Wat leuk!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, wij zijn terug van het ziekenhuis. De mevrouw achter de balie op haar afdeling wist niet of ze al terug was, maar dan nog mogen pas na 2 uren eerst alleen haar ouders bij haar. We hebben een grote ballon en een kaartje gekocht en daar afgegeven, en die worden op haar kamer gezet. Ik hoop dat ze het leuk vindt..
Goed punt!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef P.F het volgende:
Timberlands zijn kouder dan wandelschoenenEn ik kan het weten, want ik heb ze beide (En al 8 jaar niet aangehad
)
Leuk/liefquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, wij zijn terug van het ziekenhuis. De mevrouw achter de balie op haar afdeling wist niet of ze al terug was, maar dan nog mogen pas na 2 uren eerst alleen haar ouders bij haar. We hebben een grote ballon en een kaartje gekocht en daar afgegeven, en die worden op haar kamer gezet. Ik hoop dat ze het leuk vindt..
Welnee, bedankt voor het aanbod (CF ook!), maar zoveel waren we niet kwijt hoor. Dan zou je 40 cent over moeten maken of zo, dat is belachelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
als ik geld over kan maken moet je 't maar zeggen(PM maar rekening en bedrag
)
Haha, ik bedoelde vooral: omdat ik al een jaar aan het klooien ben met een knieblessurequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef Carria het volgende:
[..]
Lentil Loaf
Ik ga hem zelf ook voor het eerst uitproberen, maar het klonk me erg lekker![]()
En gewoon er voor gaan, dat hardlopen! Mijn hele leven heb ik geroepen dat hardlopen niet voor mij is, en paar maanden terug hield ik ook nauwelijks meer dan drie minuten vol, maar nu loop ik dus met gemak een half uur. Het gaat wel heel erg langzaam, maar ik kom in ieder geval vooruit.
Dus trek die schoenen aan en lopen maar. En mocht je het niet volhouden, dan probeer je het de volgende keer toch gewoon weer
Vind jij Kwak en Vik niet aardig ofzo??quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef Laureline het volgende:
Kwak! Je bent geweldig, nog even het antwoord verzenden vanaf de mobiel![]()
Veel plezier in Amerika, en deze heb je wel verdiend:
[ afbeelding ]
met veel grietjes erbij![]()
En nog ééntje voor Vik:
[ afbeelding ]
Haha nee, een grote bloem waarop staat 'Get well'.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Wat voor een ballon is het? Van Tweety?? (Die kreeg ik toen ik in het ziekenhuis lag en dat was haar nieuwe account
)
Omelet. Zou bij mij iig darm-vriendelijker zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leuk/lief.
Lunch: omelet met tomaat (op 2 boterhammen) en wat sla of banaan/honing tosti (dus ook 2 boterhammen)? Wat is verstandiger?
Nee, ik vond je beschrijving gewoon funny: "soms ook niet".quote:
Ik wou het niet zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind jij Kwak en Vik niet aardig ofzo??
Wat een lelijke krengen!
Dat is ook een goede idd! Volgens mij zouden zelfs van die regenhoesjes al helpen doordat ze geen wind doorlaten!quote:
Ik reageer op zowel tomaat als banaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omelet. Zou bij mij iig darm-vriendelijker zijn.
Oh, volgens m'n vriend was het een zon.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha nee, een grote bloem waarop staat 'Get well'.
Nee, het is omdat Kwak het antwoord wist op de prangende vraag gisteren hoe die plant in godsnaam heette! En het dan ook nog versturen vanaf Schipholquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind jij Kwak en Vik niet aardig ofzo??
Wat een lelijke krengen!
zijn echt van die begrafenisbloemenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef Laureline het volgende:
Kwak! Je bent geweldig, nog even het antwoord verzenden vanaf de mobiel![]()
Veel plezier in Amerika, en deze heb je wel verdiend:
[ afbeelding ]
met veel grietjes erbij![]()
En nog ééntje voor Vik:
[ afbeelding ]
Ik hou wel van begrafenisbloemenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zijn echt van die begrafenisbloemen
I see.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde vooral: omdat ik al een jaar aan het klooien ben met een knieblessureIk ben dol op hardlopen
maar ik heb het al in geen tijden meer gedaan.
Vanavond. De linzen moeten wel even pruttelen, maar ik zou ruim op tijd thuis moeten zijn (voor manlief hongerig van zijn werk komt) en veel werk heb je er niet aan. Kwestie van opzetten en af en toe even kijken of ze niet drooggekookt zijn.quote:Merci voor het recept, klinkt echt lekker makkelijk! Heb je 'm al gemaakt, of doe je dat vanavond?
Nieuwe account?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Wat voor een ballon is het? Van Tweety?? (Die kreeg ik toen ik in het ziekenhuis lag en dat was haar nieuwe account
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |