abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65522460
ik heb wandelschoenen voor als ik koude pootjes heb
Ja doei.
pi_65522462
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, wij zijn terug van het ziekenhuis. De mevrouw achter de balie op haar afdeling wist niet of ze al terug was, maar dan nog mogen pas na 2 uren eerst alleen haar ouders bij haar. We hebben een grote ballon en een kaartje gekocht en daar afgegeven, en die worden op haar kamer gezet. Ik hoop dat ze het leuk vindt. .
Wat leuk!
pi_65522470
Ik heb met legerkisten nooit koude voeten misschien een idee. Mijne waren nieuw 75 euro.
pi_65522478
als ik geld over kan maken moet je 't maar zeggen (PM maar rekening en bedrag )
Ja doei.
pi_65522485
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef P.F het volgende:
Timberlands zijn kouder dan wandelschoenen En ik kan het weten, want ik heb ze beide (En al 8 jaar niet aangehad )
Goed punt!
Volgens mij komen die ijzigklompen ook vooral omdat je je voeten en tenen niet beweegt tijdens het fietsen. Ik heb wel eens geprobeerd om te wiebelen met mijn tenen tijdens het fietsen, maar ook dat werk niet echt.
pi_65522528
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, wij zijn terug van het ziekenhuis. De mevrouw achter de balie op haar afdeling wist niet of ze al terug was, maar dan nog mogen pas na 2 uren eerst alleen haar ouders bij haar. We hebben een grote ballon en een kaartje gekocht en daar afgegeven, en die worden op haar kamer gezet. Ik hoop dat ze het leuk vindt. .
Leuk/lief .

Lunch: omelet met tomaat (op 2 boterhammen) en wat sla of banaan/honing tosti (dus ook 2 boterhammen)? Wat is verstandiger?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65522558
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
als ik geld over kan maken moet je 't maar zeggen (PM maar rekening en bedrag )
Welnee, bedankt voor het aanbod (CF ook!), maar zoveel waren we niet kwijt hoor. Dan zou je 40 cent over moeten maken of zo, dat is belachelijk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65522577
Kwak! Je bent geweldig, nog even het antwoord verzenden vanaf de mobiel
Veel plezier in Amerika, en deze heb je wel verdiend:

met veel grietjes erbij
En nog ééntje voor Vik:

pi_65522600
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef Carria het volgende:

[..]

Lentil Loaf

Ik ga hem zelf ook voor het eerst uitproberen, maar het klonk me erg lekker

En gewoon er voor gaan, dat hardlopen! Mijn hele leven heb ik geroepen dat hardlopen niet voor mij is, en paar maanden terug hield ik ook nauwelijks meer dan drie minuten vol, maar nu loop ik dus met gemak een half uur. Het gaat wel heel erg langzaam, maar ik kom in ieder geval vooruit.

Dus trek die schoenen aan en lopen maar. En mocht je het niet volhouden, dan probeer je het de volgende keer toch gewoon weer
Haha, ik bedoelde vooral: omdat ik al een jaar aan het klooien ben met een knieblessure Ik ben dol op hardlopen maar ik heb het al in geen tijden meer gedaan.

Merci voor het recept, klinkt echt lekker makkelijk! Heb je 'm al gemaakt, of doe je dat vanavond?
pi_65522601
Wat voor een ballon is het? Van Tweety ?? (Die kreeg ik toen ik in het ziekenhuis lag en dat was haar nieuwe account )
pi_65522623
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef Laureline het volgende:
[ afbeelding ]
met veel grietjes erbij
En nog ééntje voor Vik:
[ afbeelding ]

Vind jij Kwak en Vik niet aardig ofzo??

Wat een lelijke krengen!
  Vis een optie? donderdag 29 januari 2009 @ 11:45:12 #262
70532 loveli
N
pi_65522636
Wat goed, DaD.

Voor Liejannuh.
crap in = crap out
pi_65522649
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Wat voor een ballon is het? Van Tweety ?? (Die kreeg ik toen ik in het ziekenhuis lag en dat was haar nieuwe account )
Haha nee, een grote bloem waarop staat 'Get well'.
pi_65522651
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Leuk/lief .

Lunch: omelet met tomaat (op 2 boterhammen) en wat sla of banaan/honing tosti (dus ook 2 boterhammen)? Wat is verstandiger?
Omelet. Zou bij mij iig darm-vriendelijker zijn.
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:46:15 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65522660
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Tmag geen 100 euro kosten!!!
Nee, ik vond je beschrijving gewoon funny: "soms ook niet".
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65522684
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat een lelijke krengen!
Ik wou het niet zeggen
pi_65522694
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:45 schreef loveli het volgende:
Wat goed, DaD.

Voor Liejannuh.
Dat is ook een goede idd! Volgens mij zouden zelfs van die regenhoesjes al helpen doordat ze geen wind doorlaten!
pi_65522717
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Omelet. Zou bij mij iig darm-vriendelijker zijn.
Ik reageer op zowel tomaat als banaan . Dus bij mij maakt dat niet zoveel uit. Maar denk wel dat ik het zoete even een beetje moet ontwijken, daarvan pak ik te makkelijk 6 stuks. En even wat verzinnen dat ik vanavond kan eten, geen tijd meer om boodschappen te doen voor pannenkoekjes.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65522752
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Haha nee, een grote bloem waarop staat 'Get well'.
Oh, volgens m'n vriend was het een zon. .
pi_65522797
Ik voel me echt zó onwijs kut. Ik begreep steeds niet waarom mn nieuwe lesroosters niet online kwamen. Maar goed, dr gaat wel meer mis op mn opleiding, lala. En ik had het druk. Nu kijk ik eens goed, scroll naar onder (ik haat haat haat websites waarbij dan net het onderste randje wegvalt zonder dat je het ziet). Staat er zo in mini letters dat per 1 feb. de roosters op een andere site staan. Kom ik daar, staat er bij de vakken die ik vanaf maandag heb dat ik een maand geleden had moeten aanmelden.

FUCK FUCK FUCKITTY FUCK FUCK

Heb al gebeld en ze kunnen (willen) niks meer doen want het is met werkgroepen. Het is ook gewoon mn eigen schuld en ik had beter moeten kijken en ik had al weken als ik in bed lag zo'n zeikerig gevoel van, moet je daar niet eens achteraan bellen? Wordt het niet eens tijd om? Maar dan overdag weer zo druk met van alles (beetje hectische tijd) en het gewoon weer niet doen. Ik ben kut.

pi_65522840
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat een lelijke krengen!
Nee, het is omdat Kwak het antwoord wist op de prangende vraag gisteren hoe die plant in godsnaam heette! En het dan ook nog versturen vanaf Schiphol

Anders was ik vandaag om het uur nog aan het denken:"Hoe heette dat ding nou toch?" en me dan aan mezelf ergeren
pi_65522868
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef Laureline het volgende:
[ afbeelding ]
met veel grietjes erbij
En nog ééntje voor Vik:
[ afbeelding ]

zijn echt van die begrafenisbloemen
Ja doei.
pi_65523026
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zijn echt van die begrafenisbloemen
Ik hou wel van begrafenisbloemen Aronskelken en leliën vind ik echt mooi
pi_65523064
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha, ik bedoelde vooral: omdat ik al een jaar aan het klooien ben met een knieblessure Ik ben dol op hardlopen maar ik heb het al in geen tijden meer gedaan.
I see. Knieblessures zijn helaas voor mij ook een bekend probleem. Op het moment gaat het goed, hopen dat het zo blijft. Lang leve mijn fysio!
quote:
Merci voor het recept, klinkt echt lekker makkelijk! Heb je 'm al gemaakt, of doe je dat vanavond?
Vanavond. De linzen moeten wel even pruttelen, maar ik zou ruim op tijd thuis moeten zijn (voor manlief hongerig van zijn werk komt) en veel werk heb je er niet aan. Kwestie van opzetten en af en toe even kijken of ze niet drooggekookt zijn.
pi_65523109
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Nieuwe account?
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')