dan weer door naar de volgende "beloning". Hoe veel lol heb je nou eigenlijk gehad van die whatever-mount waar je zo lang voor hebt lopen levelen? Als je wow droogkookt is dat wat je overhoudt: Levelen. m.a.w. grinden. en het houdt nooit op. Wat is het doel?
pi_65554040
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:48 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Oftewel: eerstvolgende doelen bereiken, even genieten van de belonging, en dan weer door naar de volgende "beloning". Hoe veel lol heb je nou eigenlijk gehad van die whatever-mount waar je zo lang voor hebt lopen levelen? Als je wow droogkookt is dat wat je overhoudt: Levelen. m.a.w. grinden. en het houdt nooit op. Wat is het doel?
Je denkt er veel te veel over na.
Spellen speel je om plezier ervan te beleven. Verschillende mensen beleven plezier op verschillende manieren. Sommige pvp'en graag, anderen willen graag de eerste zijn die bepaalde bosses killen, weer anderen willen de class waar ze mee spelen zo goed mogelijk onder de knie krijgen en de hoogst mogelijke efficiëntie behalen, weer anderen spelen omdat vrienden het ook spelen, en ze zo samen iets kunnen doen, enz enz.

Plezier is het doel van alle spellen, daar is WoW niet anders in.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:38 schreef Migwi het volgende:
Oh god, dit topic loopt natuurlijk ook nog steeds.
Leuk.
Maar totaal geen bekenden meer van ´t begin
Zit er toch weer aan te denken om m´n accounts weer te activeren, maar ja, welk character dan. Had er 6 op 70 toen ik stopte en vond ze allemaal even leuk
Van de andere kant, was goed verslaafd dus misschien beter om er niet weer aan te beginnen.
*ponder*

Welke class is er trouwens the king of PvP, nog steeds Rogues?
Jij was toch Cyndane? Female Night Elf Hunter?
Doe eens niet.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 01:52:24 #92
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65554056
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:48 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Oftewel: eerstvolgende doelen bereiken, even genieten van de belonging, en dan weer door naar de volgende "beloning". Hoe veel lol heb je nou eigenlijk gehad van die whatever-mount waar je zo lang voor hebt lopen levelen? Als je wow droogkookt is dat wat je overhoudt: Levelen. m.a.w. grinden. en het houdt nooit op. Wat is het doel?
Wat is het doel van het leven? Werken, geld verdienen, promotie maken, meer geld verdienen en uiteindelijk dood gaan. als je het droogkookt verspil je minimaal 40 uur per week van je leven aan nutteloze activiteiten zodat je je vreten kunt kopen net zo lang tot je dood gaat.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 01:59:00 #93
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65554121
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:48 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Oftewel: eerstvolgende doelen bereiken, even genieten van de belonging, en dan weer door naar de volgende "beloning". Hoe veel lol heb je nou eigenlijk gehad van die whatever-mount waar je zo lang voor hebt lopen levelen? Als je wow droogkookt is dat wat je overhoudt: Levelen. m.a.w. grinden. en het houdt nooit op. Wat is het doel?
Er is enkel alleen de dooddoener 'je denkt er te diep over na' inderdaad. Plezier is het doel. In welke vorm dan ook.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:00:51 #94
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_65554138
is dat wat je op je grafsteen zou willen zetten? "lvl 80 dit en dat"? Welk een ontzagwekkend natalenschap. Er blijft niks over van al die uren wow. Status pompen binnen een uiterst vergangkelijke context. Laat ik het anders stellen: Waar is je char (en jij) over vijf jaar vanaf nu?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:03:32 #95
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65554162
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:00 schreef Blood_Money het volgende:
is dat wat je op je grafsteen zou willen zetten? "lvl 80 dit en dat"? Welk een ontzagwekkend natalenschap. Er blijft niks over van al die uren wow. Status pompen binnen een uiterst vergangkelijke context. Laat ik het anders stellen: Waar is je char (en jij) over vijf jaar vanaf nu?
wat maakt jouw leven kosmisch gezien uit? Als je morgen onder een auto komt zal het universum daardoor een dag eerder vergaan? Niks in het leven heeft zin, je kunt er alleen maar het beste van maken, en sommige mensen hebben plezier in het spelen van een mmorpg...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:05:28 #96
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65554179
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:00 schreef Blood_Money het volgende:
is dat wat je op je grafsteen zou willen zetten? "lvl 80 dit en dat"? Welk een ontzagwekkend natalenschap. Er blijft niks over van al die uren wow. Status pompen binnen een uiterst vergangkelijke context. Laat ik het anders stellen: Waar is je char (en jij) over vijf jaar vanaf nu?
Maakt mij niet uit. Als het enige wat ik in het leven bereik level 80 is, wat kan mij dat schelen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_65554185
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:00 schreef Blood_Money het volgende:
is dat wat je op je grafsteen zou willen zetten? "lvl 80 dit en dat"? Welk een ontzagwekkend natalenschap. Er blijft niks over van al die uren wow. Status pompen binnen een uiterst vergangkelijke context. Laat ik het anders stellen: Waar is je char (en jij) over vijf jaar vanaf nu?

Er blijft niks over van elk spel dat je speelt. Met een beetje mazzel is je hand-oog coördinatie wat verbeterd, leuk, als je hersenchirurg wilt worden, maar anders heb je er ook geen zak aan.
Er zijn mensen die 1000en uren lang Team Fortress 2 spelen.
Er zijn mensen die maanden Counter Strike spelen.
Er zijn mensen die dagelijks rondetijden van een willekeurig racespel proberen in te halen.
WoW is daar (wederom) niet anders in dan elk ander spel.

Aan de andere kant zijn er ook mensen die dagenlang achter de tv hangen, of
Mensen die 3-4x per week in de kroeg zitten, om elke dag 10+ biertjes weg te zuipen.
Doe eens niet.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:09:12 #98
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_65554203
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:03 schreef Ps2K het volgende:

[..]

wat maakt jouw leven kosmisch gezien uit? Als je morgen onder een auto komt zal het universum daardoor een dag eerder vergaan? Niks in het leven heeft zin, je kunt er alleen maar het beste van maken, en sommige mensen hebben plezier in het spelen van een mmorpg...
Redelijk punt, afhankelijk van het perspectief. Ik, als 'gamer' van het eerste uur (mijn claim), geloof dat een rpg zonder eind uiteindelijk geen bestaansrecht heeft. En daarnaast is jouw argumentatie de ultieme dooddoener. Waarom moet ik poepen...?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:12:01 #99
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65554220
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:09 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Redelijk punt, afhankelijk van het perspectief. Ik, als 'gamer' van het eerste uur (mijn claim), geloof dat een rpg zonder eind uiteindelijk geen bestaansrecht heeft. En daarnaast is jouw argumentatie de ultieme dooddoener. Waarom moet ik poepen...?
ik vind juist de games met een einde een grotere dooddoener. kijk naar fallout 3: De hele game zit vol koele shit om te doen en te ontdekken, dan komt de eind scene en het is afgelopen...
Vergelijk het met een goede neukbeurt, eentje waar het abrupt ophoudt omdat je moeder klaagt dat het bed tegen de verwarming aanstaat of eentje waar je lekker doorgaat...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:16:41 #100
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_65554253
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:06 schreef Necrodeath het volgende:

[..]


Er blijft niks over van elk spel dat je speelt. Met een beetje mazzel is je hand-oog coördinatie wat verbeterd, leuk, als je hersenchirurg wilt worden, maar anders heb je er ook geen zak aan.
Er zijn mensen die 1000en uren lang Team Fortress 2 spelen.
Er zijn mensen die maanden Counter Strike spelen.
Er zijn mensen die dagelijks rondetijden van een willekeurig racespel proberen in te halen.
WoW is daar (wederom) niet anders in dan elk ander spel.

Aan de andere kant zijn er ook mensen die dagenlang achter de tv hangen, of
Mensen die 3-4x per week in de kroeg zitten, om elke dag 10+ biertjes weg te zuipen.
Die mensen in de kroeg gaan in persoon om met andere mensen; dat is iets anders dan zitten te tikken achter je scherm.
Mijn kritiek is niet gericht op virtuele vs echte sociale omgang, maar meer om hoe en waarom je spellen speelt. Wow is een herhalingscyclus: grinden voor dit en dat, en als je het eenmaal hebt...meer grinden voor het volgende dit of dat. Het is een machine, waarbij de raders bestaan uit de investeringen van mensen.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:18:20 #101
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65554257
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:16 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Die mensen in de kroeg gaan in persoon om met andere mensen; dat is iets anders dan zitten te tikken achter je scherm.
Mijn kritiek is niet gericht op virtuele vs echte sociale omgang, maar meer om hoe en waarom je spellen speelt. Wow is een herhalingscyclus: grinden voor dit en dat, en als je het eenmaal hebt...meer grinden voor het volgende dit of dat. Het is een machine, waarbij de raders bestaan uit de investeringen van mensen.
Nou de virtuele omgang zorgt eigenlijk voor meer reele omgang... rl guild meetings enz
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:23:28 #102
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_65554296
Een normale (in dit geval bvb rpg) speel je uit. Er is ook levelen om te doen afhankelijk van hoe moeilijk je het jezelf wil maken. Maar er is een eind. Daarom speel je. Een spel zonder eind heeft geen nut. Het gaat nergens heen. Het levelen alleen is geen doel op zich; Je kunt het wel zo noemen, maar dan hou je jezelf voor de gek.

Levelen heeft een doel in een rpg. Althans, een rpg met een einde. Levelen zonder einde resulteert in levelen om het levelen, zonder doel. Als ze de servers uiteindelijk uitzetten, heb je helemaal niks over.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:27:23 #103
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_65554315
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:18 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Nou de virtuele omgang zorgt eigenlijk voor meer reele omgang... rl guild meetings enz
Laat me raden...ipv je medespelers gewoon bij hun naam te noemen (die naam die ze hebben gekregen toen ze waren geboren) noem jij ze bij hun wow nicks. Denk er eens over na...
pi_65554324
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]

Jij was toch Cyndane? Female Night Elf Hunter?
Ja, dat was mijn lieftallige char inderdaad
Jij dan?
pi_65554336
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:27 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Laat me raden...ipv je medespelers gewoon bij hun naam te noemen (die naam die ze hebben gekregen toen ze waren geboren) noem jij ze bij hun wow nicks. Denk er eens over na...
Nah, alleen bij een paar maar eigenlijk.
pi_65554342
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:16 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Die mensen in de kroeg gaan in persoon om met andere mensen; dat is iets anders dan zitten te tikken achter je scherm.
Mijn kritiek is niet gericht op virtuele vs echte sociale omgang, maar meer om hoe en waarom je spellen speelt. Wow is een herhalingscyclus: grinden voor dit en dat, en als je het eenmaal hebt...meer grinden voor het volgende dit of dat. Het is een machine, waarbij de raders bestaan uit de investeringen van mensen.
Helaas is dat dus lang niet altijd het geval. Er zijn genoeg mensen die in de kroeg gaan drinken om te drinken. Natuurlijk is er contact met de medemens, maar voor die mensen is dat niet de hoofdreden om naar de kroeg te gaan.

Maar in essentie zijn spellen als Counter Strike, Team Fortress, (insert willekeurig online repetitief spel) toch hetzelfde als WoW?

Ik speel het spel overigens niet meer.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:23 schreef Blood_Money het volgende:
Een normale (in dit geval bvb rpg) speel je uit. Er is ook levelen om te doen afhankelijk van hoe moeilijk je het jezelf wil maken. Maar er is een eind. Daarom speel je. Een spel zonder eind heeft geen nut. Het gaat nergens heen. Het levelen alleen is geen doel op zich; Je kunt het wel zo noemen, maar dan hou je jezelf voor de gek.

Levelen heeft een doel in een rpg. Althans, een rpg met een einde. Levelen zonder einde resulteert in levelen om het levelen, zonder doel. Als ze de servers uiteindelijk uitzetten, heb je helemaal niks over.
Ik denk dat ik maar een kwart (als het al zoveel is) van de spellen die ik gekocht heb uitgespeeld heb, maar toch heb ik er plezier mee gehad, en ik ben lang niet de enige die er zo over denkt.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:27 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Laat me raden...ipv je medespelers gewoon bij hun naam te noemen (die naam die ze hebben gekregen toen ze waren geboren) noem jij ze bij hun wow nicks. Denk er eens over na...
Toen ik het spel nog speelde, noemde ik iedereen waar ik de naam van ken, gewoon bij die naam.
Ben wel vaker bij een WoW guildmeet geweest, en iedereen noemde elkaar daar ook gewoon normaal met de voornaam.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:29 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ja, dat was mijn lieftallige char inderdaad
Jij dan?
Necrodeath (Human Rogue) // Diinia (Human Priest) op Darksorrow, en Nerkhan (Orc Hunter) op Karazhan maar je kent me vast niet 90% lurker, 10% poster, al is dat de laatste tijd wel wat aan het veranderen.
Ik lurk al mee sinds het 20e WoW topic ofzo, begon pas veeel later met posten.
Sowieso meer dan een jaar op Fok! gelurkt voordat ik een accountje maakte

*Langste post in mijn Fok!-geschiedenis *
Doe eens niet.
pi_65554358
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:33 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Necrodeath (Human Rogue) // Diinia (Human Priest) op Darksorrow, en Nerkhan (Orc Hunter) op Karazhan maar je kent me vast niet 90% lurker, 10% poster, al is dat de laatste tijd wel wat aan het veranderen.
Ik lurk al mee sinds het 20e WoW topic ofzo, begon pas veeel later met posten.
Sowieso meer dan een jaar op Fok! gelurkt voordat ik een accountje maakte

*Langste post in mijn Fok!-geschiedenis *
Grats

En nee, ken je inderdaad niet, kende de meeste mensen van andere servers sowieso niet.
Of ze moesten hier extreem veel posten

Stiekem toch net heel even een blik op de WoW-fora geworpen. Nog steeds precies dezelfde posts als toen ik stopte Mis dus niks en het spel gaat nog steeds een kant op die ik niet mag. Ik begin maar niet opnieuw. Helaas, mis m'n oude guildies wel.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:39:56 #108
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_65554370
Bij elke andere rpg level je naar een bepaald hoogteputnt. Bij wow level je aan een stuk door; Het is een eindeloze herhalingsoefening. Dan weer dat pantser, of wapen, of 'mount'. En dan...? WEER door naar de volgende upgrade. Alleen maar levelen. Ik zeg niet dat je dit niet leuk mag vinden, maar het is wel erg leeg en simpel.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:40:08 #109
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65554374
Wanneer ben je eigenlijk gestopt?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:46:43 #110
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_65554400
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:40 schreef Fir3fly het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk gestopt?
Heheh, dit antwoord zal mijn geloofwaardigheid vreselijk doen afnemen: Ik heb nooit - en zal nooit wow spelen, om principiele redenen. Een rpg zonder einde is nutteloos. Dit feit (of mening) strookt dan ook met mijn eerdere argumenten. Niet dat ik geen ervaring heb met wow. Maar dan moet je van me aannemen dat ik genoeg game-ervaring heb om een oordeel te kunnen vellen (20+ jaar games-ervaring).
pi_65554412
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:46 schreef Blood_Money het volgende:
Een rpg zonder einde is nutteloos.
Misschien een solo RPG zonder einde.
Een MMORPG niet.

Vier ex-guildies zijn nu twee setjes, voor al meer dan een jaar. Twee jaar zelfs bijna.
En velen hebben goede nieuwe vrienden gemaakt.
Dat noem ik niet nutteloos.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 02:51:56 #112
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_65554420
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:49 schreef Migwi het volgende:

[..]

Misschien een solo RPG zonder einde.
Een MMORPG niet.

Vier ex-guildies zijn nu twee setjes, voor al meer dan een jaar. Twee jaar zelfs bijna.
En velen hebben goede nieuwe vrienden gemaakt.
Dat noem ik niet nutteloos.
Het is een machine. Als een van de hoger gerangeerde spelers ineens ermee kapt, is hij na een week door 90% van de gemeenschap vergeten. De machine kraakt verder.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 03:40:56 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65554566
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:46 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Heheh, dit antwoord zal mijn geloofwaardigheid vreselijk doen afnemen: Ik heb nooit - en zal nooit wow spelen, om principiele redenen. Een rpg zonder einde is nutteloos. Dit feit (of mening) strookt dan ook met mijn eerdere argumenten. Niet dat ik geen ervaring heb met wow. Maar dan moet je van me aannemen dat ik genoeg game-ervaring heb om een oordeel te kunnen vellen (20+ jaar games-ervaring).
Ik had het eigenlijk niet tegen jou .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_65554612
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:09 schreef Blood_Money het volgende:
Korte input: rpg sans einde
Voor mij was WoW afgelopen toen ik alle PvE content had gehad, dus een einde.
pi_65554913
*zucht* *don't feed the troll*

Ga toch één ding zeggen:
Stel, je houdt van rpg's, maar dan wel met einde. Je koopt/download een rpg, stopt er uren zo niet dagen in, en je speelt hem uit. Dan koop/download je een andere, stopt er uren zo niet dagin in, en je speelt hem uit. Dan koop/download je een andere, stopt er uren zo niet dagen in, en je speelt hem uit. Dan k.. *you get the point*

Hoe is dat anders als het hoogst mogelijke behalen, wachten tot de volgende patch/addon en dat herhalen?

De content verandert bij allebei, je bent eindeloos bezig. Enige verschil is dat je bij de eerste kan zeggen ik heb de eindbaas verslagen van spel x, y en z, bij de tweede zeg je dat je de eindbaas verslagen hebt van patch x, y en z.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 07:33:11 #116
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_65555120
Ben nu Isle of dread! aan het doen maar ik kill ze te snel, totaal geen respawns te vinden en ik heb pas 5 van de 20 drops. -_-
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:25:42 #117
144851 Kuron
Zinloos geweldig
pi_65556619
Je kan het eigenlijk heel goed vergelijken met TV kijken...veel mensen hangen urenlang voor de tv, en wat levert het ze op? niets. Wow spelers komen nog met anderen in contact...hetzelfde geldt voor andere MMORPG's
"That's when you know you've found someone special: when you can just shut the fuck up for a moment and comfortably share silence..."
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:34:20 #118
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_65556810
Misschien feed ik de troll, maar ik wil dit er even uitpikken:
quote:
...Maar er is een eind. Daarom speel je...
En hier pak je je eigen mening en gebruikt 'm alsof iedereen die heeft. Dat is je fout. Jij ziet het nut niet van een mmorpg in, prima. Anderen zien er wat anders in, zoals eerder genoemd is hier. Plezier hebben, contact houden, jezelf (je char) verbeteren. Yep, aan dat verbeteren zit bijna geen eind. So what? Moet alles een einde hebben om van 'nut' te zijn?

Vroeger speelden mensen mens-erger-je-niet. Dat spel was na een tijdje over. Niemand had iets gewonnen wat van nut was, dus er was geen nut van het spel. Of toch wel? Ja, ze hadden plezier. En zo is het begrip 'spel' gegroeid. En daar valt elk soort spel onder.

Waar staat het leven uiteindelijk voor? Dat je er zelf gelukkig mee bent. Dat verschilt per persoon, en jij moet accepteren dat andere mensen verschillen van jou en dus ook dat ze andere redenaties, behoeften en instelling hebben.

Je mag hier best je mening plaatsen, ook al is het niet echt ontopic, maar je moet het niet opdringen en stellingen in het algemeen gaan zetten. Daar ga je de fout in.
Woonachtig in: Rřdovre - Křbenhavn - Danmark
pi_65557088
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:07 schreef Kuron het volgende:

[..]

www.elitistjerks.com inderdaad.

Ik speel stiekem al sinds de release van vanilla, heb onderdehand al meerdere realms achter me gelaten...verblijf nu op Turalyon (Alliance)

Ik kan me er maar niet toe brengen om die achievements voor die events allemaal te doen, terwijl ik graag zo'n draakje wil...aan de andere kant, zodra de laatste evvent voorbij is heeft half wow zo'n ding...I guess I'll pass.
Hee, mede-Turalyonnert! Ally nog wel.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:16 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Die mensen in de kroeg gaan in persoon om met andere mensen; dat is iets anders dan zitten te tikken achter je scherm.
Mijn kritiek is niet gericht op virtuele vs echte sociale omgang, maar meer om hoe en waarom je spellen speelt. Wow is een herhalingscyclus: grinden voor dit en dat, en als je het eenmaal hebt...meer grinden voor het volgende dit of dat. Het is een machine, waarbij de raders bestaan uit de investeringen van mensen.
Oneensch. WoW is meer dan alleen grinden en levelen. Vergeet niet dat het een community (lees: echte mensen) is waarmee je speelt. Hoe vaak ik wel niet ingelogd heb om te ouwehoeren met m'n guild op teamspeak of in guild chat op zaterdagavond zonder ook maar een mob te killen (als ik al dan niet naar de kroeg ging met m'n andere vrienden).
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:23 schreef Blood_Money het volgende:
Een normale (in dit geval bvb rpg) speel je uit. Er is ook levelen om te doen afhankelijk van hoe moeilijk je het jezelf wil maken. Maar er is een eind. Daarom speel je. Een spel zonder eind heeft geen nut. Het gaat nergens heen. Het levelen alleen is geen doel op zich; Je kunt het wel zo noemen, maar dan hou je jezelf voor de gek.

Levelen heeft een doel in een rpg. Althans, een rpg met een einde. Levelen zonder einde resulteert in levelen om het levelen, zonder doel. Als ze de servers uiteindelijk uitzetten, heb je helemaal niks over.
Dan kun je stellen dat het leven zelf ook geen doel heeft. We worden geboren, we werken en we gaan dood. What's the difference?
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:27 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Laat me raden...ipv je medespelers gewoon bij hun naam te noemen (die naam die ze hebben gekregen toen ze waren geboren) noem jij ze bij hun wow nicks. Denk er eens over na...
Maakt het überhaupt uit hoe je het beestje bij naam noemt? Sommige mensen noemen mij Sharquedo of Sharqy IRL. Boeit mij ook echt totaal niet zolang ik maar weet dat ze mij bedoelen.

[ Bericht 58% gewijzigd door SharQueDo op 30-01-2009 09:53:07 ]
pi_65557311
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:46 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Heheh, dit antwoord zal mijn geloofwaardigheid vreselijk doen afnemen: Ik heb nooit - en zal nooit wow spelen, om principiele redenen. Een rpg zonder einde is nutteloos. Dit feit (of mening) strookt dan ook met mijn eerdere argumenten. Niet dat ik geen ervaring heb met wow. Maar dan moet je van me aannemen dat ik genoeg game-ervaring heb om een oordeel te kunnen vellen (20+ jaar games-ervaring).
Ik raad je aan om je eerst te verdiepen in WoW voordat je onzin uit gaat kramen. WoW is niet "zomaar een spelletje" namelijk, het is een online community met een game erom heen. Dat maakt het zo verslavend.

Uit eerdere posts kon ik al snel opmaken dat je het nog nooit gespeeld hebt, laat staan in verdiept. "Alleen maar grinden en levelen", right. Dan snap jij het idee niet helemaal van een MMORPG.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:14:46 #121
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65557863
Hey, een troll in het wow-topic... kan ook alleen maar een Horde zijn die zo zeikt he!
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:46:15 #122
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65558817
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:14 schreef GooseFM het volgende:
Hey, een troll in het wow-topic... kan ook alleen maar een Horde zijn die zo zeikt he!
Ja want Alliance zijn allemaal kleuters
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:49:02 #123
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65558911
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:27 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Laat me raden...ipv je medespelers gewoon bij hun naam te noemen (die naam die ze hebben gekregen toen ze waren geboren) noem jij ze bij hun wow nicks. Denk er eens over na...
Hehehe ik ken Beelz hier van het forum al dik 10 jaar online. Het duurde idd even voordat ik hem bij zijn echte naam ging noemen ja
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65559185
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Hehehe ik ken Beelz hier van het forum al dik 10 jaar online. Het duurde idd even voordat ik hem bij zijn echte naam ging noemen ja
Hij heet toch gewoon Beelz?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:58:23 #125
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_65559270
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:14 schreef GooseFM het volgende:
Hey, een troll in het wow-topic... kan ook alleen maar een Horde zijn die zo zeikt he!
Troll #2 detected!
Woonachtig in: Rřdovre - Křbenhavn - Danmark
pi_65559658
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:58 schreef Draz het volgende:

[..]

Troll #2 detected!
Nu Wyri nog met z'n Rogue en het feest is compleet.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:11:47 #127
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_65559893
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nu Wyri nog met z'n Rogue en het feest is compleet.
Mijn Priest is ook een Troll
Woonachtig in: Rřdovre - Křbenhavn - Danmark
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:12:52 #128
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65559933
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:58 schreef Draz het volgende:

[..]

Troll #2 detected!

lol, nee hoor
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:15:30 #129
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_65560043
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:12 schreef GooseFM het volgende:

[..]

lol, nee hoor
Nee, dat zal...
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:14 schreef GooseFM het volgende:
... kan ook alleen maar een Horde zijn die zo zeikt he!
Wat was dat dan hč
Woonachtig in: Rřdovre - Křbenhavn - Danmark
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:30:54 #130
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65560655
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:15 schreef Draz het volgende:

[..]

Nee, dat zal...
[..]

Wat was dat dan hč

Check dan ook ff het posticon
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65560933
Kan een mod die zielige discussie niet verwijderen?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:59:02 #132
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_65561690
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:30 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Check dan ook ff het posticon
Hmm vooruit dan maar
Woonachtig in: Rřdovre - Křbenhavn - Danmark
pi_65563132
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 03:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik had het eigenlijk niet tegen jou .
Tegen mij dan?
Ik weet het niet meer precies, begon sowieso veel minder te spelen toen ik weer een nieuwe vriendin had en op een gegeven moment was het gewoon klaar. In augustus of september denk ik.
Vond het gewoon niet leuk meer, voornamelijk omdat ik het het leukste vond om gewoon rond te rijden (vliegen met m'n Hippogryph was natuurlijk super, maar vind het nog steeds een hele slechte ontwikkeling dat ze dat ooit verzonnen hebben) en een beetje te grinden, maar voornamelijk te PvPen. En tsja, dat was sowieso al minder na de patch met de battlegrounds, maar met flying mounts was er gewoon sowieso geen fuck meer aan. Waar je eerst nog de kans had iemand op z'n mount tegen te houden (zeker als Hunter ) lachen ze je nu uit vanaf een veilige hoogte. Byebye world PvP. Heel mijn game verpest

Ook ben ik altijd tegen de lore butchering geweest. Shamans bij Alliance, Paladins bij Horde, Blood Elves bij de Forsaken in een faction, ongeďnspireerde flying mounts en dan heb je er eentje zoals de Hippogryph en dan is die beschikbaar voor alle races, de steeds sterkere nadruk op arenas (leuk als Hunter zijnde). Het mocht allemaal wel een beetje origineler en divers van mij, maar ja, het is een cash cow geworden en dan is dat ver te zoeken meestal.
pi_65563435
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 02:40 schreef Fir3fly het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk gestopt?
Wanneer stop jij eigenlijk?
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_65566736
Wat zal de volgende expansion bevatten?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_65567361
Emerald Dream

No doubt about it
pi_65567454
Emerald Dream + The Maelstrom waarschijnlijk.
pi_65567546
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:26 schreef drumstickNL het volgende:
Wat zal de volgende expansion bevatten?
De maelstrom gok ik
pi_65567559
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:26 schreef drumstickNL het volgende:
Wat zal de volgende expansion bevatten?
Meer slechte verhalen en onoriginaliteit overgoten met leuke graphics en makkelijke gameplay
pi_65567701
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:50 schreef Migwi het volgende:

[..]

Meer slechte verhalen en onoriginaliteit overgoten met leuke graphics en makkelijke gameplay
Slechte verhalen?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:00:17 #141
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65567890
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:50 schreef Migwi het volgende:

[..]

Meer slechte verhalen en onoriginaliteit overgoten met leuke graphics en makkelijke gameplay

boo-fucking-hoo
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65567948
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:50 schreef muhahaha het volgende:

[..]

De maelstrom gok ik
+ Water Mounts (Kano's , die Tauren uit Howling Fjord) en dan Queen Azshara en het hele Naga emperium raiden.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:15:03 #143
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65568539
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:54 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Wanneer stop jij eigenlijk?
Ben al gestopt, kom hier af en toe langs om wat te zeuren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_65570743
Ik hoop guildgebouwen en user bestuurbare schepen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_65571302
Late tvp
pi_65572986
Ik ben meer benieuwd naar Ulduar
pi_65572993
Eindelijk season 5 weapon gehaald trouwens
pi_65573211
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:50 schreef Migwi het volgende:

[..]

Meer slechte verhalen en onoriginaliteit overgoten met leuke graphics en makkelijke gameplay
Jij bent de 2e negert die ik ken die WoW heeft gespeeld
pi_65577355
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:00 schreef GooseFM het volgende:

[..]

boo-fucking-hoo
Nou, niet echt hoor.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:28 schreef Siniti het volgende:

[..]

Jij bent de 2e negert die ik ken die WoW heeft gespeeld [ afbeelding ]
Als je nou halfbloedje of zelfs mulat zou zeggen, okay, maar neger. En dan ook nog eens negert
Geenstijl ----> that way.

Maar dat terzijde, ja, na heel veel players van Twisting Nether gezien te hebben is het mij opgevallen dat de 'negerts' een zeldzaamheid zijn. Misschien ligt het aan TN, maar van de 60 ofzo players die een foto hadden gepost was ik de enige. Nu moet ik wel toegeven dat ik mijn foto's op een gegeven moment verwijderd heb doordat er veel racistische kleuters rondlopen die Blizzard vrijelijk hun gang laat gaan dus misschien hebben donkere mensen zoiets van, nou, laat maar zitten. Who knows.
pi_65577496
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:56 schreef Migwi het volgende:
[..]

Als je nou halfbloedje of zelfs mulat zou zeggen, okay, maar neger. En dan ook nog eens negert
Geenstijl ----> that way.

Maar dat terzijde, ja, na heel veel players van Twisting Nether gezien te hebben is het mij opgevallen dat de 'negerts' een zeldzaamheid zijn. Misschien ligt het aan TN, maar van de 60 ofzo players die een foto hadden gepost was ik de enige. Nu moet ik wel toegeven dat ik mijn foto's op een gegeven moment verwijderd heb doordat er veel racistische kleuters rondlopen die Blizzard vrijelijk hun gang laat gaan dus misschien hebben donkere mensen zoiets van, nou, laat maar zitten. Who knows.
Was niet mijn intentie je te kwetsen hoor

Viel me alleen op
pi_65577840
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:00 schreef Siniti het volgende:

[..]

Was niet mijn intentie je te kwetsen hoor

Viel me alleen op
Nou ja, weet je wat het is. Steeds meer mensen kijken je liever met de nek aan omdat je een kleurtje hebt.
En dat terwijl ik verdomme in Voorburg ben geboren uit een blanke vrouw en ik zou tegenwoordig bijna zeggen, helaas donkere man, geadopteerd door m'n ma uit Budel (grote boerenfamilie) en m'n pa uit Maastricht en geen één donkere vriend(in) heb, Wilders op punten gelijk kan geven ('t blijft een idioot) en me er zelfs in kan vinden om die dubbel paspoort idioten gewoon de NL identiteit af te nemen en houdoe en bedankt te zeggen
Wordt er beetje moe van, maar 't is al goe
[/rant]


En ja, 't viel mij dus ook op.
Online gamen toch een blank iets misschien?
Afgezien van de aziaten dan.
pi_65577984
Wat boeit het of iemand blank, zwart of rood is? We zijn allemaal mensen.
pi_65578073
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:11 schreef Migwi het volgende:

[..]

Nou ja, weet je wat het is. Steeds meer mensen kijken je liever met de nek aan omdat je een kleurtje hebt.
En dat terwijl ik verdomme in Voorburg ben geboren uit een blanke vrouw en ik zou tegenwoordig bijna zeggen, helaas donkere man, geadopteerd door m'n ma uit Budel (grote boerenfamilie) en m'n pa uit Maastricht en geen één donkere vriend(in) heb, Wilders op punten gelijk kan geven ('t blijft een idioot) en me er zelfs in kan vinden om die dubbel paspoort idioten gewoon de NL identiteit af te nemen en houdoe en bedankt te zeggen
Wordt er beetje moe van, maar 't is al goe
[/rant]


En ja, 't viel mij dus ook op.
Online gamen toch een blank iets misschien?
Afgezien van de aziaten dan.
Volgens mij heeft mijn neef hier vroeger ook een tijdje last van gehad, geadopteerd uit Indonesië door een blanke vader en moeder in Nederland

Online gamen is denk ik voornamelijk iets blanks ja, zwarte mensen en de moslim die ik ken spelen liever spellen die je samen kan spelen, terwijl de blanken ook veel online gamen.

en dan heb je natuurlijk nog die gekke Aziaten met hun starcraft en wow _!
pi_65578081
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:56 schreef Migwi het volgende:
Maar dat terzijde, ja, na heel veel players van Twisting Nether gezien te hebben is het mij opgevallen dat de 'negerts' een zeldzaamheid zijn. Misschien ligt het aan TN, maar van de 60 ofzo players die een foto hadden gepost was ik de enige. Nu moet ik wel toegeven dat ik mijn foto's op een gegeven moment verwijderd heb doordat er veel racistische kleuters rondlopen die Blizzard vrijelijk hun gang laat gaan dus misschien hebben donkere mensen zoiets van, nou, laat maar zitten. Who knows.
TN heeft dan ook een gemiddelde alliance populatie van 60 man

Merkte na een tijdje 70 al wel dat je minder speelde, maar ik denk ook dat je de exp ook niet echt zou trekken. Het is te saai op level 80 atm, wat het goed maakt is dat de quests van 70-80 een stuk beter zijn gedaan, maar dat is ook meteen alles. Naxx is verre van de glorie die het op 60 was (Nightwatchers/RnS ftw ), en als je het daarmee moet doen tot aan Ulduar kan je beter iets anders gaan doen (vandaar dat ik zelf ook een stapje terug heb gedaan als raider en nu meer op m'n xbox loop te spelen). In de tussentijd m'n priest een beetje lopen levelen, misschien m'n warlock ook nog wanneer ik er behoefte voor heb.
pi_65578640
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:18 schreef DjNivek het volgende:

[..]

TN heeft dan ook een gemiddelde alliance populatie van 60 man

Merkte na een tijdje 70 al wel dat je minder speelde, maar ik denk ook dat je de exp ook niet echt zou trekken. Het is te saai op level 80 atm, wat het goed maakt is dat de quests van 70-80 een stuk beter zijn gedaan, maar dat is ook meteen alles. Naxx is verre van de glorie die het op 60 was (Nightwatchers/RnS ftw ), en als je het daarmee moet doen tot aan Ulduar kan je beter iets anders gaan doen (vandaar dat ik zelf ook een stapje terug heb gedaan als raider en nu meer op m'n xbox loop te spelen). In de tussentijd m'n priest een beetje lopen levelen, misschien m'n warlock ook nog wanneer ik er behoefte voor heb.
Recca! (ja, je blijft Recca )
Alliance was echt erg op een gegeven moment inderdaad.
Nieuwe chars levelen was drama, terwijl ik met mijn BE Paladin (ja, ik heb er eentje terwijl ik de lore echt niet okay vind ) en m'n BE Rogue in no time op 70 zat.

NW/RnS
Kan er niet meer over zeggen

Hoe is het tegenwoordig met 5-man dungeons trouwens? Met TBC kon je al amper parties vinden omdat iedereen arenas en BGs aan 't whoren was. Lijkt me dat die ontwikkeling zich heeft doorgezet, of niet? Vind ik echt balen, want dat vond ik altijd wel leuk om te doen. Zeker als tank, maar ook met m'n Hunter en dan gewoon een beetje kutten. Just because I can
Op zich zou ik wel weer met mijn Protadin of Prot Warrior wat Rogues uit willen lachen Of zijn Rogues te goed tegenwoordig?
pi_65579196
No clue hoe het op TN ermee is nu, ik ben een tijdje terug naar Grim Batol getransfered omdat NW toen wat rustiger aan ging doen, en TN gewoon te slecht is om casual op te spelen (wat je zelf ook al wel aangeeft). Op Grim Batol is het heel wat anders, er is een stuk meer Alliance en ook qua guilds ligt het niveau een heel stuk hoger (als je aanneemt dat de #2 (nadat NW stopte met raiden dus de #1 (Ravenwood)) toen Brutallus niet dood kreeg en op GB er 5 Alliance guilds op Twins/M'uru zaten te kutten...

5-mans ligt er denk ik ook enorm aan wat voor een class je bent. Op het moment is er bij ons een gebrek aan, of tanks, of healers. Nja, m'n warrior is prot en m'n priest holy, dus ik kan vrij vlug wat vinden (ook omdat iemand anders waar ik veel mee speel een prot warrior is). En nee, rogues zijn niet te goed . Ze slaan nog steeds geen deukje in me (op m'n warrior iig), net zoals DK's. Ik heb niet het gevoel alsof er veel aan PvP gedaan wordt nog, het is allemaal nog niet echt balanced. Een paar classes zijn te ziek voor woorden, healers hebben er ook vrij weinig te zoeken, etc.
pi_65586045
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 17:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nog meer mensen last van lag? +600 MS hier opeens
Lagtheridon ftw!
moet egt een achievment komen [Kill patchwerk on heroic with 20 man and 600+ ms]
hadden patchwerk down vandaag maar verder kwamen we niet omdat lagg iedereen kaput makte

BTW 450 LW/skinig/cooking/fishing
KaB000M!!
pi_65586426
Vandaag in één ruk door naar KT met mijn nieuwe guild op 10 man. Helaas moest er iemand weg en door stomme foutjes whipten we 2x.
pi_65586691
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 00:57 schreef stbabylon het volgende:
Vandaag in één ruk door naar KT met mijn nieuwe guild op 10 man. Helaas moest er iemand weg en door stomme foutjes whipten we 2x.
Hoe doen jullie KT op 10 man? wij steevast met 1 tank en 3 healers, liefst niwt meer dan 2-3 melee dps i.v.m Iceblock.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_65586769
Vandaag in 3:30 uur heel Naxx10 gecleared.

Als die Gnome niet een scheve stap heeft gemaakt tijdens het dansen hadden we nu Undying gehad.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 04:01:14 #162
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_65588569
Nieuwe server vandaag geopent met closed AQ gates. Wut wut!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 04:04:57 #163
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65588579
echt?
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zaterdag 31 januari 2009 @ 04:41:20 #164
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65588689
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 00:57 schreef stbabylon het volgende:
Vandaag in één ruk door naar KT met mijn nieuwe guild op 10 man. Helaas moest er iemand weg en door stomme foutjes whipten we 2x.
compleet dronken wezen raiden

2 stuks T7 erbij uit naxx 10
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 04:56:56 #165
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_65588737
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_65589186
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 01:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Hoe doen jullie KT op 10 man? wij steevast met 1 tank en 3 healers, liefst niwt meer dan 2-3 melee dps i.v.m Iceblock.
2 tanks, 2 healers. Maar ook een SP die denkt dat hij in het begin wel even alle skeletjes uit een kloof kan killen..
pi_65590805
quote:
Ga jij nu naar die toe voor je Scarab Lord Title en die Black Qiraji Resonating Crystal?
pi_65591486
Level 80 \o/. Gelijk al m'n gear equipped, en heb 1543 +heal! I'm satisfied .

En het leuke is, ik zie er met m'n huidige gear ook echt uit als een Druid!

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_65594482
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:51 schreef DjNivek het volgende:
No clue hoe het op TN ermee is nu, ik ben een tijdje terug naar Grim Batol getransfered omdat NW toen wat rustiger aan ging doen, en TN gewoon te slecht is om casual op te spelen (wat je zelf ook al wel aangeeft). Op Grim Batol is het heel wat anders, er is een stuk meer Alliance en ook qua guilds ligt het niveau een heel stuk hoger (als je aanneemt dat de #2 (nadat NW stopte met raiden dus de #1 (Ravenwood)) toen Brutallus niet dood kreeg en op GB er 5 Alliance guilds op Twins/M'uru zaten te kutten...

5-mans ligt er denk ik ook enorm aan wat voor een class je bent. Op het moment is er bij ons een gebrek aan, of tanks, of healers. Nja, m'n warrior is prot en m'n priest holy, dus ik kan vrij vlug wat vinden (ook omdat iemand anders waar ik veel mee speel een prot warrior is). En nee, rogues zijn niet te goed . Ze slaan nog steeds geen deukje in me (op m'n warrior iig), net zoals DK's. Ik heb niet het gevoel alsof er veel aan PvP gedaan wordt nog, het is allemaal nog niet echt balanced. Een paar classes zijn te ziek voor woorden, healers hebben er ook vrij weinig te zoeken, etc.
Er is altijd een 'gebrek' aan tanks/healers geweest volgens mij.
Alhoewel ik met mijn Prot Warrior ook geen parties gevonden kreeg op TN

Hoe zijn Hunters in PvP tegenwoordig trouwens (toch m'n meest gespeelde class natuurlijk )?

(kut, ik moet echt weg uit dit topic, begin 't stiekem, ondanks alle negatieve aspecten, echtw eer te missen )
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:13:06 #170
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_65596045
Ben toch maar eens ff een kijkje gaan nemen op Saurfang
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:22:44 #171
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_65596208
Level 65 gehaald Voor het eerst op weg naar de 80
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:33:19 #172
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_65596436
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:22 schreef Windigo het volgende:
Level 65 gehaald Voor het eerst op weg naar de 80
gz! En over 3 lvl's kan je naar Northrend
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_65597433
Ik speel geen wotlk meer, maar ik vroeg me eigenlijk af waarom het heal/spelldmg systeem is aangepast? Zo had mijn shaman in BC 2300 +healing ofzo en in wotlk had ik met die trial nog maar 1100 over. Weet iemand waarom dit überhaupt is gedaan want ik snap er de ballen van
pi_65602229
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:34 schreef Migwi het volgende:

Hoe is het tegenwoordig met 5-man dungeons trouwens? Met TBC kon je al amper parties vinden omdat iedereen arenas en BGs aan 't whoren was. Lijkt me dat die ontwikkeling zich heeft doorgezet, of niet? Vind ik echt balen, want dat vond ik altijd wel leuk om te doen. Zeker als tank, maar ook met m'n Hunter en dan gewoon een beetje kutten. Just because I can
Op zich zou ik wel weer met mijn Protadin of Prot Warrior wat Rogues uit willen lachen Of zijn Rogues te goed tegenwoordig?
Het aantal tanks is flink afgenomen, omdat er veel minder nodig zijn voor de hogere instances. Als je als tank roept dat je een groep zoekt voor heroics heb je zo een volle party.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 18:53:05 #175
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_65602254
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:10 schreef Siniti het volgende:
Ik speel geen wotlk meer, maar ik vroeg me eigenlijk af waarom het heal/spelldmg systeem is aangepast? Zo had mijn shaman in BC 2300 +healing ofzo en in wotlk had ik met die trial nog maar 1100 over. Weet iemand waarom dit überhaupt is gedaan want ik snap er de ballen van
Je krijgt nog net zo veel healing van spellpower als vroeger. Kijk bijvoorbeeld bij dit item. Houdt je muis op "Equip: Increases spell power by 408" en aanschouw +768 healing!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:04:01 #176
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_65602588
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:18 schreef aerodynamic het volgende:

[..]

Ga jij nu naar die toe voor je Scarab Lord Title en die Black Qiraji Resonating Crystal?
Ja.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:30:53 #177
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_65603430
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:33 schreef Civilian het volgende:

[..]

gz! En over 3 lvl's kan je naar Northrend
Bedankt Oh ja, over drie levels al? Waar kan ik beginnen dan?
pi_65603555
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:04 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ja.
Dat is dus echt geen achievement meer.
pi_65604466
Nee, maar wel een vette titel en een dikke mount.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:59:09 #180
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_65604478
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:30 schreef Windigo het volgende:

[..]

Bedankt Oh ja, over drie levels al? Waar kan ik beginnen dan?
Je kan zelfs kiezen! Howling Fjord of Borean tundra
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:51:45 #181
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_65611879
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:34 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dat is dus echt geen achievement meer.
Ach.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2009 @ 00:05:24 #182
230491 Zith
pls tip
pi_65612247
Had een weekje of twee al een 2.8k DPS screenshot geplaatst als Main Tank, maar zojuist het persoonlijk record verbroken:

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 1 februari 2009 @ 00:13:20 #183
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_65612469
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:45 schreef stbabylon het volgende:
*zucht* *don't feed the troll*

Ga toch één ding zeggen:
Stel, je houdt van rpg's, maar dan wel met einde. Je koopt/download een rpg, stopt er uren zo niet dagen in, en je speelt hem uit. Dan koop/download je een andere, stopt er uren zo niet dagin in, en je speelt hem uit. Dan koop/download je een andere, stopt er uren zo niet dagen in, en je speelt hem uit. Dan k.. *you get the point*

Hoe is dat anders als het hoogst mogelijke behalen, wachten tot de volgende patch/addon en dat herhalen?

De content verandert bij allebei, je bent eindeloos bezig. Enige verschil is dat je bij de eerste kan zeggen ik heb de eindbaas verslagen van spel x, y en z, bij de tweede zeg je dat je de eindbaas verslagen hebt van patch x, y en z.
Ik moet toegeven dat je een sterk argument aanvoert. Daarnaast zeg ik sorry tegen iedereen die mij als troll zag (kan ik me voorstellen; het was niet de opzet, maar terugkijkend kwam ik wel zo over). Zelf heb ik simpelweg een principiele afkeer van spellen zonder einde. Maar dat is natuurlijk niet meer dan mijn perspectief.

Soms probeer ik me voor te stellen hoe blizzard uiteindelijk een einde zou moeten breien aan WoW. Zal het worden overschaduwd door 'the next big thing'. Ik kan me niet voorstellen dat dit spel over 100 jaar nog gespeeld wordt. Wat is 'the end of the world...of warcraft'? Al die single-player rpgs hebben een ander definitief einde: je verslaat je laatste boss, legt de controller neer, leunt achterover, en bekijkt het einde; je slaat het boek dicht.

Misschien is dit waar ik nieuwsgierig naar ben: Waar is het einde? Of anders geformuleerd: Wat als je WoW echt 'uitspeelt'; Geen nieuwe patch, en je hebt de level-cap bereikt en je hebt het beste wapen/mount/onderbroek/whatever. Oftewel WoW gaat Tabula Rasa achterna (stel).

Het sociale aspect speelt een grote rol, dat moet ik toegeven. Samen op avontuur is voor velen veel leuker dan alleen. Maar heeft iemand durven nadenken over de mogelijkheid dat dit uiteindelijk stopt? Zal er een of ander "end of game"-event plaatsvinden, of sterft dit een stille, langzame dood, zonder voldoening?
pi_65613333
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:59 schreef Civilian het volgende:

[..]

Je kan zelfs kiezen! Howling Fjord of Borean tundra
wat is het beste ? , ik ben nu bijna 66 ( 3 balkjes nog )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 1 februari 2009 @ 00:45:14 #185
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_65613356
Net m'n Bronze drake van CoS gekregen met nog 6 minuutjes op de teller
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zondag 1 februari 2009 @ 00:47:11 #186
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_65613412
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:44 schreef DJ_ het volgende:

[..]

wat is het beste ? , ik ben nu bijna 66 ( 3 balkjes nog )
Geen idee wat het beste is, denk wat je zelf 't leukst vindt.. HF is wat groener als BT. Ik ben zelf begonnen in BT waardoor ik de quests van HF eigenlijk was vergeten. Dat vond ik wel jammer Dus met welke van de 2 je begint, probeer de ander ook te doen. Uiteindelijk kom je toch in Dragonblight terecht.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zondag 1 februari 2009 @ 04:24:38 #187
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_65615356
Vandaag mooie dag voor mijn holy priest

Eerst in een nexus hc pug Je'Tze's Bell geloot en later in Naxx paar mooie items inc. t7 helm
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 1 februari 2009 @ 04:36:18 #188
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_65615396
Ally's hebben meer quests en makkelijker basis (midden in de regio) in howling fjord, en voor de horde is het precies andersom dus borean tundra

[ Bericht 2% gewijzigd door vogelkooi op 01-02-2009 14:31:38 ]
Fear is the grease of society.
pi_65616231
Ik ben er ook maar is mee begonnen, iemand nog wat hulp sites aangezien beginnen altijd kut is..
pi_65616270
quote:
Op zondag 1 februari 2009 10:00 schreef MMootje het volgende:
Ik ben er ook maar is mee begonnen, iemand nog wat hulp sites aangezien beginnen altijd kut is..
Questhelper op Curse
  zondag 1 februari 2009 @ 11:43:38 #191
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_65618046
Nu zo'n 10 uur lvl 80, en heb al 2x heroic VH, 1x heroic UP en 1x heroic Nexus gedaan. Vooral heroic UP was érg vet om te doen .

Heb nu 1700 bonus heal in tree, met m'n eigen buffs. Toch best netjes in mijn ogen voor een char die net een dag lvl 80 is .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_65619750
quote:
Op zondag 1 februari 2009 10:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Questhelper op Curse

thx, superhandig
pi_65620344
bij ons in de guild hebben ze gisteravond met wat altjes en socials Naxx25 bijna gecleared. Best wel triest eigelijk dat je nu al altjes gaat upgearen in Naxx.
pi_65622119
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:04 schreef Evertjan het volgende:
bij ons in de guild hebben ze gisteravond met wat altjes en socials Naxx25 bijna gecleared. Best wel triest eigelijk dat je nu al altjes gaat upgearen in Naxx.
Haha ja bij mij ook, net m'n Boomkin naar 80 gelevelled. Meteen een heroic en Naxx 25 gedaan
pi_65625089
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:13 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat je een sterk argument aanvoert. Daarnaast zeg ik sorry tegen iedereen die mij als troll zag (kan ik me voorstellen; het was niet de opzet, maar terugkijkend kwam ik wel zo over). Zelf heb ik simpelweg een principiele afkeer van spellen zonder einde. Maar dat is natuurlijk niet meer dan mijn perspectief.

Soms probeer ik me voor te stellen hoe blizzard uiteindelijk een einde zou moeten breien aan WoW. Zal het worden overschaduwd door 'the next big thing'. Ik kan me niet voorstellen dat dit spel over 100 jaar nog gespeeld wordt. Wat is 'the end of the world...of warcraft'? Al die single-player rpgs hebben een ander definitief einde: je verslaat je laatste boss, legt de controller neer, leunt achterover, en bekijkt het einde; je slaat het boek dicht.

Misschien is dit waar ik nieuwsgierig naar ben: Waar is het einde? Of anders geformuleerd: Wat als je WoW echt 'uitspeelt'; Geen nieuwe patch, en je hebt de level-cap bereikt en je hebt het beste wapen/mount/onderbroek/whatever. Oftewel WoW gaat Tabula Rasa achterna (stel).

Het sociale aspect speelt een grote rol, dat moet ik toegeven. Samen op avontuur is voor velen veel leuker dan alleen. Maar heeft iemand durven nadenken over de mogelijkheid dat dit uiteindelijk stopt? Zal er een of ander "end of game"-event plaatsvinden, of sterft dit een stille, langzame dood, zonder voldoening?
Op een gegeven moment komen er gewoon geen content patches meer, steeds minder mensen gaan spelen want ze hebben alles al, en na verloop van tijd stoppen ze gewoon met 't draaien van de server.
Denk ik dan.
pi_65634588
Iemand genaamd Poysonivy loopt me te stalken in-game.
pi_65635630
Ugh, een retri-pala die besluit Je'Tze's Bell te ninja'en ><. Mooi kut zo, al heb ik nog wel de gloves van heroic Nexus te pakken.
pi_65636528
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:18 schreef SharQueDo het volgende:
Iemand genaamd Poysonivy loopt me te stalken in-game.
k zei alleen maar ' hoi, ben jij die en die '
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_65637533
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:09 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

k zei alleen maar ' hoi, ben jij die en die '
Ik maar doorvragen, je zei niks.
pi_65638074
nieuwe boots van Maly Zeer goeie
pi_65639073
en Nerubian gun van KT 10 men

Deze week 6 nieuwe items

Wel van 360 +hit naar 233 gegaan
  zondag 1 februari 2009 @ 22:30:43 #203
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_65639358
Geweldig, de 17de guild van de wereld is zojuist gemigrate naar mijn server (Kor'gall).

Loot FTW ofzo, allies in ieder geval.

Lekker fucked up om ff 40 van die nolifers over de vloer te krijgen .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_65639523
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:30 schreef Blistering het volgende:
Geweldig, de 17de guild van de wereld is zojuist gemigrate naar mijn server (Kor'gall).

Loot FTW ofzo, allies in ieder geval.

Lekker fucked up om ff 40 van die nolifers over de vloer te krijgen .
Hoe heb jij daar last van?
  zondag 1 februari 2009 @ 22:38:58 #205
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_65639646
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hoe heb jij daar last van?
Omdat mijn guild (en alle andere guilds) nu geen kans meer maken op server firsts als er nieuwe content komt .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_65640178
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Blistering het volgende:

[..]

Omdat mijn guild (en alle andere guilds) nu geen kans meer maken op server firsts als er nieuwe content komt .
  zondag 1 februari 2009 @ 22:57:09 #207
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_65640409
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tis gewoon irritant ja! .

* Blistering gaat zachtjes in een hoekje /emo doen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 1 februari 2009 @ 23:38:54 #208
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_65641866
lol. net ff de achievement I've toured the Fjord gedaan.. had maar 21 van de 130 quest gedaan.
Toch maar weer ff 2000G van binnengehaald
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_65642999
Ach, wij hadden ook zo'n migrator.

2 dagen into WotLK hadden ze al een raid van lvl 80's die naxx + maly gecleared hadden, de dag daarop sarth. En dan overal rondroepen dat ze de beste waren etc, nogal irritant.

Veel mensen migraten weg van outland nu door de lag de community valt uit elkaar.
deal with it
pi_65643380

pi_65643699
Lol
Toen die mount bij ons dropte @ tbc was het van:
'oeh, de mount'
*raidroll 6*
'Tim wint, gz Tim'
'komop slackers, trash clearen'
Doe eens niet.
pi_65644286
Zo, inmiddels al 3 onderdelen van deze tier 7 set

M'n Druid begint er al leuk uit te zien
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  maandag 2 februari 2009 @ 06:42:44 #213
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_65645477
quote:
Op zondag 1 februari 2009 10:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Questhelper op Curse
Carbonite imo.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 2 februari 2009 @ 06:43:18 #214
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_65645478
quote:
Op maandag 2 februari 2009 00:40 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewonnen?

Edit: never mind. Ik ga er zelf ook voor als Felblood terug komt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_65645487
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Blistering het volgende:

[..]

Omdat mijn guild (en alle andere guilds) nu geen kans meer maken op server firsts als er nieuwe content komt .
Ah, epeen problemen dus. Niks ernstigs, gelukkig.
  maandag 2 februari 2009 @ 06:48:03 #216
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_65645495
Trouwens erg jammer dat ik "laat" ben begonnen anders had ik de atiesh wel willen halen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_65645630
quote:
Op maandag 2 februari 2009 06:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Trouwens erg jammer dat ik "laat" ben begonnen anders had ik de atiesh wel willen halen.
Installeer alleen Vanilla en doe de hunterquest op level 60 als je een echt epic quest wil doen. Dat is nog steeds de meest extreme en moeilijke questline in het spel ooit. Hunters die dat ooit hebben gedaan op level 60 kun je nog steeds herkennen.
  maandag 2 februari 2009 @ 08:10:57 #218
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65645897
Gisteren eindelijk weer eens mijn priest wat omhoog gekregen. Maar dat levellen buiten instances op level 70 gaat wel erg traag. Gisteren in twee uur met zijn vijfen questen van 33% naar 63% gekropen
pi_65648024
quote:
Op maandag 2 februari 2009 07:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Installeer alleen Vanilla en doe de hunterquest op level 60 als je een echt epic quest wil doen. Dat is nog steeds de meest extreme en moeilijke questline in het spel ooit. Hunters die dat ooit hebben gedaan op level 60 kun je nog steeds herkennen.

Ho ho, dat viel best wel mee hoor.
Even denken hoe het ook alweer zat.
Winterspring demon was te simpel. Dat was puur kiten. Die was meteen de tweede keer down. Ik zeg meteen de tweede keer omdat de eerste keer dat ik die wilde doen de server plat ging
Burning Steppes was die ene waar je wing clip op kon gebruiken meen ik. Ging de derde keer neer, eerste twee keer werd ik (zelf) geganked
Un'Goro weet ik niet meer precies. Iets met een nature resist potion nemen en nuken maar. Eerste keer down.
En Silithus was ook niet om over naar huis te schrijven. Beetje adds killen af en toe en rondjes rennen. Tweede keer down.
Nee, moeilijk was het zeer zeker niet. Wel onwijs leuk Mede doordat je kon voorkomen dat Horde Hunters de quest volbrachten en je dus een overwicht kon hebben in PvP daardoor

't was voornamelijk een 'moeilijke' quest omdat die demons een asociaal lange respawn tijd hadden, ze despawnden als ze door iemand anders dan de Hunter werden aangevallen (ja, er liepen zat noobs rond die dachten aardig te zijn en 'een handje te helpen') en je drops nodig had van Onyxia en hmm, die aap voor Ragnaros toch?
pi_65648075
quote:
Op maandag 2 februari 2009 08:10 schreef GI het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens mijn priest wat omhoog gekregen. Maar dat levellen buiten instances op level 70 gaat wel erg traag. Gisteren in twee uur met zijn vijfen questen van 33% naar 63% gekropen
Meerdere chars levelen en dan zorgen dat je steeds rested hebt
  maandag 2 februari 2009 @ 10:17:23 #221
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65648125
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:15 schreef Migwi het volgende:

[..]

Meerdere chars levelen en dan zorgen dat je steeds rested hebt
Ik heb rested. Maar mijn priest is eentje die we alleen spelen als we samen zijn. We zijn zwaar undergeared voor UK de eerste keer dus willen we 'even' wat levels onder de pet hebben. En das best traag enzo verder.
pi_65648255
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef GI het volgende:

[..]

Ik heb rested. Maar mijn priest is eentje die we alleen spelen als we samen zijn. We zijn zwaar undergeared voor UK de eerste keer dus willen we 'even' wat levels onder de pet hebben. En das best traag enzo verder.
Oh, naja, ik vond het levellen altijd wel redelijk snel gaan zelfs met bijvoorbeeld m'n Protection Warrior.
Nee, niet zo snel als met m'n Rogues of Huntress, maar goed, dat is logisch me dunkt.
  maandag 2 februari 2009 @ 10:34:41 #223
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65648593
Ik heb mijn mage relatief snel van 70 naar 80 gekregen maar 'samen' spelen bedoel ik dus met de vaste groep van 5. En als je alle xp van de mobs met 5 moet delen is het allemaal wat langzamer dan daadwerkelijk in je eentje door quests heen te knallen. Ik zit nu op 65% geloof ik. Dus met een beetje mazzel redden we de level 71 bij de volgende keer spelen.
pi_65649533
Als je als groep gaat levelen kun je beter instances whoren imo
Dan vlieg je er ook doorheen.
Nuja, zo was dat tenminste in TBC.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:12:42 #225
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65649555
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:11 schreef Migwi het volgende:
Als je als groep gaat levelen kun je beter instances whoren imo
Dan vlieg je er ook doorheen.
Nuja, zo was dat tenminste in TBC.
Jah. Dat weet ik. En zo zijn we ook makkelijk op 70 gekomen. Ware het niet dat we dus undergeared zijn voor UK en we even een extra level onder de pet willen hebben.


Echo....oooo.oooooo.....oooo
pi_65649980
UK zegt me niks, speel niet meer.
Maar ik kan niet geloven dat Blizzard WoW eindelijk wat moeilijker heeft gemaakt, dus of jullie stellen je aan of jullie hebben echt hele erge low level gear
Ik liep gewoon te tanken op lvl 70 met lvl 60 greens, no worries.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:31:00 #227
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65650116
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:26 schreef Migwi het volgende:
UK zegt me niks, speel niet meer.
Maar ik kan niet geloven dat Blizzard WoW eindelijk wat moeilijker heeft gemaakt, dus of jullie stellen je aan of jullie hebben echt hele erge low level gear
Ik liep gewoon te tanken op lvl 70 met lvl 60 greens, no worries.
Spec is wat belangrijker geworden, ik kon vroeger prima healen als enhancement shaman. Hoef ik tegenwoordig niet meer te proberen zonder de juiste spec.
Zow en gisteren nog weer een T7 stukje uit OS gehaald Flink gewiped op frost draakje in naxx 25, maar die gaat vandaag ook wel neer.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:35:48 #228
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65650266
Ow, we hebben het ook pas een keer of twee geprobeerd en toen maar besloten eerst even iig een level extra te pakken.

We hebben alleen instancegear op ons, geen raid gedoe of iets dergelijks. Gear kan je hier zien : http://eu.wowarmory.com/guild-info.xml?r=Steamwheedle+Cartel&n=Yadians&p=1
De level 70 char's gaat het om
  maandag 2 februari 2009 @ 12:08:22 #229
205364 Pwnie
je weet toch
pi_65651308
Ik heb wow ook maar weer eens opgepakt en het eerste waar ik gelijk van baal is het grinden voor gold :|

Hoe ga ik nu snel aan gold (epic flying mount) komen ? Iemand goede tips om een steady inkomen te genereren?

Ben nu vooral aan het minen/herbing maar die moeten lvl'en.. beide rond de 250 skill..
pi_65651530
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:08 schreef Pwnie het volgende:
Ik heb wow ook maar weer eens opgepakt en het eerste waar ik gelijk van baal is het grinden voor gold :|

Hoe ga ik nu snel aan gold (epic flying mount) komen ? Iemand goede tips om een steady inkomen te genereren?

Ben nu vooral aan het minen/herbing maar die moeten lvl'en.. beide rond de 250 skill..
Welcome to the World of Grindcraft.

(Daily) Quests, professions, auctionen...
pi_65652209
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:08 schreef Pwnie het volgende:
Ik heb wow ook maar weer eens opgepakt en het eerste waar ik gelijk van baal is het grinden voor gold :|

Hoe ga ik nu snel aan gold (epic flying mount) komen ? Iemand goede tips om een steady inkomen te genereren?

Ben nu vooral aan het minen/herbing maar die moeten lvl'en.. beide rond de 250 skill..
Tja........gewoon je quests doen moet al voldoende zijn als je zelf niet teveel geld aan AH items spendeerd. Zeker nu de Epic flying mount ( skill ) goedkoper is geworden moet dat geen enkel probleem zijn. Met een DK Mining en Herbalism geleveld. Had daardoor op lvl 60 al 1600g alleen al door die rommel te verkopen.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_65652366
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:26 schreef Migwi het volgende:
UK zegt me niks, speel niet meer.
Maar ik kan niet geloven dat Blizzard WoW eindelijk wat moeilijker heeft gemaakt, dus of jullie stellen je aan of jullie hebben echt hele erge low level gear
Ik liep gewoon te tanken op lvl 70 met lvl 60 greens, no worries.
Het is ook niet moeilijker geworden tbh.
Natuurlijk moet je niet heroics proberen te tanken met lvl 70 greens, maar daarnaast is het best goed te doen. Door het steeds meer casual aspect verliest het toch wel z'n charme. Ben benieuwd wat Blizzard doet met de nieuwe raids, maar Naxx was gewoon om te huilen. En dan zijn er nog steeds mensen/guilds die trots zijn om een Kel'Thuzad kill terwijl de 10 en 25 man instances non-stop in een PUG gedaan worden.
pi_65654785
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:08 schreef Pwnie het volgende:
Ik heb wow ook maar weer eens opgepakt en het eerste waar ik gelijk van baal is het grinden voor gold :|

Hoe ga ik nu snel aan gold (epic flying mount) komen ? Iemand goede tips om een steady inkomen te genereren?

Ben nu vooral aan het minen/herbing maar die moeten lvl'en.. beide rond de 250 skill..
Ligt aan je level. Makkelijkste manier om gold te verdienen is het doen van de quests. Iets ingewikkelder heeft te maken met profs, uitzoeken wat verkoopt en dat maken en het moeilijkst is het bespelen van de AH, het kost redelijk wat tijd om dat onder de knie te krijgen tenzij je een economisch wonder bent en heel snel erin kan springen . (probeer met ah niet teveel te undercutten, als er al veel aanbod is leg het dan even in de bank, de prijzen willen nogal vaak schommelen en het ligt ook sterk aan het op dat moment aanwezige aanbod).

Zelf een mix gedaan van quests (12k verdient op1 char en nog geen loremaster ), epics maken en verkopen en de ah hier en daar bespelen maar het kan tijdrovend worden dus echt veel doe ik dat niet (alleen met hogere marges). Zit nu rond de 55k, paar epics om nog te verkopen en een zooi enchant scrolls, heerlijk 48 uur lang laten cyclen op AH (de mats koop ik incl vellum en dan kant en klaar terug zetten).
pi_65654875
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:12 schreef GI het volgende:

[..]

Jah. Dat weet ik. En zo zijn we ook makkelijk op 70 gekomen. Ware het niet dat we dus undergeared zijn voor UK en we even een extra level onder de pet willen hebben.


Echo....oooo.oooooo.....oooo
Neh UK kun je zo doen joh als je net 70 bent geworden, probeer wat quests in het startgebied te doen voor easy greens met BT itemlevel en je kunt er zo in. Enige wat je nodig hebt is iets van focus, dps op 1 target tegelijk etc.

Azjol nerub nog gehealed met mijn pala in retspec en geloof me, mijn healgear is erg slecht. Voornamelijk questgreens in die tijd (goed ik was wel iets hoger dan nodig maar niet de spec noch de gear). Wel vaak gewiped in het begin stukje omdat ik werd gestunned en de dpsérs aggro pullde en ik ze niet bij kon houden met heals. (clothies ftl).
pi_65655459
Voor het eerst in lange tijd niet op zaterdag uit geweest, was zo brak van een feest op vrijdag dat ik thuis ben gebleven en WoW heb gespeeld . Dus maar met m'n rogue begonnen van 70-80 te levellen, had vrijdagochtend die shoulders gehaald en al een beetje gequest, was ook maximaal rested dus dat schiet wel op. Gisteravond 78 dus deze week de laatste 2 levels. Het is tentamenweek, maar ik heb er geen een meer, dus lekker een weekje vrij om wat heroics te farmen . Vooral in Sholazar Basin ging het hard 77-78 daar gedaan in 3 uur 50 min .
  maandag 2 februari 2009 @ 14:22:33 #236
205364 Pwnie
je weet toch
pi_65655877
Thanks voor de reactie's zit dus wel op de goede weg ..

Tijd blijft wel een probleem, speel gewoon niet genoeg om echt geld te verdienen...
pi_65656024
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:37 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Het is ook niet moeilijker geworden tbh.
Natuurlijk moet je niet heroics proberen te tanken met lvl 70 greens, maar daarnaast is het best goed te doen. Door het steeds meer casual aspect verliest het toch wel z'n charme. Ben benieuwd wat Blizzard doet met de nieuwe raids, maar Naxx was gewoon om te huilen. En dan zijn er nog steeds mensen/guilds die trots zijn om een Kel'Thuzad kill terwijl de 10 en 25 man instances non-stop in een PUG gedaan worden.
Casuals
Blizzard die daarop inspeelt

Tijd voor WoW 2 zeg ik. Met echte PvP servers, world PvP is wat ik weer wil zien dus dump die zeik arenas en battlegrounds, een grote wereld (niet zo'n zeikwereldje dat je in één dag ontdenkt hebt, neem een voorbeeld aan Darkfall Online, dat is pas een wereld), geen pussy flying mounts meer (alhoewel mijn Hippogryph echt cute was (voor m'n Night Elf dan)), kortom een hardere game. En flikker dan ook meteen die gamecards weg, filter je meteen een hoop kinderen eruit.
[/rant]

pi_65656092
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:22 schreef Pwnie het volgende:
Thanks voor de reactie's zit dus wel op de goede weg ..

Tijd blijft wel een probleem, speel gewoon niet genoeg om echt geld te verdienen...
Ni hao
www.WoWMine.com/WoW_Gold
  maandag 2 februari 2009 @ 14:29:40 #239
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65656096
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef Migwi het volgende:

[..]

Casuals
Ksssst ga weg.
Ksssssst!

Je speelt geeneens meer dus ga hier niet op casuals af zitten geven.
pi_65656220
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef Migwi het volgende:

[..]

Casuals
Blizzard die daarop inspeelt

Tijd voor WoW 2 zeg ik. Met echte PvP servers, world PvP is wat ik weer wil zien dus dump die zeik arenas en battlegrounds, een grote wereld (niet zo'n zeikwereldje dat je in één dag ontdenkt hebt, neem een voorbeeld aan Darkfall Online, dat is pas een wereld), geen pussy flying mounts meer (alhoewel mijn Hippogryph echt cute was (voor m'n Night Elf dan)), kortom een hardere game. En flikker dan ook meteen die gamecards weg, filter je meteen een hoop kinderen eruit.
[/rant]

Ik hoop het niet, als ik iets kut vind is het wel PVP. En flying mounts zijn veel te relaxed om weg te doen. En ik vind de WoW wereld nog best groot, zo groot dat ik te lui ben om die explorer title te halen.
pi_65656525
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:29 schreef GI het volgende:

[..]

Ksssst ga weg.
Ksssssst!

Je speelt geeneens meer dus ga hier niet op casuals af zitten geven.
Ewww! Een casual!


In principe heb ik niks tegen casuals, maar er zijn er alleen zo verdomde veel die gaan lopen zeuren over dat ze dit en dat niet hebben en dan dus niet dit en dat kunnen doen. Want ja, iedereen moet alles kunnen doen ook al speel je veel minder. Bah
En dan heb je Blizzard die dat wil oplossen. Door arenas in te voeren zodat de casual competitive PvP gear kan krijgen. Daily quests zodat de casual ook veel geld kan verdienen. Overal asociaal veel guards stationeren zodat je amper ergens kunt PvPen. Etc etc.

En na, hm, meer dan 3 jaar gespeeld te hebben, waarvan het laatste jaar met twee accounts denk ik dat ik wel nog het een en ander over WoW mag zeggen
  maandag 2 februari 2009 @ 14:47:21 #242
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65656697
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ewww! Een casual!


In principe heb ik niks tegen casuals, maar er zijn er alleen zo verdomde veel die gaan lopen zeuren over dat ze dit en dat niet hebben en dan dus niet dit en dat kunnen doen. Want ja, iedereen moet alles kunnen doen ook al speel je veel minder. Bah
En dan heb je Blizzard die dat wil oplossen. Door arenas in te voeren zodat de casual competitive PvP gear kan krijgen. Daily quests zodat de casual ook veel geld kan verdienen. Overal asociaal veel guards stationeren zodat je amper ergens kunt PvPen. Etc etc.

En na, hm, meer dan 3 jaar gespeeld te hebben, waarvan het laatste jaar met twee accounts denk ik dat ik wel nog het een en ander over WoW mag zeggen
Je generaliseert nogal. Ik liep vol trots in mijn welfare epics rond en weet echt wel dat ik voorlopig nog niet aan dd 5K goud zit voor een epic mount. Hell, ik zit in de <TVP> guild omdat end-game me verder mijn reet zou roesten.

Ik hou lekker mijn mond over hetgeen ik vind van mensen die per dag gemiddeld 4 uur spelen en jij houdt lekker je mond over mensen die 2 achter elkaar misschien drie keer per week meer dan genoeg vinden voor een spelletje
  maandag 2 februari 2009 @ 14:48:35 #243
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65656746
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:22 schreef Pwnie het volgende:
Thanks voor de reactie's zit dus wel op de goede weg ..

Tijd blijft wel een probleem, speel gewoon niet genoeg om echt geld te verdienen...
Tijd is echt het grootste probleem... kom om 19:00 online, net genoeg tijd voor 1-2 dailies en dan om 19:30 raidinvite... de laatste tijd woon ik zo'n beetje in Naxx
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 2 februari 2009 @ 14:50:54 #244
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65656832
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:47 schreef GI het volgende:

[..]

Je generaliseert nogal. Ik liep vol trots in mijn welfare epics rond en weet echt wel dat ik voorlopig nog niet aan dd 5K goud zit voor een epic mount. Hell, ik zit in de <TVP> guild omdat end-game me verder mijn reet zou roesten.

Ik hou lekker mijn mond over hetgeen ik vind van mensen die per dag gemiddeld 4 uur spelen en jij houdt lekker je mond over mensen die 2 achter elkaar misschien drie keer per week meer dan genoeg vinden voor een spelletje
Ik kan veilig zeggen dat ik geen enkel probleem heb met die laatstgenoemde groep. Jij speelt de game op jouw manier en ik vind dat dat zo hoort. Ik heb jou ook nog nooit echt zien klagen over 'onbereikbare content' of wat dan ook.

Waar ik wel een probleem mee heb zijn mensen die niet door tijdgebrek de endgame niet halen, maar alleen omdat ze gewoon slechte spelers zijn. En die daarom gaan klagen. Wat weer leid tot een (in mijn ogen) bagger expansion als WotLK .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_65656840
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:34 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, als ik iets kut vind is het wel PVP. En flying mounts zijn veel te relaxed om weg te doen. En ik vind de WoW wereld nog best groot, zo groot dat ik te lui ben om die explorer title te halen.
Daarom speel je toch ook op een PvE server zodat je er geen last van hebt?
En WoW groot? Ja, dat leek misschien zo toen je net begon en alles lopend moest doen, maar met epic mounts en al helemaal flying epic mounts met mount speed trinkets/enchants is dat echt niet waar. imo
pi_65657037
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:47 schreef GI het volgende:

[..]

Je generaliseert nogal. Ik liep vol trots in mijn welfare epics rond en weet echt wel dat ik voorlopig nog niet aan dd 5K goud zit voor een epic mount. Hell, ik zit in de <TVP> guild omdat end-game me verder mijn reet zou roesten.

Ik hou lekker mijn mond over hetgeen ik vind van mensen die per dag gemiddeld 4 uur spelen en jij houdt lekker je mond over mensen die 2 achter elkaar misschien drie keer per week meer dan genoeg vinden voor een spelletje
Ho, ik geef in m'n 2e post toch wel duidelijk aan dat het de casuals die over alles lopen te klagen dat het niet eerlijk zou zijn niet moet.
Als jij daar niet bij hoort hoef je je ook niet aangesproken te voelen
pi_65657134
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:51 schreef Migwi het volgende:

[..]

Daarom speel je toch ook op een PvE server zodat je er geen last van hebt?
En WoW groot? Ja, dat leek misschien zo toen je net begon en alles lopend moest doen, maar met epic mounts en al helemaal flying epic mounts met mount speed trinkets/enchants is dat echt niet waar. imo
Klopt ja, ik speel op een PVE server. En idd outland en northrend is relatief klein, maar ik heb dus echt geen zin om met die suffe 100% mount door heel azeroth en kalimdor te gaan, da's een hele dagtaak .
pi_65658571
Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen zonder portals, hearthstone en engineering trinkets. Ik zou gek worden van het vele verre reizen. Dalaran - Nexus vind ik eigenlijk al te ver vliegen tbh.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:37:14 #249
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65658818
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen zonder portals, hearthstone en engineering trinkets. Ik zou gek worden van het vele verre reizen. Dalaran - Nexus vind ik eigenlijk al te ver vliegen tbh.
roll shaman mijn astral recall heeft een 15min cooldown. en als die op cooldown zit heb ik mijn hearthstone nog
En het vliegen is wel handig, kun je even wat troep in de afwasmachine doen enzo.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65659506
Ja of een mage. Teleport ftw.
pi_65659977
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:37 schreef Ps2K het volgende:

[..]

roll shaman mijn astral recall heeft een 15min cooldown. en als die op cooldown zit heb ik mijn hearthstone nog
En het vliegen is wel handig, kun je even wat troep in de afwasmachine doen enzo.
hunter4life
  maandag 2 februari 2009 @ 16:10:26 #252
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65660125
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

hunter4life
nah shaman heeft meer variatie

(ex-hunter)
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65660324
Maakt me niet uit. Hunter is de enige echte pet class. Ik hou van gezelschap
pi_65660994
eigenlijk heeft de drood de meeste variatie imo. Heb zowel shammy als drood

en ik wil nog steeds wel eens een hunter proberen
  maandag 2 februari 2009 @ 16:39:25 #255
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65661135
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:35 schreef Ssswing het volgende:
eigenlijk heeft de drood de meeste variatie imo. Heb zowel shammy als drood

en ik wil nog steeds wel eens een hunter proberen
Druid heeft net zoveel variatie als shammie imo.. casten, melee en resto. hmm maar een shammie kan niet meer tanken...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65661476
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Druid heeft net zoveel variatie als shammie imo.. casten, melee en resto. hmm maar een shammie kan niet meer tanken...
Niet meer? Hebben die dat ooit gekund, dan?
  maandag 2 februari 2009 @ 16:53:41 #257
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_65661664
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Zeker nu de Epic flying mount ( skill ) goedkoper is geworden moet dat geen enkel probleem zijn.
Heb ik wat gemist?

Per wanneer is deze skill goedkoper geworden? En wat betaal je nu voor de skill?
Krekker is de bom!
  maandag 2 februari 2009 @ 16:54:35 #258
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_65661708
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:48 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Niet meer? Hebben die dat ooit gekund, dan?
Ja, in de level < 20 instances
Krekker is de bom!
pi_65662279
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist?

Per wanneer is deze skill goedkoper geworden? En wat betaal je nu voor de skill?
Die is nog steeds 5k hoor. Enige wat goedkoper is, is de 1e land mount, 30g ipv 100.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:47:02 #260
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65663465
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:48 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Niet meer? Hebben die dat ooit gekund, dan?
Earthshock genereerde vroeger threat net als rockbiter weapon.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:11:41 #261
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_65666345
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef Migwi het volgende:

[..]

Casuals
Blizzard die daarop inspeelt

Tijd voor WoW 2 zeg ik. Met echte PvP servers, world PvP is wat ik weer wil zien dus dump die zeik arenas en battlegrounds, een grote wereld (niet zo'n zeikwereldje dat je in één dag ontdenkt hebt, neem een voorbeeld aan Darkfall Online, dat is pas een wereld), geen pussy flying mounts meer (alhoewel mijn Hippogryph echt cute was (voor m'n Night Elf dan)), kortom een hardere game. En flikker dan ook meteen die gamecards weg, filter je meteen een hoop kinderen eruit.
[/rant]

BLAAARGH!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_65666580
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ewww! Een casual!


In principe heb ik niks tegen casuals, maar er zijn er alleen zo verdomde veel die gaan lopen zeuren over dat ze dit en dat niet hebben en dan dus niet dit en dat kunnen doen. Want ja, iedereen moet alles kunnen doen ook al speel je veel minder. Bah
En dan heb je Blizzard die dat wil oplossen. Door arenas in te voeren zodat de casual competitive PvP gear kan krijgen. Daily quests zodat de casual ook veel geld kan verdienen. Overal asociaal veel guards stationeren zodat je amper ergens kunt PvPen. Etc etc.

En na, hm, meer dan 3 jaar gespeeld te hebben, waarvan het laatste jaar met twee accounts denk ik dat ik wel nog het een en ander over WoW mag zeggen
So true

Ik herinner mij nog die blijde dagen dat ik met mijn dwergje alles en iedereen die ik zag gankte
pi_65666806
Additional instances cannot be launched
pi_65667780
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef Siniti het volgende:

[..]

So true

Ik herinner mij nog die blijde dagen dat ik met mijn dwergje alles en iedereen die ik zag gankte
Heerlijk toch?
Ah, de goede oude tijd waarin je op een gegeven moment lijstjes van meest bekende/beste player van een class aanvoerde puur en alleen omdat je altijd aan 't PvPen was, zelfs in Horde steden (neen, dat wil niet zeggen dat je daadwerkelijk de beste bent, maar altijd leuk een veer in je reet ) Op een gegeven momet spendeerde ik meer tijd in Orgrimmar (gotta love Shadowmeld en Feign Death) dan in de rest van de wereld. Super om PvP enabled Hordies in hun eigen stad te killen.
Damn, wat mis ik die tijden
Ik hoop dat Darkfall Online snel uitkomt, ook al spreken de graphics me niet echt aan, de rest van het spel is tot zover wel super, daar kan je tenminste echt PvPen en je eigen ding doen zonder dat er meteen hate posts op het forum verschijnen van 'gegankde' carebears
pi_65667928
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:44 schreef Migwi het volgende:

[..]

Heerlijk toch?
Ah, de goede oude tijd waarin je op een gegeven moment lijstjes van meest bekende player aanvoerde puur en alleen omdat je altijd aan 't PvPen was, zelfs in Horde steden. Op een gegeven momet spendeerde ik meer tijd in Orgrimmar (gotta love Shadowmeld en Feign Death) dan in de rest van de wereld. Super om PvP enabled Hordies in hun eigen stad te killen.
Damn, wat mis ik die tijden
Ik hoop dat Darkfall Online snel uitkomt, ook al spreken de graphics me niet echt aan, de rest van het spel is tot zover wel super, daar kan je tenminste echt PvPen en je eigen ding doen zonder dat er meteen hate posts op het forum verschijnen van 'gegankde' carebears
Ik had dan een rogue, was ook geweldig. Samen met 4 andere rogues in Orgrimmar random hordes in de AH killen

En natuurlijk in Tyr's hand die chinese farmers pwnen, die dan hele zielige emotes terugdeden En toen kwamen die battlegrounds, die iedereen ging farmen voor wat free rares/epics, dag world pvp
pi_65668268
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:47 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ik had dan een rogue, was ook geweldig. Samen met 4 andere rogues in Orgrimmar random hordes in de AH killen

En natuurlijk in Tyr's hand die chinese farmers pwnen, die dan hele zielige emotes terugdeden En toen kwamen die battlegrounds, die iedereen ging farmen voor wat free rares/epics, dag world pvp
Ja, balen was dat
Niet dat ik nu een tyfushekel had aan de battlegrounds, 't was toch PvP, maar ik zag ze wel liever gaan en world PvP terugkomen. Dat is random, altijd anders. Loved it

edit: Tyr's. Hehe, beetje stoken daar heeft vaak geleid tot heerlijke grote gevechten
Want, ze zijn aan het farmen, dan mag je ze niet storen en dus moet heel de guild erbij komen om de vervelende PvPers een lesje te leren
pi_65668851
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ja, balen was dat
Niet dat ik nu een tyfushekel had aan de battlegrounds, 't was toch PvP, maar ik zag ze wel liever gaan en world PvP terugkomen. Dat is random, altijd anders. Loved it

edit: Tyr's. Hehe, beetje stoken daar heeft vaak geleid tot heerlijke grote gevechten
Want, ze zijn aan het farmen, dan mag je ze niet storen en dus moet heel de guild erbij komen om de vervelende PvPers een lesje te leren
Dat van die hele guild erbij komen was ook altijd grappig ja Tjsa, ik heb die battlegrounds wel geprobeerd maar vond et allemaal maar saai. Het was in AV gewoon een gevecht van 40 vs 40 op een willekeurige graveyard, WSG was dan iets leuker, maar zaten ook amper tot geen 1v1 gevechten bij. De leukste dingen die we toen nog deden was Orgrimmar ofzo raiden Met een groepje van 10 mensen boven op OG ah mensen beneden nuken
pi_65673704
  maandag 2 februari 2009 @ 21:58:54 #269
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65673774
Een van de weinige goede. Ook al snap ik het middelste plaatje niet helemaal, die look is hilarisch .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 2 februari 2009 @ 22:37:43 #270
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_65675554
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef Fir3fly het volgende:
Een van de weinige goede. Ook al snap ik het middelste plaatje niet helemaal, die look is hilarisch .
Die pally heeft gewonnen maar zijn rating is wel met -1 naar beneden gegaan, dus je kan winnen en nog verliezen.
Fear is the grease of society.
pi_65680002
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

Die pally heeft gewonnen maar zijn rating is wel met -1 naar beneden gegaan, dus je kan winnen en nog verliezen.
Ja klopt, Priest heeft trouwens ook -1
pi_65684816
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:44 schreef Migwi het volgende:

Ik hoop dat Darkfall Online snel uitkomt, ook al spreken de graphics me niet echt aan, de rest van het spel is tot zover wel super, daar kan je tenminste echt PvPen en je eigen ding doen zonder dat er meteen hate posts op het forum verschijnen van 'gegankde' carebears
Hoe kan je dit nu zeggen zonder dat het spel uberhaubt uit is en de reviews die ik lees zijn allen niet meer zo laaiend positief zoals ze eerst waren.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_65684975
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Hoe kan je dit nu zeggen zonder dat het spel uberhaubt uit is en de reviews die ik lees zijn allen niet meer zo laaiend positief zoals ze eerst waren.
wow-killer fanboys. Altijd hetzelfde. Spel X dat binnenkort wordt VEEL gaver dan WoW en zal WoW van de markt afwerken. Tot nu toe is het echter nog altijd een teluerstelling geweest in vergelijking met WoW.
pi_65685008
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

wow-killer fanboys. Altijd hetzelfde. Spel X dat binnenkort wordt VEEL gaver dan WoW en zal WoW van de markt afwerken. Tot nu toe is het echter nog altijd een teluerstelling geweest in vergelijking met WoW.
AoC/warhammer online *KUCH*
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_65685034
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

wow-killer fanboys. Altijd hetzelfde. Spel X dat binnenkort wordt VEEL gaver dan WoW en zal WoW van de markt afwerken. Tot nu toe is het echter nog altijd een teluerstelling geweest in vergelijking met WoW.
Inderdaad. Daarom vraag ik me af hoe je dit nu kan roepen Je zou zeggen dat een ezel zich niet 2 x tegen dezelfde steen stoot he..........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:56:51 #276
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_65685155
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

Die pally heeft gewonnen maar zijn rating is wel met -1 naar beneden gegaan, dus je kan winnen en nog verliezen.
ik snap niet dat het een 2v2 is, en er maar 1 killing blow in de stats staat
.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:15:09 #277
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65685682
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

AoC/warhammer online *KUCH*
Age of Conan was een fucking drama... het leek wel een betaalde beta...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65685780
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:15 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Age of Conan was een fucking drama... het leek wel een betaalde beta...
En toch... en toch ga ik de KOTOR mmorpg echt wel een kans geven. Niet dat ik denk dat die WoW van de markt drukt, maar ik ga er wel van genieten.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:26:10 #279
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65686010
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:19 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En toch... en toch ga ik de KOTOR mmorpg echt wel een kans geven. Niet dat ik denk dat die WoW van de markt drukt, maar ik ga er wel van genieten.
Bioware gaat em maken en die hebben een enorm goede reputatie mbt crpg's. Ik ga em zeker een kans geven idd.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65686890
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Hoe kan je dit nu zeggen zonder dat het spel uberhaubt uit is en de reviews die ik lees zijn allen niet meer zo laaiend positief zoals ze eerst waren.
Nou, ik mag toch aannemen dat als de makers zeggen dat het free PvP is dat ook echt zo is. En als ze zeggen dat de wereld vele malen groter is dan WoW dat dat ook zo is. Precies wat ik mis in WoW. En het no class idee staat me ook aan. Dus ga ik er tot zover vanuit dat het een leuke game wordt. Niks mis mee dacht ik zo.
Zo niet, wordt je voorgelogen en kun je daar zelf vrij weinig aan doen nietwaar?
Reviews doe ik niet aan mee. De ene is er positief over, de ander niet. Er zijn ook zat slechte reviews over WoW, als ik de slechte serieus had genomen was ik ook niet aan WoW begonnen. Gamen is, net als muziek en films en eigenlijk heel veel nog steeds iets wat afhangt van iemands persoonlijke voorkeur.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

wow-killer fanboys. Altijd hetzelfde. Spel X dat binnenkort wordt VEEL gaver dan WoW en zal WoW van de markt afwerken. Tot nu toe is het echter nog altijd een teluerstelling geweest in vergelijking met WoW.
En dan zelf een paar posts later wel over KOTOR beginnen
pi_65687025
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:50 schreef Migwi het volgende:
En dan zelf een paar posts later wel over KOTOR beginnen
En toch... en toch ga ik de KOTOR mmorpg echt wel een kans geven. Niet dat ik denk dat die WoW van de markt drukt, maar ik ga er wel van genieten.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:55:32 #282
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65687078
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:50 schreef Migwi het volgende:
[..]

En dan zelf een paar posts later wel over KOTOR beginnen
ohnoes, een niet liniear persoon die zijn aandacht WEL kan verdelen over meerdere games!


|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65687307
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:54 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En toch... en toch ga ik de KOTOR mmorpg echt wel een kans geven. Niet dat ik denk dat die WoW van de markt drukt, maar ik ga er wel van genieten.
Ja, dus?
Waar precies heb ik gezegd dat Darkfall dat wel gaat doen dan?
Precies, nergens. Dat maakte jij er van om even interessant te doen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 13:13:38 #284
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_65689361
Een MMO is geen religie waar je andere toe moet bekeren, doe gewoon wat je zelf leuk vind.
Fear is the grease of society.
pi_65690994
Iemand ervaring met een char verkopen? Markplaats? Hoeveel ? E.d.
Vond wel deze oude post.
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:52 schreef Verluste het volgende:

[..]

Ik had mijn MT zelf verkocht via http://www.accounts.net/. Ik koos voor de ''direct cash-in'' optie. Ik kreeg er zo'n 150 dollar voor. Jammer dat de dollar zo laag stond en nog staat Je kunt zelf ook besluiten je account te verkopen (op diezelfde site) met jouw supervisie. Je kan er dan meer geld voor vangen, mits je hem kwijt kan krijgen natuurlijk.
De verkoopprocedure is mij goed bevallen.

Jouw MT brengt minstens 600 dollar op als je het zelf zou verkopen, en met direct cash-in zeker 300.
Accounts.net dus, of een andere site, iemand ervaring mee?
pi_65691038
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:50 schreef Migwi het volgende:

[..]

Nou, ik mag toch aannemen dat als de makers zeggen dat het free PvP is dat ook echt zo is. En als ze zeggen dat de wereld vele malen groter is dan WoW dat dat ook zo is. Precies wat ik mis in WoW. En het no class idee staat me ook aan. Dus ga ik er tot zover vanuit dat het een leuke game wordt. Niks mis mee dacht ik zo.
Jij als kritische gamer trapt toch niet meer in die mooie verhaal praatjes van de ontwikkelaars?

Grotere wereld betekend niet automatisch beter. De kritieken hierover op het internet zijn niet echt mals wat dat betreft Tuurlijk moet je niet blind afgaan op reviews maar de posts van beta testers zijn allemaal vrij duidelijk op dit punt.

AoC hetzelfde verhaal. PVP zoals PVP hoorde te zijn........... volgens mij is 80% van de mensen die eraan begonnen is alweer gestopt.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:05:59 #287
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65691039
Mweah @ selling accounts.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:08:14 #288
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65691128
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:04 schreef ScarFace- het volgende:
Iemand ervaring met een char verkopen? Markplaats? Hoeveel ? E.d.
Vond wel deze oude post.
[..]

Accounts.net dus, of een andere site, iemand ervaring mee?
Ik zie de lol er niet zo van in om een char te verkopen. Mijn shaman heeft nu 20 dagen /played als ik die voor 600 zou verkopen dan komt dat neer op een uurloon van: 1 dollar 25
En een char kopen? Pff de helft van de lol zit in het levellen imo.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65691844
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:05 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Jij als kritische gamer trapt toch niet meer in die mooie verhaal praatjes van de ontwikkelaars?

Grotere wereld betekend niet automatisch beter. De kritieken hierover op het internet zijn niet echt mals wat dat betreft Tuurlijk moet je niet blind afgaan op reviews maar de posts van beta testers zijn allemaal vrij duidelijk op dit punt.

AoC hetzelfde verhaal. PVP zoals PVP hoorde te zijn........... volgens mij is 80% van de mensen die eraan begonnen is alweer gestopt.
Daarom is het toch nog in de beta en willen ze weten wat er volgens de players nog aan schort?
En het klinkt leuk voor mij, vooralsnog. Daarom ga je toch ook een spel spelen, omdat het je leuk in de oren klinkt?
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:08 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ik zie de lol er niet zo van in om een char te verkopen. Mijn shaman heeft nu 20 dagen /played als ik die voor 600 zou verkopen dan komt dat neer op een uurloon van: 1 dollar 25
En een char kopen? Pff de helft van de lol zit in het levellen imo.
Ligt eraan, ik zou niet meer zo nodig een char hoeven te levellen hoor na 5 keer helemaal naar level 70 te zijn gelevelled en een shitload aan alts op levels tussen de 30 en 50 hebben.
Zakt je broek echt van af op een gegeven moment.

Verkopen zou ik m'n chars ook niet trouwens
pi_65692097
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:27 schreef Migwi het volgende:

[..]

Daarom is het toch nog in de beta en willen ze weten wat er volgens de players nog aan schort?
En het klinkt leuk voor mij, vooralsnog. Daarom ga je toch ook een spel spelen, omdat het je leuk in de oren klinkt?
[
Nu klink je al anders dan hoe je je post begon over Darkfall Je wist zelfs al hoe de community zou reageren op gankers en dat er nergens whineposts komen. Ik help het je hopen maar denk dat er weinig verschil in community zit
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_65692303
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Nu klink je al anders dan hoe je je post begon over Darkfall Je wist zelfs al hoe de community zou reageren op gankers en dat er nergens whineposts komen. Ik help het je hopen maar denk dat er weinig verschil in community zit
Nou, ik mag toch hopen dat mensen die Darkfall willen gaan spelen snappen dat het ook echt de intentie van het spel is dat er overal PvP is (net zoals vroeger op de PvP servers van WoW).
Dus ik ga er vanuit dat men daar niet gaat lopen huilen over PvP.
Of ben ik nu te goed van vertrouwen?
pi_65692819
Quote aangevraagd op die site. 148 direct, 322 gewoon. Op zich lekker. Maar dat ga ik dus nooit doen
pi_65693025
Hmmm, hoeveel zou een lvl 71 rogue opleveren zonder noemenswaardige gear?

Ik ken een gast ingame die er volgens mij vanaf wil voor 1k gold ofzo .
pi_65693136
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef stbabylon het volgende:
Quote aangevraagd op die site. 148 direct, 322 gewoon. Op zich lekker. Maar dat ga ik dus nooit doen
Heb het ook even gedaan voor de gein, kijken of ik boven jouw bod uitkom .
pi_65693443
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef Migwi het volgende:

[..]

Nou, ik mag toch hopen dat mensen die Darkfall willen gaan spelen snappen dat het ook echt de intentie van het spel is dat er overal PvP is (net zoals vroeger op de PvP servers van WoW).
Dus ik ga er vanuit dat men daar niet gaat lopen huilen over PvP.
Of ben ik nu te goed van vertrouwen?
Denk het wel das bijna hetzelfde als verwachten dat er geen bots lopen en dat je niks hoeft te grinden
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:18:09 #296
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65693753
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:02 schreef Robier het volgende:

[..]

Heb het ook even gedaan voor de gein, kijken of ik boven jouw bod uitkom .
Ik ook, eens even kijken wiens char het meest waard is
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65694038
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Denk het wel das bijna hetzelfde als verwachten dat er geen bots lopen en dat je niks hoeft te grinden

Nou ja, goed. Zolang ze niet toegeven net zoals Blizz deed/doet zal ik er niet wakker van liggen. PvPen is heilig voor mij, afblijven!
Ik hoop gewoon dat er een MMORPG komt die iets nieuws brengt en niet faalt op heel veel gebieden. WoW heeft voor mij gewoon de glans verloren helaas.
pi_65694073
Quote Summary:
Instant Payment Quote: $160
Consignment Quote: $329 (estimated commission: $164.5)
Trade-In Quote: $240

Haha, never nooit dus he .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_65694482
By the way, zat beetje op de WoW site te koekeloeren;
quote:
Shadowmeld - instant - 2 min cooldown
Activate to slip into the shadows, reducing the chance for enemies to detect your presence. Lasts until cancelled or upon moving. Any threat is restored versus enemies still in combat upon cancellation of this effect.

Van 10 sec. cooldown -> naar 2. min cooldown
Van not usable in combat -> naar usable in combat.

Ik zeg, Night Elves got shafted.
Night Elves die nog spelen hier? En zo ja, hoe ervaren jullie dit? Ik zou over de zeik zijn
pi_65695203
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef Blistering het volgende:
Quote Summary:
Instant Payment Quote: $160
Consignment Quote: $329 (estimated commission: $164.5)
Trade-In Quote: $240

Haha, never nooit dus he .
Heb je bij accounts.net bij sell account dat formulier ingevuld?
Of wat is die quote waar men het hier over heeft
Mja, kopen zie ik de lol ook niet van in, het gaan mij om het verkopen, toch lekker als je bv 150 euro zou krijgen.
pi_65695307
Dicht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')