quote:
Tegen mij dan?
Ik weet het niet meer precies, begon sowieso veel minder te spelen toen ik weer een nieuwe vriendin had en op een gegeven moment was het gewoon klaar. In augustus of september denk ik.
Vond het gewoon niet leuk meer, voornamelijk omdat ik het het leukste vond om gewoon rond te rijden
(vliegen met m'n Hippogryph was natuurlijk super, maar vind het nog steeds een hele slechte ontwikkeling dat ze dat ooit verzonnen hebben) en een beetje te grinden, maar voornamelijk te PvPen. En tsja, dat was sowieso al minder na de patch met de battlegrounds, maar met flying mounts was er gewoon sowieso geen fuck meer aan. Waar je eerst nog de kans had iemand op z'n mount tegen te houden (zeker als Hunter

) lachen ze je nu uit vanaf een veilige hoogte. Byebye world PvP. Heel mijn game verpest

Ook ben ik altijd tegen de lore butchering geweest. Shamans bij Alliance, Paladins bij Horde, Blood Elves bij de Forsaken in een faction, ongeïnspireerde flying mounts en dan heb je er eentje zoals de Hippogryph en dan is die beschikbaar voor alle races, de steeds sterkere nadruk op arenas (leuk als Hunter zijnde). Het mocht allemaal wel een beetje origineler en divers van mij, maar ja, het is een cash cow geworden en dan is dat ver te zoeken meestal.