abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65638074
nieuwe boots van Maly Zeer goeie
pi_65639073
en Nerubian gun van KT 10 men

Deze week 6 nieuwe items

Wel van 360 +hit naar 233 gegaan
  zondag 1 februari 2009 @ 22:30:43 #203
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_65639358
Geweldig, de 17de guild van de wereld is zojuist gemigrate naar mijn server (Kor'gall).

Loot FTW ofzo, allies in ieder geval.

Lekker fucked up om ff 40 van die nolifers over de vloer te krijgen .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_65639523
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:30 schreef Blistering het volgende:
Geweldig, de 17de guild van de wereld is zojuist gemigrate naar mijn server (Kor'gall).

Loot FTW ofzo, allies in ieder geval.

Lekker fucked up om ff 40 van die nolifers over de vloer te krijgen .
Hoe heb jij daar last van?
  zondag 1 februari 2009 @ 22:38:58 #205
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_65639646
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hoe heb jij daar last van?
Omdat mijn guild (en alle andere guilds) nu geen kans meer maken op server firsts als er nieuwe content komt .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_65640178
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Blistering het volgende:

[..]

Omdat mijn guild (en alle andere guilds) nu geen kans meer maken op server firsts als er nieuwe content komt .
  zondag 1 februari 2009 @ 22:57:09 #207
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_65640409
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tis gewoon irritant ja! .

* Blistering gaat zachtjes in een hoekje /emo doen.
  zondag 1 februari 2009 @ 23:38:54 #208
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_65641866
lol. net ff de achievement I've toured the Fjord gedaan.. had maar 21 van de 130 quest gedaan.
Toch maar weer ff 2000G van binnengehaald
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_65642999
Ach, wij hadden ook zo'n migrator.

2 dagen into WotLK hadden ze al een raid van lvl 80's die naxx + maly gecleared hadden, de dag daarop sarth. En dan overal rondroepen dat ze de beste waren etc, nogal irritant.

Veel mensen migraten weg van outland nu door de lag de community valt uit elkaar.
deal with it
pi_65643380

pi_65643699
Lol
Toen die mount bij ons dropte @ tbc was het van:
'oeh, de mount'
*raidroll 6*
'Tim wint, gz Tim'
'komop slackers, trash clearen'
Doe eens niet.
pi_65644286
Zo, inmiddels al 3 onderdelen van deze tier 7 set

M'n Druid begint er al leuk uit te zien
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  maandag 2 februari 2009 @ 06:42:44 #213
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_65645477
quote:
Op zondag 1 februari 2009 10:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Questhelper op Curse
Carbonite imo.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 2 februari 2009 @ 06:43:18 #214
117776 OFfSprngr
pi_65645478
quote:
Op maandag 2 februari 2009 00:40 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewonnen?

Edit: never mind. Ik ga er zelf ook voor als Felblood terug komt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_65645487
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ah, epeen problemen dus. Niks ernstigs, gelukkig.
  maandag 2 februari 2009 @ 06:48:03 #216
117776 OFfSprngr
pi_65645495
Trouwens erg jammer dat ik "laat" ben begonnen anders had ik de atiesh wel willen halen.
.
.
pi_65645630
quote:
Op maandag 2 februari 2009 06:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Trouwens erg jammer dat ik "laat" ben begonnen anders had ik de atiesh wel willen halen.
Installeer alleen Vanilla en doe de hunterquest op level 60 als je een echt epic quest wil doen. Dat is nog steeds de meest extreme en moeilijke questline in het spel ooit. Hunters die dat ooit hebben gedaan op level 60 kun je nog steeds herkennen.
  maandag 2 februari 2009 @ 08:10:57 #218
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65645897
Gisteren eindelijk weer eens mijn priest wat omhoog gekregen. Maar dat levellen buiten instances op level 70 gaat wel erg traag. Gisteren in twee uur met zijn vijfen questen van 33% naar 63% gekropen
pi_65648024
quote:
Op maandag 2 februari 2009 07:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Installeer alleen Vanilla en doe de hunterquest op level 60 als je een echt epic quest wil doen. Dat is nog steeds de meest extreme en moeilijke questline in het spel ooit. Hunters die dat ooit hebben gedaan op level 60 kun je nog steeds herkennen.

Ho ho, dat viel best wel mee hoor.
Even denken hoe het ook alweer zat.
Winterspring demon was te simpel. Dat was puur kiten. Die was meteen de tweede keer down. Ik zeg meteen de tweede keer omdat de eerste keer dat ik die wilde doen de server plat ging
Burning Steppes was die ene waar je wing clip op kon gebruiken meen ik. Ging de derde keer neer, eerste twee keer werd ik (zelf) geganked
Un'Goro weet ik niet meer precies. Iets met een nature resist potion nemen en nuken maar. Eerste keer down.
En Silithus was ook niet om over naar huis te schrijven. Beetje adds killen af en toe en rondjes rennen. Tweede keer down.
Nee, moeilijk was het zeer zeker niet. Wel onwijs leuk Mede doordat je kon voorkomen dat Horde Hunters de quest volbrachten en je dus een overwicht kon hebben in PvP daardoor

't was voornamelijk een 'moeilijke' quest omdat die demons een asociaal lange respawn tijd hadden, ze despawnden als ze door iemand anders dan de Hunter werden aangevallen (ja, er liepen zat noobs rond die dachten aardig te zijn en 'een handje te helpen') en je drops nodig had van Onyxia en hmm, die aap voor Ragnaros toch?
pi_65648075
quote:
Op maandag 2 februari 2009 08:10 schreef GI het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens mijn priest wat omhoog gekregen. Maar dat levellen buiten instances op level 70 gaat wel erg traag. Gisteren in twee uur met zijn vijfen questen van 33% naar 63% gekropen
Meerdere chars levelen en dan zorgen dat je steeds rested hebt
  maandag 2 februari 2009 @ 10:17:23 #221
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65648125
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:15 schreef Migwi het volgende:

[..]

Meerdere chars levelen en dan zorgen dat je steeds rested hebt
Ik heb rested. Maar mijn priest is eentje die we alleen spelen als we samen zijn. We zijn zwaar undergeared voor UK de eerste keer dus willen we 'even' wat levels onder de pet hebben. En das best traag enzo verder.
pi_65648255
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef GI het volgende:

[..]

Ik heb rested. Maar mijn priest is eentje die we alleen spelen als we samen zijn. We zijn zwaar undergeared voor UK de eerste keer dus willen we 'even' wat levels onder de pet hebben. En das best traag enzo verder.
Oh, naja, ik vond het levellen altijd wel redelijk snel gaan zelfs met bijvoorbeeld m'n Protection Warrior.
Nee, niet zo snel als met m'n Rogues of Huntress, maar goed, dat is logisch me dunkt.
  maandag 2 februari 2009 @ 10:34:41 #223
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65648593
Ik heb mijn mage relatief snel van 70 naar 80 gekregen maar 'samen' spelen bedoel ik dus met de vaste groep van 5. En als je alle xp van de mobs met 5 moet delen is het allemaal wat langzamer dan daadwerkelijk in je eentje door quests heen te knallen. Ik zit nu op 65% geloof ik. Dus met een beetje mazzel redden we de level 71 bij de volgende keer spelen.
pi_65649533
Als je als groep gaat levelen kun je beter instances whoren imo
Dan vlieg je er ook doorheen.
Nuja, zo was dat tenminste in TBC.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:12:42 #225
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65649555
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:11 schreef Migwi het volgende:
Als je als groep gaat levelen kun je beter instances whoren imo
Dan vlieg je er ook doorheen.
Nuja, zo was dat tenminste in TBC.
Jah. Dat weet ik. En zo zijn we ook makkelijk op 70 gekomen. Ware het niet dat we dus undergeared zijn voor UK en we even een extra level onder de pet willen hebben.

Echo....oooo.oooooo.....oooo
pi_65649980
UK zegt me niks, speel niet meer.
Maar ik kan niet geloven dat Blizzard WoW eindelijk wat moeilijker heeft gemaakt, dus of jullie stellen je aan of jullie hebben echt hele erge low level gear
Ik liep gewoon te tanken op lvl 70 met lvl 60 greens, no worries.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:31:00 #227
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65650116
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:26 schreef Migwi het volgende:
Maar ik kan niet geloven dat Blizzard WoW eindelijk wat moeilijker heeft gemaakt, dus of jullie stellen je aan of jullie hebben echt hele erge low level gear
Spec is wat belangrijker geworden, ik kon vroeger prima healen als enhancement shaman. Hoef ik tegenwoordig niet meer te proberen zonder de juiste spec.
Zow en gisteren nog weer een T7 stukje uit OS gehaald Flink gewiped op frost draakje in naxx 25, maar die gaat vandaag ook wel neer.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:35:48 #228
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65650266
Ow, we hebben het ook pas een keer of twee geprobeerd en toen maar besloten eerst even iig een level extra te pakken.

We hebben alleen instancegear op ons, geen raid gedoe of iets dergelijks. Gear kan je hier zien : http://eu.wowarmory.com/guild-info.xml?r=Steamwheedle+Cartel&n=Yadians&p=1
De level 70 char's gaat het om
  maandag 2 februari 2009 @ 12:08:22 #229
205364 Pwnie
je weet toch
pi_65651308
Ik heb wow ook maar weer eens opgepakt en het eerste waar ik gelijk van baal is het grinden voor gold :|

Hoe ga ik nu snel aan gold (epic flying mount) komen ? Iemand goede tips om een steady inkomen te genereren?

Ben nu vooral aan het minen/herbing maar die moeten lvl'en.. beide rond de 250 skill..
pi_65651530
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:08 schreef Pwnie het volgende:
Ik heb wow ook maar weer eens opgepakt en het eerste waar ik gelijk van baal is het grinden voor gold :|

Hoe ga ik nu snel aan gold (epic flying mount) komen ? Iemand goede tips om een steady inkomen te genereren?

Ben nu vooral aan het minen/herbing maar die moeten lvl'en.. beide rond de 250 skill..
Welcome to the World of Grindcraft.

(Daily) Quests, professions, auctionen...
pi_65652209
quote:

Tja........gewoon je quests doen moet al voldoende zijn als je zelf niet teveel geld aan AH items spendeerd. Zeker nu de Epic flying mount ( skill ) goedkoper is geworden moet dat geen enkel probleem zijn. Met een DK Mining en Herbalism geleveld. Had daardoor op lvl 60 al 1600g alleen al door die rommel te verkopen.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_65652366
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:26 schreef Migwi het volgende:
Het is ook niet moeilijker geworden tbh.
Natuurlijk moet je niet heroics proberen te tanken met lvl 70 greens, maar daarnaast is het best goed te doen. Door het steeds meer casual aspect verliest het toch wel z'n charme. Ben benieuwd wat Blizzard doet met de nieuwe raids, maar Naxx was gewoon om te huilen. En dan zijn er nog steeds mensen/guilds die trots zijn om een Kel'Thuzad kill terwijl de 10 en 25 man instances non-stop in een PUG gedaan worden.
pi_65654785
quote:

Ligt aan je level. Makkelijkste manier om gold te verdienen is het doen van de quests. Iets ingewikkelder heeft te maken met profs, uitzoeken wat verkoopt en dat maken en het moeilijkst is het bespelen van de AH, het kost redelijk wat tijd om dat onder de knie te krijgen tenzij je een economisch wonder bent en heel snel erin kan springen . (probeer met ah niet teveel te undercutten, als er al veel aanbod is leg het dan even in de bank, de prijzen willen nogal vaak schommelen en het ligt ook sterk aan het op dat moment aanwezige aanbod).

Zelf een mix gedaan van quests (12k verdient op1 char en nog geen loremaster ), epics maken en verkopen en de ah hier en daar bespelen maar het kan tijdrovend worden dus echt veel doe ik dat niet (alleen met hogere marges). Zit nu rond de 55k, paar epics om nog te verkopen en een zooi enchant scrolls, heerlijk 48 uur lang laten cyclen op AH (de mats koop ik incl vellum en dan kant en klaar terug zetten).
pi_65654875
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:12 schreef GI het volgende:

[..]

Jah. Dat weet ik. En zo zijn we ook makkelijk op 70 gekomen. Ware het niet dat we dus undergeared zijn voor UK en we even een extra level onder de pet willen hebben.

Echo....oooo.oooooo.....oooo
Neh UK kun je zo doen joh als je net 70 bent geworden, probeer wat quests in het startgebied te doen voor easy greens met BT itemlevel en je kunt er zo in. Enige wat je nodig hebt is iets van focus, dps op 1 target tegelijk etc.

Azjol nerub nog gehealed met mijn pala in retspec en geloof me, mijn healgear is erg slecht. Voornamelijk questgreens in die tijd (goed ik was wel iets hoger dan nodig maar niet de spec noch de gear). Wel vaak gewiped in het begin stukje omdat ik werd gestunned en de dpsérs aggro pullde en ik ze niet bij kon houden met heals. (clothies ftl).
pi_65655459
Voor het eerst in lange tijd niet op zaterdag uit geweest, was zo brak van een feest op vrijdag dat ik thuis ben gebleven en WoW heb gespeeld . Dus maar met m'n rogue begonnen van 70-80 te levellen, had vrijdagochtend die shoulders gehaald en al een beetje gequest, was ook maximaal rested dus dat schiet wel op. Gisteravond 78 dus deze week de laatste 2 levels. Het is tentamenweek, maar ik heb er geen een meer, dus lekker een weekje vrij om wat heroics te farmen . Vooral in Sholazar Basin ging het hard 77-78 daar gedaan in 3 uur 50 min .
  maandag 2 februari 2009 @ 14:22:33 #236
205364 Pwnie
je weet toch
pi_65655877
Thanks voor de reactie's zit dus wel op de goede weg ..

Tijd blijft wel een probleem, speel gewoon niet genoeg om echt geld te verdienen...
pi_65656024
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:37 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Het is ook niet moeilijker geworden tbh.
Natuurlijk moet je niet heroics proberen te tanken met lvl 70 greens, maar daarnaast is het best goed te doen. Door het steeds meer casual aspect verliest het toch wel z'n charme. Ben benieuwd wat Blizzard doet met de nieuwe raids, maar Naxx was gewoon om te huilen. En dan zijn er nog steeds mensen/guilds die trots zijn om een Kel'Thuzad kill terwijl de 10 en 25 man instances non-stop in een PUG gedaan worden.
Casuals
Blizzard die daarop inspeelt

Tijd voor WoW 2 zeg ik. Met echte PvP servers, world PvP is wat ik weer wil zien dus dump die zeik arenas en battlegrounds, een grote wereld (niet zo'n zeikwereldje dat je in één dag ontdenkt hebt, neem een voorbeeld aan Darkfall Online, dat is pas een wereld), geen pussy flying mounts meer (alhoewel mijn Hippogryph echt cute was (voor m'n Night Elf dan)), kortom een hardere game. En flikker dan ook meteen die gamecards weg, filter je meteen een hoop kinderen eruit.
[/rant]

pi_65656092
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:22 schreef Pwnie het volgende:

Tijd blijft wel een probleem, speel gewoon niet genoeg om echt geld te verdienen...
Ni hao
www.WoWMine.com/WoW_Gold
  maandag 2 februari 2009 @ 14:29:40 #239
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65656096
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef Migwi het volgende:

[..]

Casuals
Ksssst ga weg.
Ksssssst!

Je speelt geeneens meer dus ga hier niet op casuals af zitten geven.
pi_65656220
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef Migwi het volgende:

[..]

Casuals
Blizzard die daarop inspeelt

Tijd voor WoW 2 zeg ik. Met echte PvP servers, world PvP is wat ik weer wil zien dus dump die zeik arenas en battlegrounds, een grote wereld (niet zo'n zeikwereldje dat je in één dag ontdenkt hebt, neem een voorbeeld aan Darkfall Online, dat is pas een wereld), geen pussy flying mounts meer (alhoewel mijn Hippogryph echt cute was (voor m'n Night Elf dan)), kortom een hardere game. En flikker dan ook meteen die gamecards weg, filter je meteen een hoop kinderen eruit.
[/rant]

Ik hoop het niet, als ik iets kut vind is het wel PVP. En flying mounts zijn veel te relaxed om weg te doen. En ik vind de WoW wereld nog best groot, zo groot dat ik te lui ben om die explorer title te halen.
pi_65656525
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:29 schreef GI het volgende:

[..]

Ksssst ga weg.
Ksssssst!

Je speelt geeneens meer dus ga hier niet op casuals af zitten geven.
Ewww! Een casual!

In principe heb ik niks tegen casuals, maar er zijn er alleen zo verdomde veel die gaan lopen zeuren over dat ze dit en dat niet hebben en dan dus niet dit en dat kunnen doen. Want ja, iedereen moet alles kunnen doen ook al speel je veel minder. Bah
En dan heb je Blizzard die dat wil oplossen. Door arenas in te voeren zodat de casual competitive PvP gear kan krijgen. Daily quests zodat de casual ook veel geld kan verdienen. Overal asociaal veel guards stationeren zodat je amper ergens kunt PvPen. Etc etc.

En na, hm, meer dan 3 jaar gespeeld te hebben, waarvan het laatste jaar met twee accounts denk ik dat ik wel nog het een en ander over WoW mag zeggen
  maandag 2 februari 2009 @ 14:47:21 #242
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65656697
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ewww! Een casual!

In principe heb ik niks tegen casuals, maar er zijn er alleen zo verdomde veel die gaan lopen zeuren over dat ze dit en dat niet hebben en dan dus niet dit en dat kunnen doen. Want ja, iedereen moet alles kunnen doen ook al speel je veel minder. Bah
En dan heb je Blizzard die dat wil oplossen. Door arenas in te voeren zodat de casual competitive PvP gear kan krijgen. Daily quests zodat de casual ook veel geld kan verdienen. Overal asociaal veel guards stationeren zodat je amper ergens kunt PvPen. Etc etc.

En na, hm, meer dan 3 jaar gespeeld te hebben, waarvan het laatste jaar met twee accounts denk ik dat ik wel nog het een en ander over WoW mag zeggen
Je generaliseert nogal. Ik liep vol trots in mijn welfare epics rond en weet echt wel dat ik voorlopig nog niet aan dd 5K goud zit voor een epic mount. Hell, ik zit in de <TVP> guild omdat end-game me verder mijn reet zou roesten.

Ik hou lekker mijn mond over hetgeen ik vind van mensen die per dag gemiddeld 4 uur spelen en jij houdt lekker je mond over mensen die 2 achter elkaar misschien drie keer per week meer dan genoeg vinden voor een spelletje
  maandag 2 februari 2009 @ 14:48:35 #243
94617 Ps2K
pi_65656746
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:22 schreef Pwnie het volgende:

Tijd is echt het grootste probleem... kom om 19:00 online, net genoeg tijd voor 1-2 dailies en dan om 19:30 raidinvite... de laatste tijd woon ik zo'n beetje in Naxx
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 2 februari 2009 @ 14:50:54 #244
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65656832
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:47 schreef GI het volgende:

[..]

Je generaliseert nogal. Ik liep vol trots in mijn welfare epics rond en weet echt wel dat ik voorlopig nog niet aan dd 5K goud zit voor een epic mount. Hell, ik zit in de <TVP> guild omdat end-game me verder mijn reet zou roesten.

Ik hou lekker mijn mond over hetgeen ik vind van mensen die per dag gemiddeld 4 uur spelen en jij houdt lekker je mond over mensen die 2 achter elkaar misschien drie keer per week meer dan genoeg vinden voor een spelletje
Ik kan veilig zeggen dat ik geen enkel probleem heb met die laatstgenoemde groep. Jij speelt de game op jouw manier en ik vind dat dat zo hoort. Ik heb jou ook nog nooit echt zien klagen over 'onbereikbare content' of wat dan ook.

Waar ik wel een probleem mee heb zijn mensen die niet door tijdgebrek de endgame niet halen, maar alleen omdat ze gewoon slechte spelers zijn. En die daarom gaan klagen. Wat weer leid tot een (in mijn ogen) bagger expansion als WotLK .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_65656840
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:34 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, als ik iets kut vind is het wel PVP. En flying mounts zijn veel te relaxed om weg te doen. En ik vind de WoW wereld nog best groot, zo groot dat ik te lui ben om die explorer title te halen.
Daarom speel je toch ook op een PvE server zodat je er geen last van hebt?
En WoW groot? Ja, dat leek misschien zo toen je net begon en alles lopend moest doen, maar met epic mounts en al helemaal flying epic mounts met mount speed trinkets/enchants is dat echt niet waar. imo
pi_65657037
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:47 schreef GI het volgende:

[..]

Ho, ik geef in m'n 2e post toch wel duidelijk aan dat het de casuals die over alles lopen te klagen dat het niet eerlijk zou zijn niet moet.
Als jij daar niet bij hoort hoef je je ook niet aangesproken te voelen
pi_65657134
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:51 schreef Migwi het volgende:

[..]

Daarom speel je toch ook op een PvE server zodat je er geen last van hebt?
En WoW groot? Ja, dat leek misschien zo toen je net begon en alles lopend moest doen, maar met epic mounts en al helemaal flying epic mounts met mount speed trinkets/enchants is dat echt niet waar. imo
Klopt ja, ik speel op een PVE server. En idd outland en northrend is relatief klein, maar ik heb dus echt geen zin om met die suffe 100% mount door heel azeroth en kalimdor te gaan, da's een hele dagtaak .
pi_65658571
Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen zonder portals, hearthstone en engineering trinkets. Ik zou gek worden van het vele verre reizen. Dalaran - Nexus vind ik eigenlijk al te ver vliegen tbh.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:37:14 #249
94617 Ps2K
pi_65658818
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen zonder portals, hearthstone en engineering trinkets. Ik zou gek worden van het vele verre reizen. Dalaran - Nexus vind ik eigenlijk al te ver vliegen tbh.
roll shaman mijn astral recall heeft een 15min cooldown. en als die op cooldown zit heb ik mijn hearthstone nog
En het vliegen is wel handig, kun je even wat troep in de afwasmachine doen enzo.
pi_65659506
Ja of een mage. Teleport ftw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')