Hoe heb jij daar last van?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:30 schreef Blistering het volgende:
Geweldig, de 17de guild van de wereld is zojuist gemigrate naar mijn server (Kor'gall).
Loot FTW ofzo, allies in ieder geval.
Lekker fucked up om ff 40 van die nolifers over de vloer te krijgen.
Omdat mijn guild (en alle andere guilds) nu geen kans meer maken op server firsts als er nieuwe content komtquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Omdat mijn guild (en alle andere guilds) nu geen kans meer maken op server firsts als er nieuwe content komt.
Tis gewoon irritant ja!quote:
Carbonite imo.quote:
Ah, epeen problemen dus. Niks ernstigs, gelukkig.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Omdat mijn guild (en alle andere guilds) nu geen kans meer maken op server firsts als er nieuwe content komt.
Installeer alleen Vanilla en doe de hunterquest op level 60 als je een echt epic quest wil doen. Dat is nog steeds de meest extreme en moeilijke questline in het spel ooit. Hunters die dat ooit hebben gedaan op level 60 kun je nog steeds herkennen.quote:Op maandag 2 februari 2009 06:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Trouwens erg jammer dat ik "laat" ben begonnen anders had ik de atiesh wel willen halen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 07:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Installeer alleen Vanilla en doe de hunterquest op level 60 als je een echt epic quest wil doen. Dat is nog steeds de meest extreme en moeilijke questline in het spel ooit. Hunters die dat ooit hebben gedaan op level 60 kun je nog steeds herkennen.
Meerdere chars levelen en dan zorgen dat je steeds rested hebtquote:Op maandag 2 februari 2009 08:10 schreef GI het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens mijn priest wat omhoog gekregen. Maar dat levellen buiten instances op level 70 gaat wel erg traag. Gisteren in twee uur met zijn vijfen questen van 33% naar 63% gekropen
Ik heb rested. Maar mijn priest is eentje die we alleen spelen als we samen zijn. We zijn zwaar undergeared voor UK de eerste keer dus willen we 'even' wat levels onder de pet hebben. En das best traag enzo verder.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:15 schreef Migwi het volgende:
[..]
Meerdere chars levelen en dan zorgen dat je steeds rested hebt
Oh, naja, ik vond het levellen altijd wel redelijk snel gaan zelfs met bijvoorbeeld m'n Protection Warrior.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb rested. Maar mijn priest is eentje die we alleen spelen als we samen zijn. We zijn zwaar undergeared voor UK de eerste keer dus willen we 'even' wat levels onder de pet hebben. En das best traag enzo verder.
Jah. Dat weet ik. En zo zijn we ook makkelijk op 70 gekomen. Ware het niet dat we dus undergeared zijn voor UK en we even een extra level onder de pet willen hebben.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:11 schreef Migwi het volgende:
Als je als groep gaat levelen kun je beter instances whoren imo
Dan vlieg je er ook doorheen.
Nuja, zo was dat tenminste in TBC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |