abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:46:06 #276
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65505745
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Dynd het volgende:
Ik ben ook al anderhalve week aan het spelen, het is echt een leuk spel! Ben nu lvl 36 priest.
Dit is mijn poppetje, http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Dynd

Maar heeft iemand nog een goede site voor talent trees om te lvlen? En dan het liefst eentje die ik zo kan overnemen van iemand die er veel meer verstand van heeft.
Ik zou dit nemen:

http://www.wowhead.com/?talent=bVcbzhZZG0fVofzciqfzAo

De rest van de (4) punten kun je zelf invullen, silence bijvoorbeeld. Maar dit is essentieel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_65508072
Na een half uur opgegeven, de lag is weer ronduit verschrikkelijk.
deal with it
pi_65513735
Spider, Plague en Construct in 3 uur op 25 man.
pi_65514363
Naxx 25, Malygos 25, VoA 25 in 3 uur
pi_65514468
Op wat voor servers zitten jullie dan wel niet. Totaal geen last van lag?
deal with it
pi_65514575
Vandaag was de eerste keer dat we wat last hadden van fps lag. Anachronos btw.
pi_65514860
Hele dikke lag bij ons, maar toch gewoon stug doorspelen uiteraard . Het was een feast bij Heigan.
pi_65515005
2 dagen geleden na 2 jaar niet te hebben gespeeld maar weer eens een maand betaald .
heb ook tbc en wotlk gekregen van vrienden
maar wat is dat spel simpel geworden zeg , ik was level 60 en heb dat destijds met veel uren werk gehaald .
maar ik haal nu zelfs op 63 nog gemakkelijk in een paar uurtjes het volgende level .
ik heb vandaag vanag 1 uur tot half 4 gespeeld en gewoon 50% xp erbij gehaald door het doen van quest .
dus heb nog niet eens lopen grinden :S

veder is het wel weer leuk , en zal het toch wel even duren voordat ik 80 ben aangezien ik veel moet werken .

spelen er hier nog mensen op de Hellfire server trouwens ofniet ? , ben namelijk guildloos op het moment .
en NL guilds zijn altijd leuk
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_65515611
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn een beschrijving van de lag te geven? Spreken we hier over 2 seconden, 10 seconden? Is het erger bij bosses dan bij trash, erger als wintergrasp start, minder erg op bepaalde tijdstippen?
deal with it
pi_65515627
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:24 schreef DJ_ het volgende:
2 dagen geleden na 2 jaar niet te hebben gespeeld maar weer eens een maand betaald .
maar wat is dat spel simpel geworden zeg , ik was level 60 en heb dat destijds met veel uren werk gehaald .
maar ik haal nu zelfs op 63 nog gemakkelijk in een paar uurtjes het volgende level .
ik heb vandaag vanag 1 uur tot half 4 gespeeld en gewoon 50% xp erbij gehaald door het doen van quest .

veder is het wel weer leuk , en zal het toch wel even duren voordat ik 80 ben aangezien ik veel moet werken .

spelen er hier nog mensen op de Hellfire server trouwens ofniet ? , ben namelijk guildloos op het moment .
Wat dacht je dan, je moet nu helemaal naar 80 toe .
pi_65515677
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 02:14 schreef RTB het volgende:
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn een beschrijving van de lag te geven? Spreken we hier over 2 seconden, 10 seconden? Is het erger bij bosses dan bij trash, erger als wintergrasp start, minder erg op bepaalde tijdstippen?
Het komt in vlagen achter elkaar, soms een vlaag van 2 seconden, soms iets van 10 seconden waarin het allemaal heel slecht gaat. Soms een uur achter elkaar zonder dat je ergens last van hebt.
pi_65515719
Vandaag hadden we hele korte vlagen in Naxx. Totaal niet bij Heigan of Thaddius, echt heel random was het. Alhoewel Wintergrasp om te huilen was. Dit is trouwens 1e keer dat ik zoiets mee maak op mijn server
pi_65515797
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 02:15 schreef Robier het volgende:

[..]

Wat dacht je dan, je moet nu helemaal naar 80 toe .
de vorige mmo die ik had gespeeld , had je gewoon peg .
niks geen xp hoger , je was gerust 5 dagen lang 20 uur perdag bezig om 1 level te halen .
( pristontale 1 ) . was gelukkig in de zomer vakantie maar toch , afwisselen met een clan genoot die de spawn en de party leide . als ik ging slapen nam hij het over . en als ik wakker werd nam ik het weer over .
maar goed dat doe ik ook nooit weer helemaal niet nu ik een baan heb XD .
al ben ik nog niet klaar met mn studie . ( dat was ook dr reden dat ik 2 jaar niet gespeeld heb )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 29 januari 2009 @ 05:12:57 #289
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_65516403
Kan eindelijk aan de chain beginnen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_65517055
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 02:34 schreef DJ_ het volgende:

[..]

de vorige mmo die ik had gespeeld , had je gewoon peg .
niks geen xp hoger , je was gerust 5 dagen lang 20 uur perdag bezig om 1 level te halen .
( pristontale 1 ) . was gelukkig in de zomer vakantie maar toch , afwisselen met een clan genoot die de spawn en de party leide . als ik ging slapen nam hij het over . en als ik wakker werd nam ik het weer over .
maar goed dat doe ik ook nooit weer helemaal niet nu ik een baan heb XD .
al ben ik nog niet klaar met mn studie . ( dat was ook dr reden dat ik 2 jaar niet gespeeld heb )
Het gaat je nog wel tegenvallen zodra je lvl 70 bent en 700K xp ofzo moet..
  donderdag 29 januari 2009 @ 08:23:21 #291
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_65517357
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:29 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Sinds maandag. Het lastigste was de dungeons aangezien niemand een kloot erom lijkt te geven. Maargoed, ik heb straks gewoon een paarse draak.
QFT!!
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef Windigo het volgende:

[..]

Geweldig dankjewel
np
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:04 schreef GI het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Als er minder namen zijn, moeten er enters in de plaats komen Anders werkt het niet helemaal
Whehe moet er ook nog een spatie op die regels komen of dat niet? (een [BR] tag zou erg leuk zijn )
phluphy for president!
pi_65517531
quote:
Ik ben ook al anderhalve week aan het spelen, het is echt een leuk spel! Ben nu lvl 36 priest.
Dit is mijn poppetje, http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Dynd

Maar heeft iemand nog een goede site voor talent trees om te lvlen? En dan het liefst eentje die ik zo kan overnemen van iemand die er veel meer verstand van heeft.
Ze zei 'poppetje'
pi_65517626
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:24 schreef DJ_ het volgende:

lol, TBC is meer exp dan pre WOTLK, je krijgt ongeveer het dubbele voor een quest nu, heb 3 gebieden gedaan 58-68 waar ik normaal bijna alles moet doen
pi_65518033
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef drumstickNL het volgende:
Wie heeft er al allemaal de elder title?
Dungeons, horde + alliance major cities en Eastern Kingdoms heb ik helemaal.
Die heb ik dit weekend zeker binnen.

Vanavond met de guild immortal achievement proberen in Naxx.
Nu hopen dat ik als trail noob niet faal op iets stoms als Heigan.
pi_65518559
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 08:43 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

lol, TBC is meer exp dan pre WOTLK, je krijgt ongeveer het dubbele voor een quest nu, heb 3 gebieden gedaan 58-68 waar ik normaal bijna alles moet doen
omdat DK's op lvl 58 beginnen en om de rest een niet te grote voorspring te geven hebben ze ervoor gekozen om de xp die je nodig hebt voor een level tussen 60 en 70 verlaagdt
pi_65518656
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:38 schreef JanaX het volgende:

[..]

omdat DK's op lvl 58 beginnen en om de rest een niet te grote voorspring te geven hebben ze ervoor gekozen om de xp die je nodig hebt voor een level tussen 60 en 70 verlaagdt
Aantal exp wat nodig is is verlaagd, en het exp wat je voor questen krijgt is verhoogd.
pi_65519098
En toch krijg ik het niet voor elkaar om mijn paladin over de magische level 60 grens te krijgen
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:08:01 #298
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65519346
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:59 schreef stbabylon het volgende:
En toch krijg ik het niet voor elkaar om mijn paladin over de magische level 60 grens te krijgen
Doe eens wat outland quests. Of ben je gewoon schijtziek van je pally?
Deze week met guild eindelijk patch neer op 25! Alleen flink gewiped op Thaddius omdat mensen niet kunnen springen of de polarity shift niet begrijpen...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65519377
Hij is al ruim een jaar 55. En nu snap ik zo'n beetje de helft van de ret skills niet meer
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:12:48 #300
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65519483
quote:

1 advies: get a profession .. Je bent nu lvl 36, als je nog later gaat beginnen met profs dan moet je echt terug naar de begin-gebieden om bijv. te gaan minen oid. Of een boel centjes hebben en het in de Auction House kopen, maar dan ben je belachelijk veel kwijt
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')