abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65659977
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:37 schreef Ps2K het volgende:

[..]

roll shaman mijn astral recall heeft een 15min cooldown. en als die op cooldown zit heb ik mijn hearthstone nog
En het vliegen is wel handig, kun je even wat troep in de afwasmachine doen enzo.
hunter4life
  maandag 2 februari 2009 @ 16:10:26 #252
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65660125
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

hunter4life
nah shaman heeft meer variatie

(ex-hunter)
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65660324
Maakt me niet uit. Hunter is de enige echte pet class. Ik hou van gezelschap
pi_65660994
eigenlijk heeft de drood de meeste variatie imo. Heb zowel shammy als drood

en ik wil nog steeds wel eens een hunter proberen
  maandag 2 februari 2009 @ 16:39:25 #255
94617 Ps2K
pi_65661135
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:35 schreef Ssswing het volgende:
eigenlijk heeft de drood de meeste variatie imo. Heb zowel shammy als drood

en ik wil nog steeds wel eens een hunter proberen
Druid heeft net zoveel variatie als shammie imo.. casten, melee en resto. hmm maar een shammie kan niet meer tanken...
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65661476
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Druid heeft net zoveel variatie als shammie imo.. casten, melee en resto. hmm maar een shammie kan niet meer tanken...
Niet meer? Hebben die dat ooit gekund, dan?
  maandag 2 februari 2009 @ 16:53:41 #257
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_65661664
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Zeker nu de Epic flying mount ( skill ) goedkoper is geworden moet dat geen enkel probleem zijn.
Heb ik wat gemist?

Per wanneer is deze skill goedkoper geworden? En wat betaal je nu voor de skill?
Krekker is de bom!
  maandag 2 februari 2009 @ 16:54:35 #258
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_65661708
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:48 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ja, in de level < 20 instances
Krekker is de bom!
pi_65662279
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist?

Per wanneer is deze skill goedkoper geworden? En wat betaal je nu voor de skill?
Die is nog steeds 5k hoor. Enige wat goedkoper is, is de 1e land mount, 30g ipv 100.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:47:02 #260
94617 Ps2K
pi_65663465
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:48 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Earthshock genereerde vroeger threat net als rockbiter weapon.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:11:41 #261
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_65666345
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef Migwi het volgende:

[..]

Casuals
Blizzard die daarop inspeelt

Tijd voor WoW 2 zeg ik. Met echte PvP servers, world PvP is wat ik weer wil zien dus dump die zeik arenas en battlegrounds, een grote wereld (niet zo'n zeikwereldje dat je in één dag ontdenkt hebt, neem een voorbeeld aan Darkfall Online, dat is pas een wereld), geen pussy flying mounts meer (alhoewel mijn Hippogryph echt cute was (voor m'n Night Elf dan)), kortom een hardere game. En flikker dan ook meteen die gamecards weg, filter je meteen een hoop kinderen eruit.
[/rant]

BLAAARGH!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_65666580
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ewww! Een casual!

In principe heb ik niks tegen casuals, maar er zijn er alleen zo verdomde veel die gaan lopen zeuren over dat ze dit en dat niet hebben en dan dus niet dit en dat kunnen doen. Want ja, iedereen moet alles kunnen doen ook al speel je veel minder. Bah
En dan heb je Blizzard die dat wil oplossen. Door arenas in te voeren zodat de casual competitive PvP gear kan krijgen. Daily quests zodat de casual ook veel geld kan verdienen. Overal asociaal veel guards stationeren zodat je amper ergens kunt PvPen. Etc etc.

En na, hm, meer dan 3 jaar gespeeld te hebben, waarvan het laatste jaar met twee accounts denk ik dat ik wel nog het een en ander over WoW mag zeggen
So true

Ik herinner mij nog die blijde dagen dat ik met mijn dwergje alles en iedereen die ik zag gankte
pi_65666806
Additional instances cannot be launched
pi_65667780
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef Siniti het volgende:

[..]

So true

Ik herinner mij nog die blijde dagen dat ik met mijn dwergje alles en iedereen die ik zag gankte
Heerlijk toch?
Ah, de goede oude tijd waarin je op een gegeven moment lijstjes van meest bekende/beste player van een class aanvoerde puur en alleen omdat je altijd aan 't PvPen was, zelfs in Horde steden (neen, dat wil niet zeggen dat je daadwerkelijk de beste bent, maar altijd leuk een veer in je reet ) Op een gegeven momet spendeerde ik meer tijd in Orgrimmar (gotta love Shadowmeld en Feign Death) dan in de rest van de wereld. Super om PvP enabled Hordies in hun eigen stad te killen.
Damn, wat mis ik die tijden
Ik hoop dat Darkfall Online snel uitkomt, ook al spreken de graphics me niet echt aan, de rest van het spel is tot zover wel super, daar kan je tenminste echt PvPen en je eigen ding doen zonder dat er meteen hate posts op het forum verschijnen van 'gegankde' carebears
pi_65667928
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:44 schreef Migwi het volgende:

[..]

Heerlijk toch?
Ah, de goede oude tijd waarin je op een gegeven moment lijstjes van meest bekende player aanvoerde puur en alleen omdat je altijd aan 't PvPen was, zelfs in Horde steden. Op een gegeven momet spendeerde ik meer tijd in Orgrimmar (gotta love Shadowmeld en Feign Death) dan in de rest van de wereld. Super om PvP enabled Hordies in hun eigen stad te killen.
Damn, wat mis ik die tijden
Ik hoop dat Darkfall Online snel uitkomt, ook al spreken de graphics me niet echt aan, de rest van het spel is tot zover wel super, daar kan je tenminste echt PvPen en je eigen ding doen zonder dat er meteen hate posts op het forum verschijnen van 'gegankde' carebears
Ik had dan een rogue, was ook geweldig. Samen met 4 andere rogues in Orgrimmar random hordes in de AH killen

En natuurlijk in Tyr's hand die chinese farmers pwnen, die dan hele zielige emotes terugdeden En toen kwamen die battlegrounds, die iedereen ging farmen voor wat free rares/epics, dag world pvp
pi_65668268
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:47 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ik had dan een rogue, was ook geweldig. Samen met 4 andere rogues in Orgrimmar random hordes in de AH killen

En natuurlijk in Tyr's hand die chinese farmers pwnen, die dan hele zielige emotes terugdeden En toen kwamen die battlegrounds, die iedereen ging farmen voor wat free rares/epics, dag world pvp
Ja, balen was dat
Niet dat ik nu een tyfushekel had aan de battlegrounds, 't was toch PvP, maar ik zag ze wel liever gaan en world PvP terugkomen. Dat is random, altijd anders. Loved it

edit: Tyr's. Hehe, beetje stoken daar heeft vaak geleid tot heerlijke grote gevechten
Want, ze zijn aan het farmen, dan mag je ze niet storen en dus moet heel de guild erbij komen om de vervelende PvPers een lesje te leren
pi_65668851
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ja, balen was dat
Niet dat ik nu een tyfushekel had aan de battlegrounds, 't was toch PvP, maar ik zag ze wel liever gaan en world PvP terugkomen. Dat is random, altijd anders. Loved it

edit: Tyr's. Hehe, beetje stoken daar heeft vaak geleid tot heerlijke grote gevechten
Want, ze zijn aan het farmen, dan mag je ze niet storen en dus moet heel de guild erbij komen om de vervelende PvPers een lesje te leren
Dat van die hele guild erbij komen was ook altijd grappig ja Tjsa, ik heb die battlegrounds wel geprobeerd maar vond et allemaal maar saai. Het was in AV gewoon een gevecht van 40 vs 40 op een willekeurige graveyard, WSG was dan iets leuker, maar zaten ook amper tot geen 1v1 gevechten bij. De leukste dingen die we toen nog deden was Orgrimmar ofzo raiden Met een groepje van 10 mensen boven op OG ah mensen beneden nuken
pi_65673704
  maandag 2 februari 2009 @ 21:58:54 #269
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65673774
Een van de weinige goede. Ook al snap ik het middelste plaatje niet helemaal, die look is hilarisch .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 2 februari 2009 @ 22:37:43 #270
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_65675554
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef Fir3fly het volgende:
Een van de weinige goede. Ook al snap ik het middelste plaatje niet helemaal, die look is hilarisch .
Die pally heeft gewonnen maar zijn rating is wel met -1 naar beneden gegaan, dus je kan winnen en nog verliezen.
Fear is the grease of society.
pi_65680002
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

Die pally heeft gewonnen maar zijn rating is wel met -1 naar beneden gegaan, dus je kan winnen en nog verliezen.
Ja klopt, Priest heeft trouwens ook -1
pi_65684816
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:44 schreef Migwi het volgende:

Hoe kan je dit nu zeggen zonder dat het spel uberhaubt uit is en de reviews die ik lees zijn allen niet meer zo laaiend positief zoals ze eerst waren.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_65684975
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Hoe kan je dit nu zeggen zonder dat het spel uberhaubt uit is en de reviews die ik lees zijn allen niet meer zo laaiend positief zoals ze eerst waren.
wow-killer fanboys. Altijd hetzelfde. Spel X dat binnenkort wordt VEEL gaver dan WoW en zal WoW van de markt afwerken. Tot nu toe is het echter nog altijd een teluerstelling geweest in vergelijking met WoW.
pi_65685008
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

wow-killer fanboys. Altijd hetzelfde. Spel X dat binnenkort wordt VEEL gaver dan WoW en zal WoW van de markt afwerken. Tot nu toe is het echter nog altijd een teluerstelling geweest in vergelijking met WoW.
AoC/warhammer online *KUCH*
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_65685034
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarom vraag ik me af hoe je dit nu kan roepen Je zou zeggen dat een ezel zich niet 2 x tegen dezelfde steen stoot he..........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')