Goud booit me niet meer zo heel veel. Avondje whipen op Sartherion: 200g aan repairs, 300g aan buffs.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hah! maar dat is een prijzige optie! heb je wel eens gezien wat een stack iron bars doet op AH? Ik heb ze gezien voor 40g...
Dus jullie hebben een masterlooter? en toch krijg die mage de item?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef ScarFace- het volgende:
Net in Obsidian Sanctum HC een mage die op alles rolltwas ook nogal een noob pug.
Ik was 2e hij 1e op roll voor.... Gauntets of the lost Protector.
Report aangemaakt onze master looter ook.. hoop dat het goed komt die idioten ook altijd.
Hij had van zn broer doorgekregen om op alles te rollen
Sorry, geen medelijden mee. Moet je maar masterlooter doen. En heb je wel een masterlooter dan zou ik een nieuwe (masterlooter/raidleader/raid) zoeken die wel een beetje weet wie wat het beste kan gebruiken en niet iemand 4x achter elkaar laat winnen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef ScarFace- het volgende:
Net in Obsidian Sanctum HC een mage die op alles rolltwas ook nogal een noob pug.
Ik was 2e hij 1e op roll voor.... Gauntets of the lost Protector.
Report aangemaakt onze master looter ook.. hoop dat het goed komt die idioten ook altijd.
Hij had van zn broer doorgekregen om op alles te rollen
Waarom? Het zijn mensen, en mensen maken fouten. Ik vind het alleen maar correct, dat ze de community niet voor de gek houden dat ze nooit meer fouten zullen maken. Want het zal ooit nog wel een keer gebeuren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:32 schreef stbabylon het volgende:
I don't mind admitting when we make a mistake in the hope that it builds our credibility in the community. This was one. It won't be the last.
Die zin vooral stuurde een golf van verbazing door de gehele community.
Ja maar jij hebt al een goldvoorraad opgebouwd, voor een nieuwe speler is het heel lastig om met je beperkte hoeveelheid gold op lvl 80 een profession te lvlen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goud booit me niet meer zo heel veel. Avondje whipen op Sartherion: 200g aan repairs, 300g aan buffs.
Ik denk dat hij erop doelt dat ze normaal juist niets aangeven als er een fout van hun kant komtquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:26 schreef Draz het volgende:
[..]
Waarom? Het zijn mensen, en mensen maken fouten. Ik vind het alleen maar correct, dat ze de community niet voor de gek houden dat ze nooit meer fouten zullen maken. Want het zal ooit nog wel een keer gebeuren.
Als de 'gehele community' dit niet ziet, is het hun probleem.
Dit is zo'n beetje de allereerste keer dat een blizz emp een fout toegeeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:26 schreef Draz het volgende:
[..]
Waarom? Het zijn mensen, en mensen maken fouten. Ik vind het alleen maar correct, dat ze de community niet voor de gek houden dat ze nooit meer fouten zullen maken. Want het zal ooit nog wel een keer gebeuren.
De hele WoW forumcommunity is trouwens een grote baggerpot. Letterlijk allemaal "qq l2p nub" etc. Daarom kom ik er ook nooit. Nuance is ver te zoeken daar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:26 schreef Draz het volgende:
[..]
Pfff de officiele forums waren een van de redenen voor mij om indertijd te stoppen met spelen. Werd ziek van dat gezeik over dat shammy's kut zijn en adt werkt door tijdens het spelen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
De hele WoW forumcommunity is trouwens een grote baggerpot. Letterlijk allemaal "qq l2p nub" etc. Daarom kom ik er ook nooit. Nuance is ver te zoeken daar.
Internetfora zijn over het algemeen al niet te luchten als je de fout maakt de vergelijking te trekken met alledaagse sociale omgang maar de WoW fora zijn een open riool van een niveau waar je er maar weinig van zal aantreffen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
De hele WoW forumcommunity is trouwens een grote baggerpot. Letterlijk allemaal "qq l2p nub" etc. Daarom kom ik er ook nooit. Nuance is ver te zoeken daar.
² op Kor'gall. Dikke castlag.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nog meer mensen last van lag? +600 MS hier opeens
meerdere mensen hebben er blijkbaar last vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
² op Kor'gall. Dikke castlag.
Ik heb er nu ook nog geen zin in, wil gewoon lvlen. En wil enchanting en tailoring gaan doen en dat is behoorlijk prijzig en dat geld heb ik nu niet dus wacht ik tot ik een hoger lvl ben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:18 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Hoe easy ook, het is schijtvervelend als je terug moet naar de gebieden waar je niks meer te zoeken hebt behalve dan om te minen of skinnen oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |