Die is grijs met een paars zweempje, komt niet eens in de buurt van groenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was iets van de derde foto? En hij was grijs of groen!
Ik vond dat ook heel indrukwekkend, vooral die hoge ruimte zonder ramen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben er zowel met snoeiende hitte geweest (juli, lekker terrasjes hangen) als met vrieskou (kerst, romantiesj bij de open haard): allebei tof!
Ik vind het Joods Museum daar zo vreselijk mooi! Ik vind Joodse musea vaak saai en over-sentimenteelmaar deze is zo uniek, met dat gebouw!
De Holocausttoren! Ik vind het allemaal prachtig - de Garden of Exile waarin je, ondanks perfect in stramien geplaatste kolommen, het gevoel hebt te verdwalen - de Voids die een belangrijk deel van het gebouw vormen - het kunstwerk met al die metalen smileys waar je overheen loopt. Het maakte heel veel indruk op me.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vond dat ook heel indrukwekkend, vooral die hoge ruimte zonder ramen!
whehequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Dipkip het volgende:
Mweheh toen ik klein was hebben mn ouders een van de dubliners te logeren gehad na een avond uit. En ik heb dat jarenlang onthouden als dat we een rovershoofdman (zeg maar zoals uit Ronja de Roversdochter) te ontbijten hadden gehad![]()
Dus
Ik van 130. Ik geloof dat mn IQ dan 9 punten is gezakt ten opzichte van vorig jaar. Kan wel, ik werd halverwege heel erg boos dat ik maar 6 sec had voor die stomme plaatjes en nog niet geklikt hadquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef cyclechick het volgende:
Nou volgens BNN heb ik een IQ van 135.Lijkt me vrij optimistisch.
Ik vind het een idiote test - als beta scoor je altijd zo hoog! Volgens mij krijg je, met fatsoenlijk ruimtelijk inzicht, sowieso 125. Alles wat je vervolgens nog aan taalgevoel hebt, levert bonuspunten opquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef cyclechick het volgende:
Nou volgens BNN heb ik een IQ van 135.Lijkt me vrij optimistisch.
Vet stoer!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Dipkip het volgende:
Mweheh toen ik klein was hebben mn ouders een van de dubliners te logeren gehad na een avond uit. En ik heb dat jarenlang onthouden als dat we een rovershoofdman (zeg maar zoals uit Ronja de Roversdochter) te ontbijten hadden gehad![]()
Dus
Het is natuurljk ook maar een indicatie, ze zeiden zelf al dat ze slechts een paar domeinen testen. daarbij zit je niet in een testruimte waar het rustig is, maar word je aan alle kanten afgeleid, en vond ik persoonlijk het niveau van flink wat vragen behoorlijk laag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het een idiote test - als beta scoor je altijd zo hoog! Volgens mij krijg je, met fatsoenlijk ruimtelijk inzicht, sowieso 125. Alles wat je vervolgens nog aan taalgevoel hebt, levert bonuspunten op
Ik kom al jaren op bijna-autistische waarden uit. Ik ben best slim hoor, maar bepaald niet hoogbegaafd
Waar kan ik die test online doen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik had vandaag mijn laagste score ooitEn zelfs 30 punten minder dan mijn hoogste score ooit.
![]()
Wordt een mens dommer met de jaren?
Ik had de eerste vraag foutquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom al niet uit die 'eenvoudige' opvolgrijtjes en die stomme plaatjes met 'wat is het volgende plaatje' etc
daarom stop ik altijd al als ik vraag 1 zie
ik probeerde het net weer, en toen zat ik al zo te staren van 'meh....'quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik had de eerste vraag fouteen goed begin is het halve werk
Die plaatjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom al niet uit die 'eenvoudige' opvolgrijtjes en die stomme plaatjes met 'wat is het volgende plaatje' etc
daarom stop ik altijd al als ik vraag 1 zie
www.bnn.nlquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar kan ik die test online doen?
Nou ja, eerst maar even koffie drinkenIk geloof dat mijn huidige staat van beneveling minstens 20 punten zou schelen
inderdaad! Maar als je van 2 plaatjes zeker wist op welke plek ze stonden, kon je het juiste antwoord er al tussenuit plukkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die plaatjes. Je kan toch zeker vóór en ná de actie leuk voor de berg gaan staan om een foto te maken? Ik heb ze allemaal niet ingevuld, omdat ik dus niet wist wat te kiezen en zeker niet binnen 6 sec.
ik ben gewoon niet WO-waardig (zie tentamenfail van vandaagquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die plaatjes. Je kan toch zeker vóór en ná de actie leuk voor de berg gaan staan om een foto te maken? Ik heb ze allemaal niet ingevuld, omdat ik dus niet wist wat te kiezen en zeker niet binnen 6 sec.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een echte test is sowieso betrouwbaarder, en waarschijnlijk ook meer validequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, ik hou mezelf maar voor dat de laatste échte test die ik heb gedaan (vorig jaar november) wél heel goed wasWas net zo'n test als chicolate met een vergelijkbarescore (voor een baan)
Tuurlijk wel! Je hebt die andere WEL gehaaldquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet WO-waardig (zie tentamenfail van vandaag![]()
)
Ik hoop hetquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Een echte test is sowieso betrouwbaarder, en waarschijnlijk ook meer valide
dat was een loser-vak dat iedereen haaltquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Je hebt die andere WEL gehaald
125 nu net? Dat is toch een prima score? Waarschijnlijk heb je wel een paar onnodige fouten gemaakt/een antwoord gemist omdat je te weinig tijd had of werd afgeleid.. etc dus dan zou het nog wel wat hoger liggen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik hoop hetIk had 125en ik schaam me er gewoon voor
Zó slecht.
Mwah, de meeste mensen kunnen niet eens HBO/WO.....quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was een loser-vak dat iedereen haalt
Dit komt uit de online test van bnnquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hè, hebben wij een andere test gedaan?
Het is echt zonder overdrijven de laagste score die ik ooit in mijn leven heb gehaaldquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
125 nu net? Dat is toch een prima score? Waarschijnlijk heb je wel een paar onnodige fouten gemaakt/een antwoord gemist omdat je te weinig tijd had of werd afgeleid.. etc
Ow oke, dan snap ik je gevoel...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is echt zonder overdrijven de laagste score die ik ooit in mijn leven heb gehaald. Meestal zit ik rond de 140 met uitschieters naar boven de 150. Ben echt in shock nu
Ik heb vrijdag een tentamen van een vak waarvan ik nog niet weet waar het uberhaupt over gaat, omdat ik geen colleges heb gevolgdquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
@Moblo: die BNN test zegt níets over je WO-waardigheid. En je andere tentamen heb je lekker wel gehaald. En je weet niet of je dit zeker niet gehaald hebt. Dusss.
En dát zegt ook niks over je WO-waardigheid/intellect, maar wellicht geeft het wel door dat het misschien toch handig is wel naar colleges te gaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een tentamen van een vak waarvan ik nog niet weet waar het uberhaupt over gaat, omdat ik geen colleges heb gevolgd
Ik bén heel fanatiek en serieusquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Doe jij die testen dan heel fanatiek en serieus, Tink?
als ik een WO-er was, dan had ik 't vast wél gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En dát zegt ook niks over je WO-waardigheid/intellect, maar wellicht geeft het wel door dat het misschien toch handig is wel naar colleges te gaan*no shit Sherlock-moment*
Sommige vakken kun je met twee dagen stampen prima halen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een tentamen van een vak waarvan ik nog niet weet waar het uberhaupt over gaat, omdat ik geen colleges heb gevolgd
Ik had om precies dezelfde reden de eerste vraag fout!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:52 schreef conleche het volgende:
Ik vond hem echt heul makkelijk. En de fouten die ik had (4) daarvan vond ik er twee ook nog eens stomme vragen, ik had helemaal niet op die buttons gelet, want tussen de vragen door zat ik andere dingen te doen, dus dat verhaal van dat handdoekje had ik ook gemist. En dat shirt van dat kind had ik per ongeluk goed gegokt.
Ik had maar 2 echte fouten en dat was raar genoeg de 1e vraag, daar had ik als domme redenatie; alles op het land en kade aan het water. En dan nog een ruimtelijk inzicht vraag. Daar zat ik te kutten met zo'n dobbelsteen.
Jij weet het beter te verwoorden dan ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:52 schreef cyclechick het volgende:
Op mijn stage nemen we altijd de WAIS af bij mensen, en dan meet je de volgende domeinen:
Verbale IQ, Performale IQ, Verwerkingssnelheid, werkgeheugen, perceptuele organisatie.
Nu was het taal, rekenen, geheugen, ruimtelijk inzicht en logisch redeneren geloof ik. Dat zijn (behalve geheugen) allemaal subdomeintjes.
Kortom: kuttest
En dan toch nog zo'n hoge scorequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik had om precies dezelfde reden de eerste vraag fout!
En ik heb ook tussendoor andere dingen gedaan, dus zelfde verhaal met die buttons, en tot slot heb ik het ruimtelijk inzicht van een geblinddoekte achterlijke idioot en kan ik al sinds de basisschool niet rekenen, dus daar heb ik flink wat steken laten vallen
Greysquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Aanschouw een deel van mijn Lush bestelling!
[ afbeelding ]
Mijn ruimtelijk inzicht is ook niet heel erg goed, maar deze vond ik wel te doen. En die autorijvragen waren ook veel simpeler dan die van vorig jaar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik had om precies dezelfde reden de eerste vraag fout!
En ik heb ook tussendoor andere dingen gedaan, dus zelfde verhaal met die buttons, en tot slot heb ik het ruimtelijk inzicht van een geblinddoekte achterlijke idioot en kan ik al sinds de basisschool niet rekenen, dus daar heb ik flink wat steken laten vallen
Ik had bij wiskunde gewoonweg te weinig tijd....... echt 5 op rij fout ofzo.quote:
Die sommen, dat er aan elke kant 2 sommen stonden, met hoge getallen, hahaha dat kan ik ecth niet heurrr. 15 x 37 kan ik al niet eens uit mijn hoofd uitrekenen, en ik probeer het tegenwoordig geeneens meerquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik had bij wiskunde gewoonweg te weinig tijd....... echt 5 op rij fout ofzo.
Iemand nog iets van SHE gehoord?
Das 370 plus de helft is 150 en 35 is 405 is 555quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Die sommen, dat er aan elke kant 2 sommen stonden, met hoge getallen, hahaha dat kan ik ecth niet heurrr. 15 x 37 kan ik al niet eens uit mijn hoofd uitrekenen, en ik probeer het tegenwoordig geeneens meer
370 x 1,5 = 370 + 185 = 400 + 155 = 555quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Die sommen, dat er aan elke kant 2 sommen stonden, met hoge getallen, hahaha dat kan ik ecth niet heurrr. 15 x 37 kan ik al niet eens uit mijn hoofd uitrekenen, en ik probeer het tegenwoordig geeneens meer
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Das 370 plus de helft is 150 en 35 is 405 is 555
Bier is goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil nog een bier
maar dat doe ik niet
5 x 37 kost teveel tijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
![]()
Ik zou doen: 10 x 37 en dan proberen nog 5 x 37 (onmogelijk) en dan moet je die twee onthouden (helemaal onmogelijk tijdens rekenen) en dan optellen.
kortom: te moeilijk
Neh, je doet eerst x10 is plus een 0 =370quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
![]()
Ik zou doen: 10 x 37 en dan proberen nog 5 x 37 (onmogelijk) en dan moet je die twee onthouden (helemaal onmogelijk tijdens rekenen) en dan optellen.
kortom: te moeilijk
Trappistenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bier is goedIk ben tegenwoordig aan de trappisten, dat is echt nais!
Zo nog een klein limoncellootje en dan op een oor
Ik ben er nog niet uit welke nou het lekkerst zijn. Westmalle Tripel isquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Trappisten![]()
ik zou er bijna tóch nog een inschenken
Je wou toch afvallen? Dan zou ik niet nog een biertje nemen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Trappisten![]()
ik zou er bijna tóch nog een inschenken
Jah, ik had na het zwemmen gedoucht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:11 schreef Laureline het volgende:
Wat heb je gegeten ColdFeet? En had je een schoon kleedje aangetrokken voor de gelegenheid?
Salie, rozemarijn (makkelijk), tijm (makkelijk), koriander, selderij (makkelijk), dille.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
Wat zijn leuke tuinkruiden plantjes behalve basilicum, peterselie en bieslook?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jah, ik had na het zwemmen gedoucht.
Ik had bruschette met geroosterde paprika, basilicum en parmezaan (blokjes parmezaan), pasta gevuld met aubergine, met een saus van tomaat, tonijn (vers) en witte wijn, en een stuk citroentaart. Plus een halve fles pinot grigio, piemontees geloof ik. Lekker!
Westvleteren ken ik niet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit welke nou het lekkerst zijn. Westmalle Tripel isRochefort 8 is
.... Ik krijg binnenkort van mijn collega een echt Westvleteren
ik heb 't ook nog niet gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Je wou toch afvallen? Dan zou ik niet nog een biertje nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Westvleteren ken ik niet?
maar Westmalle is goddelijk, evenals Rochefort 8
[..]
ik heb 't ook nog niet gedaanmaar heb 't wel verdiend, vind ik
Naar dierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou je alleen maar helpen
![]()
Nou ja het is een cadeautje voor meneer farfallus voor zijn nieuwe huis! Zodat we kunnen koken met verse kruiden (Italiaans/Frans/vegetarisch) En ik wil hem een happypil geven van de lush, weer eens een andere happypilquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:21 schreef Laureline het volgende:
Die plantjes in potjes gaan bij mij altijd dood![]()
Maar als ik moest kiezen nam ik koriander, munt, bieslook, thijm en dille. Munt alleen als je van verse muntthee houdt! Onee, nu vergeet ik basilicum. Die is ook essentieel. Hmmmm....
ik weet 'tquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Naar dierIk wou je alleen maar helpen
Ik wil het wel doen maar ik geef geen garantiesquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef k_i_m het volgende:
Wie wil mijn sollicitatiebrief nog even spelchecken?.
Hij is toch vegetariër? Dan denk ik de thijm weglaten, hij gaat toch geen lamsbouten stoven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja het is een cadeautje voor meneer farfallus voor zijn nieuwe huis! En ik wil hem een happypil geven van de lush, weer eens een andere happypil!!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
![]()
En ik bedoelde natuurlijk niet of ge dat kleedje gekuist had hè! Maar 't zal zeker en vast zijn gaan spannen na zo een zalige maaltijd!
Jup! En mijn nieuwe toffe buurjongen waar ik koelkast buddy mee ben ook! Dus ik ben officieus in de minderheidquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hij is toch vegetariër? Dan denk ik de thijm weglaten, hij gaat toch geen lamsbouten stoven.
Mail maar!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef k_i_m het volgende:
Wie wil mijn sollicitatiebrief nog even spelchecken?.
Dan koop ik die minst kwetsbare! En platte of krulpeterselie? En uit een tuincentrum of ergens anders?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MoBlo, Westvleteren wordt slechts in beperkte oplage gemaakt; je moet kratten reserveren en mag er max 3 tegeliljk ophalen bij de broeders trappisten. Volgens kenners is Westvleteren 8 het lekkerste bier ever, ik ben benieuwd!
PF, ik gebruik zelf het vaakst peterselie, munt, koriander, dille en basilicum. Om zelf in leven te houden zou ik die niet kiezen; bhalve peterselie zijn ht allemaal vrij kwetsbare plantjes. Tijm, rozemarijn, selderij en peterselie hou je het makkelijkst zelf in leven.
Ik vond basilicum wel makkelijk juist, gewoon in een schoteltje zetten en zorgen dat er altijd een laagje water instaat. Peterselie gaat bij mij altijd doodquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:28 schreef P.F het volgende:
Basilicum gaat altijd deaud dus die krijgt hij sowieso niet
Platte. Beter in tuincentrum dan in supermarkt!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan koop ik die minst kwetsbare! En platte of krulpeterselie? En uit een tuincentrum of ergens anders?
Gut Laureline, ik vind je echt dolgezellig als Vlamingquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:31 schreef Laureline het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, anders gaat mijn meneer wenen. Die vindt dat ambetant. Want hij ziet mij zo graag.
De enige plant die mijn groene vingers overleeft hier in huis is een ....God, hoe heet dat ding? Allemaal groene sprieten en daar komen dan stengels uit met één dooraderd wit blad, en daar steekt heel obsceen een gelige pielemuis uit omhoog. Je ziet ze ook wel in knalrood, en ze zien eruit als een plastic bloem.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Platte. Beter in tuincentrum dan in supermarkt!
En Laureline, onze voorkeuren komen best overeen, alleen zijn er bij mij al bergen plantjes doodgegaan en zou ik dus altijd voor lekker winter- en klunsvaste plantjes gaan
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:58 schreef P.F het volgende:
[..]
GreysHoe veel kost een happypil??
Het is een zeepje toch?
Ik weet welke je bedoelt!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
De enige plant die mijn groene vingers overleeft hier in huis is een ....God, hoe heet dat ding? Allemaal groene sprieten en daar komen dan stengels uit met één dooraderd wit blad, en daar steekt heel obsceen een gelige pielemuis uit omhoog. Je ziet ze ook wel in knalrood, en ze zien eruit als een plastic bloem.
Nouja, niet dood te krijgen.
Ga naar tuincentrum en neem de plantjes die er niet dood of geel uitzien? Die zijn makkelijk in onderhoud.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef P.F het volgende:
Nou weet ik echt niet meer welke plantjes ik moet nemenHij geeft ze wel trouw water
Ik zal het eens opzoeken in mijn kamerplantengids (die krijg ik standaard van meneers tantequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:38 schreef Laureline het volgende:
Het is iets dat klinkt als Arnica of Caligula....
Niets overleeft het in mijn kamerquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn cactussen laten verdrogen, ik denk niet dat ik groene vingers heb
Alleen orchideeën overleven het bij mij!
Ik wil ze in losse potjes doen of samen in een bak, ben er nog niet over uit! Maar alles moet wel een naamkaartje hebben anders weet hij niet wat wat isquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:45 schreef conleche het volgende:
Als je munt in de grond stopt, gaat het erg woekeren Rozemarijn vind ik ook best makkelijk en salie, bieslook, thijm en peterselie. Eigenlijk is alleen koriander moeilijk, omdat ik daar altijd veel van gebruik en het geen tijd heeft om aan te groeien en basilicum zelfde laken een pak. Maar goed, zo duur zijn die potjes ook weer niet. Er zit een Turk in zo'n zijstraatje van de Albert Cuijp en die verkoopt mooie grote plantjes van alles. Veel groter dan die uit de supermarkt.
Bij mij gaan zelfs plastic planten doodquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:48 schreef zwahiel het volgende:
Ik heb een van mijn bamboe Ikea plantjes dood laten gaan waarschijnlijk heeft ie te weinig licht gehad
geef mij die job!quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:16 schreef P.F het volgende:
Pff, mijn tijden sluiten alweeer niet aan bij mijn eventuele werktijden... Dus weer niet werken
Tijd voor een nieuw baantje..
Het is in/door heel Nederland dus je zou er kunnen solliciterenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:18 schreef zwahiel het volgende:
[..]
geef mij die job!
Ik ga morgen (als mijn koortslip hopelijk wat minder is) 's kijken om te solliciteren bij een koffiebar in 't stad hier. Gewoon doen alsof ik dom ben ik kijken hoever ik kom qua werken. We zien later wel dat ik een verzekering nodig heb of zoEen Belgische bankrekening schijnt al een eindje te helpen hoorde ik vandaag.
roept iets over België enzo...quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is in/door heel Nederland dus je zou er kunnen solliciteren
Je kan misschien wat anders geven? Of moet het per se op drugs lijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:31 schreef P.F het volgende:
Ja dat zag ik net ook via googleJammerr
nee daar ben ik nog mee bezigquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:28 schreef P.F het volgende:
Mja, je had toch ook dat ene baantje bij de trein?
Hehe, nou ja we hebben het wel eens over happy pills, appeltjes en duifjes. Dus een van die laatste is ook goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je kan misschien wat anders geven? Of moet het per se op drugs lijkenze hebben ook shampoo die op een brok hasj lijkt
Die eerste weet ik niet zo goed, vind het raar niet zo vaak bij m'n ouders te zijn. En ik zie m'n vrienden nooit want we maken nooit echt tijd voor elkaar. Het voelt een beetje leeg. En dan is het hier ook nog eens rustigquote:
Dat eerste is wennen. Je moet van je kamer nog echt je huisje maken, ook in je hoofd. Het is logisch dat je de kamer in het huis bij je ouders nu nog als huis beschouwt, maar dat gaat vanzelf beter worden. En hoe sneller je het gezellig maakt, hoe sneller je het fijn gaat vinden...quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Die eerste weet ik niet zo goed, vind het raar niet zo vaak bij m'n ouders te zijn. En ik zie m'n vrienden nooit want we maken nooit echt tijd voor elkaar. Het voelt een beetje leeg. En dan is het hier ook nog eens rustig
Die tweede omdat ik een beetje bozig deed omdat we onverwachts een halte met de metro gingen ipv met de auto en ik bang was het niet te halen. Daarna omdat mijn bus mijn bus niet was. En we snel wat drinken gingen halen, er achterkwam dat mijn bus sowieso niet zou komen en ben toen snel boos ingestapt. (Zonder meneer farfallus, ik belde hem nog wel om sorry te zeggen maar toch zat het mij niet lekker!) Maar eigenlijk was ik nog een beetje boos om gisteravond
Mijn vrienden wonen ± 10-15 minuutjes van waar mijn ouders wonen, maar werken/studeren wel in Amsterdam. Of in Utrecht. En verder heb ik niet echt vrienden. Wel een soort vaste club die naar elkaars feesten gaat en die wonen op 5-10 minuutjes fietsen van waar mijn ouders wonen en van elkaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat eerste is wennen. Je moet van je kamer nog echt je huisje maken, ook in je hoofd. Het is logisch dat je de kamer in het huis bij je ouders nu nog als huis beschouwt, maar dat gaat vanzelf beter worden. En hoe sneller je het gezellig maakt, hoe sneller je het fijn gaat vinden...
Waar wonen je vrienden? Ook in Osdorp? Prbly niet hè. Dan moet je toch gewoon vaker afspreken in de stad, al is het maar om even koffie te drinken of zo.
Dat tweede verhaal snap ik geen zak van. Was dat metro/bus gedoe gisteravond, of is daar nog wat anders gebeurd?
En als je je klote gedragen hebt tegen Meneer Farfallus, hem gewoon bellen of mailen om sorry te zeggen en vooral ook waarom je zo reageerde, dat het niet aan hem lag. Tenminste, dat weet ik natuurlijk niet, of het aan hem lag omdat ik er niks van begrijp.....
Ja inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:03 schreef conleche het volgende:
O en tegen dronken mannen aanpraten heeft geen emkele zin.
Nou daar is echt de meest simpele oplossing voor: gewoon niet meer doen. Of alleen als je er een keer wel zin in hebt!! En als het niet tot hem wil doordringen dan moet je hem aan laten modderen in zijn eentje. Moet je zien hoe snel hij van dat hele kookidee af is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:02 schreef P.F het volgende:
O en ik vind het stom dat altijd als wij naar zijn ouders gaan (dat is ruim een uur rijden) dat hij dan altijd aan mij vraagt van zullen wij koken? En dan zeg ik soms ja leuk maar meestal heb ik daar niet zo een zin in. Dus dan zeg ik nee daar heb ik geen zin in. Maar dan wil hij het heel graag en op de een of andere manier ben ik dan in die positie dat ik toch ga koken voor een aantal mensen waar iedereen weer andere dingen niet lust dus het is sowieso altijd een groot compromis. En dan heb ik dus net anderhalf uur in de auto gezeten, racen we snel naar de supermarkt, moet ik uiteraard a la minute iets bedenken omdat hij toch niets weet, racen we snel terug omdat zijn ouders graag om zes uur eten en het is inmiddels al half 7. Dan denk ik nou wat het langs duurt moet het eerst, dus doe ik het snel snel snel. Dan is hij ondertussen aan het rommelen en als het voor de helft af is vraagt hij wat hij kan doen. En dan denk ik van pfff jij zou toch kokenEn dan maken we het en dan vindt iedereen het super lekker en krijg ik iedere keer weer complimentjes.
Maar ik vind het stom en ik hou niet eens echt van koken. Ja rustig op m'n gemakje, maar niet onder tijdsdruk. En dan vind ik mezelf weer stom dat ik toch iedere keer weer sta te koken
En dan ben ik meestal helemaal moe omdat ik eerst weer een tijd heb moeten reizen omdat ik weer wat anders daarvoor had en spullen mee moet en blablabla. Maar ik doe het allemaal zelf.
funny!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Yeah, maar het was dus eerst niet zo duidelijk dat hij dronken was, want het is nooit zo duidelijk bij hem (net als bij mij..) En hij reageerde compleet normaalHij keek alleen wel vreemd en trok ineens m'n broek uit en m'n ondergoed. En toen keek hij alsof hij vergeten was wat hij aan het doen was en toen ging hij maar computeren
Ik had het dus toen al kunnen weten
Maar ik dacht alleen maar van.. Oké, what ever
dan zou ik het ook wel gemist hebben hahahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 07:25 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Heb ik nog Belangrijk Nieuws gemist gisteren?
Vriesea?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt!
Maar ik weet niet hoe ze heten.
anthuriumquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:38 schreef Laureline het volgende:
Het is iets dat klinkt als Arnica of Caligula....
Ja een beetje wel hequote:Op donderdag 29 januari 2009 08:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Zou ze iPhone bedoelen??? En jij en ik slapen te weinig!!
Om die reden heb ik ook orchideeën staan... "Orchideeën doen het het best als ze zwaar verwaarloosd worden," heb ik ooit iemand horen zeggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:38 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn cactussen laten verdrogen, ik denk niet dat ik groene vingers heb
Alleen orchideeën overleven het bij mij!
Yup, you're welcomequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Ewelina, had jij het nou als eerste over die omelet met roerbakgroente? Hij viel bij ons erg in de smaak gisteren dus bedankt voor de tip!
Nee! Zat er net aan te denken. Hebben jij en ik nu ook al telepatitus??quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:47 schreef Vivi het volgende:
En heeft iemand nog iets van SHE gehoord?
Nou ja, ik heb haar gisterenmiddag vroeg ook nog een sms gestuurd en daar heeft ze ook niet op gereageerd (nu was het wel gewoon om een telefoonnummer door te geven maar toch).quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee! Zat er net aan te denken. Hebben jij en ik nu ook al telepatitus??
O en hoe was de verjaardag van mini-viev? Feestje is pas de 31e toch?
Voor mij wel, ik wil dat dolgraag. Maar voorlopig is het nog niet echt haalbaar, denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:14 schreef Sugar het volgende:
Hehehe, leuke foto!
Vivi, wat ik net bedacht (jaja), heb jij nog plannen om in een zonnig oord (ben vergeten waar precies) te gaan wonen? Of was dat geen echte optie voor jullie?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh godIk sta in het lijstje en ben zwaarder dan ik hoopte. En omdat ik dat vanmorgen nog niet bedacht had, heb ik ontbeten met een hema hotdog en cappuchino
het is natuurlijk NOOIT goed om met een Hema Hotdog te ontbijtenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh godIk sta in het lijstje en ben zwaarder dan ik hoopte. En omdat ik dat vanmorgen nog niet bedacht had, heb ik ontbeten met een hema hotdog en cappuchino
Ja maar, ik had me net met laserflitslicht laten behandelen en het deed pijn en ik was zielig. En was toch even bij de Hema. Maar vanaf NU ga ik het beter doen, echt waar!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
het is natuurlijk NOOIT goed om met een Hema Hotdog te ontbijten
Laserflitslichtjes nu ook bij de hemaquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar, ik had me net met laserflitslicht laten behandelen en het deed pijn en ik was zielig. En was toch even bij de Hema. Maar vanaf NU ga ik het beter doen, echt waar!
Heb je je na die hotdog gewogen of ervoor?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
ik gok van nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Laserflitslichtjes nu ook bij de hema![]()
Doet het pijn? Werkt het? Is het voor pigmenten of haartjes? Ik zag laatst iemand die dacht er vreselijk lelijke puistjes van gekregen te hebben (ik zag dat ze inderdaad een pokdalig gezicht had).
Nee dat was bij de schoonheidsspecialiste die naast de hema zitquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Laserflitslichtjes nu ook bij de hema![]()
Doet het pijn? Werkt het? Is het voor pigmenten of haartjes? Ik zag laatst iemand die dacht er vreselijk lelijke puistjes van gekregen te hebben (ik zag dat ze inderdaad een pokdalig gezicht had).
Wij niet, jij wel als je aan wilt komen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Broodje bal gehakt mag zeker niet als ontbijt?
btw ik heb nu internet op het werk dus zal af en toe (als werk het toelaat) meespieken
zie vorige paginaquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En met goed resultaat zo te zien?
* Mini_rulez't mee
ik heb net even gesms-edquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:54 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk DaD!
Ik meende te hebben gezien dat ze om 8 uur werd geopereerd. Maar volgens mij weten MoBlo en ColdFeet meer!
Vertelquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:54 schreef cyclechick het volgende:
Oooh ik denk dat ik het misterie van mijn rare eten van deze week heb ontrafeld
Tijdstip weet ik niet, maar Vik zei dat ze 's ochtends geopereerd wordt dus ik gok dat ze nu al 'bezig zijn'.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand hoe laat Vik ook alweer geopereerd zou worden? Wij wonen op 5 minuten afstand van het ziekenhuis en we moeten er toevallig even zijn (dichtstbijzijnde pinautomaat is daar), en we wilden wel even een kaartje en zo'n toffe ballon langsbrengen of zo, namens Slank?
Wauw, wat ga je hard!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie vorige pagina
66,8kg
en vanmiddag weer kickboksen..
Wat cool!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
We gaan er nu gewoon heen en vragen wel even aan de balie. Sowieso is het leuk als ze bij terugkomst een ballon en kaartje van ons ziet, toch?
Leuk ja!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
We gaan er nu gewoon heen en vragen wel even aan de balie. Sowieso is het leuk als ze bij terugkomst een ballon en kaartje van ons ziet, toch?
Hihi dat was ik al aan het doen, ik drukte per ongeluk op enter, terwijl ik nog aan het typen wasquote:
zie lijstje:quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wauw, wat ga je hard!
Ben je nu niet eens aanbeland op je streefgewicht? (wat is dat eigenlijk?)
Ze werd om 8 uur opgehaald.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:54 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk DaD!
Ik meende te hebben gezien dat ze om 8 uur werd geopereerd. Maar volgens mij weten MoBlo en ColdFeet meer!
Als het koud is, doe ik alles op mijn wandelschoenen. En zelfs ik, als uberkoukleum, heb dan warme voetjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, help!
Ik zoek hele warme schoenen voor op de fiets. Mijn allerwarmste wandelsokken, en dan nog een paar sokken en een paar gympies is niet warm genoeg. Mijn wandelschoenen, in combinatie met die allerwarmste wandelsokken is ook niet warm genoeg.
Ik kom nu dus iedere keer op mijn werk aan met ijsklompen ipv voeten en dat doet pijn.
Eigenlijk zoek ik dus een soort UGGS, alleen dan geen schoenen van 100 euro en graag iets minder lelijk.
Iemand tips?
Wat een leuk idee, lief dat je dat doet!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij ANWB etc hadden ze vorig jaar nauwsluitende snowboots ... die zijn wel heel erg warm en 70 euro oid. Maar zien er wel nog een stuk lelijker en lomper uit dan UGGSquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, help!
Ik zoek hele warme schoenen voor op de fiets. Mijn allerwarmste wandelsokken, en dan nog een paar sokken en een paar gympies is niet warm genoeg. Mijn wandelschoenen, in combinatie met die allerwarmste wandelsokken is ook niet warm genoeg.
Ik kom nu dus iedere keer op mijn werk aan met ijsklompen ipv voeten en dat doet pijn.
Eigenlijk zoek ik dus een soort UGGS, alleen dan geen schoenen van 100 euro en graag iets minder lelijk.
Iemand tips?
Timberlands??quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, help!
Iemand tips?
Heb je daar een recept van?quote:
Ik fiets ruim een uur. Dat maakt ook vast uit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als het koud is, doe ik alles op mijn wandelschoenen. En zelfs ik, als uberkoukleum, heb dan warme voetjesMaar ja, die zijn ook niet heel charmant en duurder dan 100 euro, dus daar heb je niet veel aan. Oh, fuck, je had al wandelschoenen... Sorry!
![]()
NOg een edit: Bij mij helpt het juist om niet zulke dikke sokken erin te doen. Met dikke sokken ga ik zweten en dat koelt dan weer te veel af. Met gewone sokken heb ik dat niet!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Met te dikke sokken kunnen je schoenen ook weer te strak zitten en dat hindert je bloedsomloop waardoor je ook juist weer koude voeten kunt krijgen, maar dat weet je misschien al.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Timberlands??
Of ga naar de Bristol/schoenenreus. Heel soms hebben ze daar dingen voor de wintersport, die niet direct oerlelijk zijn. Soms ook niet.
Wat een tof idee!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand hoe laat Vik ook alweer geopereerd zou worden? Wij wonen op 5 minuten afstand van het ziekenhuis en we moeten er toevallig even zijn (dichtstbijzijnde pinautomaat is daar), en we wilden wel even een kaartje en zo'n toffe ballon langsbrengen of zo, namens Slank?
Lentil Loafquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je daar een recept van?
Mijn eetlijst lijkt op die van gister
O: 2 eitjes
T: klein bakje yoghurt met een kloddertje bosbessenjam
L: 2 boterhammen met guacamole
T: pompoenpitten
T: 2 minneola's
D: kip met zoetzure saus, veel veggies en rijst.
Ik ga vandaag hardlopen, heb ik me voorgenomen! De Evy-les met 8x2 minuten. Of zou dat te ambitieus zijn?
O, die ik vroeger had niet. Ook een maatje te groot, dikke sokken drin en ik stond er 's nachts mee buiten op de set!! Ik heb het nu wel over minstens 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef P.F het volgende:
Timberlands zijn kouder dan wandelschoenenEn ik kan het weten, want ik heb ze beide (En al 8 jaar niet aangehad
)
Wat leuk!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, wij zijn terug van het ziekenhuis. De mevrouw achter de balie op haar afdeling wist niet of ze al terug was, maar dan nog mogen pas na 2 uren eerst alleen haar ouders bij haar. We hebben een grote ballon en een kaartje gekocht en daar afgegeven, en die worden op haar kamer gezet. Ik hoop dat ze het leuk vindt..
Goed punt!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef P.F het volgende:
Timberlands zijn kouder dan wandelschoenenEn ik kan het weten, want ik heb ze beide (En al 8 jaar niet aangehad
)
Leuk/liefquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, wij zijn terug van het ziekenhuis. De mevrouw achter de balie op haar afdeling wist niet of ze al terug was, maar dan nog mogen pas na 2 uren eerst alleen haar ouders bij haar. We hebben een grote ballon en een kaartje gekocht en daar afgegeven, en die worden op haar kamer gezet. Ik hoop dat ze het leuk vindt..
Welnee, bedankt voor het aanbod (CF ook!), maar zoveel waren we niet kwijt hoor. Dan zou je 40 cent over moeten maken of zo, dat is belachelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
als ik geld over kan maken moet je 't maar zeggen(PM maar rekening en bedrag
)
Haha, ik bedoelde vooral: omdat ik al een jaar aan het klooien ben met een knieblessurequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef Carria het volgende:
[..]
Lentil Loaf
Ik ga hem zelf ook voor het eerst uitproberen, maar het klonk me erg lekker![]()
En gewoon er voor gaan, dat hardlopen! Mijn hele leven heb ik geroepen dat hardlopen niet voor mij is, en paar maanden terug hield ik ook nauwelijks meer dan drie minuten vol, maar nu loop ik dus met gemak een half uur. Het gaat wel heel erg langzaam, maar ik kom in ieder geval vooruit.
Dus trek die schoenen aan en lopen maar. En mocht je het niet volhouden, dan probeer je het de volgende keer toch gewoon weer
Vind jij Kwak en Vik niet aardig ofzo??quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef Laureline het volgende:
Kwak! Je bent geweldig, nog even het antwoord verzenden vanaf de mobiel![]()
Veel plezier in Amerika, en deze heb je wel verdiend:
[ afbeelding ]
met veel grietjes erbij![]()
En nog ééntje voor Vik:
[ afbeelding ]
Haha nee, een grote bloem waarop staat 'Get well'.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Wat voor een ballon is het? Van Tweety?? (Die kreeg ik toen ik in het ziekenhuis lag en dat was haar nieuwe account
)
Omelet. Zou bij mij iig darm-vriendelijker zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leuk/lief.
Lunch: omelet met tomaat (op 2 boterhammen) en wat sla of banaan/honing tosti (dus ook 2 boterhammen)? Wat is verstandiger?
Nee, ik vond je beschrijving gewoon funny: "soms ook niet".quote:
Ik wou het niet zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind jij Kwak en Vik niet aardig ofzo??
Wat een lelijke krengen!
Dat is ook een goede idd! Volgens mij zouden zelfs van die regenhoesjes al helpen doordat ze geen wind doorlaten!quote:
Ik reageer op zowel tomaat als banaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omelet. Zou bij mij iig darm-vriendelijker zijn.
Oh, volgens m'n vriend was het een zon.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha nee, een grote bloem waarop staat 'Get well'.
Nee, het is omdat Kwak het antwoord wist op de prangende vraag gisteren hoe die plant in godsnaam heette! En het dan ook nog versturen vanaf Schipholquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind jij Kwak en Vik niet aardig ofzo??
Wat een lelijke krengen!
zijn echt van die begrafenisbloemenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef Laureline het volgende:
Kwak! Je bent geweldig, nog even het antwoord verzenden vanaf de mobiel![]()
Veel plezier in Amerika, en deze heb je wel verdiend:
[ afbeelding ]
met veel grietjes erbij![]()
En nog ééntje voor Vik:
[ afbeelding ]
Ik hou wel van begrafenisbloemenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zijn echt van die begrafenisbloemen
I see.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde vooral: omdat ik al een jaar aan het klooien ben met een knieblessureIk ben dol op hardlopen
maar ik heb het al in geen tijden meer gedaan.
Vanavond. De linzen moeten wel even pruttelen, maar ik zou ruim op tijd thuis moeten zijn (voor manlief hongerig van zijn werk komt) en veel werk heb je er niet aan. Kwestie van opzetten en af en toe even kijken of ze niet drooggekookt zijn.quote:Merci voor het recept, klinkt echt lekker makkelijk! Heb je 'm al gemaakt, of doe je dat vanavond?
Nieuwe account?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Wat voor een ballon is het? Van Tweety?? (Die kreeg ik toen ik in het ziekenhuis lag en dat was haar nieuwe account
)
Dat is echt kut! Dat is mij ook eens gebeurd... Heb je ook gebeld met de docent die het vak geeft? Dat heeft bij mij toen geholpen. Ik mocht het vak volgen en hij zou het cijfer pas doorgeven aan de administratie na de volgende cursus, zodat ze niet wisten dat ik het vak toen al gevolgd hadquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Dipkip het volgende:
Ik voel me echt zó onwijs kut. Ik begreep steeds niet waarom mn nieuwe lesroosters niet online kwamen. Maar goed, dr gaat wel meer mis op mn opleiding, lala. En ik had het druk. Nu kijk ik eens goed, scroll naar onder (ik haat haat haat websites waarbij dan net het onderste randje wegvalt zonder dat je het ziet). Staat er zo in mini letters dat per 1 feb. de roosters op een andere site staan. Kom ik daar, staat er bij de vakken die ik vanaf maandag heb dat ik een maand geleden had moeten aanmelden.
FUCK FUCK FUCKITTY FUCK FUCK![]()
Heb al gebeld en ze kunnen (willen) niks meer doen want het is met werkgroepen. Het is ook gewoon mn eigen schuld en ik had beter moeten kijken en ik had al weken als ik in bed lag zo'n zeikerig gevoel van, moet je daar niet eens achteraan bellen? Wordt het niet eens tijd om? Maar dan overdag weer zo druk met van alles (beetje hectische tijd) en het gewoon weer niet doen. Ik ben kut.
Ik zit in een klas van 500quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef Phaidra het volgende:
Dat is echt kut! Dat is mij ook eens gebeurd... Heb je ook gebeld met de docent die het vak geeft? Dat heeft bij mij toen geholpen. Ik mocht het vak volgen en hij zou het cijfer pas doorgeven aan de administratie na de volgende cursus, zodat ze niet wisten dat ik het vak toen al gevolgd hadMaar mijn opleiding is heel kleinschalig, dat scheelt natuurlijk. Met 200 studenten per jaar kunnen ze daar niet aan beginnen, denk ik.
Niet geschoten is altijd mis enzo? Je zou het kunnen proberen, docent benaderen en de situatie uitleggen. En zou het mogelijk zijn om nu nog bijv alleen voor de tentamens in te schrijven, en dan (in overleg met docent) alsnog de colleges te volgen? Ik kom ook van een kleinschalige opleiding waar alles mogelijk is, weet niet hoe dat zit bij grote opleidingen Maar wat een $%&%&^situatie zegquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zit in een klas van 500ik kan het echt vergeten gewoon.
Balen! Maar kop op, de doodstraf staat er niet op (dat zei m'n opa altijd).quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Dipkip het volgende:
[knip]
FUCK FUCK FUCKITTY FUCK FUCK![]()
[knip]
Bureaucratieshit. Hopen dat er nog wat aan te doen is door de docenten aan te schrijven of meermaals langs te gaan bij het 'servicecentrum'. Het is ook niet in hun voordeel dat jij langer over je opleiding doet door late inschrijving.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zit in een klas van 500ik kan het echt vergeten gewoon.
Ik ben vooral benieuwd hoe het met mijn hardloopconditie is; toen ik begon met Evy, was ik na een minuut al kapot... Maar nu doe ik wel spinning en zwemmen, dus mijn over-all conditie zou wel OK moeten zijn, vind ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:56 schreef Carria het volgende:
[..]
I see.Knieblessures zijn helaas voor mij ook een bekend probleem. Op het moment gaat het goed, hopen dat het zo blijft. Lang leve mijn fysio!
[..]
Vanavond. De linzen moeten wel even pruttelen, maar ik zou ruim op tijd thuis moeten zijn (voor manlief hongerig van zijn werk komt) en veel werk heb je er niet aan. Kwestie van opzetten en af en toe even kijken of ze niet drooggekookt zijn.
*proest!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Balen! Maar kop op, de doodstraf staat er niet op (dat zei m'n opa altijd).
Ik heb al gebeld maar de secretaresse had zoiets vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef Chicolate het volgende:
Niet geschoten is altijd mis enzo? Je zou het kunnen proberen, docent benaderen en de situatie uitleggen. En zou het mogelijk zijn om nu nog bijv alleen voor de tentamens in te schrijven, en dan (in overleg met docent) alsnog de colleges te volgen? Ik kom ook van een kleinschalige opleiding waar alles mogelijk is, weet niet hoe dat zit bij grote opleidingen Maar wat een $%&%&^situatie zeg.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef loveli het volgende:
Balen! Maar kop op, de doodstraf staat er niet op (dat zei m'n opa altijd).
I Join the club !quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de neiging om iemand als een secretaresse niet zo serieus te nemen, maar meteen naar de baas (docent in dit geval) te stappen. Omdat je dan meer gedaan krijgtquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld maar de secretaresse had zoiets vanBWAHAHA écht niet!!!
![]()
![]()
Ik heb ook nog een mail gemaakt maar ik hou mn adem maar niet in zeg maar....
[..]
-lang verhaal-
sorry voor het geklaag
Is er een mogelijkheid die docent te spreken zonder langs de secretaresse te moeten? Al is het in de gang...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef Dipkip het volgende:
Ik was me heel pro-actief aan het aanmelden voor de vakken na deze, en nu blijkt dat het vak wat ik gemist heb omdat we toen moesten verhuizen en er ineens van alles misging daarmee (uiteindelijk hadden we helemaal geen hulp), een soort sleutelvak is en voorwaarde voor de vakken die nu later in het jaar komen.
En nu kan ik dus ineens nog maar 1 vak volgen en 1 her doen de rest van het jaar. Het dringt nog even niet door maar volgens mij ga ik zometeen heel hard huilenik zit nu zelfs te twijfelen of ik niet maar helemaal moet kappen en een of andere MBO uitzoeken die ik gewoon zeker weten haal.
Ohquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:08 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap je punt, maar het is een kwestie van vereiste voorkennis en daar gaat dus niet de docent over maar de examencommissie. Enige mogelijkheid om daar langs te komen is met bewijs aankomen dat ik die voorkennis tóch heb. En die heb ik echt nietik had het dus al maanden geleden kunnen weten, maar destijds met de verhuizing was het een beslissing in de trant van 'er is geen andere optie' en ik heb sindsdien nooit doorberekend of dat nou nog andere gevolgen ging hebben behalve dat ene vak niet halen. Kop in het zand. Of in de zakken tegellijm die hier overal liggen. Tis gewoon stom en mn eigen schuld en volkomen logisch dat er niets aan te doen is. Het enige vak waar die voorkennis niet voor geldt is het vak wat maandag begint, dus ik denk dat ik weinig kans heb dat die docent nog wat voor me wil fiksen... Als ik hem al kan vinden maandagochtend dan nog geeft het problemen omdat er dan niet genoeg materieel zal zijn als ze mij ergens bij schuiven. Dat heeft zn secretaresse uitgelegd toen ze bij was gekomen van de door mij ingebeelde lachstuip.
Tis gewoon nogal hopeloos. Ik probeer het maar te zien als dat ik de rest van dit jaar nu heb om mezelf en het huis op orde te krijgen en dat volgend studiejaar ik echt ga knallen. Maar het is onwijs zuur. En ik heb moeite niet kwaad te worden op de mensen die ons toen met de verhuizing hebben laten vallen. Maar het is mijn leven en mijn studie en mijn verantwoordelijkheid en dat moet ik dus niet doen.
Ik ga maar s thee zetten
Ik heb weinig verstand van studeren, maar is er niet een soort studiebegeleider waar je mee kan praten? Hem het probleem rustig vertellen, met een beetje achtergrondinfo erbij? Het lijkt me, dat men dan van grote onwil moet zijn, om er niet wat aan te doen. Of er nu 500 of 501 studenten zijn, dat lijkt me nu niet een onoverkomelijke drempel. Ik zou proberen een afspraak te maken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:26 schreef Dipkip het volgende:
Psychologie.
En ik kan nog niet voor volgend jaar want daarvoor heb ik dus weer déze voorkennis nodig.![]()
Thnx voor de meelevendheid. Ik moest het echt ff van me afpraten. Heb het voor het eerst in maanden weer moeilijk qua terugvallen. Ik probeer mezelf steeds te zeggen van, het gaat nergens over, het is totaal geen reden om je zo op te winden, dr loopt hier verdomme iemand rond met een hersentumor en die klaagt nóóit. Maar toch vind ik het héél, héél moeilijk nu niet naar het station te lopen. Ik wou dat ik meer ruggegraat had en gewoon kon zeggen van, ach ja, niks aan te doen, next!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |